چگونه در بارداری شیک‌پوش باشیم

گزارش بازرگانی،   4001103077

از آنجایی که برآمدگی شکم شما در دوران بارداری رشد می‌کند، براحتی می‌توانید احساس کنید که لباس پوشیدنتان مطابق مد روز نیست یا نسبت به زیبایی اندامتان ناامید شوید. تحقیقات نشان می‌دهد که از هر 10 مادر آینده، هفت نفر فکر می‌کنند که جذاب به نظر نمی‌رسند و تقریباً یک چهارم آن‌ها احساس «بی ریخت و قیافه بودن» می‌کنند!

این طبیعی است که بیشتر مادران باردار دلتنگ شلوار جین تنگ یا لباس‌های جذب خود شوند، ولی شما می‌توانید حتی در دوران بارداری هم شیک پوش باشید. اگر فکر می‌کنید این کار سخت است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا رازهای شیک پوشی در دوران حاملگی را به شما بگوییم.



نگران تغییرات اندام خود در دوران بارداری نباشید

نتایج یک تحقیق در آمریکا درباره احساس مادران باردار درباره اندام خود، نشان می‌دهد که دانستن اینکه در دوران تغییر شکل بدن در بارداری چه چیزی بپوشیم، برای بیش از سه چهارم مادران آینده یک چالش است. از هر 10 مادر باردار، 4 نفر دردسرشان این بوده که لباس‌هایی با سایزهای مختلف بخرند و دور کمرشان را زیر قسمت گشاد لباس‌ها پنهان کنند. در همین حال، نزدیک به یک چهارم مادران هم اعتراف کردند که حتی لباس‌هایی شبیه چادر هم می‌پوشیدند.

فقط یک پنجم از مادران، انواع لباس بارداری با طراحی ویژه را برای تکمیل استایل خود خریداری کرده‌اند، در حالی که اکثریت آنها از سیستم ترکیب لباس‌ها استفاده کرده‌اند. یعنی یا چند لباس مشابه را انتخاب کرده‌اند، یا فقط سه چهار دست لباس را به‌طور مدام پوشیده‌اند.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که اضطراب در مورد لباس بارداری برای شرکت در مهمانی‌ها و اجتماع به بالاترین حد خود رسیده است. بیش از یک سوم مادران به یاد دارند که از لباس پوشیدن برای یک موقعیت خاص وحشت داشتند. اما واقعاً نیازی نیست که اینطور باشد!

بسیاری از مادران در طول دوران بارداری خود فوق العاده به نظر می‌رسند. اگر شما هم درگیر چنین افکار و احساساتی هستید، به سراغ قسمت بعدی مطلب بروید که می‌خواهیم مهمترین نکاتی را که به شیک و به روز بودن مادران در دوران بارداری کمک می‌کند، به شما بگوییم.

1. سایز معمولی خود را بخرید

برخی از زنان باردار ممکن است احساس کنند که می‌توانند با خرید لباس‌های معمولی در سایزهای بزرگ‌تر برجستگی‌های بدن خود را بپوشانند. با این حال، این بدان معنی است که پشت، بازوها و شانه‌ها نیز بزرگتر خواهند شد و لباس‌های سایز بزرگ شاید به‌درستی اندازه شما نباشند و شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهند. لباس‌های بارداری به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با اندام شما باشند، اما فضای بیشتری برای جای دادن برآمدگی‌های بدن شما داشته باشند. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایز معمولی خود را بخرید.

2. الیاف طبیعی را انتخاب کنید

هیچ‌کس نمی‌خواهد در تابستان، به‌ویژه زمانی که باردار است، از بالا تا انگشت پا پوشیده با لباس‌های پلی استری باشد. پارچه‌های سبک و طبیعی مانند کتان و پنبه برای خانم‌های حامله ایده آل هستند، زیرا به پوست اجازه تنفس می‌دهند. پارچه‌های مصنوعی مانعی در برابر پوست ایجاد می‌کنند که می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد بدن شما شود. برای دفتر کار، پیراهن‌های نخی خنک را با رنگ سفید بازتابنده نور انتخاب کنید تا ظاهری هوشمندانه و ساده داشته باشید. لباس‌های مجلسی نخی نیز براحتی پوشیده می‌شوند و برای رفتن به مهمانی عالی هستند.

