سازمان اطلاعات ناجا از انهدام باند قاچاق سلاح در ایلام خبر داد

گروه اجتماعی الف،   4010122063

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ سلاح در ایلام خبر داد.

سازمان اطلاعات ناجا از انهدام باند قاچاق سلاح در ایلام خبر داد
 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:  عوامل سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان دهلران استان ایلام با تلاش گسترده اطلاعاتی، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دهلران را منهدم و تعداد ۳۲ قبضه سلاح شامل ۲۶ قبضه کلاش، ۴ قبضه سیمینوف، ۱ قبضه مسلسل برتا، ۱ قبضه شکاری پنج تیر از یک دستگاه خودروی پژو پارس در حوالی روستای چلیزی – دهلران کشف و ضبط کردند.  

کلاهبرداری با ترفند خرید آنلاین بذر و کود کشاورزی

رئیس پلیس فتا قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری در فضای مجازی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان فروش بذر و کود کشاورزی در فضای مجازی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی پرونده اظهار کرد مدتی پیش به دنبال خرید بذر و کود کشاورزی در فضای مجازی بودم و در این رابطه با شخصی آشنا شدم و جهت سفارش محصول، مبلغ ۹۵ میلیون تومان به حساب وی واریز کردم که پس از واریز وجه ایشان جوابگوی بنده نبوده که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

سرهنگ فرهودی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با اقدامات پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان‌های غربی کشور شدند که با اقدام سریع پلیس فتا مبلغ کلاهبرداری شده در حساب متهم مسدود و با هماهنگی قضایی به حساب شاکی عودت داده شد.

شناسایی رمال اینترنتی در هرمزگان

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی رمال اینترنتی در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم با سوءاستفاده از احساسات شاکی مبلغی از وی کلاهبرداری کرده بود.

سرگرد احسان بهمنی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر کلاهبرداری یک رمال و فالگیر از وی در شبکه‌های اجتماعی ، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیه در ادامه اظهاراتش اذعان داشت در این خصوص ارتباط من با مدیر صفحه فالگیری آغاز شد و در محیط گفتگو مشکلات عدیده زندگی شخصی خود را  برای وی گفتم و در طول دو ماه و طی چند مرحله اقدام به واریز مبالغی به حساب متهم کردم که وی بعد از گذشت چند روز دیگر جواب پیام هایم را  نمی‌داد و به مرور زمان متوجه شدم که وی با این ترفند از من کلاهبرداری کرده است.

سرگرد بهمنی ادامه داد: رمالان اینترنتی دارای فن بیان خوبی بوده و خود را فردی متبحر و کارآمد قلمداد می‌کنند و با تبلیغات گسترده تحت عنوان رفع مشکلات خانوادگی و زناشویی، طلسم بچه دار شدن، دستیابی به ثروت و ... افراد را ترغیب به گرفتن فال و دعانویسی کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کنند.

این مقام مسئول درباره نحوه عملکرد این افراد اظهار داشت: این کلاهبرداران با ارائه یک شماره حساب از قربانیان می‌خواهند پول را به حساب اعلامی آن‌ها واریز کنند تا نسخه رمالی یا دعانویسی را دریافت کنند.

وی درباره بعد دیگری از این کلاهبرداری بیان کرد:همیشه این موضوع به دریافت مبلغی از کاربران ختم نمی‌شود و این کلاهبرداران با سوءاستفاده از ناآگاهی افراد، آن‌ها را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کارت اعتباری آن‌ها و سوءاستفاده‌های مالی می‌کنند.

۳۰تن روغن خوراکی قاچاق در مهریز

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز ۳۰ تن روغن خوراکی قاچاق را در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد - کرمان به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و پس از متوقف کردن خودروها، در بازرسی انجام شده ۳۰ تن روغن خوراکی فاقدمجوز حمل و قاچاق را کشف کردند. در این خصوص ۳ متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

شهید مدنی، ایستگاه آخر قاچاقچیان

فرمانده انتظامی یزد همچنین از کشف ۱۰۱ کیلو تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد و گفت: ماموران این ایستگاه بازرسی به یک دستگاه کامیون بنز باری که از جنوب کشور عازم اردبیل بود مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

بهدانی فرد ادامه داد: ماموران در بازرسی انجام شده ۱۰۱ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که داخل محموله خودرو جاساز شده بود را کشف و ۲ متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین