در نمایشگاه ‌بین‌المللی گردشگری صورت می‌گیرد ارائه تخفیفات ویژه به بازدیدکنندگان و آغاز به کار باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

گروه اقتصادی الف،   4001109066

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در پانزدهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در حوزه گردشگری، سفر و خدمات جانبی معرفی می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، کانون از 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در کنار دیگر فعالان داخلی و خارجی صنعت گردشگری، حضور داشته و خدمات گردشگری، اقامتی و پذیرایی، امداد خودرویی، فعالیت‌های اتومبیلرانی، دوره‌های آموزشی، خدمات حوزه صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی و فعالیت رسمی باشگاه اعضاء خود را آغاز می‌کند.

در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با مساحت 231 متر مربع در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار خواهد داشت، ثبت‌نام باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار انجام خواهد ‌شد.

در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران کارت‌های اشتراک سطوح الماس پلاس، طلایی پلاس، نقره ای پلاس و برنزی پلاس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با 25 درصد تخفیف برای متقاضیان صادر می‌شود. علاوه بر این به ثبت نام‌کنندگان در باشگاه اعضاء، کارت هدیه برای استفاده از خدمات ویژه امدادی شامل اعزام امدادگر، اتصال باطری، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، حمل خودرو در شهر و یا جاده به صورت رایگان اهداء خواهد شد. معرفی قابلیت های جدید نرم افزار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمله اطلاع‌رسانی لحظه ای مراحل گردش کار به امداد خواه، امکان نمایش محل‌های پمپ‌ بنزین و امکان ثبت نظرات به صورت مستقیم، از فعالیت‌های غرفه کانون در این نمایشگاه خواهد بود.

ارائه 10 درصد تخفیف در صدور گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی با اعتبار یک سال از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است. همچنین بازدیدکنندگان از غرفه کانون با به همراه داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 3 در چهار می‌توانند با برخوراری از 50 درصد تخفیف گواهی نامه رانندگی بین‌المللی خود را در کمتر از 15 دقیقه دریافت کنند.

در همین راستا و به منظور تکریم اعضاء و مخاطبان، دارندگان این کارت‌های عضویت می‌توانند از خدمات دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت عمومی رانندگی که با همکاری حوزه اتومبیلرانی و واحد آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود با 100 درصد تخفیف و به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

نمایش خودروهای سافاری و آفرود، کمپرها و کاروان‌ها، وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، رژه خودروهای تاریخی در فضای باز نمایشگاه، معرفی پرتال جامع گردشگری کشور و ... برنامه‌های جنبی غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین