هدیه ۳۰۰ هزار تومانی خانومی به همه خانم ها به مناسبت روز زن

گزارش بازرگانی،   4001026053


جشنواره روز زن در فروشگاه اینترنتی خانومی از تاریخ 28 دی شروع شده و تا 5 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در این جشنواره فروشگاه اینترنتی خانومی به هر خانم، 300 هزار تومان هدیه می دهد.

روز زن و روز مادر، مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا نزدیک است و تب و تاب خرید هدیه برای خانم ها بیشتر می شود. در این میان، فروشگاه اینترنتی خانومی هم که بیش از 90% مخاطبان آن خانم هستند، در جشنواره روز زن، برای هر یک از همراهان خود 300 هزار تومان هدیه در نظر گرفته است، این هدیه بدون قرعه کشی به هر یک از مشتریان اهدا می شود.

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین فروشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی در ایران است که کار خود را از سال 1393 آغاز کرده است و امسال هشتمین سال همراهی خود با مخاطبانش را جشن می گیرد. خانومی نمایندگی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی را داراست و بیش از 50 هزار تنوع کالا در خانومی موجود است. این کالا ها در دسته بندی های مختلف آرایشی، مراقبت پوست صورت، مراقبت دورچشم، مراقبت بدن، مراقبت مو، هم چنین مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه و لوازم شخصی برقی در فروشگاه اینترنتی خانومی عرضه شده است. خانومی اصالت همه کالاهای عرضه شده خود را تضمین می کند. ضمن آن که با رعایت قوانین وزارت بهداشت، در صورت پلمپ بودن کالا، ضمانت 7 روزه بازگشت کالا وجود دارد، بنابراین مخاطبان با آرامش خاطر می توانند نیازهای آرایشی بهداشتی خود را تأمین نمایند.

خانومی سالها در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده است و بیش از یک میلیون خانم ایرانی در شبکه های اجتماعی متفاوت، موضوعات مربوط به انتخاب درست و خرید کالای آرایشی بهداشتی را در پیج ها و کانال های خانومی دنبال می کنند.

فروشگاه اینترنتی خانومی با تقویت زیرساخت ها و با ظرفیت پردازش 50 هزار قطعه کالا در روز ، ظرفیت ارسال بسته های خود را افزایش داده است و همین موضوع باعث می شود تا بتواند جشنواره های بی نظیری را رقم بزند و فرصت خرید محصولات آرایشی بهداشتی را برای همه خانم های ایرانی در سراسر کشور فراهم نماید تا بسته ها با سرعت و دقت بیشتر در کم ترین زمان ممکن به دست مشتریان در تمامی شهر ها و روستاهای دور و نزدیک در سراسر ایران برسد.

خریداران می توانند با گشت و گذار در وب سایت خانومی، بهترین کالاها از برترین برند های داخلی و بین المللی آرایشی بهداشتی را انتخاب نموده و سبد خرید خود را تکمیل نمایند و با دریافت 300 هزا تومان هدیه در جشنواره روز زن، از بهترین فرصت تأمین نیاز های آرایشی بهداشتی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خانومی در سال 1398، در جشنواره برند محبوب (بزرگترین نظرسنجی مردمی درباره برندهای محبوب)، تندیس زرین بهترین برند از دید مصرف کنندگان را از آن خود نموده است.



راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی خانومی

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان ناهید غربی، پلاک 42، طبقه دوم

تلفن: 79186000-021

وب سایت: https://www.khanoumi.com

ایمیل: info@khanoumi.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین