درد دل مردم| امکان ویرایش در سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد/ سر دواندن مردم در بیمه های تکمیلی/ هزینه ادغام بانک سپه از جیب مشتریان؟!

گروه اجتماعی الف،   4001022093
درد دل مردم| امکان ویرایش در سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد/ سر دواندن مردم در بیمه های تکمیلی/ هزینه ادغام بانک سپه از جیب مشتریان؟!

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**************************

۲۴ دی ۱۴۰۰

 

  • من قرارداد کشوری و همکارم تامین اجتماعی با یک حقوق هستیم ایشان در شهرستان خانه ای هم قیمت خانه من در تهران دارد اما ایشان یارانه میگیرد و من نمیگیرم.این حق الناس است.

 

  • در سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت نام متقاضیان شهر تهران در 12 شهر اطراف وجود داشت و بعد از ثبت نام مدیرکل راه و شهرسازی استان در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد که تهرانی ها فقط امکان ثبت نام در 5 شهر خاص اطراف را دارند این در حالی است که امکان ویرایش شهر درخواست شده در سامانه وجود ندارد و وزارت راه و شهرسازی به دلیل ناهماهنگی خود در سامانه ثبت نام باید امکان ویرایش را برای این دسته از متقاضیان در سامانه مذکور فراهم کند

 

 

  • تا کی باید مردم ایران تاوان قراردادهای منعقده توسط یک سری دلال فوتبالی با بازیکنان درجه سه و چهار آفریقایی، اروپایی و عربی را پرداخت کنند؟ آیا در این شرایط که دولت به سختی ارز مورد نیاز داروهای بیماران خاص را تأمین می کند روا هست که شرکت های شستا و سایر حوزه های حاکمیت خسارات میلیون ها دلاری این دلال های از خدا بی خبر را پرداخت کنند تا این جماعت زندگی تجملاتی در خارج از کشور داشته باشند؟

 

  • کدام امکانات بیمه ای در اختیار بازنشسته قرار میگیرد؟ تمام مراکز آن تلفنی شده است وساعتها تماس میگیری اشغال است  و زمانی که وصل میشود نوبت دهی تمام شده . بیمه تکمیلی کلاهبر دارتراست.  ِبنده خارج از شهر برایم اتفاقی افتاد وازناحیه ساق پا مجروح وبه درمانگاه خصوصی مراجعه وبابت ۲۵ عدد بخیه ۱میلیون  پرداختم حال بیمه بابت پرداخت خسارت از بنده شرح حادثه وکروکی علت وعمق جراحت طول ونوع برش شیئه برنده تعداد بخیه نوع آن جنس نخ سوزن نوع دوخت نوع باند وپانسمان و جنسیت دکتر مجرد یا متاهل سن و چپ دست یا راست دست نوع پوشش دکتر وکیلو متر محل حادثه تا منزل را می خواهد!!!!  در اخر بنده حاضر شدم یک میلیون بدهم تا بیمه بیخیال خسارت بشود. 

 

  • مدارک تحویلی را به آتیه سازان حافظ نزدیک به دو الی سه ماه تحویل داده ایم با دریافت پیامک‌ اما از واریز هزینه پزشکی خبری نیست

 

  • فکری بحال مستمری بگیران تامین بکنید....چه جوری با ماهی ۳ونیم زندگی کنیم؟؟؟!!!!

 

  • سلام وقتی یارانه معیشتی پرداخت میکردن گفتن هر شش ماه یک بار ویرایش صورت میگیرد تا اونایی که جا ماندن یا اشتباه شدن برسی بشه
    ولی همچین کاری نشد
    گفتن خونه دارین و یا ماشین دارین
    هزینه زندگی رو باید از کجا بیاریم
    لطفا برسی کنین ممنون

 

 

  • با سلام ، در حال حاضر باز نشستگان کشوری ماهیانه یک تا سه میلیون تومان بیشتر از بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق میگیرند.

 

  • بیمه خدمات درمانی کلا ماهیت خودش رو از دست داده. دولت و مجلس هر روز گروه جدیدی رو به بیمه سلامت اضافه می کنند.  بیمه سلامت که فقط فرهنگیان در اون باقی مانده اند روز به روز خدمات خود را به بهانه های مختلف کاهش می دهند. هیچ پزشکی به بیمه سلامت نگاه هم نمی کند. داروها کلا از بیمه خارج شده و هیچ دارویی، به غیر از چند داروی ساده و ارزان دیگر بیمه نیستند و هر روز با این حقوق‌ها کمر ما زیر بار گرانی می شکند و دیگر تحمل آن از ما خارج شده. قرار بود همه بیمه ها تجمیع شده و فقط یک بیمه به نام بیمه سلامت باشد. هیچ یک از سازمان‌ها و وزارتخانه ها قبول نکردند وفقط فرهنگیان باقی مانده اند اون هم به خاطر منفعت طلبی بعضی ها در وزارت آموزش و پرورش است.

 

  • بنده فرهنگی بازنشسته.دارای دودختر دوقلو که باید برای جهزیه آنها پس انداز کنم.ودارای بیماری دیابت هستم.متاسفانه سازمان هدفمندی یارانه ها از سال 95 خانوم بنده که یک مامای ساده است را در ذیل گروه پزشکان قرار داده ویارانه اینجانب را قطع کرده.در حالی که خیلی ها با درآمد بیشتر ودارایی های بیشتر یارانه میگیرند.الان داراییهای کشاورزان بالای ده میلیارد است.ولی یارانه میگیرند.

 

  • ملاک حذف یارانه چه بوده‌، اگر فردی با هزار وام و بدبختی یک منزل کوچک خریداری کرده و يک خودروی شخصی برای استفاده تهیه کرده باید از دریافت یارانه محروم شود ؟

 

  • الان12ساله از همسرم جدا شدم ویک دختر دارم .چون شوهرم اعتیاد داشت همه مدارک رو فروخته بود یا گرو گذاشته بود و متاسفانه نشد بریم یارانه درخواست کنیم .بعد از طلاق گرفتن هم هر بار رفتم درخواست دادم گفتن سایت ها بسته یا اینکه ثبت نام ندارن .آخه خدا رو خوش میاد .حق من خوردن نداره بخدا .لطف کنید بگید من باید چیکار کنم با این گروهی پنداری .آنقدر ما امید هستم که میدونم بازم کاری برام نمیکنید ولی توکل بخدا شاید یک انسان پیدا بشه

 

  • در جریان ادغام یک سری بانک‌ها در بانک سپه، به علت مشکلات انتقال اطلاعات حساب‌ها برخی وام‌ها با پرداخت از حساب کسر شد(علیرغم موجودی در حساب پشتیبان)
    با وجودی این که مشتری در این جریان هیچ دخالتی نداشت، جریمه تاخیر هم کسر شد و متاسفانه بانک سپه به هیچ وجه پاسخگو نیست. در تماسی که با مرکز پشتیبانی این بانک داشتم گفتند خدارا شکر کنید که مبلغ جریمه شما ناچیز بوده است.
    با یک حساب سرانگشتی و احتساب جریمه برای سایر مشتریان، به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی شده است تا هزینه انتقال از جیب مشتریان پرداخت شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین