چرا هتل را از رسپینا رزرو کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4001104010

رزرو اقامتگاه، بخش مهمی از سفر و هزینه های آن را تشکیل می دهد که البته در مواقعی مشکلات عدیده ای را هم برای مسافران به بار می آورد. پرداختن هزینه ی بالا در ازای کیفیت پایین، عدم دریافت به موقع واچر، نبودن نام مسافر در لیست میهمانان هتل، عدم پاسخگویی و پیگیری مشکلات از سوی مرجع رزرو کننده و ... از جمله مهم ترین مواردی است که شکایت مسافران را در پی داشته است. این روزها، مراکز خدمات مسافرتی و وب سایت های بی شماری را پیدا خواهید کرد که برای رزرو اقامتگاه مناسب به شما کمک می کنند. اما سامانه رسپینا، به عنوان یکی از بزرگ ترین مراجع رزرواسیون آنلاین هتل در کشور، خدمات متعدد و متمایزی را برای مسافران درنظر گرفته است که در ادامه بررسی شده اند.

امکان جست و جوی پیشرفته هتل

یکی از اصلی ترین مزایای وب سایت رسپینا نسبت به سایرین، کاربری آسان آن است که مسافر با کم ترین معطلی و بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت می تواند کلیه خدمات موردنیاز خود را تهیه نماید. برای رزرو هتل نیز، کافیست وارد وب سایت رسمی این شرکت به نشانی respina24.ir شده و از سربرگ اصلی بالای صفحه، گزینه رزرو هتل را انتخاب نمائید. در مرحله بعد و از فیلد جست و جو شما قادر خواهید بود تا هتل مدنظر خود را بر اساس 3 آیتم نام، شهر مقصد و یا نزدیکی به اماکن گردشگری موردنظر خود جست و جو نمائید. اگر قصد دارید هتل خاصی را رزرو نمائید که فقط کافیست نام آن را وارد کنید تا مستقیما به صفحه آن هدایت شوید. در غیراینصورت می توانید نام شهر مقصد را وارد نموده تا به لیست کاملی از کلیه ی هتل ها و هتل آپارتمان های آن شهر به همراه جزئیات هر یک هدایت شوید. چنانچه قصد دارید هتل شما در خیابان و یا نزدیک به مرکز خاصی از شهر باشد، کافیست نام آن خیابان و یا مکان گردشگری موردنظر را وارد کنید تا سامانه شما را به هتل هایی که در شعاع 1 کیلومتری آن واقع شده است، هدایت کند.

دسترسی به لیست قیمت های بروز شده

کلیه ی نرخ های موجود در سایت، توسط کارشناسان رزرو هتل رسپینا به صورت روزانه بروز رسانی می شوند. لذا چنانچه مطابق مراحل بالا عمل نمودید، می توانید به لیست نرخ های آپدیت شده بر اساس آخرین تغییرات هتل دسترسی پیدا کنید.

مشاهده امکانات و جزئیات مربوط به هر هتل

یکی از مزیت های خاصی که رزرو آنلاین هتل در اختیار مسافر قرار می دهد، امکان مشاهده تمامی امکانات و جزئیات هتل به همراه عکس و لیست قیمت است. لذا شما می توانید از سرفرصت، اتاق ها، امکانات و جزئیات هتل های مختلف بر اساس رنج قیمت موردنظر را مقایسه نموده و بهترین تصمیم را برای رزرو اقامتگاه سفر خود اخذ نمائید.

دسترسی به نظر مسافران قبلی هتل

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از صرف هزینه ی بالا برای کالا یا خدمات موردنظر، کیفیت موردنظر خود را دریافت نکرده باشید. اطلاع از نظر مشتریان قبلی، یکی از مهم ترین مواردی است که در این خصوص می تواند کمک فراوانی به شما نماید. پس از پایان یافتن اقامت، سامانه رسپینا پیامک نظرسنجی را برای مسافر ارسال نموده و نظر وی را به صورت کامل و بدون هرگونه حذف یا اضافه در صفحه همان هتل قرار می دهد. بنابراین برای اطمینان از کیفیت هتل می توانید قبل از رزرو، نظر تمامی مسافران را از جنبه های مختلفی از قبیل نقاط ضعف و قوت هتل، کیفیت اتاق ها (سرویس خواب، تمیزی سرویس بهداشتی و حمام، کیفیت غذا و ...)، نحوه برخورد پرسنل و سایر موارد اینچنینی را بررسی نموده و بهترین تصمیم را اتخاذ نمائید.

تضمین بهترین قیمت

تکریم مشتریان و احترام به حقوق مسافر، از اصلی ترین اهدافی است که رسپینا در سال های فعالیت خود آن را دنبال نموده است. از طرف دیگر، قراردادهای طولانی مدت این شرکت با اکثر هتل ها و مراکز اقامتی خصوصا در شهرهای توریستی مثل مشهد، کیش، اصفهان، شیراز و تبریز سبب شده تا مناسب ترین نرخ با کم ترین میزان کارمزد برای رزرو اقامت را به مسافران ارائه دهد.

امکان رزرو همزمان سایر خدمات مسافرتی

خدمات رسپینا تنها به رزرو هتل محدود نمی شود. شما می توانید بلیط رفت و برگشت سفر خود را نیز به رسپینا بسپارید. امکان خرید همزمان بلیط هواپیما، قطار و یا اتوبوس از خدمات دیگری است که در وب سایت رسپینا ارائه شده و طی آن مسافر می تواند با چند کلیک تمامی موارد نامبرده را با چند کلیک رزرو نموده و فاکتور آن را یک جا پرداخت کند.

امکان رزرو هتل به صورت تلفنی

چنانچه به رمز دوم اینترنتی دسترسی ندارید نیز می توانید خدمات موردنیاز سفر خود از قبیل رزرو هتل را به صورت تلفنی از رسپینا تهیه کنید. برای این منظور کافیست با شماره تلفن 05131402 (داخلی هتل) تماس حاصل نموده تا کارشناسان شرکت، مشاوره لازم جهت اخذ بهترین تصمیم را برای شما به عمل آورند. سپس شماره حساب مجموعه برای شما پیامک شده و با واریز وجه و اطلاع دادن مشخصات فیش بانکی، فایل واچر هتل از طریق پیام رسان ها برای شما ارسال خواهد شد. شایان ذکر است که خدمات رزرو تلفنی شامل تمامی سرویس های رسپینا (بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و تور مسافرتی) می شود.

امکان رزرو هتل با تخفیف

اگر طی 6 ماه گذشته خریدی از رسپینا انجام نداده اید، می توانید با تماس با تلفن پشتیبانی شرکت از کد تخفیف ویژه رزرو ارزان هتل بهره مند شوید. اعتبار این کد، یک هفته است و به صورت هدیه به مشتریان جدید خانواده رسپینا اهدا می گردد.

تضمین بازگشت وجه

چنانچه برنامه سفر شما تغییر کرد و قصد لغو کردن اقامت خود را داشتید، می توانید بلافاصله به صورت آنلاین از طریق سایت و یا برقراری تماس با کارشناسان رسپینا، درخواست کنسلی خود را ثبت نمائید. وجه پرداختی نیز (پس از کسر جریمه هتل) و بدون اعمال کارمزد از طرف رسپینا، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت به شماره حساب شبا شما ارسال می گردد. جالب است بدانید پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در سال 99، رسپینا تنها شرکتی بود که وجوه پرداختی مسافران را ظرف مدت نامبرده به حساب آن ها مسترد نمود.

اطلاع رسانی مشکلات اقامتی هتل به مسافر

در مواقعی ممکن است هتل به دلیل مشکلات ناگهانی تاسیسات و یا تکمیل ظرفیت بدون اطلاع قبلی، از پذیرش مسافران ممانعت به عمل آورد. در اینصورت چنانچه رزرو خود را از وب سایت رسپینا انجام داده باشید، کارشناسان پشتیبانی شرکت بلافاصله با شما تماس گرفته و در صورت تمایل، هتلی دیگر با همان رنج قیمت و کیفیت را رزرو می نماید. در غیراینصورت نیز، مبلغ پرداخت شده به صورت کامل به حساب مسافر واریز خواهد شد.

پشتیبانی 24 ساعته و بدون تعطیلی

از زمانی که مسافر برای رزرو هتل وارد وب سایت رسپینا می شوند تا زمان پایان یافتن اقامت وی، تیم کارشناسان تخصصی هتل آماده پیگیری و رفع مشکلات گزارش شده می باشند. لذا چنانچه مسافر با مسائلی از قبیل قطعی اینترنت هنگام پرداخت وجه، عدم دریافت واچر، ثبت نشدن نام در لیست مهمانان هتل و ... رو به رو شد، درخواست وی، چه از طریق برقراری تماس تلفنی ثبت شده باشد و چه از طریق ارسال تیکت از پنل کاربری، در هر ساعتی از شبانه روز قابل پیگیری و رفع خواهد بود.

رزرو هتل خارجی با کارت شتاب

خدمات رسپینا که تا اینجای مقاله نامبرده شد، تنها منحصر به رزرو هتل داخلی نمی شود. بلکه شما می توانید در سفرهای خارجی نیز برای رزرو اقامتگاه مناسب خود روی رسپینا حساب کنید. برای این منظور هم نیازی به کردیت کارت های خارجی و یا مسترکارت ندارید. تنها با یک حساب ریالی از شعب بانک های ایرانی نیز قادر خواهید بود با چند کلیک از وب سایت رسپینا و یا برقراری تماس تلفنی با کارشناسان شرکت، هتل موردنظر خود را در هر کجای دنیا از رسپینا رزرو کنید.

تجربه آسان و مطمئن رزرو هتل با رسپینا

شرکت رسپینا به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری شرق کشور، با دارا بودن نزدیک به 100 کارشناس خبره، بیش از 11 سال است که به مسافران عزیز از سرتاسر کشور خدمات رسانی می کند. مشتری مداری، مسئولیت پذیری، سادگی و سرعت، صداقت و شفافیت از اصلی ترین اهداف رسپینا است که همگی با هدف تکریم مشتریان و رقم زدن سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی در کنار یکدیگر جمع شده اند. لذا اگر برای تعطیلات نوروز خود برنامه ریزی می کنید، کافیست سری به وب سایت این شرکت بزنید و یا با شماره ی ذکر شده تماس حاصل نمائید و با خیالی مطمئن از پشتیبانی تمام وقت و بدون تعطیلی رسپینا راهی شوید. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین