تاثیر فالوور اینستاگرامی در کسب و کار اینترنتی

گزارش بازرگانی،   4001130052

آیا تا به حال به فکر گسترش حیطه ی فعالیت اقتصادی خود و جذب هرچه بیشتر مخاطب برای کسب و کار خود افتاده اید؟ اگر این چنین باشد، قطعا اینستاگرام اولین گزینه برای فعالیت بیشتر و ارتباط بهتر با مشتریان بیزینس شما خواهد بود.

 چرا که قابلیت­های بسیار زیاد و البته کارآمد این بستر، فعالین بسیاری را بر آن داشته است تا با فعالیت در این فضا، سودآوری کسب و کار خود را چندین برابر نمایند. 

در این مقاله سعی داریم به تاثیر فعالیت اقتصادی در اینستاگرام بر فروش حداکثری و نقش فالوور اینستاگرامی در این بین بپردازیم. با ما همراه باشید.

اینستاگرام چگونه مرزها را جابجا کرده است؟

در اینستاگرام دیگر لازم نیست مشتری­های ثابت کسب و کار خود را تنها از یک شهر یا حتی یک کشور انتخاب نمایید. 

دیگر هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می­توانید به هر جای زمین کالا ارسال کنید، خود را صاحب برندی مطرح نمایید و فروش خود را به حداکثر میزان خود برسانید. همه­ی این موارد به سبب جایگاهی است که اینستاگرام در بین طیف وسیعی از مخاطبان خود کسب کرده است. 

جایگاهی که در نتیجه­ی تسلط عمیق صاحبان این شبکه­ی اجتماعی بر نیازمندی­های کاربران خود بدست آمده است و همواره در حال افزایش است.

فعالیت در اینستاگرام، گلی بدون خار؟

با وجود اینکه تمام مواردی که در بالا ذکر شد، صحیح می باشد، رسیدن به بیشترین میزان سودآوری و فروش در اینستاگرام به راحتی نیز بدست نمی آید و فعالیت در این زمینه چالش­های خاص خود را دارد.

 چالش­هایی که در صورت درست پرداخته شدن به آن­ها می توانند حتی عاملی برای پیشرفت کاری شما شوند. از این رو لازم است با کسب درکی صحیح از پیچیدگی­ های کار در بستر اینستاگرام، تهدیدات احتمالی را به فرصتی برای رشد تبدیل نماییم.

 یکی از مهم­ترین چالش­ها کسب اعتماد مخاطبین و مشتریان و در نتیجه­ی آن تعداد بالای فالوور اینستاگرامی یا لایک پست هایتان است. 

خرید لایک اینستاگرام برای پست های خود میتواند شما را وارد ایکسپلورر اینستاگرام کند و مخاطب هایتان را به صورت چند برابری افزایش دهد بس بهتر است با توجه به مقدار فالوور که شما دارید این مقدار تهیه شود تا زیادتر از حد نشود همچنین با خرید ویو اینستاگرام از بست فالوور 10 درصد هدیه دریافت کنید و مقدار بازدید های خود را بسیار زیاد کنید.

کسب اعتماد کاربران اینستاگرامی

بزرگ­ترین سرمایه هر فعال اقتصادی­، اعتمادی است که مشتریان به او و کسب و کار او دارند. به همین دلیل نیز پایه­ای ترین اقدام در جهت بالا بردن فروش باید کسب و سپس حفظ این اعتماد و اعتبار باشد. 

ایجاد اطمینان برای مخاطبان در فضای مجازی بسیار سخت تر از دنیای حقیقی است. چرا که در این بستر، به دلیل نبود ارتباط رو در رو، افراد نمی­توانند کلاهبرداران را به راحتی از سایرین تشخیص داده و همین امر، کسب اعتماد در فضای مجازی را سخت و دشوار می­نماید.

 حال باید دید شما به عنوان کسی که در این فضا به فروش مشغول هستید چگونه باید این اطمینان را بوجود آورید؟

تاثیر مستقیم و غیرمستقیم اجزای پیج اینستاگرامی بر اعتماد کاربران

تمام اجزای کوچک و بزرگ صفحه­ی کاری شما بر ذهنیت مخاطب درباره­ی شما و کسب و کارتان تاثیر دارند. 

بخش عمده­ای از کسب اطمینان کاربرانی که برای نخستین بار با صفحه­ی شما مواجه می­شوند و سپس تبدیل همان افراد به مشتری، در نتیجه­ی انتخاب هوشمندانه ظاهری مناسب برای پیجی خواهد بود که کسب و کار شما را در فضای مجازی مدیریت می­کند.

از عکس پروفایل گرفته تا محتوای جذاب، همگی در مطرح کردن شما و بالا بردن فروش محصولات شما تاثیری غیرقابل انکار دارند. در ادامه به بررسی تاثیر فالوور بالا بر ذهنیت افراد نسبت به شما خواهیم پرداخت.

چرا تعداد فالوور برای مخاطبان پیج­های اینستاگرامی تا این اندازه مهم است؟

تعداد فالوور شما به معنای تعداد افرادی است که محتوای شما برایشان جذاب بوده است و نیز کسب و کار شما مورد اطمینان شان بوده است و از همین رو شما را برای خرید محصولات مورد نیازشان انتخاب نموده­اند. 

به همین دلیل نیز تعداد فالوور بالا می­تواند یکی از مهم­ترین عواملی باشد که چه به صورت مستقیم و چه به شکلی غیر مستقیم روی تصمیم کاربران تاثیر گذاشته و باعث می­شود بتوانند شما را برای خرید خود انتخاب نمایند.

چگونه می توان به تعداد بالایی از دنبال کنندگان اینستاگرامی رسید

فالوور اینستاگرامی در کنار تاثیرات فوق­العاده­ای که بر مخاطبین شما دارد، بدست آوردنش بسیار کند است و همین کندی می­تواند باعث شکست شما در فعالیت اینستاگرامی شود، چرا که به دلیل رقابت بالایی که در این فضا وجود دارد، اگر نتوانید مشتریان خود را هرچه سریع­تر متقاعد نمایید تا شما را انتخاب کنند، آن­ها را از دست خواهید داد.

 به عبارتی دیگر، زمان بزرگ­ترین سرمایه شما در ابتدای کسب و کارتان است. حال باید دید چگونه می­توان از این مانع عبور کرد؟ می­توان گفت اینجا است که خرید فالوور می­تواند کسب و کار شما را نجات داده و شما را جلوتر از سایرین قرار دهد.

نباید زمان را از دست داد!

همانطور که در بالا گفته شد، زمان، مخصوصا در ابتدای فعالیت اقتصادی در اینستاگرام، نقش شایان توجهی در رشد فروش شما دارد. 

از سویی دیگر تاثیر فالوور بالا بر کاربران نیز بر کسی پوشیده نیست. حال باید دید چگونه می توان به بیشترین تعداد دنبال کننده در کمترین زمان ممکن رسید. کسب فالوور از هر راهی جز خرید فالوور هم بسیار زمان­بر بوده و هم از سوی دیگر تضمینی برای موفقیت ندارد.

 با خرید فالوور ارزان شما می­توانید ظاهری موجه برای کسب و کارتان ایجاد نمایید و در نتیجه­ی آن سودآوری و فروش خود را چندین برابر نمایید.

از کجا فالوور بخریم

با توجه به افزایش کسب و کارهای اینستاگرامی در سال­های اخیر و مخصوصا پس از پاندمی کرونا و محدودیت­هایی که در نتیجه­ی آن شکل گرفت، بسیاری از سایت­ها از این فرصت استفاده کرده و به فروش فالوور اینستاگرامی پرداخته ­اند. 

همین امر می­تواند در آغاز، مسیر را برای انتخاب منبعی مطمئن برای خرید فالوور دشوار نماید. دو عامل مهمی که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار هستند، قیمت در ازای کیفیت است. 

باید منابعی را انتخاب نمود که بالاترین تاثیر را در کسب فالوور بیشتر برای شما داشته باشد در حالی که سرمایه ی شما را تا جای ممکن حفظ نماید. پیشنهاد ما برای شما بست فالوور است.

چرا بست فالوور

بست فالوور با ارائه ی فالوورهایی با کیفیت بالا توانسته است خود را در مرکز توجه کسب و کارهای اینترنتی قرار دهد. این سایت در کنار تضمین کیفیت، فالوورهای خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر سایت­ها در اختیار پیج شما می­گذارد.

 شما می­توانید معرفی کسب و کارتان به طیف وسیعی از کاربران اینستاگرامی را به بست فالوور بسپارید و از رشد فروش خود لذت ببرید. 

بست فالوور علاوه بر خرید فالوور اینستاگرامی، خرید ویو و لایک اینستاگرامی را نیز برای شما فراهم کرده است و به همین دلیل شما را از هر منبع دیگری بی نیاز نموده است.

سخن پایانی

با وجود تمامی چالش­هایی که در مسیر فعالیت شما در اینستاگرام وجود دارد، با درکی صحیح از راه حل­های مواجهه با این چالش­ها می­توانید به سود میلیونی از این بستر اجتماعی برسید. 

در این بین نیز هرگز نگران سختی راه نباشید چرا که بست فالوور شما و کسب و کارتان را به دنیا معرفی خواهد کرد. تیم حرفه­ای بست فالوور تا رسیدن شما به رویایتان در کنار شما خواهد بود. به بست فالوور اعتماد کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین