بازارچه API پادیوم

گزارش بازرگانی،   4001104012

خدمات دیجیتال پادیوم و بازارچه API آن، شامل طیف وسیعی از APIها است که زمینه آغاز فعالیت کسب‌‌و‌‌کارهای دیجیتال را فراهم می‌کند. قطعا راه‌اندازی کسب‌وکارها، نیاز به پیش‌بینی و فراهم آوردن زیرساخت‌های گوناگون دارد که با سرمایه‌گذاری و صرف زمان و هزینه به‌دست می‌آیند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها به جای اختصاص هزینه برای توسعه زیرساخت‌ها، از سرویس‌های شرکت‌های فعال در حوزه‌های مورد نظر استفاده کنند.

این روزها کسب وکارهای کوچک و بزرگ برای پاسخ‌گویی سریع و مناسب به نیاز مشتریان و عقب نیفتادن از رقبا، لازم است تا با سرعت بالای تکنولوژی منطبق شوند. استفاده از APIها از جمله مواردی هستند که کمک قابل ملاحظه‌ای به افزایش سرعت و بهبود خدمات‌رسانی می‌کنند. به کمک APIها امکان استفاده از سرویس‌های توسعه‌ داده شده توسط دیگر شرکت‌ها را خواهید داشت و همین موضوع موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ می‌شود.

اغلب اوقات ارتباط میان کسب‌وکارها و خدمات پایه‌ای و زیربنایی از طریق APIها انجام می‌شود. در واقع API یک راهکار ایمن و چابک است که به کسب و ‌کارها این فرصت را می‌دهد تا به‌صورت همزمان با رشد و توسعه خودشان از خدمات متنوع سازمان‌های دیگر نیز بهره ببرند.

بازارچه API چیست؟

پادیوم یکی از بسترهای ارائه کننده API و خدمات دیجیتال است. در واقع بازارچه API پادیوم، یک پلتفرم دو سویه برای تسهیل برقراری ارتباط میان ارائه‌کننده‌ها و دریافت‌کننده‌های API است. ارائه‌دهندگان API در پادیوم این امکان را دارند تا APIهای خود را در فضایی کاملا رقابتی و شفاف قرار داده تا دریافت‌کنندگان هم با بررسی و مقایسه خدمات شرکت‌ها گوناگون، بتوانند APIهای مورد نیازشان را به آسانی دریافت کنند.

پادیوم همه نیازمندی‌های یک کسب‌وکار آنلاین را از منابع گوناگون از جمله بانک پاسارگاد، نهادهای دولتی، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و غیره تأمین می‌کند و در اختیارشان قرار می‌دهد.

چرا پادیوم؟

شاید از خود بپرسید چرا پادیوم؟ یکی از مهم‌ترین مزایای پادیوم این است که با استفاده از آن توسعه‌دهندگان نیازی به مذاکره با سازمان‌های گوناگون برای دریافت API ندارند. به این ترتیب فرایند توسعه با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود. در پادیوم، APIها به‌صورت یکپارچه باهم تعامل دارند و شما این امکان را دارید تا بدون هرگونه محدودیت یا نگرانی، از خدمات گسترده پادیوم استفاده کنید.

علاوه بر این، کارشناسان و پشتیبانان پادیوم آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند و توسعه‌دهندگان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و هیچ‌گونه نیازی به ارتباط یا پیگیری از طریق سازمان‌های دیگر نخواهد بود. بنابراین قسمت بزرگی از نگرانی‌های تیم‌های توسعه بابت حل مشکلات احتمالی، برطرف می‌شود و می‌توانند با کمترین زمان و دردسر به کار خود ادامه دهند.

خدمات متنوع پادیوم

تنوع API های پادیوم موجب شده تا این بازارچه طیف وسیعی از APIها در حوزه‌های مالی و بانکداری (حساب دیجیتال، خدمات کارت به کارت، برداشت مستقیم و...)، خدمات کاربردی (شارژ تلفن همراه، شارژ اینترنت، سیستم‌های احراز هویت، عملیات حساب کاربری و...)، خدمات پرداخت (پرداخت قبض، تسهیم وجه و...)، نهادها و سازمان‌ها (خدمات شهرداری مشهد، حمل‌ونقل، ترافیک و...)، بیمه، بورس، نقشه و مسیریابی (نقشه‌ نشان)، گردشگری، پزشکی و سلامت وغیره را پوشش دهد. این خدمات متنوع می‌توانند بسیاری از نیازهای کسب‌ و‌کارها را برآورده کرده و در جهت رشد و توسعه آن‌ها در کنارشان باشد. کسب ‌و‌ کار شما هم در هر حوزه‌ای که باشد، این امکان را دارید تا API مورد نظر خود را از پادیوم دریافت کنید. 

یکی دیگر از مزایای پادیوم، ارائه خدمات دیجیتال اصلی به منظور ایجاد و توسعه کسب‌و‌کارها است. خدمات جامع و متنوعی از جمله آفیس به منظور ایجاد و مدیریت اسناد، خدمات ابری پاد‌اسپیس برای ذخیره، مدیریت و ویرایش اطلاعات، سرویس‌های فروشگاهی پادمارت به منظور ساخت فروشگاه‌های آنلاین با صرف کمترین زمان در دسترس شما هستند.

از کارشناسان پادیوم برای کسب‌وکار خود مشاوره بگیرید

اگر شما هم قصد دارید تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید می‌توانید با پادیوم به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. همه فرایندها برای ثبت‌نام و دریافت خدمات از پادیوم آنلاین هستند و به سادگی می‌توانید همین الان آن‌چه را که نیاز دارید، دریافت کنید.

اگر برای دریافت APIها و خدمات دیجیتال و یا هرگونه سوال خود نیاز به مشاوره دارید و یا هنوز نمی‌دانید که کدام خدمات برای کسب‌وکار شما ضروری و مناسب هستند، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۸۹۸۹ تماس گرفته و مستقیما با کارشناسان پادیوم ارتباط برقرار کنید. مشاوران پادیوم می‌توانند با ارائه اطلاعات درباره کسب‌وکارتان، شما را برای تهیه سرویس‌های مناسب راهنمایی کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین