علی عسکری: کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است

گروه اقتصادی الف،   4001025128 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پتروشیمی را راه برون‌رفت کشور از معضلات و مشکلات اقتصادی خواند و گفت: معقتدم کار در هلدینگ خلیج‌فارس، جهاد فی سبیل الله است.

علی عسکری: کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است
 

به گزارش ایسنا، عبدالعلی علی عسکری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: از تلاش‌های مدیر عامل و اعضای هیئت‌مدیره در مدت دوران تصدی مسئولیت در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تشکر می‌کنم از جمله مهندس رحمتی که از دوستان صمیمی و قدیمی بنده هستند و برادر عزیزم مهندس جعفر ربیعی که سال‌های سال است با ایشان آشنایی دارم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

علی عسکری در ادامه تصریح کرد: پتروشیمی مزیت اصلی این ملت است و با جهاد شما امروز به این جایگاه رسیده و حرکت شتابان رو به جلوی آن ادامه دارد. هلدینگ خلیج‌فارس در این میان یک گوهر است و امیدواریم این گوهر در آینده بیشتر بدرخشد و اگر امروز در جایگاه ۳۷ جهان و رتبه دوم خاورمیانه است، باید با توسعه دانش فنی و روش‌های دیگر از جمله تجمیع ظرفیت‌های پتروشیمی کشور به رتبه اول خاورمیانه برسیم و در رده‌های بالای این جدول در سطح بین‌المللی قرار بگیریم.


 وی ادامه داد: در همین رده‌بندی، شرکت‌هایی را می‌بینیم که در اروپا هستند و خودشان دارنده منابع خوراک پتروشیمی نیستند، اما با فرآوری محصولات بالادستی پتروشیمی‌های سایر کشورها، محصولات ارزشمندی تولید می‌کنند و درآمدهای 70 میلیاردی و 100 میلیارد دلاری دارند.


علی عسکری همچنین با بیان اینکه امروز ۴ هزار محصول پتروشیمی در دنیا وجود دارد، گفت: ما باید با تلاش و جهاد در صنعت پتروشیمی و به‌ویژه هماهنگی و توسعه میان بالادستی، میان دستی و پایین‌دستی در صنعت پتروشیمی به بازارهای جدیدی در این صنعت نفوذ کنیم.

با حاکم شدن آرامش، مردم سرمایه هایشان را به بورس خواهند آورد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بخش دیگری از سخنان خود به سهم بیش از ۱۲ درصدی این گروه از بورس اشاره و تصریح کرد: بورس یکی از مسائل مهم حیات اقتصادی کشور است که با حاکم شدن آرامش و بازگشت اعتماد مردم به بورس و همچنین حاکم شدن شفافیت و صداقت و البته اخلاق‌مداری در بازار سرمایه شاهد آن خواهیم بود که مردم سرمایه‌های خود را به بورس خواهند آورد، چراکه نتیجه آن رشد اقتصادی کشور است و البته مدتی است بورس متأثر از تحولات اجتماعی، اقتصاد و تحریم در شرایط مطلوبی نیست.

 

کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است/ مقامات باید در قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی دخیل باشند

باید مقامات سطح بالای کشور در قیمت‌گذاری‌ها دخیل باشند

وی با بیان اینکه گروه محصولات شیمیایی یکی از محرک‌های اصلی در بورس است، اظهار داشت: اگر در این گروه که سرآمد آن نماد فارس و شرکت‌های تابعه آن است، خلق سود بیشتری صورت گیرد، طبیعتاً به حرکت مؤثر و مثبت بورس و جلب اعتماد مردم کمک می‌کند و البته در این صنعت، مسائلی از جمله برخی قیمت‌گذاری‌ها بخصوص در نرخ خوراک وجود دارد که تأثیر مستقیمی روی سودآوری شرکت‌های پتروشیمی دارد و من معتقدم با توجه به جایگاه مهم صنعت پتروشیمی باید مقامات سطح بالای کشور در این قیمت‌گذاری‌ها دخیل باشند.

علی عسکری در ادامه ضمن تشکر از آقایان مهندس بیات، مهندس شاه میرزایی و دکتر خجسته مهر گفت: به صورت ویژه از وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس اوجی که حامی صنعت پتروشیمی و هلدینگ هستند و همچنین به‌صورت خاص از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم که به صنعت نفت و گاز و پتروشیمی توجه ویژه دارند و همچنین جناب آقای دکتر مخبر معاون اول رئیس‌جمهور که حامی صنعت پتروشیمی هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی سپس به جملات طلایی مقام معظم رهبری در جمع کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند کاری که در این صنعت عظیم دارد انجام می‌گیرد، یک جهاد است. کار خودتان را جهاد فی‌سبیل‌اللَّه بدانید؛ احساس خستگی نکنید و بدانید جهاد فی‌سبیل‌اللَّه وعده الهی بر پیروزی آن است. مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تصریح کرد: پیرو بیانات رهبری، معقتدم کار در هلدینگ خلیج‌فارس، جهاد فی سبیل الله است.

رفتار هوشمندانه، منصفانه و اخلاق‌مدارانه در بازار سرمایه در رئوس برنامه‌هاست

علی عسکری درباره سیاست‌های خود در اداره این گروه، اظهار داشت: افزایش سودآوری، اولین و یکی از مهم‌ترین اهداف ماست و سودآوری اقتصادی افزایش نمی‌یابد جز با افزایش بهره‌وری و بهبود مستمر فرآیندها.

وی ادامه داد: دومین سیاست ما، افزایش سهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از بازار سرمایه و ارتقای ارزش سهام گروه است که هم به نفع سهامداران از جمله چند ده میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت است و هم به نفع اقتصاد کشوراست؛ برای رسیدن به این مهم علاوه بر افزایش سودآوری، افزایش شفافیت در بورس، عرضه اولیه سهام شرکت‌های تابعه که هنوز بورسی نشدند و البته رفتار هوشمندانه، منصفانه و اخلاق‌مدارانه در بازار سرمایه در رئوس برنامه‌های ماست.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سومین اولویت فارس در دوره جدید مدیریت را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: برای این طرح‌ها که بیش از 15 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد، تأمین سرمایه از سیستم بانکی و همچنین بازار سرمایه از اولویت‌های ماست که باید به‌صورت جدی آن‌ها را پیگیری کنیم.

وی چهارمین اولویت را تکمیل زنجیره ارزش و به‌ویژه صنایع پایین‌دستی عنوان کرد و ادامه داد: توسعه صنایع پایین‌دستی برگ برنده صنعت پتروشیمی و هلدینگ خلیج‌فارس خواهد بود و در این راه از ظرفیت همه شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان اقتصادی، شرکت‌های متوسط و کوچک و به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها باید استفاده کرد و از سوی دیگر همه ظرفیت‌ها را برای تأمین مالی پروژه‌های پائین‌دستی از روش‌های مختلف باید به کاربرد.

علی عسکری از همه مدیران عامل، مدیران ستادی و کارشناسان هلدینگ دعوت کرد تا ایده‌های خود برای توسعه این صنعت ارزش آفرین، تولید گریدهای جدید محصولات و همچنین توسعه صنایع پایین‌دستی را ارائه دهند و تأکید کرد در صورت توجیه‌پذیر بودن این طرح‌ها، اجرای آن‌ها بلافاصله آغاز می‌شود.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین ابراز امیدواری کرد که راه برای تأمین مالی خارجی برای پروژه‌های گروه به‌زودی هموار شود.

 

کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است/ مقامات باید در قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی دخیل باشند

ربیعی:  تضعیف صنعت پتروشیمی، ظلم به کشور است

مدیرعامل پیشین گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس هم با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد و توسعه کشور، نسبت به برخی رویکردها نسبت به این صنعت باهدف درآمدزایی موقت هشدار داد و گفت: پتروشیمی‌ها متأسفانه بی‌دفاع هستند درحالی‌که بیشترین خدمت را به دولت‌ها کرده‌اند و تضعیف صنعت پتروشیمی، ظلم به کشور است.

جعفر ربیعی در مراسم تکریم خود و معارفه عبدالعلی علی عسکری به‌عنوان مدیرعامل جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، گفت: امروز امانتی که بر گردن من بود را تحویل جناب آقای دکتر علی عسکری می‌دهم و خوشحالم که امروز جایگاه شرکت‌های بزرگ، همچون گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس نسبت به گذشته در سیاست‌گذاری‌ها برای توسعه کشور دیده می‌شود و خوشبختانه در دولت جدید از شرکت‌های بزرگ خواسته‌اند که بیایند و بخش زیادی از بار توسعه کشور را بر عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: کشورهای توسعه‌یافته دنیا را امروز با شرکت‌های بزرگ و نه با سیاستمداران و مسئولانش می‌شناسند و تغییر رویکرد در مقابل شرکت‌های بزرگ اتفاقی بود که باید در کشور ما هم می‌افتاد و خوشبختانه شاهد این تغییر رویکردها هستیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، بابیان اینکه صنعت پتروشیمی، صنعتی پر مزیت است که کامل‌ترین ذخایر آن را خداوند در ایران قرار داده، اظهار داشت: این صنعت ارزش‌افزوده فراوان ایجاد می‌شود و کاری که در زمینه صادرات محصولات پتروشیمی در دوران تحریم شد، کار کوچکی نیست و خدمات بسیاری به اقتصاد و توسعه کشور شد.


وی تأکید کرد: باید از این صنعت دفاع کنیم و نگذاریم مظلوم واقع شود، مظلوم واقع‌شدن صنعت پتروشیمی ظلم به کشور است، آن‌هایی که صنعت پتروشیمی را تضعیف می‌کنند، حتماً در زمین دشمن بازی می‌کنند.

صنعت پتروشیمی کاملا بی دفاع است


ربیعی ادامه داد: اگر بر روی صادرات محصولات پتروشیمی به‌عنوان صادرات محصولات خام و نیمه خام عوارض گمرکی ببندند و به بهانه تنظیم بازار، صادرات ما را محدود کنند و یا قیمت‌گذاری‌های اشتباه انجام دهند، تبعات منفی‌اش حتماً بیش از دستاوردهای موقتش است و امروز این صنعت که بیشترین خدمات را به دولت‌های مختلف کرده کاملاً بی‌دفاع است و در دفاع از این صنعت توسط متولی‌های امر، خوب عمل نشده است.

مدیرعامل سابق گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، خطاب به مدیران ستاد و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، گفت: اگر امروز شما بزرگ‌ترین شرکت ایران هستید، اگر بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی کشور هستید و به‌تنهایی بیست درصد ارز سامانه نیما را تأمین می‌کنید، اگر گروه خلیج فارس بیش از ۱۲ درصد ارزش بورس را دارد، اگر ۲۶ پروژه کوچک بزرگ و کوچک با حدود ۱۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در دست انجام دارید، اگر صدها شرکت قطعه ساز، کاتالیست‌ساز، دانش بنیان و ... نگاهشان به شماست، اگر در مسئولیت اجتماعی با روش‌های خلاقانه کارهای بسیار ماندگاری انجام دادید، اگر با برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و نمایشگاه‌های توانمندسازی شرکت‌های منطقه در عسلویه و ماهشهر نهالی کاشتید که به‌زودی ثمرهای فراوان می‌دهد، دو دلیل داشت.

وی دلیل اول را اداره حرفه‌ای گروه خواند و افزود: این کار بسیار سختی بود، چرا که از یک طرف نه به معنای سیاسی بلکه از نظر مفهومی باید اصلاح‌طلب باشید به این معنا که هر روز بهتر از دیروز باشید و امور را اصلاح کنید و از طرف دیگر اصولگرا باشید به این معنا که معتقد به اصول اخلاقی، انسانی، مذهبی، علمی و اقتصادی باشید و محکم پای این اصول بایستید و ما علاوه بر اینها سعی کردیم بر اساس روش‌های علمی روز دنیا، گروه را پایه‌گذاری کنیم.

ربیعی دلیل دوم کسب این موفقیت‌ها را خانواده بودن و گروه بودن عنوان کرد و گفت: در خانواده ممکن است بین خواهر و برادر پدر و فرزند و پدر و مادر گفتگو و اختلاف وجود داشته باشد، اما بیرون همه یک خانواده هستند، هرگز به دیگران، شکایت یکدیگر را نکردیم و این همدل بودن، صمیمانه بودن و رفاقت، دومین راز موفقیت ماست.

مدیرعامل سابق گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس یادآور شد: کار فنی و اقتصادی با این حجم وسیع، حتماً جاهایی درگیری‌ها و تعارضاتی ایجاد می‌کرد و اگر من فقط یک کار در این مدت کرده باشم این بوده که تلاش کردم این تعارضات بدون آسیب به طرفین حل شود. تلاش کردم با ریش‌سفیدی و پادرمیانی و گفت‌وگو، تعارضات را رفع کنم و خدا نکند کسانی که می‌خواهند بین شما اختلاف بیندازند و موفق شوند که اگر بشوند دیگر این گروه و هلدینگ پشیزی نمی‌ارزد، این یادگاری را از من داشته باشید که نگذارید هم‌خانواده و رفیق بودن را از شما بگیرند که عظمت و شرافت شما در نگه‌داشتن این رفاقت است.


ربیعی در ادامه به تشکر از افرادی پرداخت که او و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را در کسب این موفقیت‌ها یاری کردند و ادامه داد: تشکر دوم من از کسانی است که ما را اذیت کردند، چون اگر اذیت نشوید، قدر نعت نمی‌دانید و شکرگزاری انسان کم می‌شود، خدا انشالله به آنها اجر بدهد.

ربیعی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سوابقش در مترو، گفت: من به این سابقه افتخار می‌کنم که درآنجا هم توانستیم یادگاری‌هایی از خود به جای بگذارم و بگذارید با همان ادبیات ریلی بگویم که هلدینگ مثل یک قطار است که امروز روی ریلی صحیح، با سرعت مناسب به سمت مقصد در حرکت است و همه چیز ازلوکومتیوران تا نیروهای خدماتی و مسافران به درستی در جای خود نشسته‌اند و تصور من این است که این قطار در وضعیت خوبی قرار دارد و از آقای دکتر علی عسکری می‌خواهم که این قطار را حفظ کنند و حتماً آن را ارتقا دهند.

قدرت ارتباطات و رایزنی علی عسکری به نفع پتروشیمی خلیج‌فارس است

مدیرعامل سابق گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، تصریح کرد: من ۳۰ سال است آقای علی عسکری را می‌شناسم و در بخشی با هم کار می‌کردیم و شناخت من از ایشان به امروز و دیروز باز نمی‌گردد، معتقدم آقای دکتر علی عسکری با قدرت ارتباطات، رایزنی و لابی‌گری می‌تواند به رفع مشکلات گروه بسیار کمک کنند که من به شخصه از این توانایی بهره نداشتم، رفع برخی مشکلات نیاز به قدرت رایزنی در حد رئیس‌جمهور دارد که این قدرت را ایشان دارند و ضمن اینکه در سابقه ایشان، حکم از مقام معظم رهبری وجود دارد که این کم مدالی نیست که به سینه کسی بخورد و بنابراین به آینده گروه با مدیریت ایشان امیدوارم.

متأسفانه سرنوشت رزمندگان اقتصادی یا راهروی دادسراست یا تخریب در فضای مجازی

ربیعی در پایان خاطر نشان کرد: خدایا شاهد بودی که همکاران من در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای کشور در جنگ اقتصادی جنگیدند و متأسفم که سرنوشت رزمندگان جنگ اقتصادی اکثراً یا راهروی دادسراست یا تخریب در فضای مجازی، من شهادت می‌دهم شما جنگتان را درست انجام دادید، من هم به نوبه خود تلاش‌کردم گرهی از گره این کشور باز کنم و دردی از درد مردم کم کنم، این امانتی که به گردن من بود و سعی کردم صادقانه تحویل مدیر بعدی بدهم و سخن پایانی آنکه زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست، هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه پیوسته بجاست، خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۷۳۵۸۰۰۰:۲۸:۲۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
علی عسکری: کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است مخصوصا وقتی که حقوقها و مزایای میلیاردی برای کاری که اصلا دانش و آگاهی و تجربه ای در مورد آن ندارید، به شما بپردازند که دست در جیب و سوت زنان عشق و حال کنید. در انتظار صنعت خودرو سازی جدیدی با این نوع انتصابات باشید.
کاوه۲۳۷۳۶۳۴۰۲:۴۳:۴۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
برای مدیر عامل جدید آرزوی توفیق داریم ولی یادمان باشدکه پتروشیمی مثل سایر وزارت خانه ها نیست ، اگر دیر بجنبید و از منابع انسانی و تجهیزات درست استفاده نکنید در آینده نه تنها جزو بزرگترین صادر کنندگان نخواهید بود بلکه یکی از زیان ده ترین شرکتهای بورسی هم خواهید شد
ناشناس۲۳۷۳۶۶۴۰۵:۵۴:۵۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
اجازه دهید فرد دیگری جهاد کند جناب، شما در پستی که تخصص ندارید هیچ جهادی نمیتواند انجام دهید.
ناشناس۲۳۷۳۸۰۹۰۹:۲۳:۰۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بنابر این شما هیچ حقوقی و عایداتی از این بابت ندارید ؟
ناشناس۲۳۷۳۹۷۸۱۱:۲۵:۰۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چه کسی به علی عسگری حکم داده و به این پست منصوبش کرده؟ خطای او بیشتر از خطای علی عسگری برای پذیرفتن آن است.
ناشناس۲۳۷۳۹۱۹۱۰:۴۴:۵۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
اول برو افکارت دست خودت باشد
ناشناس۲۳۷۳۹۹۲۱۱:۲۹:۵۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
به خاطر آقای علی عسگری به دیگران تهمت نزن. فردای قیامت در پای میزان عدل الهی، ایشون توان شفاعت شما را نخواهد داشت.
ناشناس۲۳۷۴۰۳۹۱۱:۵۸:۱۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جهاد کشاورزی هم جهاد نشد حالا شما در آنجا چه جهادی می خواهید راه اندازی کنید
ناشناس۲۳۷۳۶۹۸۰۷:۱۵:۲۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
این انتصاب موجب ناراحتی دوستداران نظام شد. کشور قحط الرجال نیست
ناشناس۲۳۷۳۹۲۳۱۰:۴۵:۳۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دوستداران نظام از این که خیانتکاران کمتر شدن از مدیریت هاخوشحال هستند
ناشناس۲۳۷۳۷۰۶۰۷:۴۳:۰۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عجب... با این نیت خیر حضرتعالی باید گفت: اجرکم عندالله...
ناشناس۲۳۷۳۷۲۵۰۸:۱۴:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
واقعا که...
بهروز۲۳۷۳۷۲۹۰۸:۲۰:۳۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سلام با تیتری که زدین باید در جواب بنویسی که زمانی کار در هلدینگ جهاد فی سبیل الله است که بدون حقوق و مزد آنچنانی کار کنی نه پاداش میلیاردی
ناشناس۲۳۷۳۷۳۶۰۸:۲۴:۳۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
اگر راست می گوید بگوید هیج دریافتی نخواهم داشت و بازرسان بی طرف هم این را در پایان هرسال تایید کنند
آرش۲۳۷۳۹۷۲۱۱:۱۸:۵۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
هیچ دستمزدی که غیر منطقیه اخوی . دستمزد منطقی مد نظر هست . و فیش حقوق منتشر بشه بد نیست .
ناشناس۲۳۷۳۷۴۰۰۸:۲۵:۵۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جای دیگری نبود بری فی سبیل لله جهاد کنی
ناشناس۲۳۷۳۷۴۹۰۸:۳۲:۳۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
البته باید میگفت جهاد اکبر جهت آمال و آرزو های بچهاشون برای داشتن بهترین ویلاها در کاناد و آمریکا و اروپا
محمد۲۳۷۳۷۵۶۰۸:۴۰:۰۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ما نیز می خواهیم در این جهاد فی سبیل الله شرکت کنیم!
ناشناس۲۳۷۴۲۱۹۱۳:۴۷:۰۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ما و شما توفیق نداریم.
ناشناس۲۳۷۳۷۶۳۰۸:۴۶:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
یکی از نمودهای جهاد فی سبیل الله عدم دریافت حقوقهای نجومی است .. ضمنا جهادگران بر اساس تخصص جهاد می کنند و تعهد
ناشناس۲۳۷۳۷۶۴۰۸:۴۷:۲۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چرا جهادهای امروزی با قبلا فرق می‌کند؟!
علی۲۳۷۳۷۷۵۰۸:۵۵:۰۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
آقای عسکری شما اگر واقعا دنبال جهاد فی سبیل ا... بودی، زمان دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور می یافتی، و اگر فرصت نکردی بروی، جبهه ی جنگ با داعش در عراق و سوریه حضور پیدا می کردی، خلاصه ی کلام اینکه ...
حميد۲۳۷۳۹۶۲۱۱:۱۵:۳۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
احسنت!
ناشناس۲۳۷۳۷۸۴۰۹:۰۲:۰۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
البته جهاد با حقوق های چند صد میلیون تومانی در ماه و رانت های بی نهایت
ناشناس۲۳۷۳۷۸۶۰۹:۰۲:۴۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
قدرت ارتباطات و رایزنی علی عسکری به نفع پتروشیمی خلیج‌فارس است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/.. و این بزرگترین آسیبی است که یک صنعت را با لابی گری و قدرت ارتباطات یک مدیر ربط بدهیم
مرداد۲۳۷۳۷۸۷۰۹:۰۳:۲۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سر جدت بیا برو کنار بذار یه جوون بیاد این جهاد رو انجام بده ، والله ما حسودیمون میاد از این همه جهاد فی سبیل الله که شماها دارید انجام میدید
اینجی۲۳۷۳۷۹۳۰۹:۱۰:۵۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
رک گویی ممنو ببخشید اما آدم با خوندن این جمله احساس میکنه دارن بهش فحش میدن !
ناشناس۲۳۷۳۷۹۴۰۹:۱۱:۱۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
به شرطي كه حقوق نجومي دريافت نفرماييييد ...!!!
ناشناس۲۳۷۳۹۳۹۱۰:۵۷:۱۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مجانی هم کار کنه اینقدر در پتروشیمی ها رانت های بزرگ هست که سالی صد میلیارد هم واریزکنه به خزانه دولت بازهم بسیار می صرفه
ناشناس۲۳۷۳۷۹۵۰۹:۱۱:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
آخی تو چقدر مظلومی!!! در راه جهاد در راه خدا یک وقت شهید نشی؟
ناشناس۲۳۷۳۸۰۴۰۹:۱۷:۲۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
شيفتگان خدمت ! اما فقط اشتباه مي زنند!
رضوی۲۳۷۳۸۱۱۰۹:۲۴:۳۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ایا تحصیلات اقای علی عسگر متناسب با پتروشیمی است ؟ ایا سابقه یک روز کار در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت را دارند؟
ناشناس۲۳۷۳۹۲۹۱۰:۴۸:۰۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در مدینه فاضله تو انگلستان 10 وزیر سابقه دانشگاهی و وزیر بودن نداشته می روند در آن پست که اتفاقا وضع آن کشور هم از شما بهتر است حالا بدو دنبال سابقه باش!
حميد۲۳۷۳۹۷۱۱۱:۱۸:۲۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چرا اگر كسي انتقادي مي كنده سرع وصلش مي كنيد به انگلستان؟ انگلستان بره به جهنم اصلا. ما الان داريم درباره ايران حرف ميزنيم.
ناشناس۲۳۷۳۸۱۲۰۹:۲۶:۴۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بدبختی مملکت از اونجایی شروع شد که همه هوا و هوس های خودتون رو چسبوندید به الله و اسلام و معصومین
ناشناس۲۳۷۳۸۱۴۰۹:۲۸:۱۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در سیستان به محرومین رسیدگی میکردی. اون هم جهاد بود
ناشناس۲۳۷۳۸۹۸۱۰:۳۴:۰۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
شما میگویید یک متعهد هستید ، کسی که سمتی را قبول میکند که در آن ، نه دانش نه تجربه نه تخصص و نه سابقه کار مرتبط با ان را دارد فکر میکند متعهد است
محمدرضا۲۳۷۳۸۹۹۱۰:۳۴:۲۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
از شهيد چمران پرسیدند: تعهد بهتر است یا تخصص؟ گفت:«می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آن را می پذیرم. اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.»
ناشناس۲۳۷۴۱۷۳۱۳:۲۰:۵۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
می بینی الان چمران کجاست؟ دقیقا برای همین حرفاست
ناشناس۲۳۷۳۹۰۳۱۰:۳۵:۲۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
امثال شما هر جا کار کنند همین را میگویند.
ناشناس۲۳۷۳۹۱۴۱۰:۴۱:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سوء استفاده از عناوین مذهبی سالهاست ادامه داره.
ناشناس۲۳۷۳۹۳۲۱۰:۵۰:۰۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ما قمی ها ضرب المثلی داریم ( شاید هم مثل ایرانی باشد) هیچ گربه ای به خاطر خدا موش نمی گیره
ع۲۳۷۳۹۵۴۱۱:۱۳:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در صدا و سیما‌هم‌جهادی‌کار‌کرده اصلا‌مثل شماها در مملکت‌پیدا‌نمیشه
ناشناس۲۳۷۳۹۷۹۱۱:۲۵:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کار در هلدینگ خلیج‌فارس، جهاد فی سبیل الله است. اما غصب مقامی که تجربه نداشتید مصداق حق الناس است.
ناشناس۲۳۷۳۹۸۲۱۱:۲۶:۱۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خداوندا سکوتت را بشکن صبرت دیگر بس است اگر بیش از صبر کنی اسقامتی بر ایمانم نمی بینم...
ناشناس۲۳۷۴۰۰۷۱۱:۳۶:۴۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چه نوشابه ای هم برای خودش باز میکنه! که من جهاد فی سبیل الله میکنم!
ناشناس۲۳۷۴۰۱۲۱۱:۴۲:۲۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
ما هم از اين جهادهاى فى سبيل الله مى خواهيم كى رو بايد ببينيم ؟
ناشناس۲۳۷۴۰۳۳۱۱:۵۶:۲۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
طبق قانون انرژي ، مسئولين ايران هيچ وقت كنار نمي روند بلكه از پستي به پست ديگري مي روند
ناشناس۲۳۷۴۰۴۹۱۲:۰۳:۳۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
الفاتحه
مشیری۲۳۷۴۱۰۴۱۲:۴۰:۲۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در پست های که نه تخصص و نه تجربه آنرا دارید خواهشاً جهاد نکنید ، کلا جهاد فی سبیل الله هم نکنید ، نتایج زیان بار کار جهادی شما و امثال شما که فاقد تخصص و تجربه می‌باشید رو الان با گوشت و پوست و استخوان داریم حس می‌کنیم
ناشناس۲۳۷۴۱۰۶۱۲:۴۰:۵۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
وای چه مسئولان دلسوزی.هم میخورن هم منت میزارن.الا برکت ا...
دلسوز نظام۲۳۷۴۱۲۵۱۲:۵۲:۰۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
شهید چمران: «آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.»
علی۲۳۷۴۱۳۱۱۳:۰۰:۱۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
اگر کار در هلدینگ جهاد فی سبیل الله باشد بیرون کردن افراد بی تخصصی مثل شما از این هلدینگ جهادی بزرگ تر و واجب است. به قول شهید چمران "آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست"
سامانی۲۳۷۴۱۵۴۱۳:۱۱:۵۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جای تاسف است. امام جمعه های ما بجای این مسله. به این مهمی و انتصابات بی ربطو رابطه ای. به. دوچرخه و اسب سواری بانوان کلید کردند
ناشناس۲۳۷۴۱۶۷۱۳:۱۸:۳۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
منم دوست دارم همچین کار جهادی کنم
ناشناس۲۳۷۴۱۸۷۱۳:۲۸:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جهادتون رو در صداوسیما دیدیم!
ناشناس۲۳۷۴۲۲۴۱۳:۵۰:۲۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در این جهاد مقدس،اگر سرباز خواستید ،من اماده ام،‌ من را هم در این جهاد شریک کنید
صادق۲۳۷۴۲۶۵۱۴:۱۵:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
حتما او حقوق ومزایا نخواهد گرفت
شادی بخش۲۳۷۴۳۴۵۱۵:۰۵:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بخاطر خدا، از این سمت غیرتخصصی استعفا دهید.قطعا اجر این استعفا بیش از خدمت در آن مجموعه است. این انتصاب، دل دوستداران نظام را به درد می آورد و دهانشان را می بندد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین