چه زمانی ویلا نیاز به بازسازی دارد؟

گزارش بازرگانی،   4010122027

احتمالا” به این موضوع فکر کرده اید که با مرور زمان، وقتی سن ویلا بالا می رود، ساختمان و ویلا دچار فرسودگی شده و ما باید آن را بازسازی کنیم . البته این موضوع تا حدودی درست می باشد اما اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که بازسازی تنها در صورت فرسودگی ساختمان انجام نمی شود و در بسیاری از مواقع عدم پاسخگویی ویلا به نیاز های جدید ما بنا بر دلایل مختلف می تواند باعث شود که ما به فکر بازسازی ویلای خود بیفتیم. به عنوان مثال می توان گفت افزایش تعداد افراد خانواده در طول سال ها و تغییر کاربری افراد از فضا ها می تواند از جمله مواردی باشد که ما به فکر بازسازی ویلا بیفتیم.

 

بازسازی ویلا چقدر هزینه دارد؟

در ارتباط با هزینه های بازسازی ویلا می توان گفت که شما با هر بودجه ای می توانید ویلای خود را بازسازی کنید زیرا که بازسازی ویلا می تواند گستره ای از تغییرات را در بر بگیرد پس به این نکته توجه داشته باشید که اگر م خواهید ویلای خود را بازسازی کنید در ابتدا تغییرات اساسی را انجام دهید و این تغییرات را در اولویت کار خود قرار دهید به عنوان مثال تغییراتی همچون تاسیسات برقی، آب و فاضلاب باید در اولویت کار قرار گیرد. بازسازی ویلا می تواند به یک نقاشی ساده و رنگ آمیزی منتهی شود و یا اینکا می توانید با اضافه کردن استخر و یا روف گاردن این تغییرات را گسترش دهید و حتی برای رفع نیازهای افراد ساکن در ویلا به فکر افزایش طبقات و گسترش ویلا باشید که همه این تغییرات می تواند هزینه های شما را دستخوش تغییرات قرار دهد.

پس به همین جهت است که مهندسین ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح قبل از انجام هر گونه عملیاتی، شروع به طراحی می کنند زیرا این امکان را به شما می دهند که اولا” تصویری از اتمام کار خود را داشته باشید و ثانیا” بتوانید تا حد بسیار زیادی از هزینه هایی که باید برای بازسازی ویلا پرداخت کنید مطلع شوید و بتوانید بازسازی ویلای خود را با توجه به بودجه خود انجام دهید. این تغییراتی که در بازسازی ویلا به وجود می آید ودست شما را باز می کند همه و همه به علت آزادی فضا و مساحت بیشتری است که شما نسبت به خانه های آپارتمانی دارید و به راحتی می توانید این تغییرات را اعمال نماید. اما اگر بخواهیم به صورت حدودی هزینه بازسازی ویلا در هر متر مربع را محاسبه کنیم بازسازی ویلای شما با توجه به فرسودگی و میزان تغییراتی که در آن اعمال می شود و همچنین محل قرار گیری ویلا و شرایط اقلیمی حدودا بین ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان در هر متر مربع هزینه بر میدارد.



زمان بازسازی ویلا

مهمترین مساله در بازسازی ویلا زمان اجرای آن می باشد چون که در زمان اجرای عملیات بازسازی ویلا شما قادر به استفاده از آن نخواهید بود که اگر عملیات بازسازی ویلا به طول بیانجامد باعث آزار و اذیت شما می شود و روند کار فرسایشی شده و باعث شده تا خاطره بدی در ذهنتان به وجود بیاورد، به همین جهت بهتر است بعد از اتمام طراحی علاوه بر برآورد هزینه، زمان اجرای پروژه نیز مشخص شود که ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح این گزینه را در فرم قرارداد خود ذکر می کنیم و مهندسین ما مقدار زمان اجرای پروژه را مشخص می کنند.

در ساده ترین حالت بازسازی ویلا میتوان مواردی همچون رنگ آمیزی داخلی و خارجی، تعویض کمد و کابینت ها، تعویض مصالح کف و سقف و تغییراتی از این قبیل را قرار داد که این نوع بازسازی تقریبا” بین سه تا ۶ هفته طراحی و اجرا با توجه به ابعاد ویلا به طول می انجامد. بازسازی در حالت دوم که یکی از مرسوم ترین حالات بازسازی می باشد ضمن تغیرات در مصالح و رنگ ساختمان، تغییرات اساسی و فنی مانند تعویض لوله ها و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی واحد انجام می گیرد. اما اگر بخواهیم که یک بازسازی کامل انجام دهیم که این نوع بازسازی شامل تغییراتی در فضا های ویلا، اضافه شدن کاربری های جدید مانند استخر، اضافه یا کم شدن اتاق ها، تغییر در تعداد طبقات و تغییر در تاسیسات میباشد باید مدت زمان بیشتری برای بازسازی آن در نظر بگیریم که این نوع از بازسازی را می توان با نوسازی ویلا در یک حد و اندازه دانست و زمان اجرای آن چیزی در حدودا بین ۳ تا ۹ ماه در نظر گرفت. در ساده ترین حالت بازسازی ویلا میتوان مواردی همچون رنگ آمیزی داخلی و خارجی، تعویض کمد و کابینت ها، تعویض مصالح کف و سقف و تغییراتی از این قبیل را قرار داد که این نوع بازسازی تقریبا” بین سه تا ۶ هفته طراحی و اجرا با توجه به ابعاد ویلا به طول می انجامد. در حالت دوم که در بازسازی ویلا و ساختمان بسیار متداول است در مصالح و رنگ ساختمان صورت می پذیرد و شامل تغییرات اساسی و فنی مانند تعویض لوله ها و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی واحد انجام می گیرد.



مراحل بازسازی ویلا

مراحل بازسازی ویلا به چند دسته مختلف تقسیم می شود که به آنها خواهیم پرداخت. قبل از انجام هر کاری در ابتدا باید دلایل خود از بازسازی ویلا را مشخص کنید . زیرا هر چه قدر با دید باز جلوتر بروید و دلایل ونیازهای خود را از بازسازی مطرح کنید طراح شما با ذهنیت بهتری می تواند فضا ی ایده آلی را مطابق با سلیقه و نیاز های شما طراحی کند.

یکی از مهمترین مرحله ها در بازسازی ویلا طراحی آن می باشد که در این مرحله ویلای شما با توجه به نیازها و بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید طراحی می شود و در غالب پلان و طراحی سه بعدی در اختیار شما قرار داده می شود تا قبل از شروع بازسازی تصویری از اتمام کار خود را داشته باشید پس به همین جهت باید تصمیمی دقیق در مورد بازسازی ویلا، با توجه به بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید بگیرید تا پس از مشخص شدن هزینه بازسازی و زمان اجرای کار عملیات اجرایی شروع شود. پس از اتمام این مراحل اکنون نوبت آن رسیده تا گارگاه را تجهیز کنید و پس از برداشت صورت وضعیت از روی پلان و طرح نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

پس از انجام تخریب ها حالا نوبت به تعویض لوله های آب و فاضلاب و تاسیسات مکانیکی رسیده است که این مرحله باید با دقت بسیار بالا انجام گیرد. مراحل بعدی که شامل گچ کاری، کف سازی، سقف کاذب، کاشی کاری، رنگ و … میباشد باید به اولویت هر یک با توجه به مسایل اجرایی دقت کرد. زمانی که به مرحله نصب چوب و کابینت های ویلا می رسید دیگر به اتمام کار نزدیک شده اید و کم کم میتوانید شاهد نتیجه زحمات خود و تیم طراحی و اجرا باشید.



بازسازی تخصصی ویلا

بازسازی ویلا شاید به دفعات کمی برای شما اتفاق بیافتد اما نتیجه آن سالیان زیادی بر روی زندگی ما تاثیر گذار است از این رو باید به آن توجه کنیم و آن را با برنامه ریزی و دقت بالا به اتمام برسانیم چرا که محیط زندگی و خانه ما از مهمترین فضا هایی می باشد که در طول زندگی تجربه میکنیم و بیشترین لحظات خود را در آن سپری می کنیم و کیفیت بالای آن باعث بالا بردن کیفیت کلی زندگی و افزایش نشاط و سرزندگی در افراد ساکن در آن می شود. به همین دلیل است که ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح فضای خانه را مکانی مقدس می دانیم و برای افزایش کیفیت این فضا تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم بهترین پایان کار را برای شما سروران عزیز به ارمغان بیاوریم. رنگ آمیزی ویلا باید هر از چندگاهی انجام شود.رطوبت و شرایط جوی ممکن است که بر روی دیوارهای ویلا تاثیر بگذارند و آنها را تخریب کنند. همچنین وجود آلودگی و هوای نامطبوع میتواند تاثیر مستقیما بر سطح دیوارها داشته باشند.

برای اینکه در زمان کوتاه دیوار ها تخریب نشوند و خرج زیادی را به سما تحمیل نکنند بهتر است که با یک سطل رنگ و برس رنگ آمیزی خودتان اقدام به رنگ آمیزی کنید. در ترکیب رنگ ها دقت داشته باشید. زیرا هماهنگی در ترکیب رنگ ها میتواند بر زیبائی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار باشد. برای مثال اگر از رنگ های خنثی خسته شده اید در هنگام بازسازی بهتر است که یک رنگ تضاد را در کنار آن رنگ اصلی به کار ببرید. اما مورد مهمی هم که وجود دارد استفاده از رنگ های گرم یا المان هایی مانند چوب میباشد که حس زنده بودن و گرما را به محیط خانه منتقل میکند.



اهمیت بودجه در بازسازی ویلا

امروزه افراد بسیاری هستند که برای بازسازی ویلا خودشان اقدام می‌کنند و لیست های بالا بلند و نقشه های متعددی را طراحی می‌کنند و مستقلاً به فکر بازسازی منزل می‌افتد در این روش ممکن است هزینه های زیادی بر خانواده تحمیل گردد که اگر این کار را توسط متخصصین خبره انجام دهید می توانید هزینه های کمتری را داشته باشید. همچنین با تنوع متریال در بازار های امروزی انواع کابینت، انواع‌سنگ، انواع سیمان های تزیینی و غیره می توانید به یک طراحی ایده آل دست پیدا کنید.

رنگ آمیزی و یا استفاده از کاغذ دیواری قطعاً یکی از مواردی است که در طراحی دکوراسیون منزل و ویلای شما تاثیر بسیار زیادی دارد. ممکن است اتاقها و بخش‌های مختلفی از خانه را برای مدت طولانی رنگ آمیزی نکرده‌اید و رنگ آنها تیره و کدر شده است. توجه داشته باشید با انتخاب درست در رنگ و یا طرح های کاغذ دیواری می توانید حال و هوای خانه را عوض کنید.



بهترین شرکت بازسازی ویلا

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در تهران به عنوان یک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی، بسته به نیاز مخاطب و با توجه به ضوابط نظام مهندسی فعالیت می کند و ما همواره در این شرکت سعی کرده ایم بهترین عملکرد در حرفه خود را داشته باشیم و با افتخار اعلام می کنیم که در طی این سال ها با داشتن و به کار گیری کادری مجرب و حرفه ای در تمام زمینه های ساختمان در خدمت شما کارفرمایان عزیز هستیم و این اطمینان خاطر را به شما خواهیم داد که می توانید پروژه های خود را با خیالی راحت به ما بسپارید. شرکت بازسازی، معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در سال 1389 در تهران تاسیس شده است و با کادری مجرب با سابقه درخشان با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی در زمینه طراحی و اجرا از صفر تا صد در خدمت شما هموطنان و کار فرمایان عزیز می باشد. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ و ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نظرتان را کاملا رایگان دریافت نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین