پیشنهاد جالب آقاتهرانی درباره طرح شفافیت آرا / انتقاد کیهان از وضعیت اداره صداوسیما

گروه سیاسی الف،   4001124078 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پیشنهاد جالب آقاتهرانی درباره طرح شفافیت آرا / انتقاد کیهان از وضعیت اداره صداوسیما

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۸۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۶۱ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۷ نفر دُز دوم و ۲۱ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۹۵ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۷ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۹۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۲۵ هزار و ۵۸۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

انتقاد کیهان از وضعیت اداره صداوسیما

کیهان درباره جهاد تبیین نوشت: «صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر و اصلی کشور بیشترین مسئولیت و نقش را در این میدان دارد.

متاسفانه و منصفانه باید اذعان کرد تاکنون کارنامه این نهاد در این جهاد چندان قابل قبول نیست و با وضعیتی که در آن به سر می‌بریم و الزاماتش، تطابق ندارد. صداوسیما به جای عمق‌بخشی و حرکت رو به جلو، بیشتر به گسترش عرضی خود پرداخته و شبکه پشت شبکه ایجاد کرده است. شبکه‌های انبوه که برنامه‌های اثرگذار و هدفمند در آنها موردی دیده می‌شود و می‌توان گفت در بسیاری از موارد چیزی پخش می‌شود تا چیزی پخش شده باشد و صفحه تلویزیون برفکی نباشد.

جای خالی یک مرکزیت فکور و منسجم که برای کل جریان تولید و پخش در این سازمان عریض و تطویل برنامه و هدف داشته باشد، به‌شدت محسوس است که امید است این نقیصه در دور جدید برطرف شود...

با روحیه کارمندی - به معنای متداول و نه لزوماً صحیح آن- نمی‌توان جهاد تبیین را پیش برد. به درستی گفته می‌شود که یکی از دلایل ناکارآمدی و ضعف شدید و مزمن صنعت خودرو‌سازی در کشور، مشکل نیروی انسانی مازادی است که بودن آنها نه تنها کمکی به این صنعت و تولید خودرو نمی‌کند بلکه یکی از عوامل افزایش هزینه تولید است که این هزینه سربار در نهایت از جیب مشتری برداشت می‌شود.

این وضعیت در مورد صدا و سیما نیز صادق است. چند ده هزار کارمند و حقوق‌بگیر که این نهاد را از یک سازمان رسانه‌ای چابک و منعطف تبدیل به اداره‌ای بزرگ و بوروکراتیک کرده که به طرز عجیب و در عین حال قابل تاملی، بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به‌صورت قرارداد برون‌سپاری کرده است. البته که سفارش تولید به افراد کارآمد و هم‌راستا با اهداف و سیاست‌های سازمان مسئله مذمومی نیست اما سؤال اینجاست که نسبت این سفارش با این همه حقوق‌بگیر چیست؟

***

پیشنهاد آقاتهرانی درباره طرح شفافیت آرا

مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان در توییتی نوشت: «طرح #شفافیت نیازمند دو سوم آراست. متاسفانه ممکن است اینقدر رای مثبت نداشته باشیم.

برای حل این مسئله، پیشنهادم این است: شفافیتِ در «رای به طرح شفافیت» که نیازمند 50 درصد+1 هست، را تصویب ‌کنیم، تا کسانی که به طرح شفافیت رأی منفی می‌دهند مشخص باشد که چه کسانی هستند!»

***

نارضایتی وحیدی از افزایش قیمت‌ها

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور، در گفت‌وگوی خبری با برنامه نگاه یک درخصوص اعمال محدودیت‌ها گفت: ستاد کرونا محدودیت در حوزه حمل و نقل و برگزاری مراسم در مکان‌های مسقف به ناچار برای حفظ سلامتی مردم اعمال کرده است.

وحیدی اضافه کرد: طبیعی است که اگر جریان رشد یابنده بیماری در کشور ادامه یابد حتما محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.

موضوع افزایش قیمت‌ها از دیگر محورهای مورد اشاره وحیدی بود و در این خصوص ستاد تنظیم بازار با مسئولیت معاون اول ریاست جمهوری است و دائم قیمت‌ها کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کالاها باید با قیمت مناسب به مردم عرضه شود؛ خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که قیمت‌ها بدون ضابطه رشد نکند و اصناف و نهادهای نظارتی مسئول رسیدگی به قیمت‌هاست.

وزیر کشور گفت: در کشور مشکل کمبود کالاهای اساسی نداریم و برای همین افزایش قیمت‌ها قابل قبول نیست و همکاران در وزارت جهاد و صمت تلاش جدی برای کنترل قیمت کالاها و اقلام مورد نیاز مردم ترتیب داده‌اند.

وحیدی درخصوص آزادسازی سواحل هم گفت: با دستور ریاست محترم جمهوری، گشایش‌های خیلی خوب در حوزه آزادسازی سواحل شمالی کشور آغاز شده و در این خصوص شاهد استقبال دستگاه‌های اجرایی در اجرای تصمیم مهم و قانونی رئیس‌جمهور هستیم.

وی گفت: اصل ماجرا این است که ظرفیت‌های طبیعی برای همه مردم است و نباید استفاده از دریا، کوه و رودخانه محدود به استفاده افراد خاصی باشد.

***

طرح جامع مجلس برای ساماندهی سربازی

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون سربازی در مجلس، گفت: طرح جامعی از طرف نمایندگان درباره ساماندهی خدمت سربازی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شده که در حال بررسی است.

وی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی این طرح با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است و نظر آنان درباره این طرح اخذ شده است. مفاد این طرح بیشتر شامل مشمولان غایبی است که سن اعزام به خدمت آن‌ها سپری شده یا بیش از ۲۰ سال است که در خارج از کشور سکونت دارند. این گروه از مشمولان باید تعیین تکلیف شوند و با اتخاذ راه‌حل‌هایی بتوانند خدمت سربازی را خریداری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز بررسی‌های ما درباره طرح مذکور نهایی نشده است و باید طرحی جامع و کامل در کمیسیون به تصویب برسد و سپس به صحن مجلس ارائه شود.

***

تاکید اژه‌ای بر لزوم کاهش هزینه‌ دادرسی و کارشناسی

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در دیدار با رئیس و مسئولان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به این مرکز مأموریت داد در راستای کاهش هزینه‌های دادرسی، وکالت و کارشناسی رسمی برای عموم مردم به‌ویژه اقشار کم‌بضاعت اقدام و تلاش کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که هزینه‌های دادرسی، وکالت و کارشناسی رسمی برای عموم مردم به‌ویژه اقشار کم‌بضاعت کاهش یابد، گفت: مجموع هزینه‌های دادرسی در دعاوی حقوقی و کیفری زیاد است؛ بعضاً برخی افراد به سبب بضاعت مالی محدود از گرفتن وکیل یا درخواست کارشناسی خودداری می‌کنند و ممکن است این امر در احقاق حق آن‌ها تاثیر منفی بگذارد لذا ضرورت دارد تا هر میزان که امکان دارد از هزینه‌های دادرسی، اخذ وکیل و درخواست کارشناسی کاسته شود.
 
***

نشست دوجانبه هیات‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه در وین 

به گزارش ایرنا، جلسه دو جانبه هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه با حضور علی باقری و میخائیل اولیانوف، مذاکره‌کنندگان ارشد دو کشور در وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان نیز از امروز در جلسات حاضر شده است.

بر اساس توافقات صورت گرفته، جلسات کمیسیون مشترک برجام برگزار نمی‌شود و مذاکره‌کنندگان، دیدارهای خود را به صورت دو جانبه و چندجانبه در وین ادامه می‌دهند.

ایران دستور کار خود را در وین مشخص کرده و تصمیمات سیاسی خود را گرفته است و حالا زمان آن رسیده که آنان با اتخاذ تصمیمات سیاسی، برای رسیدن به توافق نهایی اقدام کنند.

ایران بسته پیشنهادی نهایی خود را در مذاکرات وین ارائه کرد

به گزارش ایرنا رئیس هیات چین در مذاکرات احیای برجام در وین از بسته پیشنهادی جدید ایران خبر داد.

وانگ کوان عصر شنبه پیش از ورود به هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات رفع تحریم ها به خبرنگاران گفت: همه اتفاق نظر داریم که به مرحله نهایی رسیده‌ایم به ویژه اینکه همکاران ایرانی بسته نهایی خود را ارائه دادند.

وی درباره برخی حرف و حدیث‌ها پیرامون برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: به نظرم هنوز چنین جلسه‌ای در برنامه نیست اما جلسات در قالب‌های مختلف به صورت دو و سه جانبه جریان دارد.

مذاکرات وین به خط پایان نزدیک می‌شود؟

به گزارش ایسنا، منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده ایران اعلام کردند که با توجه به پیشرفت قابل توجه به دست‌ آمده در مذاکرات و نگارش بخشی زیادی از متون توافق نهایی، رسیدن به خط پایان مذاکرات و دستیابی به تفاهم در وین اکنون تنها نیازمند اتخاذ تصمیمات لازم از سوی طرف‌های غربی است. اگر این کشورها تصمیمات لازم را به خصوص در دو حوزه رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای بگیرند، می‌توان در مدت زمانی کوتاه مذاکرات را جمع‌بندی کرد و به نتیجه رسید.

متاسفانه همان طور که از ابتدای مذاکرات مشخص بود هنوز طرف آمریکایی به هماهنگی لازم در سیاست داخلی خود برای مواجه شدن با برجام و اتخاذ تصمیمات لازم دست نیافته است و بر خلاف ایران که با سیاستی روشن و موضعی واحد در وین حضور یافته است، طرف آمریکایی چه در سطح هیأت مذاکره‌کننده شان و چه در سطح سیاست داخلی دچار اختلاف نظر و ناهماهنگی است. با این حال به نظر می آید چند گام تا توافق طرفین برای بازگشت به برجام و از سرگیری تعهدات در فرمت تازه باقی نمانده است.

***

بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی، شفاف می‌شود؟

علی خضریان، نماینده تعران در گفت و گو با ایسنا با اشاره به موضوع معافیت دانشگاه‌های علوم پزشکی از حسابرسی مالی گفت: مستثنا شدن بخش قابل توجهی از منابع عمومی دولت از قانون محاسبات عمومی موجب ایجاد بستر فساد و انحراف منابع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عدم شفافیت آن هم در جایی که بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار وجود دارد، می‌تواند باعث ایجاد فساد شود، گفت: بر اساس اصل ۵۵ قانون اساسی، دیوان محاسبات مکلف است تمامی دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند را مورد حسابرسی قرار داده و گزارش آن را به صورت سالانه جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه گفت: متاسفانه با تصویب ماده ۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در چند سال قبل، دانشگاه‌های علوم پزشکی که بودجه‌ای بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در اختیار دارند، از شمول این قانون خارج شده‌اند.

خضریان با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره لغو معافیت دانشگاه‌های علوم پزشکی از حسابرسی گفت: با مصوبه جدید کمیسیون تلفیق هزینه‌کرد تمامی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مندرج در ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشمول رسیدگی دیوان محاسبات کشور خواهد شد و همه قوانین خاص و عام مغایر با این قانون ملغی الاثر می‌گردد.

***

کیفرخواست قاتل شهید رنجبر صادر شد

به گزارش فارس،  حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه اتهامات وارده به متهم مباشرت در قتل شهید علی اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی به سرباز وظیفه می باشد، گفت: پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آئین دادرسی کیفری  صبح امروز پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب  اجازه ندادیم حواشی و جو سازی‌ها در روند تحقیقات پرونده تأثیر داشته باشد گفت: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به صورت شبانه روزی و به  قید فوریت و البته دقت بالا انجام شد.

وی از تعیین وقت رسیدگی دادگاه در سریع ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی  خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این دادگاه ظرف روزهای آتی برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین افزود: در صورت عدم وجود موانع قانونی دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.

***

تخصیص سهمیه بنزین به افراد در حال بررسی است

به گزارش ایسنا، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح تخصیص سهمیه بنزین به افراد، اظهار کرد: زیرساخت های نرم افزاری اجرای این طرح باید انجام شود و هنوز در این رابطه اقداماتی انجام نشده است و زمانی که انجام شود، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب واردات بنزین از نوروز سال ۱۴۰۱، گفت: برای تامین بنزین مورد نیاز در نوروز امسال برآوردهای خوبی داشتیم و اکنون ذخایر بنزین مطلوب بوده و این در شرایطی است که دغدغه تامین سوخت زمستانی برای صنایع عمده و نیروگاه‌ها نیز وجود داشت.

سالاری با اشاره به میانگین مصرف روزانه ۸۶ میلیون لیتر بنزین در کشور، اظهار کرد: اکنون ذخایر بنزین در شرایط مطلوبی است و نوروز سال ۱۴۰۱ واردکننده بنزین نمی‌شویم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۴۰۷۸۹۶۲۰:۴۱:۲۱ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جناب وزير كشور وضعيت بترتيبي شده كه كالاي ضروي ملت در دست دلالان چندين چرخ مي خورد و هر قيمتي كه بخواهند مي توانند بفروشن مانند برنج كه از قالي فروش تا املاكي فروشنده برنج هستند جناب وزير كشور رها شده ملت را دست خدا سپرده ايد
ناشناس۲۴۰۷۹۱۲۲۱:۰۶:۲۶ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
وقتی هنوز نمی توانید احتکار را تعریف کنید، چگونه می توانید گرانی مثلا برنج را کنترل کنید؟ ان ها که برنج ها را انبار کرده اند به اشد مجازات تنبیه کنید. می توانید؟ خیر.
ناشناس۲۴۰۷۹۲۵۲۱:۱۶:۲۳ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
زنده باد آقاتهرانی عزیز ! خدارو شاکریم که یه نفر پیدا شد که حرف دلمون رو بزنه . لطفاً ، لطفاً ، لطفاً رأی‌گیری برای این طرح حیاتی و سرنوشت‌ساز رو بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب ، علنی علنی علنی انجام بدید که حداقل بدانیم نماینده‌های برگزیدۀ ما به دنبال چه هستند .
u f۲۴۰۸۲۶۵۰۹:۴۶:۵۰ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
طرح شفافیت به هیچ عنوان رای نخواهد اورد چون بعضی ها در فضای شفاف نمیتوانند دلالی کنند
ناشناس۲۴۰۷۹۳۲۲۱:۲۹:۴۴ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تازه اولش هست در صورت توافق که تحریم شوید در سال های اینده! البته اگر کاملا رفع تحریم صورت گیرد!
ناشناس۲۴۰۸۰۴۷۲۳:۵۶:۴۶ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
همه مسئولان از گرانی ابراز نگرانی می کنند پس کی باید موضوع را پیگیری و حل کند؟
ناشناس۲۴۰۸۰۶۷۰۰:۳۸:۰۶ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خوب بود
ناشناس۲۴۰۸۱۱۹۰۴:۵۳:۱۰ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چه پیشنهاد عالی و زیرکانه ای!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین