روش گرفتن نوبت دکتر اینترنتی

گزارش بازرگانی،   4001107032

اگر تا چند سال پیش می‌دانستید که پس از ابتلا به یک بیماری و یا مشورت از پزشک فقط در خانه می‌مانید و به صورت آنلاین ویزیت می‌شوید، برایتان تعجب آور بود. اما پیشرفت تکنولوژی آنقدر سریع و همه جانبه بوده که نقش و نفوذ آن در زندگی به شدت به چشم می‌آید. در همین راستا، یکی از مهم ترین استفاده‌ها از تکنولوژی و اینترنت، نوبت دهی اینترنتی دکتر و خدمات پزشکی در منزل است.

در مجموع باید گفت که نوبت دهی اینترنتی دکتر برای شما بدون نیاز به حضورتان در مطب پزشک، بیمارستان یا درمانگاه انجام می‌شود. در ادامه نیز تمامی خدمات پزشکی در این صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی شما است.

برخلاف تصور بسیاری از مردم، ویزیت آنلاین نسبت به مراجعه حضوری مزایای زیادی دارد؛ از جمله صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه (عدم هزینه بابت رفت و آمد تا محل)، دقت بیشتر در انتخاب پزشک متخصص خود، عدم حضوردر مکان‌های شلوغ همچون بیمارستان در زمان شیوع ویروس کرونا، بدون استرس از حضور دیگران یا مریض‌ها در مطب پزشک و داشتنن یک تایم اختصاصی برای خود.

امکان گرفتن نوبت اینترنتی

همانطور که عنوان شد در ویزیت آنلاین درحالی که به دلیل ترافیک و مسیرهای طولانی در زمان و هزینه برای مراجعه به مطب پزشک صرفه جویی کرده ایم، دیگر هم لازم نیست تا مدت زیادی در مطب منتظر رسیدن نوبتمان بمانیم. پس از لحاظ زمانی در چند صورت جلو می‌افتیم!

پیش از گرفتن نوبت آنلاین باید دانست که برای صحبت کردن با پزشک متخصص چندین راه ارتباطی همچون تصویری، تلفنی و حتی در صورت لزوم مراجعه حضوری وجود دارد که بسته به شرایط خود انتخاب می‌کنیم.

برای نوبت گرفتن نیز با دانستن این موارد می‌توان به سایت‌ نوبت دهی پزشکی مراجعه کرد و با مرور تمامی پزشک‌های آن، وقت‌های خالی را بررسی و بهترین زمان را انتخاب ‌کنیم. گفتنی است که معمولا ویزیت آنلاین از مراجعه حضوری از لحاظ هزینه ویزیت ارزان تر است!

گرفتن نوبت از بهترین پزشکان آنلاین

گاهی دسترسی به یک پزشک متخصص و با تجربه برای ما دشوار است، همچنین ممکن است افرادی در مناطق دور از شهرهای بزرگ زندگی کنند، خانم های باردار یا هر نوع افرادی که امکان خروج از منزل به سختی برایش فراهم می شود که بهترین راه برای مراجعه به پزشک، ویزیت آنلاین است.

در همین راستا پس از پیدا کردن یک سایت پزشکی، می‌توان متخصصین هر حوزه را انتخاب کرد. معمولا برای هر مشکل، چندین پزشک متخصص در سایت‌ها هستند که شما می‌توانید به طور کامل در خصوص آنها مطالعه کنید.

پس از مطالعه پزشکان، فقط کافیست روزهای خالی آنها را ببینید و بهترین زمان برای خودتان را برگزینید.

بهترین سایت گرفتن نوبت

انتخاب سایت پزشکی برای نوبت دهی دکتر دغدغه بسیاری از افراد است. امروزه وب‌سایت‌های زیادی برای این کار وجود دارند اما شاید بیشترین پزشک متخصص تنها در وب‌سایت دکتردکتر قابل دسترسی باشد.

وب‌سایت دکتردکتر یک سامانه نوبت دهی آنلاین و مشاوره پزشکی است که با امکاناتی همچون خدمات آزمایشگاهی و پزشکی در منزل، تماس تلفنی با پزشک و طرح پرسش‌های مورد نیاز از دکتر ها، باعث می شود تا بهترین خدمات را تنها در حالی که در خانه خود هستید، داشته باشید.

برای مراجعه و تعیین وقت در دکتردکتر می‌توانید به وب‌سایت آنها مراجعه کرده و از خدمات پزشکی و مقالات پزشکی بهره منده شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین