درخواست تعدادی از نمایندگان از قالیباف درباره شفافیت آرا /  امیرعبداللهیان: لغو تحریم روی کاغذ کافی نیست

گروه سیاسی الف،   4001116041 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

درخواست تعدادی از نمایندگان از قالیباف درباره شفافیت آرا /  امیرعبداللهیان: لغو تحریم روی کاغذ کافی نیست

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۱۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۲۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۷۴۵ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۶۱ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۱۲ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۷۳۹ نفر دُز دوم و ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۳۴۵ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۴ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۵۵ هزار و ۴۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

دفاع مهاجرانی از نظریه حکومت دینی

سيدعطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد در دولت اصلاحات درباره نظریه ولایت فقیه در اعتماد نوشت: «اين نظريه را برساخته امام خميني، يا نظريه‌اي مهجور در مجموعه معارف اسلامي تلقي مي‌كنند. منتقدان روايت‌هاي مختلف را مطرح كرده‌اند.

روايت در خور اعتنا، روايت مرحوم آيت‌الله شيخ مهدي حايری يزدی در كتاب حكمت و حكومت است...

فرض كنيم كه سخن ايشان تمام است. شأن نبوت و حكومت از يكديگر جداست، اما نمیتوان سنت پيامبر اسلام را در تاسيس حكومت ناديده گرفت.

مسواك زدن يا تقدم در سلام، سنت پيامبر است، اما تاسيس حكومت سنت پيامبر نيست؟...

 شأن پيامبر اسلام به عنوان نبي خاتم، براساس باور مسلمانان، نمي‌تواند بي‌توجهي به مهم‌ترين وجوه زندگي اجتماعي و سياسي مسلمانان بوده باشد، چنان‌كه نبوده است. 

مهم‌ترين سنت پيامبر اسلام كه بدون شك نسبت به امور فردي رجحان عقلي و منطقي دارد، امور اجتماعي و سياسي است. پيامبر اسلام در كنار تعليم آيات و در واقع امر مهم «تدوين عقيده يا ايدئولوژي اسلامي» به «ملت‌سازي» و «دولت‌سازي» نيز پرداخته است. شيوه او در ملت‌سازي و دولت‌سازي مهم‌ترين سنت اوست...

اگر هيچ روايتي درباره ولايت فقيه وجود نداشت... سنت نبوي در تاسيس حكومت در مدينه و شيوه اداره حكومت، راهنماي روشني بود كه مسلمانان از امكان و توان نظري و نيز مصداقي عملي براي تفسير و تبيين حكومت ديني بهره‌مندند.»

***

واکنش عضو دفتر سعید جلیلی درباره  نامه  ۲۰۰ صفحه‌ای

ایران نوشت: «عباس رنجبر، از اعضای دفتر سعید جلیلی، عضو شورای‌ عالی امنیت ملی توضیحاتی را درباره خبر جنجال برانگیز نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب به جلیلی مطرح کرد. وی اصل نامه ۲۰۰ صفحه‌ای منتسب به جلیلی را «خیالی» خوانده و با تعبیر «خبرسازی‌های سازمان یافته» تلویحاً آن را تکذیب کرده است.

رنجبر در رشته توئیتی دیگر از یک گزارش ۱۳۶ صفحه‌ای خبر داده که کارگروه سیاست خارجی دولت سایه در مرداد ۱۴۰۰ و برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور، آن را تهیه کرده است. به گفته رنجبر، این گزارش به ارزیابی آخرین گزارش ظریف به مجلس درباره برجام پرداخته و به شکلی مستند، ادعاهای خلاف واقع وی را رد کرده است.

عضو دفتر جلیلی با ناشیانه خواندن خبرسازی‌های سازمان یافته اخیر، نوشته است: خبر واقعی در راه است.

اخیراً در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نامه‌ای ۲۰۰ صفحه‌ای به مقامات عالی نظام از روند مذاکرات انتقاد و در خلال آن پیشنهاداتی را  در موضوع مذاکره با امریکا طرح کرده است.»

***

هدف روحانی از دیدار با اصلاح‌طلبان چیست؟

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار «صبح‌نو»، در پاسخ به این سوال که هدف حسن روحانی از دیدارهای ماه‌های اخیرش با چهره‌های اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب چیست؟ اظهار کرد: من این دیدارها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است.

وی اضافه کرد: آقای روحانی یک بار امتحان خود را پس داده است. مردم به ایشان رأی دادند اما ایشان به مردم پشت کرد. الان آقای روحانی می‌خواهد چه کند که قرار باشد مردم دوباره به ایشان رو بیاورند؟ به نظر من این دیدارها بیشتر برای مطرح کردن خود است. آقای روحانی و امثال آقای روحانی فقط می‌خواهند خودشان را راضی کنند که هنوز هم حضور دارند و تاثیرگذارند.

صوفی با بیان اینکه روحانی در اوج قدرت و با 24میلیون پشتوانه نتوانست کاری انجام بدهد، افزود: آقای روحانی الان هیچ شانسی برای ریاست‌جمهوری و مجلس ندارد. اصلا تاکنون روال و رسم نانوشته به این صورت بوده که فردی که دو دوره رییس‌جمهوری بوده، دوره سومی برای او وجود نخواهد داشت. من این دیدارها را صرفا «اعلام موجودیت» و اینکه صرفا «ما هم هستیم» می‌دانم. این مساله درباره احزاب هم صادق است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: مشکل اصلی در وحدت یا عدم وحدت سران اصلاحات و اعتدال نیست بلکه مشکل اصلی این است که مردم دیگر این جریان‌ها را قبول ندارند و بنابراین، مثل این است که در خانه داماد، عروسی باشد و عروس خبر نداشته باشد.

صوفی گفت: حتی اگر همه با همدیگر یکپارچه شدند و به سراغ نامزد یا لیست مشترک هم رفتند و حتی اگر شورای نگهبان همه نامزدهای ما را تایید کند، مشکل اصلی این است که رکن اصلی انتخابات یعنی مردم، دیگر انتخابات را قبول ندارند؛ بالاخره قرار است که قدرت ازسوی انتخابات و مردم کسب شود اما مردم دیگر انتخابات را قبول ندارند.

***

تخریب سه بنای متعلق به دستگاه‌ های دولتی در حریم رودخانه کرج 

بناهای متعلق به سه دستگاه دولتی با اقدام قضایی در حریم رودخانه کرج تخریب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این بناها که به صورت غیرقانونی در حریم رودخانه کرج ساخته شده بود مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی و ستاد اجرایی فرمان امام است. 

در حال حاضر حدود ۳۸۴ بنای غیرمجاز در حریم رودخانه کرج ساخته شده است.

 براساس تصمیم ستاد صیانت از حقوق بیت المال برای عقب نشینی بناهای ادارات دولتی در حاشیه رودخانه کرج ضرب الاجل تعیین شده بود. متصرفان فقط تا ۲۰ بهمن فرصت دارند تا بنا‌های غیرمجاز خود را تخریب کنند؛ اگر این عقب نشینی اعمال نشود، بنای واقع در حریم رودخانه با دستور قضایی تخریب خواهد شد.

***

تاکید رئیسی بر مقابله با اشرار

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.

رئیسی تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می‌اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.

«لایحه اصلاح به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح» به مجلس ارسال شد

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه لایحه «اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری» در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است گفت: دولت آمادگی دارد که برای بررسی سریع‌تر این لایحه تقاضای اولویت کند.

به گزارش ایرنا، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: لایحه «اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری» در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است، که با اتفاقات اخیر به ویژه جنایت یکی از اراذل نسبت به شهید علی اکبر رنجبر انتظار است، سریعتر تصویب شود، دولت هم آمادگی دارد که برای این لایحه تقاضای اولویت کند.

***

ادعای یک رسانه لبنانی درباره نشست امنیتی میان ایران و آمریکا

به گزارش انتخاب الاخبار، چاپ بیروت در مطلبی به قلم ابراهیم الأمین درباره مذاکرات وین نوشت: براساس اطلاعات الاخبار، یک نشست امنیتی بلند پایه بین مسئولان ایران و آمریکا انجام شده تا راه را برای گام‌های بیشتر هموار کند؛ و در حالی که همه روی این نشست و مکان آن سرپوش می‌گذارند، منابع آگاه تصریح می‌کنند که نشست مذکور در آلمان و در جریان سفر پنهانی ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، به برلین، انجام شده، ضمن اینکه وال استریت ژورنال این خبر را منتشر کرده و گزارش داد این سفر یک هفته قبل از سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه صورت گرفته و تنها به موضوع روسی-اوکراین مربوط است.

در حالی که در مورد نتایج تماس امنیتی آمریکا-ایران، سکوت می‌شود، تغییر بزرگ و ناگهانی در ترکیب هیئت مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات وین، پس از سفر برنز و استعفای دو عضو این هیئت، جالب توجه بود. به نظر می‌رسد این دو استعفا به اختلافات داخلی هیئت آمریکایی در مورد ساز و کار تعامل با طرف ایرانی انجام شده، چرا که دو مقام مستعفی، کاملا در مقابل رابرت مالی جبهه داشتند، همان شخصی که باز‌های دولت آمریکا وی را متهم به حمایت از توافقی به نفع تهران می‌کنند.

اما مساله مهمتر تحول در موضع آمریکا در مذاکرات است. به گفته منابعی از تهران، که با الاخبار مرتبط هستند، هیئت ایرانی از همراهی آمریکا برای تسهیل توافق بر سر یک سوم نکات مورد بحث، متعجب شده است و همین امر، باعث شده هیئت ایرانی سریعا به کشور خود بازگشته و به پوششی برای دست یابی به گفتگو‌های نهایی دست یابد.

در همین رابطه، منابع می‌گویند: جلسات آخر بین هیئتها، شاهد گفتگویی در مورد طرح ایران-روسیه در مورد رفع تحریم‌ها و بازگشت به بند‌های توافق هسته‌ای بود. منابع مذکور تاکید می‌کنند که ایالات متحده با اغلب بند‌های این طرح ایران-روسیه موافقت کرده و احتمال توافق جدید بین ایران و دیگر دولت‌های حاضر، در هفته‌های آینده زیاد است. ایشان می‌افزایند: مذاکراتی که در وین جریان داشت، حول محور طرح ایران و روسیه بود و اکنون، موافقت آمریکا با اغلب بند‌های آن، مذاکره کنندگان ایرانی را غافلگیر کرده است.

توافق فعلی بین ایران و دولت‌های مذاکره کننده، بر رفع تقریبا کامل تحریم‌های امریکا علیه فروش نفت ایران و پرداخت تمام اموال بلوکه شده ایران در سرتاسر جهان استوار است. در مقابل، ایران براساس یک پیشنهاد جدید، غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم خود را متوقف کرده و سطح آن را به ۲۰ می‌رساند.

ملاقات دوجانبه نمایندگان ایران و آمریکا کذب محض است

نورنیوز نوشت: در حالی که دور هشتم مذاکرات میان ایران و ۱+۴ با بازگشت هیئت‌ها به پایتخت‌ها برای رایزنی‌های بیشتر با وقفه چند روزه روبرو شده، بازار گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار جعلی و ساختگی پیرامون مذاکرات داغ شده است.

در این رابطه طی روزهای اخیر برخی اخبار جعلی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که طی آن گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و خلاف واقع در مورد شکل‌گیری سطحی از توافق در ملاقات نمایندگان ایران و آمریکا در کشور ثالث مطرح شده است.

بررسی صفحات منتشر کننده این شایعات، نشان می‌دهد که چنین خبرسازی‌های هزینه‌زا برای نظام، صرفا با هدف دیده شدن و معتبرنمایی صورت گرفته و هیچ بهره‌ای از حقیقت ندارد.

لازم به ذکر است که تاکنون هیچ‌گونه ملاقاتی در هیچ سطحی میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمربکا انجام نشده و برنامه‌ای نیز برای چنین اقدامی وجود ندارد.

***

درخواست تعدادی از نمایندگان از قالیباف درباره شفافیت آرا

به گزارش فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای از محمدباقر قالیباف رییس مجلس خواستند ضمن تسریع در روند تصویب علنی طرح «شفافیت آرای نمایندگان»، نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح از سوی نمایندگان در صحن و هیات رئیسه اقدام کند.

در بخشی از این نامه آمده است: 

«از آنجا که چندهفته از تقدیم گزارش نهایی طرح شفافیت به هیات رئیسه محترم می گذرد و به هر دلیل همچنان در دستور صحن علنی قرار نگرفته است، ما امضا کنندگان این نامه صراحتا درخواست می کنیم:

1. کلیات طرح به صورت دوشوری به رای گذاشته شود و رای گیری برای آن طبق درخواست تقدیمی گذشته جمعی از نمایندگان به صورت علنی و شفاف انجام پذیرد.

2. تا قبل از رای گیری طرح، از همین تاریخ بخشهایی از مفاد گزارش نهایی تقدیم شده طرح که به حقوق فردی نمایندگان مربوط است، از جمله اعلام شفاف وضعیت آرای نماینده در هر جلسه علنی، درباره امضا کنندگان این نامه به صورت داوطلبانه اجرا شود.

3. هیات رئیسه مجلس نیز بخش مربوط به خود در متن گزارش نهایی طرح را در اولین جلسه اش به تصویب رسانده و اجرا نماید.»

***

روایت بهادری جهرمی از دستور رئیسی برای تعیین تکلیف انتصابات

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به مهر گفت: «دولت سیزدهم دولتی است که خودش را متعلق به مردم می‌داند و در چنین شرایطی باید در نظر داشته باشد که نفع مردم در حوزه انتصابات در چه چیزی است. آیا نفع مردم در تغییر اتوبوسی و سریع مدیران است؟ آیا نفع مردم در گزینش جناحی و سیاسی است؟ آیا نفع مردم در این است که هر کسی سِمتی در دولت قبل داشته، بدون بررسی سوابق آن و اینکه کنترل کنیم آیا جز بانیان وضع موجود بوده یا از مدیران شایسته‌ای بوده که در بدنه گسترده دولت در حال خدمت به مردم است، بدون اینکه همه را با یک چوب بزنیم و با یک مقیاس اندازه‌گیری کنیم جابجا شود.

دولت سیزدهم معتقد است که عملکرد مدیران باید مورد به مورد و جداگانه ارزیابی شود. مدیرانی که در دولت قبل بودند اما عملکرد موفق و ارزیابی مثبتی داشتند، به فکر مردم بودند نه خودشان، کارآمدی، سلامت و توانمندی داشتند و در مقایسه با سایر گزینه‌های ممکن و موجود، باز هم از کارآمدی بیشتری برخوردار بودند باید بر سر کار بمانند و ابقاء شوند و در مقابل اگر مدیری کارآمدی و توانمندی لازم را ندارد و به اصطلاح از بانیان همین وضع موجود است، یعنی جز کسانی است که عملکرد او وضع موجود را در حوزه تخصصی خودش رقم زده یا گزینه‌های بهتر از وی موجود هستند و شرایط بهتری نسبت به گزینه وجود دارد، باید جایگزین آن فرد شود.

بررسی این موضوع از منظر کارشناسی مؤید، زمانبر بودن آن خواهد بود به نوعی که طبیعتاً همه جوانب و گزینه‌های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرند. رئیس‌جمهور در جایگاه مدیریتی، ویژگی و خصلت بسیار خوبی دارد و آن این است که او انتظار دارد مدیران و همکارانشان با صرف زمان مضاعف، کار جهادی و شبانه‌روزی و کارهای اینچنین که زمانبر هستند را نیز در کوتاه‌مدت انجام دهند. این انتظاری است که به صورت مستمر در رویه رئیس‌جمهور و مسائل مختلف می‌بینیم و شاهد هستیم...

رئیس‌جمهور بارها در جلسه هیئت دولت دستور داده، اتمام حجت کرده و رئیس دفتر وی به طور خاص مأمور شده که هرچه زودتر مدیریت‌ها «تعیین تکلیف» شود و آنهایی که باید جایگزین شوند، تغییر کنند و در مورد آنهایی که باید تثبیت شوند هر چه سریع‌تر اقدام شود.»

***

 امیرعبداللهیان: لغو تحریم روی کاغذ کافی نیست

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ارتباط با اقدام اخیر آمریکا در ارتباط با تمدید برخی از معافیت های هسته ای اظهار کرد: ما به طرف‌های آمریکایی به واسطه برخی از افرادی که این روزها پیام هایی را منتقل می کنند اعلام کرده ایم که آن ها باید حسن نیت خود را در عمل نشان دهند. حسن نیت در عمل یعنی اینکه بر روی زمین اتفاق ملموسی رخ دهد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: لغو برخی از تحریم‌ها به معنای واقعی خود می تواند ترجمان حسن نیت‌شان باشد . آمریکایی ها از این موضوع صحبت می کنند ولی باید دانست آنچه که بر روی کاغذ رخ می دهد خوب است اما کافی نیست.

وزیر خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا به تازگی اعلام کرده که ما نمی توانیم این تضمین را بدهیم که در صورت رسیدن به توافق دولت بعدی آمریکا توافق حاصل شده و برجام را اجرا کند، اظهار کرد: در بحث مذاکرات وین برای لغو تحریم ها یکی از موضوعات اصلی گرفتن تضمین های لازم به ویژه از طرف‌های غربی برای اجرای تعهداتشان است لذا آنچه که ایران در خصوص تضمین ها دنبال می کند در این راستا است. ما به دنبال اخذ تضمین در حوزه های سیاسی، حقوقی و اقتصادی هستیم و این موضوع را مطالبه می کنیم. در برخی از بخش ها توافقاتی حاصل شده است و تیم مذاکره کننده ما با جدیت اخذ تضمین‌های ملموس از طرف های غربی برای اجرای تعهداتشان را در جریان مذاکرات وین دنبال می کند.

  

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۹۸۳۱۷۲۰:۴۰:۱۴ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
جناب رییسی بعضی از این مدیران رو هر ادم معمولی هم میدونه بیکفایته اما هنوز هست
ناشناس۲۳۹۸۳۱۹۲۰:۴۱:۳۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
قالیباف با شفافیت ارا چه مشکلی دارد؟
ناشناس۲۳۹۸۷۶۹۱۰:۳۹:۱۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
شفافیت آرا نمایندگان دردی را دوا نمی کند. نحوه روال امور کشور باید شفاف شود.
ناشناس۲۳۹۸۳۳۱۲۰:۴۶:۵۸ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
و پایان بخش جهان هم با حکومت دینی هست که منجی بشریت ظهور می کند و حکومت دینی که بر پایه عدل است رواج می دهد
ناشناس۲۳۹۸۳۵۹۲۱:۳۴:۲۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قصد محاکمه روحانی را داشت چرا در این مملکت با گذشت چند ماه یک عمر فساد و تخلف فراموش میشود
ناشناس۲۳۹۸۴۱۷۲۲:۴۱:۲۷ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
روحانی فاقد صلاحیت بوده و هست در هیچ حوزه‌ای قابلیت و ظرفیت ندارد ضمناً ردای فریدونی به آن معنا که میدانیم بر ایشان بهتر است تا روحانیت
ناشناس۲۳۹۸۴۲۳۲۲:۵۲:۱۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
روحانی میخ اخر را بر تابوت اصلاحات کوبید و خودش هم منزوی و مطرود مردم شد.
ناشناس۲۳۹۸۴۲۶۲۲:۵۵:۰۱ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
نماینده ساری :دستور رئیس جمهور برای ازاد سازی سواحل منجر به رونق اقتصادی منطقه می شود.
ناشناس۲۳۹۸۴۳۲۲۳:۰۰:۰۲ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۳۹۸۴۴۰۲۳:۰۴:۴۳ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
مدیران اصلاح طلب دولت قبل باید برکنار بشوند با بانیان وضع موجود نمی توان کشور را اداره کرد.
ناشناس۲۳۹۸۴۸۰۰۰:۲۱:۴۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
روحانی باید پاسخگو باشد ترامپ چطور بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین