رضاییان از برگزاری «ورک شاپ های نه گانه زمستانه»مدرسه «روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» خبر داد

گروه فرهنگی الف،   4001025076

موسس «مدرسه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران و استاد دانشگاه درباره زمان برگزاری «ورک شاپ های نه گانه زمستانه» و مجوز نشر آثار دیجیتال و مکتوب این مدرسه خبر داد.

برگزاری ورک شاپ های«تک موضوعی نه گانه» تا آخر زمستان

رضاییان موسس «مدرسه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه» درباره زمان برگزاری «ورک شاپ های تک موضوعی» و «ورک شاپ های تخصصی» به شفقنا رسانه توضیح می دهد: مدرسه «ورک شاپ های تک موضوعی» و نه گانه خود را در فصل زمستان آغاز کرده است. اولین ورک شاپ ۳۰ دی ماه است و تا آخر اسفند این ورک شاپ ها ادامه دارد. این ورک شاپ ها از طریق لایو اینستاگرام موسسه بهاران- «مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه»- برگزار می شود و در اختیار دانشجویان، روزنامه نگاران و اهالی رسانه و علاقمندان قرار می گیرد. ما ۹ «ورک شاپ تک موضوعی» را در این مدت برگزار خواهیم کرد که به موضوعات تازه ای خواهند پرداخت؛ موضوعاتی که پرسش این روزهای علاقمندان به شمار می آید.

 


«ورک شاپ های تخصصی» با تمرکز بر روزنامه نگاری تخصصی در فصل بهار برگزار می شود

رضاییان درباره ورک شاپ بعدی «مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» بیان می کند: «ورک شاپ های تخصصی» از دیگر برنامه ها و کلاس های ماست و  تمرکزآن بر روی «روزنامه نگاری تخصصی» است‌. مثلا علاقمندان به «روزنامه نگاری اقتصادی»، «روزنامه نگاری ورزشی»، «روزنامه نگاری هنری»، «روزنامه نگاری سینمایی» وامثال آن و نیز، ژانرهای روزنامه نگاری مانند روزنامه نگاری تحلیلی، می توانند در این ورک شاپ ها شرکت کنند. برگزاری این ورک شاپ ها از فصل بهار آغاز می شود.همچنین «ورک شاپ های تخصصی» یک جلسه ای نیست و بین ۳ الی ۵ جلسه خواهد بود.

او ادامه می دهد: به موازات «ورک شاپ های تخصصی» در فصل بهار، «روایت تجربه ها و یک یافته علمی» را هم خواهیم داشت.

بسته های آموزشی؛ برای رسانه ها و روابط عمومی ها
این استاد دانشگاه، از طرح جدید بسته های آموزشی در این مدرسه خبر داد و می گوید: همچنین بسته های آموزشی را طبق درخواست های رسانه ها و مجموعه های ارتباطی از تهران واستان های مختلف آماده کردیم. به تناسب نیاز هر رسانه از درخواست برای «آموزش گرافیک تا آموزش روزنامه نگاری آنلاین و وب۳ و فرم های روزنامه نگاری» و مانندآن را آماده کردیم که قرار است در خود آن مجموعه، کلاس های مورد نظر برگزار شود.درخواست بعدی از سوی روابط عمومی ها بوده است و طی تماس هایی که گرفتند، قرار است استاد مربوطه را به آن مرکز بفرستیم و آن بسته آموزشی مورد تقاضا را ارایه و دوره را برگزار کنیم.

مجوز نشر آثار «دیجیتال و مکتوب» مدرسه «روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» صادر شد
مدیر این مدرسه، دیگر برنامه های مجموعه یادشده را این گونه تشریح می کند: برنامه بعدی ما «کلینیک رسانه» است و طی مذاکراتی که داشته ایم، قراردادهای ما برای سال آینده –باتوجه به وضعیت بودجه و توان مالی دستگاه ها-نهایی خواهد شد.ما در این بخش پس از آسیب شناسی به ارایه راهکار و طرح برای رسانه ها و روابط عمومی ها می پردازیم. همچنین در هر بخش، سعی می کنیم نیم نگاهی به آموزش هم داشته باشیم.البته تاکید می کنم در اینجا  آموزش موردی مدنظر است، نه به شکل ترمیک.

وی در پایان صحبت های خود، از نشر مجوز برای آثار در مدرسه خبر می دهد و می گوید: مجوز نشر موسسه «مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» را گرفتیم و قرار است، آثار اساتید و پژوهشگران در زمینه مطالعات روزنامه نگاری و رسانه را منتشر کنیم. هر چند این مجوز برای «نشردیجیتال» است اما اجازه «نشر مکتوب» هم صادر شده است. با این نگاه به سمت نشر رفته ایم که اساسا بخش پژوهش مدرسه در کنار دو بخش آموزش و کلینیک رسانه ای، محوریت پیداکرده و تقویت شود.

مدرسه «روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» موسسه بهاران از نیمه دوم آبان ماه تا به حال، چند ورک شاپ و کلاس استانی برای اهالی رسانه، ارتباطات و پژوهشگران برگزار کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین