سجادی: بسیاری از عقب‌ماندگی‌های ورزش شبیه ترک فعل است

گروه ورزشی الف،   4010131100

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بسیاری از کمبودها در حوزه ورزش را دوست ندارم بگویم ترک فعل اما شبیه به ترک فعل است؛ گفت: خیلی از این کمبودها را راحت با یک احساس مسئولیت می شد برطرف کرد.

سجادی: بسیاری از عقب‌ماندگی‌های ورزش شبیه ترک فعل است

به گزارش  فارس، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سفرهای استانی در فروردین ماه دومین بار است که توفیق این را دارم در استان خوزستان حضور داشته باشم، اما متاسفم از چند بابت به این دلیل که نگاه کردم، دیدم و متوجه شدم که تکالیف بسیاری در راه‌اندازی، نگهداری و به‌روزرسانی اماکن این منطقه بر زمین مانده است.

وی در ادامه افزود: شاید تکالیف عقب مانده پنج، شش سال را با چشم خودم دیدم و این حق و شایسته و در شان مردم عزیز استان خوزستان و به ویژه مردم خرمشهر نیست.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در همین راستا تکالیف زیادی را برای خودم اینجا تعریف کردم و در جمع بندی سفربا آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و نمایندگان محترم جمع‌بندی خواهیم داشت و نتایج کار را خدمت همکارانمان و به ویژه نمایندگان ارائه خواهیم داد که به فوریت بتوانیم کار را تسریع کنیم و یکسری عقب افتادگی ها در کار را تا جایی که توان دارم، برطرف کنیم.

سجادی با بیان اینکه حاضرم شب‌ها را نیز نخوابم ولی برای این منطقه مفید باشم، افزود: ورزش این منطقه حال و روز خوبی ندارد، با زبان روزه نزدیک دقایق افطار هستیم، از مشاهده یکسری عقب افتادگی‌ها حالم خوب نیست، ما ورزشی هستیم، تعصب داریم پیشکسوت‌ها را که می‌بینیم و می‌آیند از ناملایمت‌ها کمبود امکانات از دورافتادن از استانداردها صحبت می‌کنند که البته لازم هم نیست بگویند چون با چشم هم قابل مشاهده است و متاسفانه از این کمبودها انرژی خوبی نمی‌گیریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم دست در دست هم با کمک تمام نیروها و منابع موجود در استان و کشوراین خطه را که واقعا دین بزرگی به کشور دارد و در کل ادوار و تاریخ ایران، این منطقه همیشه به ویژه در دوران دفاع مقدس منشا خیرو برکت بوده را به سوی آبادانی پیش ببریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه الان اگر بخواهیم در خوزستان از دوران دفاع مقدس بگوییم زیره به کرمان بردن هست و رشادت‌های این منطقه در قلب ما حک شده، گفت: امروز وظیفه داریم بالاخره به خاطر تاریخ‌سازی خوزستان در ورزش، اینکه اساطیر و بزرگانی در ورزش کشور داشته ایم که خواستگاهشان خوزستان بوده، همانطور که می‌گوییم خوزستان در بسیاری از زمینه‌ها اولین ها در کشور بوده و در ورزش هم خیلی از اولین های ما در این استان رقم خورده که باز در مجال این برنامه نمی گنجد، باید با برنامه ریزی به رفع مشکلات و کمبودهای پیش روی ورزش این خطه بپردازیم.

سجادی ادامه داد: بسیاری از پیشکسوتان که همراه هستند در این بازدید نیز بهتر از من گواه این موضوع هستند، بنابراین به پاس این همه بزرگی و سابقه ارزشمند و قدمگاهی که خوزستان در ورزش کشور داشته به ما تکلیف است که هر چه سریعتر برنامه‌ریزی کنیم، از تمام منابع موجود استفاده کنیم، سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها به ویژه وزارت نفت و منابعی که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، همچنین مشارکت‌های مردمی و حتی با استفاده از ظرفیت خیرین و منطقه آزاد طی برآیندی شش ماه تا یکساله که در آینده بخواهیم قضاوت کنیم که حضورمان در این سفر استانی خروجی داشته، باید به سمت و سوی پیشرفت ورزش گام برداشت.

وی اضافه کرد: بسیاری از کمبودها را که دوست ندارم بگویم ترک فعل اما شبیه به ترک فعل مشاهده شده و خیلی راحت با یک احساس مسئولیت می شد برطرف کرد را امروز به زبان نیاوردم که بخواهم آبروداری کنم.

سجادی در پایان با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات موجود در منطقه برنامه ریزی کنیم، گفت: بعضا برخی کارها دو، سه سال برای انجام امور زیربنایی زمان نیاز دارد، را باید برنامه ریزی ویژه ای کرد و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت آنچه که از دستمان برمی آید در طبق اخلاق بگذاریم و تقدیم جامعه ورزش خرمشهر و به ویژه استان خوزستان کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین