درد دل مردم| ۵ سال است حکم صادره را اجرا نمی کنند/ به روز نشدن سامانه تهران من/ آیا همه جا مسوولان عالی رتبه مقصرند؟! / به واکسن نزده ها مرخصی استعلاجی ندهید

گروه اجتماعی الف،   4001120063
درد دل مردم| ۵ سال است حکم صادره را اجرا نمی کنند/ به روز نشدن سامانه تهران من/ آیا همه جا مسوولان عالی رتبه مقصرند؟! / به واکسن نزده ها مرخصی استعلاجی ندهید

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**************************

29 بهمن ماه

 

  • سلام علیکم
    دیوان عدالت اداری را باید دیوان ضد عدالت اداری نامید.
    عملکرد بد و برخورد بدتر و اهانت آمیز اکثر قضات و کارکنان آن با مراجعین و عدم توجه به مشکلات مردم و ادله قانونی آنها ، موجب رواج و توسعه فساد اداری شده و مردم با ناامیدی از رسیدن به حق خود از راههای قانونی، به ارتشاء و التماس و کارچاق کنها رو می آورند و ادارات هر بلائی که بخواهند سر مردم در می آورند.
    هیچ نظارتی بر این دیوان نیست .با ذکر دلیل و ادله قانونی حاضر به اثبات این موضوع در هر کجائی که لازم باشد حاضرم مناظره کنم. هیچ دادرسی در کشور نیست و فقط باید با رشوه و رابطه کار خودت رو انجام بدی و مسیر قانونی یا مسدود است یا موانع بسیار دارد و تا پایان عمر باید دوندگی کنی.
    ۲۰ سال برای کار قانونی خود که از طرف شهرداری مورد ظلم قرار گرفته ام در حال دوندگی هستم و ۵ سال است که حکم صادره را اجرا نمیکنند و قاضی اجرای احکام هم بی ادبانه ، اهانت میکند و اصلا متوجه  حکم و چگونگی اجرا نیست و به هر حال حکم بدون اجرا مانده و عمر ما در حال پایان.

 

  • بنده کارمند آموزش و پرورش هستم. امروز وقتی یکی از پیامها را خواندم و از این همه تبعیض بین کارمندان دولت بیزار شدم. در متن پیام آمده بود که این کارمند محترم دستگاه دولتی از کاهش پرداخت هزینه‌های رفاهی مانند حق غذا و حق ایاب و ذهاب در بودجه 1400 گله کرده بود. البته درد و دل ایشان کاملاً به حق بود و من هم مایلم تا ایشان به حق‌شان برسند. اما میخواستم بگویم من هم کارمند دولت هستم اما از زمانی که استخدام شده‌ام به خدا قسم حتی یک ریال هزینه رفاهی مانند حق غذا و حق ایاب و ذهاب و حق مسکن و ... به کارمندان آموزش و پرورش پرداخت نشده است. حتی با وجود اینکه در این سالها به دلیل کمبود نیرو و حجم کار زیاد به ناچار بسیاری از روزها تا غروب در محل کار حاضر بودیم هزینه غذا هم پرداخت نمی‌شد. بقیه پیشکش! اگر قرار هست هزینه رفاهی پرداخت شود، باید شامل همه دستگاه‌های دولتی باشد.

 

  •  باجناق رییس بنده کارمند شهرداری بوده و به واسطه رشوه فقط در یک مورد ۴۵ سکه حدود 7 سال پیش سال گذشته گیر افتاد ، و کار پرونده ادامه داشت تا حدود 4 ماه پیش خودش و 4 نفر دیگر از همکارانش بازپرس پرونده را برای قاضی ارجاع داده بود و ظاهراً وضعیتشان خیلی خراب بود و با توجه به عناوین پرونده به گفته وکیل‌شان انفصال از خدمت برگرداندن مال ، جریمه سنگین و حبس تعزیری بین 4تا 6 سال تا این رییس بنده وارد عمل شد و با لابی گری با چند تا قاضی دیگر و حتی خود قاضی پرونده می آمد بانک و تعدادی از بستگانشان را که در استانهای دیگه بودند برای دریافت وام معرفی می کرد و همگی می آمدند و وانشان را گرفتند ، آنوقت قاضی پرونده راهکار جلوی پایشان می گذاشت که مثلاً یک لایحه بدهید و چه بنویسید و یا فلان حرف را بزنید و ... تا اینکه دیروز حکم پرونده شأن صادر شد و 4نفر دیگر تبریه شدند و باجناغ رییس هم کلا به پرداخت 25 میلیون تومان جریمه  و 6 ماه انفصال محکوم شد ، حال می خواستم از مردم عزیز بپرسم آیا اینجا هم مسولین عالی رتبه نظام مقصر هستند؟ آیا رییس قوه مقصر هست ؟ آیا میشود بالای سر تک تک قضات یک مامور گذاشت.
    دیروز با خودم کلی فکر می کردم و آخرش گفتم وای به حال کسی که در این دوره و زمانه پارتی نداشته باشد ، شاید اگر بنده هزار تومان دزدی می کردم سر و کارم با کرام الکاتبین بود .
    فقط از عزیزان دلسوز قوه قضاییه تقاضا دارم بر رفتار قضات نظارت بیشتری شود تا خدای نخواسته حقی ناحق نشود .

 

  • سلام بنده یک پیشنهاد دارم دولت کارمندان خودش را حداقل کسانی که واکسن نزده اند یا کامل و به موقع نزده اند اگر کرونا گرفتند را اولا مرخصی استعلاجی برایشان محسوب نکند ، استحقاقی حساب کند و ثانیا هزینه درمانشان هم تحت پوشش بیمه قرار نگیرد.

 

  • متاسفانه درشرکت اب و فاضلاب استان مازندران مابه التفاوت افزایش حقوق سال 1400 رو به 70درصد پرسنل این شرکت نداده اند! ضمنا دراین شرکت هزینه های نهار و ایاب و ذهاب به پرسنل شرکت پرداخت نمیگردد و همچنین هیچ مبلغی هم بابت روز زن پرداخت نشده(البته مبلغی رو فقط به خانمها) پرداخت کرده اند. از مهندس محرابیان وزیر ارزشمند نیرو ، درخواست رسیدگی داریم.

 

  • سامانه تهران من یک ماه است بروز نمی شود و تکلیف پول های پرداخت شده مشخص نیست

 

  • معلوم نیست چطوری این الگوی مصرف رو حساب کردند.واون درصدی را که می‌گویند بسیار غیر محتمل است شاید فقط بشود این الگو برای کسانی که توی یک اطاق یا دو اطاق زندگی می‌کنند درست.باشد.دولت حقوق ها را می‌خواهد ده درصد افزایش بدهد بعد خودش اول از همه تعرفه های برق وگاز را بصورت پنجاه درصد وبعد صد درصد بالا می‌برد امروز اکثر مردم با حداقل حقوق زندگی روز مره خود را بسختی می‌گذرانند با این وضع اجاره ها ومخارج زندگی .والله کمر ملت زیر این بار وحشتناک دارد میشکند

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین