شبکه افق بررسی می‌کند آیا انتشار نام ابربدهکاران بانکی سرآغاز برای شفافیت اقتصادی است؟

گروه فرهنگی الف،   4010130062 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

برنامه تلویزیونی «عیار» شبکه افق سیما، این هفته به ماجرای انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی و ارتباط آن با آغاز شفافیت در نظام اقتصادی و بانکی کشور می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق سیما، به عقیده برخی کارشناسان، انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی که بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد از هفته قبل آغاز کرده‌اند، گامی موثر و مهم در راستای افزایش شفافیت و اصلاح نظام پولی و بانکی کشور به شمار می‌رود، اقدامی که وزیر امور اقتصادی و دارایی هم بر آن صحه گذاشت و از مراجعه برخی بدهکاران برای تقسیط بدهی‌هایشان خبر داد.
برنامه تلویزیونی «عیار» که به موضوعات روز اقتصادی کشور می‌پردازد، این هفته پرونده ویژه خود را به همین مسئله اختصاص داده و با حضور دکتر مجید كریمی، مدیركل دفتر مطالعات بازارهای مالی و بازرگانی وزارت اقتصاد، ابعاد مختلف اقدام مهم وزارت اقتصاد و بانک‌های دولتی را بررسی می‌کند.
این برنامه بخش‌های مختلف دیگری نیز همچون «خبرنامه» (مروری کوتاه و تحلیلی بر اخبار اقتصادی هفته) با اجرای سید حامد سید قربانی، «محک بازار» با موضوع تعرفه‌های ویزیت پزشکی با حضور دکتر داریوش چیوایی کارشناس نظام سلامت و «گزارش ویژه» با محوریت ماجرای پتروشیمی میانکاله و با حضور مهندس مصطفی سعیدی کارشناس حوزه انرژی دارد که پیش از گفت‌وگوی پرونده ویژه، پخش می‌شوند.
«عیار» سه‌شنبه‌ها ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.