حزب الله: رژیم تروریست آل سعود در خدمت دشمن صهیونیستی است

گروه جهان الف،   4001222123

حزب الله لبنان گفت که اقدام رژیم جنایتکار آل سعود در کشتار جوانان مومن شبه جزیره عربستان بدترین شکل تبعیض فرقه‌ای و مذهبی این رژیم و در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

حزب الله: رژیم تروریست آل سعود در خدمت دشمن صهیونیستی است

به گزارش فارس، حزب الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم آل سعود کشتار هولناکی را علیه ده‌ها تن از مردم مظلوم شبه جزیره عربستان که در زندان‌های سیاه این کشور به سر می‌برند، مرتکب شده است، جایی که در معرض وحشتناک‌ترین اشکال شکنجه و آزار قرار گرفتند.

به گزارش المنار، حزب الله افزود: این رژیم تروریستی جنایت فجیع جدیدی را مرتکب شده است تا به سوابق جنایتکارانه  آن در کشتار، اعدام و ریختن خون بیگناهان از یمن تا عراق، سوریه و دیگر کشورهای عربی و اسلامی  افزوده شود؛ از جمله لبنان که در حال حاضر در سالروز قتل عام بئر العبد به سر می‌برد که ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت.

حزب الله تاکید کرد: اقدام این رژیم جنایتکار  در کشتار و اعدام گروهی از جوانان مومن شبه جزیره عربستان، یمن و برخی از کشورهای دیگر بدون محاکمه یا با محاکمه ساختگی به منزله یک اعدام گسترده میدانی است که واقعیت این رژیم را آشکار می‌کند که بدترین اشکال تبعیض فرقه‌ای و مذهبی را در  حق مردمش که خواهان ابتدایی‌ترین حقوق برای یک زندگی آبرومندانه هستند، روا می‌دارد.

حزب الله تاکید کرد: این رژیم تروریستی که نقاب اسلام بر چهره دارد و مدعی خدمت به حرمین شریفین است، در خدمت دشمن صهیونیستی و عادی سازی با آن است و مسلم است که تمام گام‌های خائنانه امیر نشین‌های خلیج فارس بدون حمایت و تایید عربستان سعودی برداشته نشده است.

حزب الله گفت: ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت شنیع و فجیع، از مراجع دینی، علمای دین، نهادهای بشردوستانه و بین المللی، نهادهای فرهنگی و فکری، احزاب، نیروهای صنفی و مردمی، آزادگان و شریفان و آنچه از وجدان در این جامعه بین المللی هسمو با جنایتکار باقی مانده است، می‌خواهیم تا این رژیم تروریست قاتل و جنایت وحشیانه آن را محکوم کنند.

حزب الله  از رسانه‌های آزاد در سراسر جهان هم خواست که در برابر این کشتار هولناک سکوت نکنند و عاملان آن را در مقابل افکار عمومی رسوا کنند.

 حزب الله در پایان برای شهدای صالح این جنایت سعودی طلب رحمت کرد و گفت: صمیمانه‌ترین تسلیت را خدمت خانواده‌های شریف و صبور عرض می‌کنیم  (وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ ‏الظَّالِمُونَ).

وزارت کشور عربستان سعودی دیروز (شنبه) اعلام کرد که ۸۱ نفر را به جرم آنچه داشتن عقاید انحرافی و ارتباط با تروریسم خواند، اعدام کرده است.

در ادامه انجمن مخالفان در جزیرة العرب در واکنش به این خبر گفت که ۴۱ نفر از این افراد اعدام شده از جوانان جنبش مسالمت آمیز الحراک و از اهالی مناطق شیعه نشین الاحساء و القطیف بودند.

دولت یمن هم اعلام کرد که دو نفر از اسرای جنگی یمن هم که در عربستان سعودی زندانی بودند از جمله ۸۱ نفری بودند که بر خلاف قوانین بین المللی توسط رژیم ال سعود اعدام شدند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین