مزایای پد کامفُواِستریپ نسبت به سایر درمان‌های دردهای عضلانی

گزارش بازرگانی،   4010130043

پد کامفُواِستریپ یکی از جدیدترین روشهای درمانی انواع دردهای عضلانی همچون :آرتروز شانه، دردهای عضلانی کتف، کمر و لگن و... با بهره‌گیری از تکنولوژی UIC تراپی به عنوان یکی از درمان‌های خانگی برای انواع دردهای عضلانی محسوب می شود.

این محصول ساخت کشور آلمان است که از فناوری‌های اشعه تراپی(فراصوت و مادون قرمز) یکی از درمان‌هایی است که به عنوان فیزیوتراپی در خانه شناخته شده است که مزیت‌هایی نسبت به سایر روش‌های درمانی همچون درمان دارویی و جراحی را در خود دارد.

پد کامفُواِستریپ نسبت به سایر درمان‌های دردهای عضلانی، مزایای فراوانی دارد. دردهای عضلانی از شایع‌ترین دردهای بدن به شمار می‌آیند. این دردها اغلب در اثر استفاده بسیار زیاد از عضله در هنگام کار و فعالیت یا ورزش کردن به وجود می‌آیند.

درمان دردهای عضلانی بسته به علل بروز و علائم آن‌ها متفاوت است. در این مقاله به طور کامل در مورد مزایای پد کامفواستریپ نسبت به سایر درمان‌های دردهای عضلانی توضیح خواهیم داد.

 

درمان‌های دارویی

درمان‌های دارویی مثل داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs)، کورتیکواستروئیدها (Corticosteroids) و داروهای سرکوب کننده ایمنی (Immunosuppressants) با تشخیص پزشک تجویز می‌شوند. این نوع درمان می‌تواند موقتی یا دائمی باشد، یعنی شاید فقط درد را قطع کند و علت عارضه باقی بماند.

در سوی دیگر ممکن است بعد از قطع مصرف داروها، درد دوباره بازگردد. حتی در بعضی از مواقع داروها می‌توانند عوارضی را ایجاد کنند که در پد کامفواستریپ چنین مواردی رخ نمی‌دهد و درمان و تسکین در سریع‌ترین زمان رخ می‌دهد.

 

فیزیوتراپی

متخصص طب فیزیکی می‌تواند برنامه‌ای برای کمک به کاهش درد شما بر اساس علائم و نشانه‌های شما ایجاد کند. برخی از انواع درد به خوبی به فیزیوتراپی پاسخ می‌دهند. تمرینات فیزیوتراپی به جمع شدن یا کشش عضلات کمک می‌کنند و درد را تسکین می‌دهند.

کشش، آموزش وضعیت و ماساژ از جمله اقدامات و توصیه‌هایی است که فیزیوتراپ برای درمان شما استفاده می‌کند. خبر خوب این است که شما با استفاده از پد کامفُواِستریپ و پس از مشورت با متخصص، می‌توانید کلینیک فیزیوتراپی و همه مزایای آن را به خانه بیاورید و دیگر هزینه جلسات فیزیوتراپی، رفت و آمد و... را پرداخت نمی‌کنید به راحتی انواع درمان را همچون فیزیوتراپی دست، شانه، کتف و لگن و... را با کمترین هزینه و صرف وقت کمتر در خانه انجام دهید.

 

درمان با تزریق

تزریق درمانی می‌تواند به کاهش درد در ستون فقرات، مفاصل، کمر و گردن کمک کند. بسته به درد شما، پزشکان بسیار ماهر می‌توانند تزریق اپیدورال، تزریق استروئید و تزریق نقطه ماشه را انجام دهند.

تزریق یک ماده بی‌حس کننده یا استروئید به نقطه ماشه می‌تواند به کاهش درد کمک کند. در بعضی از افراد فقط اعمال سوزن به نقطه ماشه کمک می‌کند تا تنش عضلانی را از بین ببرد.

این تکنیک که سوزن خشک نام دارد شامل قرار دادن سوزن در چند مکان، داخل و اطراف نقطه ماشه است. طب سوزنی نیز برای برخی از افراد مبتلا به سندرم درد مزمن موثر است.

پد کامفُواِستریپ می‌تواند بدون نیاز به تحمل این دردها و استرس‌ها، دردهای عضلانی ما را تسکین دهد و درمان کند.

 

بلوک عصبی

بلوک عصبی با تزریق بی‌حسی موضعی یا داروی کاهش‌دهنده درد در گروهی از اعصاب ایجاد کننده درد پدیدار می‌شود. بلوک‌های عصبی برای به حداقل رساندن درد در اندام یا ناحیه خاصی از بدن طراحی شده‌اند و می‌توانند شامل بلوک‌های پس سری و عصب سه قلو، بلوک‌های بین دنده‌ای، بلوک‌های اینگوینال، استخوان ران جانبی، گانگلیون ستاره‌ای و شبکه‌های گردن باشند.

اما در زمان استفاده از پد کامفُواِستریپ شما به راحتی می‌توانید درد را کاهش دهید و برای این کار به هیچ شخص یا تزریق خاصی نیازمند نیستید. در حالی زمان استراحت‌تان فرا رسیده، شرایط بهبودی و تسکین را برای خودتان فراهم می‌کنید.

 

بلوک سمپاتیک

بلوک سمپاتیک، تزریق ماده بی‌حسی موضعی در بافت عصبی سمپاتیک است که در کمر و طرفین ستون فقرات واقع شده است. این بلوک ممکن است درد، تورم، تغییر رنگ و تعریق در اندام تحتانی را کاهش دهد و همچنین می‌تواند تحرک را بهبود بخشد.

بلوک‌های سمپاتیک شامل بلوک‌های گانگلیا، سمپاتیک کمر، شبکه سلیاک و شبکه‌های هیپوگاستریک هستند.

 

تحریک نخاع

تحریک نخاع درد مزمن عصبی را درمان می‌کند و با استفاده از یک دستگاه پزشکی قابل کاشت حاصل می‌شود. ضربه الکتریکی تولید شده توسط دستگاه احساس سوزن سوزن شدن ایجاد می‌کند که درک درد را تغییر می‌دهد.

این دستگاه در فضای اپیدورال بیمار کاشته می‌شود و از طریق مهار سیم به یک مولد نبض متصل می‌شود که در شکم یا باسن گذاشته می‌شود.

بدون‌شک این روشی مفید برای بیمار است. اما با استفاده از پد کامفواستریپ شما بدون نیاز به کاشت دستگاهی در بدن، شرایط خود را بهبود می‌دهید.

 

رادیو فرکانس درمانی

رادیو فرکانس برای درمان درد مزمن در مناطق مختلف بدن استفاده می‌شود و تسکین درد با دوام بیشتری را ایجاد می‌کند. در رادیو فرکانس درمانی از یک دستگاه تخصصی برای قطع جریان عصبی به صورت نیمه دائمی استفاده می‌شود. اعصاب معمولا برای شش تا نه ماه مسدود می‌شوند، اما ممکن است کوتاه‌تر از 3 ماه یا طولانی‌تر از 18 ماه باشد.

 

درمان با مادون قرمز

اشعه مادون قرمز مزایای فراوانی دارد و پد کامفُواِستریپ نیز از آن بهره می‌برد. ویژگی‌های اصلی این امواج به شرح زیر است:

  • جزء امواج الکترومغناطیس با طول موج ۷۵۰ تا ۴۰۰۰۰۰ نانومتر است
  • به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیم می‌‌شود
  • اشعه مرئی توسط مولدهایی که در زمان عبور جریان برق از داخل فیلامان کربن و تنگستن تولید می‌شود
  • عمق نفوذ آن تا درم است و باعث گردش خون می‌شود
  • اشعه نامرئی از طریق گرم شدن یک المان یا سیم پیچ و انتشار آن توسط سطح فلزی تولید می‌شود
  • عمق نفوذ اشعه مرئی ۲میلی‌متر است و بیشتر اثر تسکین و کاهش درد دارد
  • دستگاه مادون قرمز یکی از دستگاه‌های موثر در درمان فیزیوتراپی است که اثر گرمای خشک دارد

اولتراسوندتراپی

اولتراسوندتراپی نیز همچون درمان با امواج مادون قرمز، روشی طلایی برای درمان دردهای عضلانی است که در پد کامفُواِستریپ به کار گرفته شده است. به درمان و تحرک درآوردن عضله، تاندون‌ها، رباط‌ها و غضروف‌های زیر سطح پوست اولتراسوند درمانی گفته می‌شود.

این تکنیک با به کارگیری امواج صوتی فرکانس بالا بین 800.000 و 2.000.000 هرتز انجام می‌گیرد که با گوش قابل شنیدن نیستند. این امواج از یک دستگاه افشانه ساطع شده و در تماس مستقیم با پوست بیمار قرار داده می‌شوند.

حتی امکان کم و زیاد کردن فرکانس دستگاه برای نفوذ امواج به عمیق‌ترین بخش عضلات هم وجود دارد. با افزایش فرکانس، میزان حرارت روی بافت همبند هم افزایش می‌یابد.

بافت همبند خود می‌تواند رباط، عضله، تاندون، نیام یا فاسیا، غضروف و حتی بافت اسکار را در بر گیرد.

 

عمل جراحی

به جز در بعضی مشکلات خاص، برای درمان دردهای عضلانی معمولا عمل جراحی لازم نیست. تخلیه آبسه و سندرم کمپارتمان حاد نیاز به جراحی فاشیوتومی دارند.

در جراحی فاشیوتوم با پاره کردن پرده فاشیا که عضلات، عروق و اعصاب را در برگرفته، فشار وارده، کم‌تر می‌شود. استفاده از پد کامفواستریپ در مقایسه با جراحی، هزینه، دوران نقاهت، عوارض و خطر بسیار کمتری دارد و استرس و نگرانی در بیمار و اطرافیانش ایجاد نمی‌کند.

 

درمان‌های خانگی برای رفع دردهای عضلانی

در بسیاری از مواقع دردهای عضلانی بعد از استراحت کافی به خودی خود درمان می‌شوند و بعضی از مواقع این دردها با روش‌های خانگی قابل درمان هستند. مگر در زمانی که این آسیب‌ها مزمن و عمیق شده‌اند.

پد کامفُواِستریپ به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز اروپا و آمریکای شمالی، از تمامی درمان‌های خانگی کارآمدتر و موثرتر است.

کافی است به این موضوع توجه داشته باشید که کامفُواِستریپ با استفاده از تکنولوژی UIC (اولتراسوند، مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس) به عنوان یک روش درمان خانگی و غیر تهاجمی تاثیر چشمگیری بر درمان و تسکین دردهای عضلانی همچون: دردهای عضلانی کمر، کتف و پشت، آرتروز شانه، ران ، درد دست چپ و راست دارد. این پد می‌تواند بسیاری از دردهای مزمن، حاد و... را بهبود دهد. همچنین استفاده از آن آسان است و تسکین درد را از روزهای نخست استفاده احساس می‌کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین