معرفی لباس شیمیایی،حافظ سلامتی پرسنل 

گزارش بازرگانی،   4001117086

لباس شیمیایی یک پوشش ایمنی است و در محیط های مختلفی استفاده می شود. دستکش ایمنی همانند لباس شیمیایی برای حفاظت و حفظ سلامتی استفاده می شود. صاحبان محیط های کاری خطرناک برای حفظ سلامتی کارکنان و پرسنل خود لباس شیمیایی و دستکش ایمنی را در اختیار آنان قرار می دهند تا کارکنانی که در این محیط های کاری قرار می گیرند در برابر تمام خطرات ایمن باشند. تمام کارکنان یک نوع یونیفرم مخصوص خود دارند و یونیفرم آن ها متناسب با محیط کاری که در آن کار می کنند طراحی شده است تا در برابر خطرات ایمن باشند، لباس شیمیایی هم مانند این یونیفرم ها هستند و طوری طراحی شده اند تا تا حد زیادی بتوانند از کارگران و پرسنل محافظت نمایند. لباس نگهبانی یک یونیفرم مخصوص برای نیروهای حراست است. این لباس مخصوص از یک کلاه، کشکول و پیراهن و شلوار تشکیل شده است. لباس نگهبانی از مرغوب ترین و بهترین متریال تولید شده است و طراحی خلاقانه دارد. 

انواع لباس های ایزوله

لباس ایزوله یک پوششی است که کارکنان بیمارستان و آتش نشانی و کارکنان محیط های خطرناک برای محافظت از خود استفاده می کنند. یکی از انواع لباس های ایزوله، لباس ایزوله آتش نشانی است. همانطور که از نامش پیداست این گونه لباس هم برای برای کارکنان آتش نشانی تولید شده و جنس آن از پنبه نسوز است تا در برابر آتش مقاوم باشد. از متریال دیگری که در تولید لباس ایزوله و آتش نشانی استفاده می شود، کولار آلومینیوم است که در قسمت بیرونی لباس استفاده می شود. لباس ایزوله آتش نشانی به همراه با کلاه ایمنی و ماسک، محفظه اکسیژن تشکیل شده و در رنگ های زرد تیره و نقره ای تولید شده است. پوشش ایزوله ضد مواد شیمیایی از نمونه های دیگر این لباس های ایزوله است و برای افرادی که در محیط کاری با مواد سمی و شیمیایی و اسیدی کار می کنند است. اینگونه افراد چون و مواد سمی و شیمیایی سر و کار دارند باید پوششی بر تن داشته باشند که در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشد. لباس ایزوله بیمارستانی یک نوع لباس است که پرسنل بیمارستان برای محافظت از خود به تن می کنند. 

انواع دستکش ایمنی 

دستکش های ایمنی یکی از تجهیزاتی هستند که کارکنانی که در محیط های خطرناک کار می کنند باید از آن استفاده کنند. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارد یکی از انواع دستکش های ایمنی دستکش ویتون است، این دستکش از پلیمر تولید شده که از دست ها در در برابر عوامل خطرناک محافظت می کند و در برابر مواد شیمیایی و گرما کاملا مقاوم است. دستکش پی وی سی یک نوع دستکش ایمنی است که در صنایع پتروشیمی استفاده می شود. دستکش نئوپرن در برابر مواد شیمیایی و اسیدها، روغن ها و جوهر ها و غیره مقاوم است و از دست در برابر مواد شیمیایی محافظت می کند. دستکش نیتریل مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و قیمت آن کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی است. دستکش لاتکس در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود و دوام مناسبی دارد. دستکش های جوشکاری یک نوع دستکش ایمنی هستند که از دست در برابر سوختگی و مواد مذاب محافظت می کند.

چه موادی در دستکش ایمنی استفاده می شود؟

دستکش های ایمنی باید در جنسی تولید شوند که در برابر مواد شیمیایی و حرارت و ضربات کاملاً مقاوم باشند، به همین دلیل در تولید این نوع دستکش ها از چرم های طبیعی مانند پوست گوزن، پوست گاو، پوست بز و پوست آهو استفاده می شود تا مقاومت لازم را در برابر ضربات داشته باشند. در تولید دستکش های ایمنی از متریال مختلفی استفاده می شود. دستکش های ایمنی با توجه به این که در چه محیطی استفاده می شوند و برای چه مشاغلی طراحی شده اند در تولید آن ها از متریال مختلف استفاده می شود.

به طور مثال در تولید دستکش های ضد برش از لایه فلزی استفاده می شود تا در برابر ضربات مقاومت لازم را داشته باشد. از آنجایی که افراد در محیط کاری خود با ابزار های تیز و برنده سر و کار دارند این دستکش ها باید به گونه ای تولید شوند تا دست آن ها در برابر ابزارهای تیز محافظت شود. در تولید دستکش های جوشکاری از چرم های طبیعی حیوانات استفاده می شود تا در برابر مواد برنده و تیز مقاوم باشد. 

لباس نگهبانی

لباس نگهبان برای افرادی طراحی شده که شغل نگهبانی و حراست دارند. لباس یونیفرم نگهبانی برای مردان طراحی شده است و سایز بندی های مختلفی دارد. در تولید لباس نگهبانی از چرخ های صنعتی استفاده می شود تا دوختی با کیفیت و مرتب داشته باشند. این لباس ها به گونه ای تولید شده اند که کاملا استاندارد هستند و ظاهر این لباس ها تا حد بسیار زیادی شبیه به لباس های نیروی انتظامی است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای پرسنل خود یونیفرم تهیه می کنند تا پرسنل این سازمان ها مرتب باشند. در تولید لباس های نگهبانی از بهترین پارچه ها استفاده می شود تا لباس های نگهبانی کیفیت بالایی داشته باشند. علاوه بر آن سایز بندی این لباس ها کاملاً استاندارد است لباس های نگهبانی در بسیاری از موسسه ها و کارخانه ها، شرکت ها و غیره استفاده می شود. 

لباس نگهبانی یک نوع یونیفرم مخصوص شاغلین حراست است و افراد نگهبان باید در طول روز این لباس را به تن داشته باشند به همین دلیل به در تولید آن از بهترین متریال استفاده شده است که ماندگاری بالایی داشته باشد. دستکش های ایمنی یکی از مهم ترین محصولاتی ایمنی است و افرادی که در محیط های پرخطر کار می کنند باید از این دستکش استفاده کنند. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند و برای مشاغل مختلف طراحی شده اند. لباس های نگهبانی به نحوی طراحی شده اند که دوخت مرتب و منظمی دارد و نظارت کاملی بر مراحل تولید آن می شود. اگر در این زمینه قصد دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به mahimen.ir سایت مراجعه کنید. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین