چرا دانمارک بهترین گزینه است

گزارش بازرگانی،   4001029020 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مهاجرت به دانمارک طی سال‌های اخیر روند صعودی داشته است و شرایط رفاهی و امنیتی این کشور از بزرگ‌ترین مزیت‌های مهاجرت به آنجا به ‌حساب می‌آید. هنگام زندگی در این کشور، با فرصت‌های زیادی برای سفر به سراسر اروپا و کاوش در هنر و فرهنگ مواجه خواهید شد. ملاحظات هزینه‌ای نیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید؛ به‌خصوص اگر از کشوری با ارزش پولی پایین‌تر نقل‌مکان می‌کنید.

جو شهری در کشور دانمارک

در مقایسه با سایر کشورهای جهان، کمتر در دانمارک کار می‌کنید

هفته کاری رسمی در دانمارک 37.5 ساعت طول می‌کشد. بعد از مهاجرت به اروپا و کشور دانمارک این انتظار وجود دارد که شما مدتی را صرف دنبال‌ کردن چیزهایی کنید که دوست دارید یا زمانی را برای بودن با خانواده و دوستان خود اختصاص دهید. اکثر دفاتر در این کشور تا ساعت 5 بعدازظهر خالی هستند. این بدان معنا نیست که مردم دانمارک پرکار نیستند، آنها درست به ‌اندازه مردم کشورهای دیگر که هفته‌های کاری طولانی‌تری دارند سخت کار می‌کنند.

درخواست‌های شغلی عمدتاً به زبان دانمارکی یا انگلیسی هستند، اما برای هرگونه الزامات زبانی خاص با سازمان انتخابی خود تماس بگیرید. درحالی‌که می‌توانید بدون تسلط به زبان دانمارکی وارد نیروی کار شوید، یادگیری این زبان برای ادغام با مردم محلی، غوطه‌ور شدن در فرهنگ دانمارکی و بهره‌گیری حداکثری از تجربه کار در دانمارک ضروری است. با یادگیری زبان دانمارکی پس از مهاجرت به دانمارک ، شما همچنین تعهد خود را به کارفرمایان خود نشان خواهید داد.

هنگام زندگی در دانمارک به گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی عمومی دسترسی دارید

هنگام مهاجرت به دانمارک یک کارت پلاستیکی کوچک زرد دریافت خواهید کرد که تقریباً برای همه چیز در بخش دولتی قابل ‌استفاده است و این به شما کمک می‌کند تا در صورت مواجهه با مشکل سلامتی، به بیمارستان مراجعه کنید. پزشک شما کارت را به‌عنوان بخشی از ویزیت شما اسکن می‌کند و هیچ فرم مالی برای پر کردن، صورت‌حساب‌هایی برای نگرانی یا دردسرهایی برای مدیریت وجود ندارد.

مهاجرت به خارج از کشور

مراقبت از کودک حرفه‌ای در دانمارک در دسترس شماست

دانمارک این را مسلم می‌داند که والدین هر دو خارج از خانه کار می‌کنند و زمانی که شروع به زندگی در اینجا می‌کنید، یک سیستم عالی از مراقبت از کودکان یارانه‌ای در دسترس شما است. این غیرعادی نیست که کودکان این کشور قبل از یک‌ سالگی خود به مهدکودک مراجعه کنند. سپس بچه‌ها با معلمان حرفه‌ای خود تعامل خواهند داشت تا زبان دانمارکی و قوانین مختلف اجتماعی مانند صحبت‌ کردن به ‌نوبت یا کار در یک گروه را شروع کنند. مبلغی که برای این مزیت پرداخت کرده‌اید بستگی به محل زندگی شما در دانمارک دارد. اگر خانه شما در کپنهاگ است، ممکن است ماهیانه حدود 500 یورو بپردازید و اگر بیش از یک فرزند دارید یا خانواده کم درآمدی دارید، ممکن است این هزینه کمتر باشد.

افرادی که قصد دارند، مهاجرت به خارج از کشور را از طریق روند قانونی طی کنند، باید توجه داشته باشند، در گام اول  ضرروی است که در خصوص انتخاب روش مهاجرت خود با وکلاء و مشاوران کارآزموده مشورت کنند، تا بتوانید اطلاعات کافی را از شرایط کشورهای مختلف کسب نمایید، موسسه سفیران آذرمهرایرانیان با وکلاء مجرب می تواند با توجه به تطابق فردی شما مسیر مهاجرت را برای شما همراهان عزیز فراهم نمایند.

می‌توان گفت که زندگی و مهاجرت به خارج از کشور ( به این لینک https://safiranstudy.com/14691/ مراجعه کنید ) امن است و حتی اگر بدشانسی زیادی بیاورید، پاسخی برای کمک به مدیریت شرایطتان وجود دارد. سطح جرم و جنایت در اینجا نسبتاً پایین است، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی عالی وجود دارد و شما در طول اقامت خود به فرصت‌های آموزشی متعددی دسترسی دارید. اگرچه یادگیری زبان پس از تکمیل نقل‌مکان مفید است، اما هنوز فرصت‌های شغلی زیادی برای دنبال ‌کردن شغل انتخابی شما وجود دارد.



امکانات رفاهی زیادی برای زندگی در دانمارک وجود دارد

چه در کپنهاگ یا خارج از آن زندگی کنید، متوجه خواهید شد که با شروع زندگی در دانمارک، امکانات زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید. وقتی آزادی و ایمنی را که دانمارک ارائه می‌دهد، به‌ویژه برای کودکان ترکیب می‌کنید، نادیده‌ گرفتن همه مزایایی که بعد از مهاجرت به دانمارک به دست می‌آورید، امری دشوار است.



همه چیز در دانمارک شبیه به ساحل است

اگر عاشق گذراندن وقت خود در ساحل هستید، از مهاجرت به دانمارک رضایت زیادی خواهید داشت زیرا تقریباً همه چیز شبیه به دریا است. فرصت‌های موج‌سواری زیادی برای شما وجود دارد که می‌توانید در طول اقامت خود از آن لذت ببرید، به این دلیل که شما بیش از 30 مایل با اقیانوس فاصله ندارید.

دانمارک بخشی از معاهده شینگن است

یکی از مزایایی که هنگام زندگی در دانمارک دارید این است که این کشور بخشی از معاهده شینگن به حساب می‌آید. این بدان معناست که شما می‌توانید پس از رعایت قوانین اقامت دولت، یک شهروند ملی حساب شوید و سپس آزادانه بدون نیاز به ویزا یا پاسپورت به سایر کشورهای اروپایی سفر کنید. تنها گزینه قابل‌مقایسه دیگر برای این مزیت برای آمریکایی‌هایی است که می‌توانند بدون هیچ‌گونه مدارکی به ایالت‌های مختلف سفر کنند.

زندگی در بین دانمارکی‌های خوشحال

خوشبختی بهایی دارد و مانند سایر اسکاندیناوی‌ها، دانمارکی‌ها مالیات بالایی می‌پردازند اما به نظر می‌رسد از انجام این کار خوشحال هستند. دانمارکی‌ها مالیات ‌بر درآمد تصاعدی می‌پردازند که به نرخ نهایی 56.5 درصد می‌رسد تا همه چیز از مراقبت‌های بهداشتی و آموزش‌وپرورش گرفته تا زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری گسترده کشور را تأمین کنند. اگر هنوز وسوسه رؤیای اسکاندیناوی در سر دارید، در اینجا نحوه مهاجرت به دانمارک آورده شده است و مانند سایر کشورهای اسکاندیناوی نروژ و سوئد، قوانین مهاجرت در درجه اول به کشور شهروندی شما بستگی دارد.

مردمی شاد با امید به زندگی بالا

زبان دانمارکی را یاد بگیرید

اگر به‌عنوان همسر یک دانمارکی به دانمارک نقل‌مکان کنید، باید ۶ ماه پس از ورودتان در آزمون مهارت زبان شرکت کنید. شما باید مطمئن شوید که اصول صحبت‌ کردن به زبان دانمارکی را به‌ خوبی درک کرده‌اید. Duolingo و Babbel محبوب‌ترین پلتفرم‌ها هستند و همچنین می‌توانید از پلتفرم شخصی‌تر SpeakDanish استفاده کنید یا شخصاً می‌توانید دوره‌های آموزشی را در مؤسسات آموزش عالی و مراکز آموزش بزرگسالان سپری کنید. برنامه‌ها اغلب توسط شورای محلی یا دبیرستان‌های خاصی در منطقه‌ای که شما زندگی می‌کنید ارائه می‌شود. علاوه بر این به معلمان و کلاس‌های زبان خصوصی توجه کنید و توجه داشته باشید که دولت برای افرادی که ویزای اقامت دارند، دوره‌های رایگان دانمارکی ارائه می‌کند.

نتیجه­گیری

در این مقاله قسمت‌هایی از ویژگی‌های کشور دانمارک را برای علاقه‌مندان دانمارک بررسی کردیم. در حال حاضر موسسه حقوقی سفیران ایرانیان، خدمات مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت به سوئد، مهاجرت به دانمارک، مهاجرت به خارج از کشور و مهاجرت به اروپا ارائه می‌دهد، می توانید به وب سایت safiranstudy.com ] [مراجعه نمایید.

جشنواره یلدای ما از 29 دی ماه سال 1400 شروع می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با امور مشتریان با شماره 02144096380 در تماس باشید. برای ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی با support@safiranstudy.com در تماس باشید.

https://safiranstudy.com

info@safiranstudy.com

تلفن: ۰۲۱۴۷۶۲۰۱۰۱

آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان اباذر، بلوار کاشانی، نبش مقداد، روبروی بیمارستان پیامبران، پلاک 70

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۷۸۱۱۶۱۰:۳۴:۱۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
زینب خانم توصیه میکنند ما دانمارک بریم ؟ چشم . مریم . فقط پول نداریم
ناشناس۲۳۷۸۳۵۳۱۲:۵۳:۴۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
باشه. به روی چشم. امشب چمدانها را می‌بندم و فردا صبح راه می‌افتم میام کشورتون! فقط خواهشاً خودتونو به خاطر ناهار به زحمت نیندازید! یه لقمه نون و پنیر با هم میخوریم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین