واکنش سخنگو به احتمال استیضاح برخی وزرا در مجلس/ دردسر فائزه هاشمی برای حزب کارگزاران/ توضیحات خاندوزی درباره حذف ارز ۴۲۰۰

گروه سیاسی الف،   4010130056 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش سخنگو به احتمال استیضاح برخی وزرا در مجلس/ دردسر فائزه هاشمی برای حزب کارگزاران/ توضیحات خاندوزی درباره حذف ارز ۴۲۰۰

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۸۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۶۴ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۳۵ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۱۳۰ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۴ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۸۰ هزار و ۵۸۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.


واکنش سخنگوی دولت به احتمال استیضاح برخی وزرا در مجلس

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره زمزمه‌های استیضاح برخی وزرا در مجلس گفت: نظارت حق طبیعی مجلس است و در حین تعامل دولت و مجلس، اختلاف‌نظر کارشناسی هم امری طبیعی است اما تمام وزیران به صورت جهادی در حال اجرای برنامه‌ها و انجام مأموریت‌های خود هستند. البته به‌طور طبیعی برخی اقدامات برای به نتیجه رسیدن نیاز به زمان بیشتری دارند.

بهادری جهرمی در عین حال این نکته را هم متذکر شد که «ارزیابی عملکرد مدیران در دستور کار دولت بوده و هست و طی روزهای اخیر گزارش ارزیابی از عملکرد وزرا، هم برای خود آنها و هم برای رئیس جمهور ارسال شده است».

سخنگوی دولت در بخش دیگری از این نشست درباره دستور اخیر رئیس جمهور برای شناسایی عوامل پشت پرده گرانی و تورم اظهار داشت: عوامل گرامی و تورم مشخص است. یکی از آنها حجم نقدینگی‌ ۴ هزار میلیارد تومانی به ارث رسیده از دولت گذشته است که آثار بسیاری در تورم دارد. بودجه امسال هم احکامی دارد که تورم بر جای می‌گذارد. در عین حال احکام متعدد دیگری در همین بودجه وجود دارد که آثار سوء تورمی خواهند داشت و آثار بلندمدت کسری بودجه سابق نیز از دیگر علت‌های تورم و گرانی است که دولت در حال تدبیر و اقدام برای حل آنهاست.

بهادری جهرمی ادامه داد: در نشست اخیر هیأت دولت گزارشی در خصوص مسأله گرانی و اقدامات سوداگران و سودجویان ارائه شد که نمونه خاص آن مربوط به بازار میوه و تره‌بار بود و رئیس جمهور هم در واکنش به این گزارش به دستگاه‌های نظارتی دستور داد تا   زمینه‌های گرانی اخیر بررسی و عاملان آن شناسایی شوند.

دستور رئیسی درمورد مدیران باقی مانده از دولت قبل

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره وضعیت ابقای مدیران دولت قبلی در ساختار اجرایی کشور گفت: بانیان وضع موجود نمی‌توانند حل کننده مشکلات باشند. مدیرانی که کارآیی لازم را داشته باشند در مسئولیت ابقا می‌شوند؛ در غیر این صورت نمی‌توانند با دولت سیزدهم همکاری داشته باشند.

بهادری جهرمی در ادامه اعلام کرد که با دستور اخیر رئیس جمهور به معاونت اجرایی، قرار است کارگروهی برای تعیین تکلیف مدیرانی که تاکنون تعیین وضعیت نشده‌اند، تشکیل شود.

***

توضیحات خاندوزی درباره چگونگی حذف ارز 4200

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در دیدار با اعضاء و رؤسای اتاق های بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف درباره حذف تدریجی و گام به گام ارز ۴۲۰۰ تومانی، اظهار کرد: موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی که این روزها نقل محافل است، ماه‌هاست مورد بحث بوده و برای اینکه ابعاد این موضوع را توضیح دهم، وقت مبسوطی نیاز است، اما همین قدر بگویم که حتماً در سال ۱۴۰۱ حرکت دولت در این مسیر قدم به قدم خواهد بود و حتماً ارز ۴۲۰۰ تومانی یکباره حذف نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ حتماً تغییری در وضعیت ارز ۴۲۰۰ تومانی کشور اتفاق خواهد افتاد،خاطر نشان کرد: حتماً در پایان سال ۱۴۰۱ وضعیت ارز ۴۲۰۰ تومانی فعلی را نخواهیم داشت، اما اینکه با چه گام‌های تدریجی و از چه مقولات و محصولاتی اجرای این سیاست در پیش گرفته شود و یا اینکه کی و چگونه شروع بشود و چه تدابیر جانبی اتخاذ شود که کل اقتصاد را به یکباره تحت تأثیر قرار ندهد، هنوز مورد بحث و تبادل نظر جدی است .

خاندوزی با تأکید بر اینکه رفتار پلیسی در عرصه اقتصاد در بلند مدت تأثیرات مطلوب نخواهد داشت، گفت: قائل به این هستیم که در بلندمدت رفتارهای پلیسی نمی تواند کنترل کننده قیمت کالاها و محصولات در بازارها باشد و بهترین مسیر این است که بتوانیم از طریق ایجاد پیش‌بینی پذیری و اعتماد در بازار، موجبات فراوانی در عرضه را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: زمانی که اطمینان لازم در بازارها ایجاد شود دیگر لزومی ندارد که به جای یک ظرف روغن مورد نیاز ۴ قوطی بگیریم و در خانه انبار کنیم و حتماً فراوانی محصولات و کالاها در بازارها این اطمینان را ایجاد خواهد کرد.

***

دردسر فائزه هاشمی برای کارگزاران

فردا نوشت: فائزه هاشمی را جدا باید دردسر «کارگزاران» دانست. مواضع و تندروی‌های او بارها و بارها حاشیه‌ساز شده و این حزب را به واکنش واداشته است. تعیین نسبت اظهارات او با منافع ملی چیست وقتی برای رئیس جمهور ماندن ترامپ دعا می‌کند یا وقتی مثل حالا از تحریم ماندن سپاه استقبال می‌کند؛ خیلی کار سختی نیست، برای همین هم با واکنش‌های بسیاری مواجه می‌شود.

این درحالی است که حسین مرعشی، دبیرکل این حزب به گفته اینکه اظهاران فائزه نظر او است و نه حزب، اکتفا کرده بوده.

حرف‌های دختر آیت‌الله و واکنش حزب کارگزاران اما با واکنش امروز روزنامه جوان هم مواجه شد. این روزنامه اصولگرا با اشاره به اینکه فائزه هاشمی رفسنجانی اخیراً در اظهارنظری وقیحانه هم‌سو با جنگ‌طلبان امریکا، از حفظ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌ها دفاع کرد، نوشته: حسین مرعشی در مورد سخنان فائزه هاشمی، تنها به گفتن اینکه «این مواضع موضع شخصی خانم هاشمی هست و موضع حزب کارگزاران نیست.» بسنده کرد...

با توجه به این قبیل واکنش‌ها به نظر می‌رسد که به زودی با اظهارات و موضع‌گیری‌های بیشتری از سوی کارگزارانی‌ها و خانواده هاشمی رو به رو بشویم. مثلا ممکن است محسن هاشمی نامه‌ای نوشته و سعی کند که حساب خود را از خواهر جدا کند یا برخی از اعضای شورای مرکزی تاکید کنند که فائزه خیلی وقت است در جلسات حزب شرکت نمی‌کند و این حرف‌ها.

اما روشن است که این کارها فایده نداره و حتی از اگر این ماجرا را جمع و جور کند مانع از دردسرسازی‌های دوباره فائزه هاشمی و مواضع تندش برای این حزب نمی‌شود. لذا بهتر است که یک بار هم شده این دندان لق را بکنند و تکلیف خود را با او روشن کنند.»

***

طرح صیانت بلاتکلیف مانده است

سید علی یزدیخواه عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در گفتگو با ایرنا در مورد آخرین وضعیت این بررسی این طرح، اظهار داشت: درخواست نمایندگان برای بازگشت این طرح به صحن علنی و ملغی شدن بررسی طرح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی ابهاماتی را ایجاد کرده است. تا امروز رسما این موضوع به کمیسیون مشترک اعلام نشده است لذا بررسی طرح در بلاتکلیفی است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: رئیس مجلس اسفندماه سال گذشته مکاتباتی با شورای عالی فضای مجازی داشت و خواستار اعلام  سیاست‌های مد نظر این شورا و همچنین موضوعاتی که نیاز به قانونگذاری دارد به صورت شفاف شد.

وی تاکید کرد: قبل از آن هم وزارت ارتباطات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی نظرات خود را در خصوص این طرح اعلام کردند که در آخرین نسخه طرح اعمال شد.

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: به لحاظ حساسیت اجتماعی این طرح مورد هجمه قرار گرفته است و امروز در حالت بلاتکلیفی است.

وی تصریح کرد: کمیسیون مشترک قانونن منحل نشده و رای گیری استمزاجی مجلس مبنای عمل قانونی نیست، باید در صحن علنی مجلس در این خصوص رای‌گیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص بررسی این طرح در شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی نمی‌تواند در این خصوص لایحه بدهد، دولت هم پیش از این نظرات خود را از طریق وزارت ارتباطات اعلام کرده است لذا تمایلی به ارائه لایحه ندارد. هیئت رئیسه مجلس باید هر چه سریع‌تر این طرح را تعیین تکلیف کند.

***

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران

به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 30 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران(اتاق ایران) در ده‌سال اخیر با 189 رأی موافق، 28 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 242 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

معاونت نظارت گزارشی از تحقیق و تفحص های انجام شده در دو دوره اخیر ارائه کند

به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از تذکر محمدرضا صباغیان بافقی گفت: این موضوع مهم و روشن است که تحقیق و تفحص ها باید شفاف باشد و من با مطالعه و بررسی هایی که داشتم دریافتم که تحقیق و تفحص هایی که در دوره های گذشته بوده، خروجی لازم را نداشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از معاونت نظارت مجلس می خواهم یک بررسی از تحقیق و تفحص ها در دوره جاری و دوره قبل انجام و گزارش آن را به صحن ارائه نماید. همچنین در تفاهم نامه اخیری که با قوه قضائیه انجام شده است، بر توجه و رسیدگی به موضوع تحقیق و تفحص های ارائه شده به قوه قضائیه تاکید شده است. البته یکی از ابزارهای مهم نظارتی ما تحقیق و تفحص است و باید با قوت ادامه یابد، ولی دقیق و موثر.

محمدرضا صباغیان بافقی در تذکری اظهار داشت: این تحقیق و تفحص هایی که در مجلس انجام می شود و گزارش آن قرائت شده و برخی نیز به قوه قضائیه ارسال می شود باید موثر باشد، حالا که با همت رئیس مجلس بُعد نظارتی تقویت شده است، باید تحقیق و تفحص ها سامان یافته و گزارشی ارائه شود تا ما بدانیم نتایج این تحقیق و تفحص ها چه بوده است.

وی توضیح داد: اگر برای این کار نیاز است آیین نامه اصلاح شود ، این کار صورت گیرد و می خواهم معاونت نظارت گزارشی ارائه دهد تا ما ببینیم تحقیق و تفحص های گذشته چه سرنوشتی پیدا کرده و چه تاثیراتی داشته اند. 

***

صالح‌آبادی محل مصرف ارزهای آزادشده را مشخص کرد

علی صالح‌آبادی رئیس ‌کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با خانه ملت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برنامه دولت برای هزینه‌کرد ارزهای بلوکه شده چیست، گفت: این ارزها در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بخشی از آن برای واردات مواد اولیه به کار گرفته می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: ارزهای آزاد شده به صورت ویژه در حوزه‌های زیرساختی مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا مهم‌ترین حوزه کشور، زیرساخت است.

***

اختلاف‌نظرهای دولت و مجلس کاملا طبیعی است

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با نامه نیوز با تاکید بر اینکه اختلاف نظر میان دولت سیزدهم و مجلس یازدهم طبیعی است، گفت: «به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده و روابط دولت و مجلس در شرایطی است که کاملا قابل پیش‌بینی بود. صرف نظر از اینکه مجلس و دولت چقدر توانمندی دارند، وضعیت فعلی کاملا عادی و طبیعی است. هر مجلس و دولت دیگری هم که بود همین شرایط را شاهد بودیم چون همسویی سیاسی به معنی این نیست که با هم اختلاف‌نظر نداشته باشند.»

وی این موضوع که دولت و مجلس در مواردی مثل حذف ارزترجیحی سعی دارند که مسئولیت تصمیم گیری را به گردن هم اندازند، رد کرد و گفت: «اگر قرار به بررسی جزئیات باشد باید این را گفت که مثلا درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، تصمیم‌گیری درباره قیمت ارز همیشه برعهده دولت بوده است و مجلس در این باره ورود نمی‌کند. آنچه دولت می‌خواست مجوز بگیرد این بود که اگر تصمیم به تغییر قیمت ارز گرفت، اضافه درآمد حاصل شده چگونه مصرف شود.»

ایمانی در عین حال وجود اختلاف نظرهای جدی بین دولت و مجلس به خصوص درباره عملکرد برخی وزرا را تایید کرد و گفت: «مجلس درباره عملکرد برخی وزرا مجلس نقد دارد و ممکن است که دست به استیضاح بزند. درحالی که دولت با آنها مشکلی ندارد و برکنار نکرده است. به نظر من روابط فعلی دولت و مجلس کاملا طبیعی و حتی قابل تقدیر است. به هرحال اگر مجلس قصد لاپوشانی اشکالات کار دولت را داشت یا برعکس؛ این بود که مشکل داشت. اکنون اما مجلس درست یا غلط نسبت به اقدامات دولت و مدیران دولتی عکس‌العمل نشان می‌دهد و این خیلی خوب است و ثابت می‌کند که مجلس با وجود همسو بودن با دولت، استقلال خود را نشان می‌دهد و بر اساس آن نسبت به اقدامات دولت عکس‌العمل نشان می‌دهد.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۴۷۲۰۳۹۲۱:۰۴:۴۷ ۱۴۰۱/۱/۳۰
وزیر محترم اقتصاد لطفا در کنار اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی نام بالاترین مدیر وقت بانک را هم اعلام کنید جاده صاف کن فسادهای بانکی مدیران بانکی بوده اند که بخاطر حفظ سمت و یا گرفتن انواع رانت و رشوه این معوقات بانکی را بوجود آورده اند
ناشناس۲۴۷۲۰۴۱۲۱:۰۶:۵۷ ۱۴۰۱/۱/۳۰
لیست بنگاه های در اختیار بانک ها را هم منتشر نمایید رهبری فرمودند بانک ها غلط میکنند بنگاه داری کنند مسولان اقتصادی کشور برای رفع این دغدغه رهبری چه اقدام عملی کرده اند
ناشناس۲۴۷۲۰۴۹۲۱:۱۳:۴۱ ۱۴۰۱/۱/۳۰
ادغام بانک‌های خصوصی از ضروریات تحول اقتصادی است
ناشناس۲۴۷۲۰۵۴۲۱:۱۸:۵۵ ۱۴۰۱/۱/۳۰
مجلس طرح تحقیق و تفحص تا پشمک سازی حاج عبداله را هم تصویب کرده ولی در این چند سال گذشته تا حال تفحص از بانک مرکزی با آن همه فساد و تخلف را انجام نداده اند این مسله مهم به چه دلیل بوده است
رسول۲۴۷۲۱۸۵۲۳:۱۸:۱۰ ۱۴۰۱/۱/۳۰
من خودم با پدرت هاشمی رفسنجانی تو دانشگاه آزاد تهران کلی عکس گرفتم دختر !
ناشناس۲۴۷۲۱۹۰۲۳:۱۹:۲۳ ۱۴۰۱/۱/۳۰
از الویت های وزیر اقتصاد رفع بنگاه داری بانک های خصوصی و ادغام آنها در یکدیگر می باشد بانک های پاسارگاد و آینده بیشترین بنگاه را دارند
ناشناس۲۴۷۲۲۵۹۰۰:۰۲:۴۶ ۱۴۰۱/۱/۳۱
صحبت های فائزه هاشمی طبق معمول مغایر منافع ملی است این اگر حرف نزنه کسی نمیگه لال است !
ناشناس۲۴۷۲۳۰۱۰۰:۲۳:۵۲ ۱۴۰۱/۱/۳۱
آبانماه سال ۱۴۰۰ اعلام شد اسامی مفسدان فساد بزرگ بانک تجارت کرمان جهت اجرا اعلام میشود
ناشناس۲۴۷۲۳۸۵۰۲:۰۷:۰۳ ۱۴۰۱/۱/۳۱
خانواده کلا برای نظام مایه دردسر بودند و هستند
ناشناس۲۴۷۲۴۹۷۰۷:۲۶:۵۲ ۱۴۰۱/۱/۳۱
الیاس قالیباف در صفحه اینستاگرام خود با تایید سفر اعضای خانواده‌اش به ترکیه نوشت: خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است.
ناشناس۲۴۷۲۴۹۸۰۷:۲۹:۵۸ ۱۴۰۱/۱/۳۱
نمی‌شود با تولید ملی سخن گفت و خانواده را برای خرید سیسمونی به ترکیه فرستاد!
ناشناس۲۴۷۲۵۰۰۰۷:۳۱:۳۵ ۱۴۰۱/۱/۳۱
روزنامه واشینگتن فری بیکن: دولت بایدن می‌خواهد تنها نیروی قدس را در فهرست تروریسم نگه دارد تا فقط ۲۰ هزار عضو سپاه تحت تحریم بمانند.
ناشناس۲۴۷۲۵۲۸۰۸:۰۹:۳۲ ۱۴۰۱/۱/۳۱
دیدگاه خانم هاشمی از منظر جوانان این کشور قابل تامل است
رضا۲۴۷۲۵۳۲۰۸:۱۲:۰۵ ۱۴۰۱/۱/۳۱
ای کاش وزارت امور خارجه هم به گفتن اینکه حرف های حسین شریعتمداری در مورد جلوگیری از کره جنوبی در تنگه هرمز، صرفا مواضع شخصی او است بسنده نکند!!!!!
ناشناس۲۴۷۲۸۲۸۱۱:۱۰:۴۴ ۱۴۰۱/۱/۳۱
بسنده نکند و اقدام عملی در جهت گستاخی این چشم بادامی ها بدهد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  22. یک سیلی برای تنبیه

  23. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  24. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

  25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

آخرین عناوین