حمله تند منصوریان به مدیران تراکتور؛ به آیینه نگاه کنید، عیب از خودتان است

گروه ورزشی الف،   4001122123

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با انتقاد از مدیران باشگاه تراکتور گفت: برگردید به آینه و خودتان را نگاه کنید، عیب از خودتان است، اینقدر هوادارتان را رو به روی کسی نگذارید.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، اظهار داشت: روزهای خوبی را در تراکتور داشتم هرچند که نتوانستم به دلیل کرونا هواداران تراکتور را در ورزشگاه ببینم درست مثل ورزشگاه تختی آبادان.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار سختی داریم، باتوجه به توقعی که از تیم تراکتور وجود دارد،  جایگاه این تیم در جدول جالب نیست. بازی برای ما جالب است زیرا بازی رفت را واگذار کردیم که بخشی از آن هم به داوری بازی برمی‌گشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: طیبی و خالدی برای بازی فردا محروم هستند و در بازی دوستانه با مس رفسنجان نیز دو بازیکن‌مان مصدوم شدند. ضمن این که چند بازیکن هم داریم که یک مقدار ما را نگران کرده‌اند و باتوجه به پروتکل‌های بهداشتی اگر بازیکنی عطسه کند یا آبریزش معمولی داشته باشد از جمع‌مان خارج می کنیم چون خانم دکتر هراتیان دستور داده‌اند روی این موضوع حساسیت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فردا بازی قشنگی را به نمایش بگذاریم. تیم‌مان را با  25 تا 30 نفر بسته‌ایم و می‌دانم بخشی از ستاره‌هایمان نیستند اما استحکام و روند تیم مان را سعی کردیم کمی جوان‌تر کنیم.

منصوریان درباره شکایتش از باشگاه تراکتور و اینکه آیا تراکتور می‌تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند؟ تصریح کرد: هواداران تبریزی مثل بقیه هواداران نور چشم ما هستند اما گویا فوتبال را برای مسئولان تبریزی مدل دیگری تعریف کرده‌اند و فکر می‌کنند با گردن کلفتی و پیروزی روابط بر ضوابط می‌توانند هر کاری بخواهند انجام دهند. اول سال زمانی که کرونا دلتا گرفتم، رفتند و دبیرکل را مجاب کردند که پنجره باشگاه‌شان را باز کنند البته همان زمان هم غیرقانونی بود زیرا ما رأی لازم‌الاجرا داشتیم. می‌خواهم مسئولان نظارتی، امنیتی و کمیته اخلاق صحبت من را گوش کنند. رأی لازم‌الاجرای ما را شکستند و پول بازیکن‌های خارجی را دادند. اسم من و گروهم را سر در سازمان لیگ زده بودند که تا این نفرات پول نگیرند نمی‌توان پنجره را باز کرد. در آن زمان با آقای کامرانی‌فر صحبت کردم و گفت من به آنها اجازه دادم و اصلا مشکلی نیست و گفت قول می دهم که دو ماه دیگر تسویه کنند. دو ماه گذشت و تسویه نکردند. برخی دوستان  خود را متصل به فدراسیون فوتبال می‌دانند و در تمام امور باشگاه ها دخالت می کنند و در اصل به نوعی مشاوره های زیرمیزی می دهند و هم در فدراسیون فوتبال ایفای نقش می کنند و هم ادای دایه مهربان تر از مادر را برای باشگاه ها در می آورند.

منصوریان افزود: ما در ایران بالاتر از استقلال و پرسپولیس تیمی را نداریم و  در 70 سال گذشته اگر 100 تا 150 لیگ برتر و جام حذفی داشته ایم، بیش از 80 تا 85 جام حذفی در کلکسیون استقلال و پرسپولیس نقش بسته است. وقتی می بینیم تیم پرسپولیس محروم شده و قبول می کند چرا مسئولان تبریزی فکر می کنند تافته جدا بافته هستند و برای دومین بار  با خطی که فرد عزیزی به آن ها داده است از رأی لازم‌الاجرای ما در CAS  شکایت می‌کنند و 1000 فرانک سوییس تمبر باطل می کنند و برای تعلیق فدراسیون تمبر باطل می کنند و بعد از این که متوجه می شوند که باید 30 هزار فرانک سوییس دیگر تمبر باطل کنند دست نگه می‌دارند و بعد این مبلغ را وسیله تهدیدی برای فدراسیون فوتبال می گذارند و به آن ها می گویند که اجازه دارید از منصوریان و گروهش به ناحق شکایت کنید.  مگر خون خارجی ها از من رنگی تر بود که رأی ما شکست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اظهار کرد: دوباره شکایت کردند و دو روز پیش باز هم همان رأی شکست یعنی باز هم رأی را باختند اما باز هم دوستان به فدراسیون فوتبال رفته اند تا آقای کامرانی فر و عزیزی خادم را تحت فشار بگذارند. من می خواهم به نهادهای نظارتی، امنیتی و نمایندگان مجلس بگویم شماها را دارند در فدراسیون خرج می کنند که اگر شما به ما اجازه ثبت قرارداد بازیکنانمان را ندهید صدای نمایندگان، نهادهای نظارتی و امنیتی در می آید که من می خواهم بگویم آدرس را اشتباهی می روید و وظیفه نهادهای نظارتی این است که مو را از ماست بیرون بکشند و حق را از باطل تشخیص دهند. نماینده مجلس آنجا نشسته است که حق مردم  را بگیرد نه اینکه به ناحق حقی را بگیرد. نیروهای امنیتی هم چه ربطی به فوتبال دارند که شما از آنها خرج می کنید و می آیید جان می کنید تا پول ما را ندهید. استقلال و پرسپولیس با آن همه بزرگی حاضر شدند وقتی رأی قطعی به نفع کسی صادر می شود یا باید با او توافق کنند یا پولش را واریز کنند. تا امروز هیچ زنگی به ما نزده اند آن هم به این امید که از بیرون چهار تلفن بزنند و به چهار نفر بگویند تماس بگیرید و دبیرکل و رئیس فدراسیون را بترسانید.

وی  خاطرنشان کرد: امروز من دارم اخطار می دهم و از کمیته اخلاق خواهش می کنم اگر یک نفر مصاحبه می کند زود او را به کمیته اخلاق فرا نخوانید. فساد در فوتبال همین الان دارد اتفاق می افتد. فردا قبل از بازی ما با تراکتور اگر بدون پرداخت به ما بتوانند این رأی را بشکنند به نظر من نه مربیان و نه بازیکنان هیچ امنیتی ندارند، برای اینکه روابط بر ضوابط حاکم می شود. همان طور که مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید ما برای تعلیق نشدن فوتبال نباید پا روی حق بگذاریم و روابط را از بیرون بر ضوابط داخل مسلط کنیم و همان طور که  آقای مصطفوی گفت که نباید از بیرون بر مسائل داخلی فوتبال دخالت کرد، به نظر من این یک نمونه دخالت بارز است. امروز از راهروهای فدارسیون فوتبال به من خبر دادند که دارد اتفاقات پشت پرده می افتد. خواهش می کنم هیچ کسی، فرد دیگری را خرج نکند و باید پول گروه من داده شود. دنبال روابط و زدن جاده های بی صف نباشید. بیایید و پول گروه من را بدهید و نگذارید من همان منصوریان سال گذشته شوم. روزی که به آبادان آمدم گفتم می خواهم خودم را تغییر دهیم و منصوریان ذوب آهن، نفت و استقلال شوم نه منصوریان تراکتور و آلومینیوم اراک به هم ریخته.

منصوریان تصریح کرد:  من دو، سه هفته پیش یک مصاحبه انجام دادم و گفتم از آقای نصیرزاده می خواهم به مسائل باشگاهی کاری نداشته باشد و دخالتی نداشته باشد و او با تمام احترام مصاحبه کرد و گفت من هیچ نقشی در تراکتور ندارم. سؤال من این است ما بدون اینکه راضی شویم و پولی دریافت کنیم چرا باشگاه تراکتور سه روز پیش می خواسته چک هایی بابت ما بدهد که آقای نصیرزاده و آقای عظیمی کشیده اند؟ آقای نصیرزاده شما چکاره فوتبال هستید که چک به نام شما صادر می شود؟! من متوجه می شوم و اعتراض می کنم و بعد چک ها را عوض می کنند. ما اصلاً چکی نمی خواستیم و حساب ما در قراردادمان معلوم است و تا فردا قبل از ساعت 12 باید حساب ما را پر  کنند تا بازیکنان جدیدشان اجازه بازی داشته باشند. سؤال من این است که آقای نصیرزاده سمت شما در فدراسیون فوتبال است و به عنوان برادر کوچک تر به شما می گویم، شما چه نقشی در باشگاه تراکتور دارید که به نام شما چک کشیده می شود؟ پس حتماً شما سمتی در آن باشگاه دارید و احتمالاً یک قرارداد نانوشته خاموش دارید که می توانید این کار را انجام دهید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت عنوان کرد : در بازی رفت با تراکتورسازی بدون اینکه به ما احترام بگذارند پنجره این باشگاه را باز کردند و قرارداد هفت بازیکن شان ثبت شد و توانستند ما را با نتیجه 3 بر صفر ببرند و ما به احترام آقای کامرانی فر هیچ اعتراضی نکردیم. امروز از تمام نهادهای نظارتی، امنیتی و کمیته اخلاق خواهش می کنم به این بخش ورود کند زیرا در این قسمت روابط بر ضوابط دارد حاکم می شود و دارند کار را از دست کمیته وضعیت و ارکان قضایی جدا می کنند و به زور به آقای کامرانی فر فشار می آورند تا بتوانند کارهای شان را انجام دهند و باز غیرقانونی ورود کنند. اگر این اتفاق فردا بیفتد به نظر من باید فاتحه فوتبال را خواند زیرا هیچ کسی در این فوتبال امنیت شغلی نخواهد داشت. باز هم می گویم من مهمان هواداران تبریزی بودم و دست آنها را می بوسم ولی تمام تبریزی ها هم دوست ندارند پای سفره تیم شان نان حرام وارد شود . به نظر من به جای اینکه این کارها را بکنند تا کسی زودتر نرفته رکورد این بخش از مدیریت مجموعه تیم داری باشگاه تراکتور را در گینس ثبت کند بیایند و مشکلاتشان را رفع کنند. زیرا 46 سرمربی و مدیرعامل در طی سه سال و نیم در تراکتور عوض شده است. برگردید به آینه و خودتان را نگاه کنید و عیب از خودتان است، اینقدر هوادارتان را رو به روی کسی نگذارید. هواداران، شما چه باشید چه نباشید، نور چشم ما و بقیه مربیان هستید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  25. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

آخرین عناوین