افراد محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان به روزرسانی کنند

گروه اقتصادی الف،   4010204072 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

افرادی که تا پایان فروردین پیامکی از سوی سامانه املاک و اسکان دریافت کرده‌اند، باید اطلاعات سکونتی خود را به روزرسانی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از چند روز پیش پیامکی به افراد ارسال شده که در صورت به روز رسانی نکردن آدرس محل سکونت ملاک برای ارائه خدمات همان آدرس درج شده در سامانه خواهد بود، بنابراین  به  تمامی دریافت کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKAN ا با مضمون "دارنده محترم کدملی ...  اعلام می شود که آدرس اقامت شما در سامانه ملی املاک و اسکان کشور درج شده است. در صورت  مراجعه نکردن به سامانه این نشانی ملاک ارائه تمامی  خدمات دولتی، بیمه‌ها، بانک‌ها و... قرار خواهد گرفت.

افراد باید صرفا با مراجعه به "سامانه ملی املاک و اسکان کشور" به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند؛ بنابراین وزارت راه  و شهرسازی هیچ گونه مسئولیتی  در قبال صحت نشانی محل سکونت اشخاص جهت ارائه خدمات مربوطه ندارد.

 متقاضیان باید هم اکنون با مراجعه به سامانه املاک و اسکان اطلاعات خود را به روز سانی کنند. پیش از این آقای محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود که زمان خاصی برای ثبت نام در این سامانه وجود ندارد و هر زمانی که متقاضی اطلاعات اسکان خود را تغییر دهد باید در این سامانه وارد کند.

 از ۱۹ فرودین سال گذشته  بود که ثبت نام در طرح سامانه  املاک و اسکان آغاز شد و تا کنون  بیش از ۵  میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

این در حالی است که پیش از این مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بودند که اطلاعات هویتی بیش از ۲۶ میلیون نفر در این سامانه وجود دارد، اما بسیاری از متقاضیان در این سامانه اطلاعات خود را وارد نکرده اند با این وجود از روز‌های پایانی سال گذشته اعلام شد که پیامک خانه‌های خالی  به افراد ارسال شده است.