3. روی کت و شلوار سرمایه‌گذاری کنید

اگر می‌خواهید بسیار باهوش به نظر برسید، یک کت و شلوار بارداری خوش دوخت انتخاب کنید. دقت کنید که حتما یک رنگ خنثی انتخاب کنید و آن را با اکسسوری‌ها، کفش‌های شیک و تاپ‌های رنگارنگ جذاب ست کنید. ممکن است دامن راحت‌تری نسبت به شلوار پیدا کنید، زیرا دامن با تغییر شکل شما سازگاری بیشتری دارد؛ به ویژه دامن های کوتاه و دامن‌هایی که فاقد کش و کمر هستند و فقط با یک بند دور کمر فیکس می‌شوند.

4. به دنبال سبک‌های سازگار باشید

وقتی صحبت از کمد لباس بارداری به میان می‌آید، همه چیز به کیفیت بستگی دارد تا کمیت. به دنبال سبک‌هایی باشید که می‌توانید براحتی آنها را ست کنید و در دوران بارداری و حتی چند ماه پس از زایمان نیز قابل استفاده باشند. به یاد داشته باشید، تنها چیزی که نیاز دارید چند لباس کلیدی است.

هنگام خرید مطمئن شوید که با کیفیت‌ترین آنها را خریده‌اید، زیرا باید به‌مدت شش ماه آنها را به‌طور مداوم بپوشید. مخصوصاً در مورد تونیک‌های خانگی یا پیراهن‌های بارداری، توجه به این نکته که جنس لباس راحت و بادوام باشد، خیلی مهم‌تر از حالت عادی است.

5. لباس زیر حمایت کننده بپوشید

چه باردار باشید چه نباشید، شگفت‌انگیز است که لباس‌های زیر مناسب چه کاری برای ظاهر شما انجام می‌دهند. این لباس‌ها نه تنها زیبایی ظاهری شما را حفظ می‌کنند، بلکه در زمانی که ظاهرتان باید بهتر باشد، اعتماد به نفس شما را تقویت می‌کند.

6. با یک پالت رنگ کار کنید

هنگام خرید لباس بارداری، از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر کمد لباس بارداری خود را بر اساس رنگ‌های خاکی چیده‌اید، متوجه خواهید شد که می‌توانید براحتی همه لباس‌های خود را با هم ترکیب کنید، به این معنی که صبح‌ها وقتی به دنبال چیزی برای پوشیدن هستید، کمتر وحشت می‌کنید.



سخن پایانی

هنگامی که باردار هستید، پوشیدن لباس مد روز می‌تواند یک چالش بزرگ برای مادران آینده باشد، زیرا بدن شما همیشه در حال تغییر است و نمی‌دانید کدام لباس در کمدتان مطابق مد روز است. ناگهان با بدنی مواجه می‌شوید که برای شما کاملاً غریبه به نظر می‌رسد، و نمی‌دانید پوشیدن چه چیزی خوب است. ولی مطالعه آنچه در این مطلب گفتیم، به شما کمک می کند با انتخاب لباس شیک، آرامش و شادی بیشتری به سمت شما بیاید و خوشحال باشید؛ خوشحالی شما به معنای داشتن نوزادی شادتر است.

اگر امکان خرید حضوری لباس بارداری را ندارید، فروشگاه آنلاین آناندا کالا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این فروشگاه اینترنتی، در زمینه‌ی تولید انواع لباس‌های مجلسی بارداری، لباس‌های شیردهی، لباس‌های زنانه تابستانی، لباس‌های نوزادی و لباس‌های سایز بزرگ زنانه فعالیت می‌کند. می‌توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت لباس‌ها، آنها را سفارش دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین