آبرسان ژلی ضدجوش دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

گزارش بازرگانی،   4010203024

آبرسان مخصوص پوست های چرب و جوش دار

همان‌طور که بدن‌ ما برای حفظ متابولیسم خود به آب نیاز دارد، پوست ما نیز برای سالم و جوان و شاداب ماندن نیازمند آبرسانی می باشد. در واقع  مهم ترین عامل ایجاد پیری زودرس و نمایان شدن چین و چروک ها، خشکی و کم آبی پوست است. به طوری که حتی ممکن است افرادی که پوست خشکی دارند، در سن های پایین تر دچار خطوط ریزی روی پوستشان شوند. آبرسان ها حاوی موادی هستند که رطوبت را از محیط جذب کرده و به پوست می دهند. به زبان ساده تر، آبرسان در واقع آب مورد نیاز سلول های پوستی را از محیط تامین می نماید. از این رو مانع خشک و دهیدراته شدن پوست شده و از بروز علائم پیری نیز پیشگیری می کند. جالب است بدانید که شما با انتخاب یک آبرسان مناسب می توانید کمک بزرگی به حفظ جوانی و شادابی پوستتان نمایید.

 از طرفی دیگر انتخاب آبرسان برای افرادی که پوست های چرب و مختلطی دارند و یا کسانی که مستعد ایجاد جوش هستند، کمی سخت تر است. زیرا این افراد با استفاده از بسیاری از آبرسان ها با احساس چربی و سنگینی ناخوشایندی بر روی پوست مواجه می شوند. همچنین بسیاری از آبرسان ها برای این افراد باعث ایجاد آکنه می شود. آبرسان ژلی ضد جوش دراماتیکالی دیفرنت کلینیک یک آبرسان بسیار سبک و ایده آل برای پوست های مختلط و چرب است. این آبرسان به دلیل بافت سبکی که دارد، سریعا جذب پوست شده و آن را به صورت عمقی آبرسانی می کند. همچنین به کمک فرمولاسیون ویژه، مانع تجمع باکتری های جوش زا روی پوست شده و از ایجاد آکنه و جوش ها جلوگیری می کند. این آبرسان بی نظیر به دلیل داشتن خاصیت ضد جوش فوق العاده موثر، جزو پرفروش ترین محصولات برند کلینیک به شمار می رود.

معرفی آبرسان ژلی ضدجوش دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مخصوص پوست چرب و مختلط

آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت ضد جوش کلینیک یکی از محصولات جدید از لاین دراماتیکالی برند کلینیک است. این آبرسان حاوی هیالورونیک اسید بوده که با نفوذ به لایه های زیرین پوست، آن را عمیقا رطوبت رسانی می کند. این آبرسان همچنین به دلیل قدرت آبرسانی بالا و پایدار، پوست را تا 24 ساعت هیدراته نموده و مانع خشک شدن آن می شود. آبرسان Clinique Dramatically Different Hydrating Clearing Jelly دارای بافت ژلی و بسیار سبک و زود جذبی می باشد. بنابراین به هیچ وجه احساس سنگینی و چربی و چسبناکی بر روی پوست به وجود نمی آورد. از این آبرسان حتی می توان به عنوان پایه و زیر ساز آرایش نیز استفاده کرد. آبرسان دراماتیکالی کلینیک حاوی سالیسیلیک اسید نیز می باشد که یک لایه بردار ملایم با خاصیت ضد جوش قوی است. از این رو، این آبرسان در کنار تامین رطوبت پوست، سبب کنترل میزان ترشح سبوم و چربی پوست می شود. لذا از ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

ژل آبرسان ضدجوش دراماتیکالی دیفرنت کلینیک برای پوست مختلط و چرب و پوست های مستعد جوش و آکنه بهترین انتخاب است. این آبرسان علاوه بر جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، به درمان و رفع جوش های صورت نیز کمک می کند. آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت ضدجوش Clinique به مرور سبب کوچک شدن منافذ باز و ترمیم پوست می شود. این آبرسان به افزایش شفافیت و یکدست شدن پوست نیز کمک می کند. همچنین به دلیل تکنولوژی خاصی که در ساخت آبرسان ژلی ضد جوش کلینیک به کار رفته است، این آبرسان از پوست در برابر آلودگی  های محیطی و هوا و ... محافظت می نماید. این محصول با ایجاد یک سد دفاعی روی پوست، مانع جذب آلودگی ها توسط پوست خواهد شد. علاوه بر این تخمیر پروبیوتیک اسید هیالورونیک و لاکتوباسیلوس در ترکیبات این محصول، موجب تقویت پوست در برابر از دست دادن رطوبت می گردد. ژل آبرسان ضدجوش پوست چرب کلینیک فاقد مواد مضر و حساسیت زا، سولفات، پارابن، فتالات و ... می باشد. بنابراین برای پوست های حساس نیز قابل استفاده است.

ژل آبرسان ضدجوش Dramatically Different کلینیک اصل را از کجا باید بخریم؟

آبرسان ژلی Dramatically Different ضد جوش کلینیک یکی از محبوب ترین محصولات این برند آمریکایی می باشد. این آبرسان نیز مانند سایر محصولات کلینیک مورد تایید متخصصان پوستی بوده و به دلیل ترکیبات سالم و ضد آلرژی، فوق العاده پرطرفدار است. اما متاسفانه نمونه های تقلبی محصولات کلینیک در بازار مشاهده می شود که به پوست آسیب های جبران ناپذیری می زنند. بنابراین در هنگام خرید این محصولات به اصل بودن آن ها دقت کنید. هر چند که به دلیل تشابه ظاهری زیادی که محصولات اصل و فیک دارند، تشخیص اصل یا فیک بودنشان کار ساده ای نخواهد بود. لذا همواره بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن ژل آبرسان ضد جوش دراماتیکالی دیفرنت برند Clinique، خرید آن از فروشگاه های معتبر می باشد.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی است. این فروشگاه تمامی محصولات آرایشی و پوستی اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک جهان از جمله برند کلینیک را برای شما فراهم نموده است. فروشگاه رایامیکاپ این محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها تامین کرده است. این فروشگاه همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت ضد جوش کلینیک با حجم های 30 و 50 میلی لیتر در این فروشگاه موجود است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول و یا سایر محصولات میتوانید از فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ دیدن کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین