۸ نکته برای بهتر کردن دکوراسیون آشپزخانه

گزارش بازرگانی،   4010131033 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

گاهی اوقات وقتی تصاویر آشپزخانه‌ها را در اینترنت می‌بینید با آشپزخانه‌هایی روبرو می‌شوید که بسیار عالی و بی‌نقص هستند. بااین‌حال، همیشه نمی‌توان علت این موضوع را مشخص کرد. ترکیبی از مواد، استفاده از رنگ‌ها به‌صورت متعادل، جزئیات تزیینی و غیره در زیباتر کردن آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارند. بااین‌حال، یادگیری این نکات غیرقابل‌یادگیری نیستند و شما می‌توانید به‌راحتی با آگاهی از چند نکته ساده، دکوراسیون آشپزخانه خود را بهبود ببخشید. اگر می‌خواهید با این نکات آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  1. ترکیبی از مواد و بافت‌ها را در آشپزخانه در نظر بگیرید

این یکی از تصمیماتی است که باید در ابتدای طراحی دکوراسیون آشپزخانه آن را در نظر بگیرید. با انجام این کار نه‌تنها با مواد و بافت‌های مختلف، نواحی مشخصی را در آشپزخانه تعریف می‌کنید، بلکه از طریق آن اطمینان حاصل می‌کنید که قبل از خرید لوازم برقی به آشپزخانه خود شخصیت می‌بخشید. پس از این مرحله می‌توانید برای انتخاب ماشین لباس شویی اسنوا و سایر لوازم‌خانگی تصمیم بگیرید. ماشین لباسشویی اسنوا در انواع ظرفیت‌ها ازجمله 8 کیلویی و 7 کیلویی در دسترس است که قیمت هر یک از این موارد لباس شویی اسنوا متفاوت است.

  1. وسایل را ساده نگهدارید

برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه خود را بهتر کنید نیاز به ظرف‌های چینی گران‌قیمت و با طرح‌های پیچیده ندارید. در مقابل، هرچه سعی کنید آشپزخانه خود را ساده‌تر نگه دارید و برای مثال، وسایلی با رنگ خنثی مانند سفید را در نظر بگیرید، می‌توانید آشپزخانه زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید.

  1. از نمایش هنر به‌عنوان بخشی از دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید

ایده‌هایی برای دکور دیوار آشپزخانه بخشی مهم از دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شوند. یک عکس کوچک یا قاب شده می‌تواند برای بهبود ظاهر آشپزخانه بسیار تاثیرگذار باشد. اگر بر روی دیوار فضایی برای آویزان کردن عکس ندارید، می‌توانید آن را بر روی میز یا قفسه قرار دهید. فقط مراقب باشید که عکس را از پاشیدن چربی دور نگه دارید و حواستان باشد که عکس بر اثر پخت‌وپز آسیب نبیند.

  1. رنگ‌های تیره را به آشپزخانه اضافه کنید

اگرچه همیشه آشپزخانه‌های سفید محبوبیت زیادی در میان افراد دارند و رنگ‌های خنثی برای آشپزخانه استفاده بسیار زیادی می‌شوند اما درعین‌حال، اضافه کردن رنگ‌های تیره به آشپزخانه باعث می‌شود که به رنگ سفید عمق بیشتری بدهید و سایه‌های چشمگیری در اثر تابیدن نور طبیعی ایجاد شود. بااین‌حال، فراموش نکنید که استفاده از رنگ تیره را تنها به دیوارها، تزیینات، لوازم جانبی و کف‌پوش‌ها محدود کنید.

  1. آشپزخانه را مانند سرآشپزی حرفه‌ای طراحی کنید

اگر فضای آشپزخانه این اجازه را به شما می‌دهد می‌توانید با اضافه کردن جزیره، دکوراسیون آشپزخانه را بهبود ببخشید. این کار به‌خصوص زمانی جذاب است که برای جزیره صندلی نیز قرار بدهید تا افراد بتوانند در آنجا بنشینند و با هم گفتگو کنند. همچنین، سعی کنید که اجاق‌گاز و مایکروفر را نزدیک هم قرار بدهید تا منطقه‌ای برای پخت‌وپز ایجاد کنید تا از این طریق، به رفت‌وآمد مکرر کمتر نیاز داشته باشید. این روش‌ها می‌توانند آشپزخانه شما را حرفه‌ای نشان دهند و درنتیجه باعث جذاب‌تر شدن آن شوند.

از سوی دیگر، اگر در خانه از پکیج استفاده کنید و درعین‌حال، می‌خواهید آشپزخانه زیبایی داشته باشید، سعی کنید پکیج را در آشپزخانه قرار ندهید. برای مثال، می‌توانید این دستگاه را در بالکن قرار دهید. همچنین، اگر هنوز پکیج را نخریده‌اید، خرید پکیج ایران رادیاتور می‌تواند انتخاب خوبی باشد. بااین‌حال، سعی کنید بسته به شرایط خانه، بهترین مدل آن را انتخاب کنید. این پکیج‌ها قیمت مناسبی نیز دارند.

  1. از لوازم جانبی و غذاها برای شیک کردن آشپزخانه استفاده کنید

یکی از راه‌های ساده برای بهتر کردن دکوراسیون آشپزخانه این است که از غذاها برای زیباتر کردن آن استفاده کنید. برای مثال، برای افزودن کمی رنگ به آشپزخانه می‌توانید لیموها را در یک ظرف بچینید و بر روی کابینت قرار دهید. یکی دیگر از آیتم‌هایی که می‌توانید به آشپزخانه اضافه کنید، استفاده از کتاب‌های آشپزی است که بهترین آنها در این لینک معرفی شده است، این کتاب‌ها نه‌تنها می‌توانند در مواقع ضروری برای شما مفید باشند، بلکه چیدن آن‌ها در قفسه می‌تواند به زیبایی آشپزخانه بیفزاید.

  1. با حوله‌های آشپزخانه به آشپزخانه رنگ و بافت ببخشید

حوله‌های آشپزخانه برای سریع تمیز کردن آثار پخت‌وپز بسیار کمک‌کننده است. از سوی دیگر، آن‌ها راهی ارزان و آسان برای ایجاد حس زندگی و نرمی در آشپزخانه هستند. برای این کار، حوله‌هایی که به رنگ موردعلاقه‌تان هستند را تهیه کنید و آن‌ها را روی دسته ماشین ظرفشویی یا اجاق آویزان کنید یا تنها می‌توانید آن‌ها را بر روی پیشخوان و در کنار عکس خود بگذارید تا ظاهری هنرمندانه‌تر را ایجاد کنید.

  1. از نورپردازی به‌عنوان یک عنصر کلیدی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید

وقتی به هر دلیلی بازسازی آشپزخانه امکان‌پذیر نیست، ایده‌های نورپردازی می‌تواند فرصت بسیار مناسب و کم‌هزینه‌ای را برای بهبود دکوراسیون آشپزخانه فراهم کند. نورپردازی مناسب، آشپزخانه را از حالت غم‌انگیز خارج می‌کند و این کار تنها با استفاده از نورپردازی زیر کابینت و اضافه کردن چند آویز امکان‌پذیر است.

درنهایت، برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه را بهبود ببخشید، مهم است که عناصر مختلف ازجمله رنگ، بافت، لوازم برقی و وسایل جانبی را به‌خوبی انتخاب کنید و سعی کنید میان آن‌ها هماهنگی مناسبی را ایجاد کنید. آشپزخانه یکی از فضاهای بسیار مهم در هر خانه‌ای است که طراحی زیباتر و جذاب‌تر آن می‌تواند در روحیه همه اعضای خانواده و همچنین، مهمانان بسیار موثر باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید آشپزخانه زیباتری داشته باشید از نکاتی که در این مقاله مطرح شد استفاده کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۴۷۲۸۱۶۱۱:۰۴:۴۹ ۱۴۰۱/۱/۳۱
دکوراسیون پیشکش؛ مهم ترین عنصر در آشپزخانه، غذا است که امروزه برای بسیاری از مردم تهیه آن سخت شده است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین