رقم معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان به ۲۰۰ میلیون تومان رسید

گروه فرهنگی الف،   4001219078
رقم معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان به ۲۰۰ میلیون تومان رسید

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: رقم معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (۱۹ اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه در بودجه جدید کشور اتفاقات خوب و مبارکی رقم خورده است، اظهار کرد: از مهم‌ترین این اتفاقات می‌توان به افزایش حقوق سربازان که طی سال‌های گذشته نادیده گرفته می‌شد، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات دیگر مجلس می‌توان به معافیت دائم مشمولان بالای ۳۰ سال با دو فرزند اشاره کرد که با تصویب مجلس انقلابی رقم خواهد خورد، متذکر شد: حدود سه میلیون نفر مشمول غایب از سربازی داریم که با این مصوبه، مشکل بخشی از این افراد حل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در بودجه امسال رقم خورد که در سایه وجود یک مجلس انقلابی تحقق یافته است، افزود: معنایی نداشت که کارگران و کارمندان ما باکم‌ترین درآمد مالیات دهند اما سلبریتی‌ها با بیشترین درآمد معاف از مالیات باشند که در همین راستا اولین قدم مجلس انقلابی در سال گذشته این بود که رقم معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان به ۲۰۰ میلیون تومان رسید که امسال هم این مصوبه دوباره زنده شد که این امر یک قدم رو به سوی عدالت است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش روی برگ سبز خودرو، متذکر شد: سالیان طولانی این موضوع محل دعوای بین دستگاه‌های مختلف بود که تنها رنج آن نصیب مردم می‌شد که با تصویب مجلس انقلابی برگ سبز خود را به عنوان سند رسمی شناخته شد.

وی با اشاره به وجود پرونده‌های متعدد در کمیسیون اصل ۹۰، یادآور شد: با ورود کمیسیون اصل ۹۰ بسیاری از مشکلات ملی قدم به قدم و مورد به مورد در حال حل شدن است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش ظرفیت پزشکی که به تحول در حوزه سلامت منجر می‌شود، پرداخت سود سهام از طریق سجام و حل بن‌بست ۱۰ ساله سامانه جامع تجارت اشاره کرد.

شجاعی با یادآوری اینکه از موضوعات مهم در سطح استانی، استقرار مدیران دولت انقلابی است که به طور حتم همکاری بیشتری در دولت انقلابی خواهند داشت که باید از این ظرفیت استفاده شود است، افزود: در سطح منطقه نیز شاهد حجم بالای مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگی هستیم که مشکلات فراوانی در این مراجعات مطرح می‌شود که برخی از این مشکلات توسط دفتر پیگیری و برخی از مشکلات که نیاز به پیگیری‌های استانی و ملی دارد، شناسایی و پیگیری می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همانطور که مردم در سطح ملی تفاوت بین دولت انقلابی و دولت غربی را احساس کرده‌اند باید در سطح شهرستان نیز این تفاوت احساس شود، افزود: مردم با روی کار آمدن دولت انقلابی امیدوار شده‌اند، لذا باید تلاش کنیم شیرینی دولت انقلابی در کام مردم احساس شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه با عزمی که در رئیس‌جمهور انقلابی برای حل مشکلات می‌بینیم، توقع داریم همان عزم و جدیت را در مسئولان استانی و شهرستانی شاهد باشیم، گفت: رئیس‌جمهور در مقابل مردم متواضع است و ما توقع داریم که مسئولان استانی و شهرستانی نیز در مقابل مردم تواضع داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما شانی جز نوکری مردم نداشته و حق گردن‌کشی در برابر آنان را نداریم، بیان کرد: این موضوع را باید در رفتار و عمل نشان دهیم، زیرا مسئولی که نتواند در مقابل مردم تواضع داشته باشد، شایستگی جایگاهی را در جمهوری اسلامی و دولت انقلابی ندارد.

شجاعی در ادامه، گریزی به موضوع کارت ملی زد و متذکر شد: بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون نفر برای کارت ملی ثبت‌نام کرده و پول آن را نیز پرداخته‌اند ولی کارت آن‌ها هنوز به دست‌شان نرسیده و دلیل این موضوع نیز وارداتی بودن بدنه کارت ملی است که به تحریم خورد و مسئولان وقت به جای حل مشکل به امید رفع تحریم و امکان واردات مجدد دست روی دست گذاشتند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه کارت ملی قرار بود مشکلی از مشکلات مردم حل کند اما خود به یک مشکل تبدیل شده است، ادامه داد: ۲۵۰۰ میلیارد تومان از مردم برای صدور کارت ملی پول گرفته شده است که ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای خود کارت هزینه شده اما ۱۰۰۰ میلیارد تومان آن در جای دیگر خرج شده است که این کار، کار کسانی است که متاسفانه امور کشور را معطل بیگانگان نگه داشته‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه افق‌های پیشرفت در خرم‌دره باید تغییر کند، افزود: قفل‌هایی که به پای پیشرفت شهرستان افتاده باید بشکند که تحقق این امر نیز در گرو اتحاد و همدلی مسئولان است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ ملتی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که حل مشکلات را به اراده دشمنان گره بزند و سرنوشت مطلوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هر ملتی که حل مشکلات را به ایراد دشمنان گره زد، بدبخت می‌شود و خوشبختانه در دولت انقلابی این موضوع وجود ندارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  2. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  3. بازی با کلمات

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  15. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  16. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  17. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  21. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  22. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  23. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین