سازمان لیگ ابلاغ می کند؛ بازی های جام حذفی فوتبال با حضور تماشاگران

گروه ورزشی الف،   4001026080

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: ابلاغیه حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تا آخر وقت امروز به باشگاه ها ارسال می شود.

 سهیل مهدی در گفتگو با صداوسیما افزود: پیرو دستور ریاست جمهوری مبنی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه ها امروز ابلاغیه این موضوع برای هیات های استانی و باشگاه ها ارسال می شود تا آنها با توجه به دستورات اعلام شده وزارت بهداشت نسبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه ها اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: البته باید به این موضوع توجه شود که حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تا سقف تعیین شده  (۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها)در شورای تامین استانها تصمیم گیری می شود و باشگاه های میزبان باید تمامی شرایط و موارد ذکر شده وزارت بهداشت از جمله زدن واکسن، کنترل حضور تماشاگران و شماره گذاری صندلی ها را رعایت کنند و تمامی مسئولیت برگزاری بازی و حضور تماشاگران نیز به عهده باشگاه و هیئت فوتبال میزبان است.

مهدی در پاسخ به این سوال که در بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از جمله بازی تیم های پرسپولیس و استقلال مقابل حریفان نیز امکان حضور تماشاگران هست یا خیر؟ گفت: شورای تامین باید در خصوص حضور تماشاگران تصمیم گیری کند، اگر آنها تصمیم بگیرند که تماشاگران حضور داشته باشند و ورزشگاه میزبان زیرساختهای لازم را دارا باشد، در بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس که فردا برگزار می شود و بازی پیکان مقابل استقلال که پس فردا در دستگردی برگزار می شود می توان از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها برای حضور تماشاگران استفاده کرد.