بررسی را‌هکارهای گسترش بانک‌داری دیجیتال در شماره جدید "دنیای سرمایه‌گذاری"

گروه اقتصادی الف،   4001204070

در شصت و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی گسترش بانک‌داری دیجیتال کشور توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با عبدالرضا عامریان، مدیرعامل هلدینگ شبا با عنوان "به زودی اولین بانک مجازی و آنلاین خاورمیانه تاسیس می‌شود"، احمد سلمانی آرانی، مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید با موضوع "شتاب‌گیری توسعه اقتصادی در سایه تحقق نظام بانکی دیجیتال"، علیرضا بیات، بنیان‌گذار شرکت پیتام با عنوان "توسعه کسب‌وکارها در سایه برون‌سپاری فرآیندهای تجاری" و همچنین محسن جابری، مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با موضوع "ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ نخستین شرکت پرداخت یاری بیمه‌ای کشور" و سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با عنوان "نمونه آزمایشی رمزپول بانک مرکزی توسط خدمات انفورماتیک آماده شد" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار شصت و دومین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن با موضوع "بسیج امکانات برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در کشور"، احمد کاظمی، مدیرعامل شرکت کارگزاری دانایان با عنوان "تصمیم‌های شتاب‌زده، آفت رونق منطقی بازار سرمایه" و محمدجواد صمدی، مدیرعامل شرکت ققنوس با موضوع "تولد اینترنت ارزش، نتیجه توسعه فناوری بلاکچین در جهان" منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره مصاحبه‌هایی با علیرضا درویش، مدیرعامل شرکت مهندسی بدر سیستم با عنوان "خسارت سنگین قراردادهای ریالی به شرکت‌های بخش خصوصی"، مهدی کاظمی، مدیرعامل شرکت آرتا صنعت آرسن با موضوع "نوآوری در اجرای پروژه‌های ملی زیر سایه سنگین تحریم‌ها" و نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس با عنوان "تولید پایدار صنایع پتروشیمی با تکیه بر دانش نیروهای متخصص" به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش یادداشتی به قلم فرخ گلباز، مدیر سرمایه‌های انسانی در هلدینگ انرژی با موضوع "تاثیر بحران اکراین بر بازار انرژی" به رشته تحریر درآمده است.

در بخش دنیای خودرو شصت و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با محمدرضا نجفی‌منش، مدیرعامل شرکت آسیا لنت با عنوان "افزایش 60 درصدی فروش محصولات نسبت به سال گذشته"، سیامک مقتدری، مدیرعامل شرکت مهندسی خور با موضوع "به سیستم‌های تضمین کیفیت پایبند هستیم" و محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با عنوان "مشارکت قطعه‌سازان" انجام شده است. همچنین در این بخش مصاحبه‌هایی با خانم آزاده محبی‌نژاد، رییس هیات مدیره شرکت فرآیندسازان ابتکار با موضوع "ارائه سودمند راه‌حل‌های تخصصی نوآورانه در شرایط بحران کمبود مواد اولیه"، علی چنگی، مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن با عنوان "ضرورت استفاده از فناوری‌های روز در صنعت قطعه‌سازی" و لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با موضوع "تسهیل واردات خودرو با استفاده از ارز ایرانیان مقیم خارج" منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با علیرضا چشم جهان، مدیر ارشد اجرایی شرکت خدمات بندری و دریایی کاوه با عنوان "برای جذب مشتریان بین‌المللی، شبکه‌سازی ضرورت دارد"، مصطفی اقدم، رییس هیات مدیره شرکت رسان ریل پارس و بهینه ترابر آژور با موضوع "لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های لجستیک"، فرهاد امیرعزیزی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی بازرگانی و املاک هِمای ولات با عنوان "ارائه بهترین خدمات تجاری و مسکونی هدف اصلی است" و همچنین غلامرضا هدایتی، مدیرعامل شرکت نوآوران فراسوی سبز آسیا با موضوع "افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی" و زوبین امیری، موسس شرکت زوبین ارگانیک با عنوان "رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی با توسعه کشاورزی ارگانیک" به چاپ رسیده است. در ادامه این بخش نیز، مصاحبه‌هایی با کامران مولایی، بنیان‌گذار شرکت سایمان سفر پارس با موضوع "افزایش سفرهای ارزان با سایمان کارت"، خانم لیلا مرادزاده، مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی و کارتن‌سازی نیکان صبا با عنوان "انتظار تولیدکنندگان، کنترل قیمت دلار و اعطای تسهیلات مالی مناسب" و نیز محمدرضا رضایی، مدیرعامل شرکت هیتالوم با موضوع "خسارت تولیدکنندگان از واردات بی‌رویه کالاهای چینی" و حمیدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران با عنوان "لزوم تعریف استراتژی مشخص برای ورود کالاهای خارجی" انجام شده است. همچنین گزارشی توسط ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل چادرملو با حضور رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های صداوسیما با عنوان "آغاز عملیات اجرایی 10 طرح توسعه چادرملو" و مطلبی در خصوص گزارش مدیرعامل گل گهر به رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضوع "جسارت را به مدیران کشور بازگردانیم" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش اقتصاد کلان شصت و دومین شماره از نشریه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگو‌هایی با سید جلال جلالی‌فر، عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه با عنوان "ایران از بازار بزرگ روسیه استفاده نکرد"، تاماکولو واتارا، سفیر کشور ساحل عاج با موضوع "تسهیل شرایط گمرکی و مالیاتی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی"، حمید خطیب، مدیرعامل موسسه آتیه‌داران روماک با عنوان "بازار 76 میلیارد دلاری کشورهای شرق آفریقا برای صادرات" و خانم سیما نجف‌پور، صادرکننده محصولات ایرانی با موضوع "راهبرد اصلی، استقرار بلندمدت در بازار ساحل عاج است" به چاپ رسیده است. یادداشتی از مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل - یونسکو با عنوان "تحقق اهداف اقتصادی اکو با مشارکت در طرح احیای جاده ابریشم" از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

"آشنایی با بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های استارت‌آپی سال 2021" و "معرفی رمزارزهای پیشرو در سال 2022 میلادی" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

شصت و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 144 صفحه با قیمت 100 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین