حاجی دلیگانی مطرح کرد؛ تذکر به وزیر تعاون برای تسریع در تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و اعمال متناسب بازنشستگان

گروه سیاسی الف،   4010206080

عضو هیئت رئیسه مجلس در تذکری به عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و همچنین اعمال متناسب سازی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

حسنعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به تعیین تکلیف نشدن حقوق و متناسب سازی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: اینجانب به حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادم تا در تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و همچنین اعمال متناسب سازی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تسریع شود.

وی افزود: با توجه به پیگیریهای گسترده مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و اعمال متناسب سازی و با توجه به مشخص شدن افزایش 57 درصد دستمزد کارگران شاغل از سوی شورای عالی کار، ضروری است نسبت به تعیین تکلیف خواسته این قشر از جامعه و همچنین جهت رضایتمندی آنان اقدام فوری صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: امید است وزیر تعاون به این بازنشستگان توجه ویژه داشته و افزایش حقوق آنها به گونه ای باشد که دغدغه های آنها رفع گردد.