وزیر کشور خواستار ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت شد

گروه سیاسی الف،   4001214090

وزیر کشور به ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت، ساماندهی بازارچه‌های مرزی، توجه به اقتصاد مرزنشینان، اهتمام به کاهش تلفات جاده‌ای با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز تاکید کرد.

وزیر کشور خواستار ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از ظهر امروز نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین اولویت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دکتر "احمد وحیدی" جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح در امور ناجا برگزار شد.

در این نشست فصلی احمد وحیدی گفت: ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد) ع) را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز و تک تک شما عزیزان، سربازان وفادار، مقتدر و با صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که علمدار نظم و امنیت و دفاع از حیثیت این نظام هستید، تبریک عرض می‌کنم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و معزز خصوصاً شهدای عزیز انتظامی کشور عنوان کرد: طبیعتاً انتظامی کشور حوزه‌ای وسیع به گستردگی کشور و موضوعات متنوعی است که در کشور وجود دارد؛ به هر گوشه‌ای از کشور و موضوعات موجود که نگاه می‌کنیم جایگاه حوزه انتظامی در آن پررنگ و پرنقش است و جا دارد که تبریک بگویم به همه عزیزانی که در این مجموعه بزرگ توانسته اند با چنین توفیقی در این جایگاه انجام وظیفه کنند.

وحیدی به موضوع امنیت به عنوان کامل‌ترین و مهم‌ترین موضوع اشاره و عنوان کرد: در واقع امنیت نقطه کانونی است که دشمن هم بیش از پیش به آن تمرکز و توجه دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: دشمن با تحریم‌های ظالمانه و خبیثانه خود و با فشار اقتصادی و ایجاد تنگنا بر مردم می‌خواهد موج نارضایتی مردم و مشکل امنیتی به وجود بیاورد که البته تمامی این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر اراده ملت ما تأثیری ندارد؛ دشمن با راه اندازی جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی سو و ایجاد دغدغه ذهنی در میان مردم، گروه‌های سیاسی، اجتماعی و … به دنبال به چالش کشیدن امنیت است.

موفقیت‌های انتظامی کشور در ناکام کردن دشمن

وحیدی ادامه داد: بحمداله به برکت وجود رهبری فرزانه و حکیم و با نگاه همه جانبه ایشان و سردارانی همچون شما امنیت امروز کشور مثال زدنی است؛ امروز انتظامی کشور تلاش گر و جهادگر اصلی جبهه مقابله با دشمن است و تاکنون موفقیت‌های چشمگیر و بسیار ارزشمندی در مقابله با دشمنان داشته است.

وحیدی گفت: زمانی که مردم احساس می‌کنند فرزندان و تربیت شدگان خودشان در انتظامی برای برقراری امنیت شب و روز در تلاش هستند و شاهد شهادت عزیزی از مجموعه انتظامی می‌شوند (اشاره به عمل خبیثانه یکی از اراذل و اوباش و شهادت مأمور انتظامی کشور طی روزهای اخیر) در حمایت از انتظامی کشور وارد میدان می‌شوند و با حضوری گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید والامقام شرکت می‌کنند؛ همین وجود مردم سرمایه مهمی برای ناجاست و البته این هم نشان از این دارد که مأموران انتظامی با تمام وجود، مخلصانه در میدان و بامردم هستند و این نگاه محوری در ناجا حاکم است.

برخورد کریمانه و محبت آمیز انتظامی با مردم

وزیر کشور تصریح کرد: اخلاق و برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم از ویژگی‌های انتظامی کشور است که این مجموعه را از سایر پلیس‌های کشورهای دیگر نیز متمایز کرده است؛ تلاش شما عزیزان را در میدان‌های مختلف مشاهده می‌کنیم؛ دشمن در تلاش است که حجم وسیعی از مردم را با فراخوان‌ها به میدان بیاورد این در حالی است که بحمدالله به رغم وجود برخی مشکلات ناجا خوب عمل کرده و میدان را هوشمندانه مدیریت کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: باوجود چنین عملکرد خوبی طبیعتاً انتظارات از انتظامی کشور بالا می‌رود؛ انتظامی کشور نشان داده که ظرفیت‌های خوبی دارد و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" این ظرفیت، بلوغ و رشد و بالندگی را احساس کردند و ساختار جدید را ابلاغ فرمودند.

وحیدی در ادامه چند موضوع مهم از جمله توجه به آسیب‌های اجتماعی و عواقب آن در جامعه و رفع آن، برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق سلاح و سرقت اشاره کرد و گفت: این موارد از موضوعاتی است که انتظامی کشور بیش از پیش بایستی به آن‌ها توجه کند و در رأس امور خود قرار دهد.

اهتمام ویژه به رفع آسیب‌های اجتماعی

وی به موضوع رفع آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" نیز هست اشاره کرد و ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی سرریز تمام ناهنجاری هاست و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به دنبال دارد امروز آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین مسائلی است که برای رفع آن بایستی انتظامی کشور اهتمام ویژه داشته باشد.

لزوم برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

وحیدی تصریح کرد: موضوع سرقت، مقابله با قاچاق سلاح و برخورد با اراذل و اوباش از دیگر موضوعات مهمی است که باید رسیدگی به آن در رأس امور قرار بگیرد؛ البته مقابله با قاچاق سلاح را به عنوان یک حرکت جدی در برنامه خود داشته باشید و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره ببرید.

وزیر کشور در رابطه با برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش ادامه داد: بایستی با اراذل و اوباشی که در جامعه هراس افکنی می‌کنند با تمام قدرت برخورد شود.

گفتنی است، ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت، ساماندهی بازارچه‌های مرزی، توجه به اقتصاد مرزنشینان، اهتمام به کاهش تلفات جاده‌ای با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز و حجم بالای مسافران از دیگر مواردی بود که احمد وحیدی وزیر کشور به آن اشاره کرد و مورد تاکید قرار داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین