کار، تحصیل، سرمایه گذاری و گردش در استرالیا

گزارش بازرگانی،   4010204049

انواع ویزای استرالیا
مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت انواع ویزای استرالیا امکان پذیر است. استرالیا کشوری است مهاجر پذیر که برای اهداف مختلف ویزاهای متنوعی را تنظیم کرده است . ویزای کاری استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای کارآفرینی استرالیا و ویزای توریستی استرالیا از جمله این ویزاها می باشند. متقاضیان ویزاهای استرالیا باید با مشخص کردن هدف خود از مهاجرت و یا سفر به این کشور و با بررسی شرایط ویزای استرالیا یکی از مناسب ترین ویزاهای استرالیا را برای خود انتخاب نمایند.

ویزای تحصیلی استرالیا

یکی از ویزاهای پرتقاضا در استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا است. از آنجا که استرالیا دارای دانشگاه ها تزار اول جهانی است، دانشجویان زیادی در طول سال جذب دانشگاه های استرالیا می شوند. دانشگاه های گروه هست که به اختصار با نام Go8 مشهور هستند در سال 1999 با اهداف حفظ و ارتقاء سطح علمی دانشگاه ها در استرالیا تشکیل شدند. این دانشگاه ها سالانه حدود شش میلیارد دلار بودجه در خصوص امور تحقیقاتی صرف می کنند. دانشگاه های گروه هشت شامل موارد زیر می باشند.

  • دانشگاه ملی استرالیا
  • دانشگاه موناش
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه نیو ساوت ولز
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه استرالیا غربی
  • دانشگاه آدلاید 

تحصیل در استرالیا با دریافت ویزای تحصیلی استرالیا امکان پذیر است. افراد متقاضی تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی استرالیا باید پس از دریافت پذیرش تحصیلی برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا اقدام کنند. تحصیل از مقاطع مدارس استرالیا تا کالج و دانشگاه های استرالیا امکان پذیر است. دانش آموزان از سن 6 سالگی می توانند جهت تحصیل در مدارس استرالیا اقدام کنند . تحصیل در استرالیا در مقاطع مدارس نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد. مدارس استرالیا برنامه ریزی تحصیلی جهت آموزش زبان برای دانش آموزان بین المللی خواهند داشت. متقاضیان ویزای تحصیلی استرالیا در مقاطع دانشگاه های نیاز به ارائه مدرک زبان دارند. اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع کالج و لیسانس دانشگاه های استرالیا به صورت کاندشنال و بدون نیاز به ارائه مدرک زبان نیز میسر می باشد. این افرا پس از گذراندن دوره زبان در موسسات معتبر استرالیا می توانند در رشته تخصصی انتخابی خود ادامه تحصیل دهند. افراد متاهلی که برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام می کنند می توانند جهت همسر خود ویزای کار درخواست نمایند. فارغ التحصیلان دانشگاه ها و کالج های کانادا ویزای کار پس از تحصیل دریافت می کنند و در این مدت می توانند از طریق یکی از برنامه های اقامتی استرالیا جهت دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. تحصیل در استرالیا مسیر دریافت اقامت استرالیا را برای دانشجویان مهیا می کند.

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا خدمات پذیرش تحصیلی استرالیا، ویزای دانشجویی استرالیا را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور رسمی مهاجرت استرالیا ارائه می نماید. متقاضیان می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان تحصیلی با واتس اپ دفتر استرالیا 773 987 404 0061 در ارتباط باشند.

 

ویزای کاری استرالیا
ویزای کاری استرالیا یکی دیگر از ویزاهای متقاضای این کشور است . گرفتن ویزای کاری استرالیا از روش های متنوعی امکانپذیر است. روش های اسکیل ورکر استرالیا یکی از راه های دریافت ویزای کاری استرالیا است. برنامه های اسکیل ورکر (مهاجرت کاری استرالیا) به صورت ایالتی و فدرال می باشد. به صورت کلی اکثر برنامه های مهاجرت کاری استرالیا دارای لیست مشاغل مورد نیاز خود می باشند. متقاضیان ویزای کار استرالیا می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایالت های استرالیا رشته های مورد نیاز برنامه های اسکیل ورکر استانی استرالیا را بررسی نمایند. معمولا" برنامه های مهاجرت کاری استرالیا دارای جدول امتیاز بندی می باشند. جدول امتیاز بندی این برنامه ها بر اساس فاکتورهای سن ، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان متقاضیان تنظیم شده است. متقاضیانی موفق به دریافت ویزای کاری از این طریق می شوند که با برنامه ریزی دقیق در زمان مناسب برای این برنامه ها اقدام کنند.

دریافت جاب آفر و ویزای کار همراه دانشجویان بین المللی دو تا دیگر از روش های گرفتن ویزای کار استرالیا می باشد.

موسسه مهاجرتی یوکن خدمات ویزای کار و جاب آفر های استرالیا را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

 

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا یکی دیگر از روش های دریافت ویزای استرالیا است. این برنامه ها که مختص مالکین کسب و کار و مدیران ارشد سازمان ها و شرکت ها می باشند با توجه به نیازهای هر ایالت در استرالیا دارای شرایط متنوعی می باشند. اکثر برنامه های سرمایه گذاری در استرالیا دارای دول امتیاز بندی می باشند که بر اساس فاکتورهای مانند میزان دارایی متقاضی، میزان سرمایه، تحصیلات و سابقه کاری وی تنظیم شده است. از آنجا که ویزای سرمایه گذاری استرالیا از پیچیدگی هایی برخوردار است بهترین گزینه برای اقدام جهت گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا مشاوره و اقدام از طریق وکلای رسمی مهاجرت استرالیا می باشد. افرادی که از طریق ویزای سرمایه گذاری وارد استرالیا می شوند می توانند پس از به جا آوردن شرایط ویزای سرمایه گذاری، جهت دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. افراد متاهل در صورتی که برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا اقدام کنند، برای همسر خود ویزای کار دریافت می کنندو فرزندان این افرادمی توانند به صورت رایگان در استرالیا در مدارس این کشور تحصیل کنند.

 

ویزای کارآفرینی استرالیا

استرالیا دارای ویزای کارآفرینی و استارتاپ نیز می باشد. این ویزاها از شرایط مختلف برخوردار هستند. افرادی که دارای یک کسب و کار ثبت شده در ایران هستند و از تخصص و رزومه خوبی در این خصوص برخوردار هستند می توانند برای دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا اقدام کنند. این افراد باید با ارائه بیزینس پلن قوی فواید راه اندازی بیزینس خود در استرالیا و کارآفرینی در این خصوص را تشریح نمایند. داشتم تجربه کاری قوی، تخصص و مدرک تحصیلی در این پرونده ها نقش  به سزایی دارند.

ویزای توریستی استرالیا

استرالیا دارای طبیعت بی نظیری است که سالانه هزارن نفر از سرار دنیا را به خود جذب می نماید. آب و هوای بی نظیر و طبیعت فوق العاده این کشور را یکی از مراکز گردشگری دنیا تبدیل کرده است. متقاضیان سفر به استرالیا باید برای دریافت ویزای توریستی استرالیا اقدام کنند. دریافت ویزای توریستی استرالیا در صورت داشتن شرایط مورد نیاز آن امکانپذیر است. والدین و فرزندان افرادی که در استرالیا زندگی می کنند نیز می توانند برای دیدار با بستگان خود برای ویزای توریستی استرالیا اقدام کنند. این افراد باید از بستگان خود در این خصوص دعوتنامه دریافت کنند.

متقاضیانی که بستگان در استرالیا ندارند، در صورتی که تاریخچه سفرهای توریستی خوب، گردش مالی قوی و سند ملکی داشته باشند می توانند بدون دعوتنامه جهت دریافت ویزای توریستی استرالیا اقدم کنند.

موسسه مهاجرت یوکن استرالیا

موسسه مهاجرت یوکن، یک موسسه مهاجرتی ثبت شده در استرالیا می باشد. این موسسه تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور رسمی تحصیلی استرالیا خانم نازنین بیتاژیان فعالیت می نماید. این موسسه با سال ها تجربه در خصوص دریافت انوع ویزای کار استرالیا، پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا و ویزای سرمایه گذاری، خدمات فوق را به صورت تخصص ارائه می نماید. متقاضیان می توانند جهت رزرو وقت مشاوره با وکیل سرمی مهاجرت استرالیا خانم نازنین بیتازیان، با واتس اپ دفتر استرالیا 773 987 404 0061 در ارتباط باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین