انتقاد کیهان از قوه قضائیه درباره محکومیت شریعتمداری/ خزعلی: نمی‌توان فضای فرهنگی را محدود کرد/ پاسخ قالیباف به گلایه رئیسی از مجلس

گروه سیاسی الف،   4001019074 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد کیهان از قوه قضائیه درباره محکومیت شریعتمداری/ خزعلی: نمی‌توان فضای فرهنگی را محدود کرد/ پاسخ قالیباف به گلایه رئیسی از مجلس

خزعلی: نمی‌توان فضای فرهنگی را محدود کرد

انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در توضیح نقل قول منتشرشده از وی درباره «کشنده بودن استفاده از اینترنت برای جوانان» به همشهری گفت: «این هم از شیطنت‌های کسانی است که غرض دارند و دوست دارند مطالبی را که خودشان می‌خواهند در جامعه القا کنند. اتفاقاً عکس این مطلب را بیان کرده‌ام.

خانم‌های قمی درخواست کرده بودند برخی محدودیت‌ها برای انتشار و ورود برخی کتاب‌ها اعمال شود. به آنان گفتم نمی‌شود جلوی فضای مجازی را گرفت. اگر ما درست از این فضا استفاده نکنیم آن وقت فضای مجازی می‌تواند کشنده باشد. درست استفاده کردن از آن راهش این است که خود، خانواده، اقوام، دوستان و جوانانمان را مقابل هجمه‌های فضای مجازی واکسینه کنیم. برای واکسینه کردن باید ابعاد فرهنگی و اعتقادی خود را تقویت کنیم.

حتی گفتم که فضای مجازی گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و چیزی نیست که بشود مانع آن شد. مهم این است که بتوانیم خود را به مبانی فکری‌ای که بتواند در مقابل کشنده بودن فضای مجازی، ما را مسلح کند، مجهز کنیم.»

خزعلی درباره طرح صیانت گفت: «اطلاعات کامل و کارشناسی درباره طرح صیانت ندارم و به‌نظرم باید متخصصان فن در این‌باره اظهارنظر کنند اما با اینکه فضای مجازی نباید محل ارتکاب جرم، کلاهبرداری و مانند آن باشد موافقم. ازطرف دیگر باید این را درنظر بگیریم که نمی‌توانیم بسیاری از فضاهای فکری و فرهنگی را با بستن راه‌های دسترسی به آن محدود کنیم.

بهترین راه برای مدیریت این فضا این است که خود را واکسینه کرده و با بهره‌گیری از خوراک خوب محتوایی از این فضا به نفع ارتقای جامعه بهره‌برداری کنیم.»

***

توضیحات روزنامه ایران درباره همراهی روسیه با ایران در مذاکرات وین

روزنامه ایران نوشت: «از آنجایی که روسیه و چین در دور جدید گفت‌وگوها حمایت جدی تری از مواضع ایران داشته‌اند، رسانه‌های فارسی زبان بیگانه تمرکز ویژه و البته مخربی روی آن نشان داده‌اند. این موضوع زمانی جلب توجه می‌کند که بدانیم گفت‌وگوهای نماینده دولت ایران و نماینده روسیه در مذاکرات وین از پیش سابقه داشته و موضوع استثنایی نبوده است. رایزنی‌های دوجانبه اولیانوف و رابرت مالی و همچنین اولیانوف و عراقچی در شش دور مذاکرات ناکام دولت سابق در وین هم رخداده است. اما این رایزنی‌های طبیعی و دیپلماتیک هیچ گاه با برجسته‌سازی رسانه‌های معاند همراه نشده بود...

روسیه در مذاکرات منتهی به برجام نقشی سازنده داشت. این اتفاق را می‌توان از کنش‌های این کشور در زمان مذاکرات متوجه شد. با وجود اینکه دولت سابق توجه چندانی به شرکای شرقی نداشت و تلاش می‌کرد تا صرفاً با کشورهای غربی مذاکرات را جلو ببرد اما گذر زمان نشان داد که اگر از ظرفیت‌های روسیه و چین در طول مذاکرات توسط تیم ایرانی بدرستی استفاده می‌شد منافع بیشتری در مذاکرات برجام برای ایران حاصل می‌گشت...

با وجود اینکه روسیه و چین در شرایط تحریم بیشترین همکاری با ایران را داشتند و زمینه‌های همکاری راهبردی بین دو کشور وجود داشت، در دوران پسابرجام به انتهای صف فرستاده شدند. این واقعیت بعدها توسط محمدجواد ظریف هم فاش شد. وی در آخرین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه در خصوص برجام از کلمه «خوش خیالی» برای توصیف سیاست خارجی پسابرجامی استفاده می‌کند...

 روسیه و چین به‌عنوان یکی از اعضای توافق هسته‌ای تلاش دارند مقابل «یکجانبه‌گرایی امریکا» و تلقی این کشور از نظام چند قطبی به نظام تک قطبی بایستند. آنها درصددند تا این واقعیت را که دوران هژمونی ایالات متحده گذشته و نظم جهانی در حال تغییر است به ساکنان کاخ سفید یادآوری کنند و در این مسیر دیپلمات‌های کنونی کشورمان منافع مشترکی را حول این نگاه آنها تعریف کرده‌اند. بنابراین اگر تیم مذاکره کننده ایران بتواند از ظرفیت های  روسیه و چین و اختلاف این کشورها در جهت منافع کشور استفاده کند اقدامی  در جهت حفظ منافع ملی ایران انجام داده اند.»

***

انتقاد کیهان از قوه قضائیه درباره محکومیت شریعتمداری

کیهان نوشت: «صبح روز دوشنبه ۶ دیماه ۱۴۰۰ مدیر مسئول روزنامه کیهان با شکایت شارمین میمندی‌نژاد مدیر جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) به دادگاه رفت و با ارائه ده‌ها سند مکتوب که برگرفته از سایت و مکتوبات خود جمعیت بود به دفاع از خود پرداخت. ولی دیروز در کمال نا‌باوری اعلام شد که دادگاه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان را به جرم توهین به جمعیت یاد‌شده و شخص شارمین میمندی‌نژاد مدیر جمعیت مورد اشاره، محکوم کرده است...

 یک سؤال ساده در میان است و آن اینکه اگر آنچه کیهان درباره جمعیت یاد‌شده نوشته بود و اسناد آن در دادگاه ارائه شد واقعیت نداشته است، چرا این جمعیت را توقیف و مدیر آن را بازداشت کردید؟! و اگر آن اسناد واقعیت داشته - که داشته است- چرا مدیر مسئول کیهان را به خاطر ارائه همان اسناد در روزنامه کیهان محکوم کرده‌اید؟! آیا این دوگانگی مصداق یک بام و دو هوا نیست؟!

آیا کیهان به علت آنکه زودتر از دستگاه قضایی کشور متوجه فساد و فریبکاری این جمعیت شده و نسبت به آن هشدار داده است، باید مجرم شناخته شود؟! اگر چنین نیست پس علت محکومیت مدیر مسئول کیهان چیست؟! آیا دادگاه حکم دادگاه دیگر را قبول ندارد؟!»

***

کلیات بودجه 1401 در مجلس تصویب شد

نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، پس از استماع اظهارات رئیس جمهور و نمایندگان موافق و مخالف، با کلیات لایحه بودجه 1401 با 174 رأی موافق، 76 رأی مخالف و 6  رأی ممتنع از مجموع 261 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

قالیباف رئیس مجلس پیش از رأی گیری درباره کلیات لایحه بودجه گفت: با توجه به اصلاح و تغییر قانون آیین نامه داخلی مجلس، کلیات لایحه به رأی گذاشته می شود و نمایندگان مطمئن باشند که اصلاحاتی که مدنظر است به ویژه درباره ارز ترجیحی و مباحث معیشتی با همکاری دولت مورد توجه قرار می گیرد.

گلایه رئیسی از مجلس درباره حذف ارز 4200

به گزارش ایسنا سید ابراهیم رئیسی در دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن مجلس با اشاره به موضوع ارز ترجیحی در بودجه ۱۴۰۱، گفت: ما کار را که در دولت شروع کردیم، آن ۸ میلیارد دلاری که در قانون پیش‌بینی شده بود چیزی از آن نمانده بود. در نیمه دوم سال مبلغی برای ارز ترجیحی برای دولت نمانده بود. اگر می‌خواستیم آنچه که در قانون پیش‌بینی شده بود را اجرا کنیم باید ارز ترجیحی را بدون اینکه جبران شود، حذف می‌کردیم اما خط قرمز ما سفره مردم بود و هست.

وی افزود: ما موضوع را در جلسات مختلف مطرح کردیم و در شورای هماهنگی سران قوا هم طرح شد و نهایتاً به این رسید که برای ماه‌های بعد باید ارز ترجیحی ادامه پیدا کند و بعد هم برای جبرانش تمهیدات مقدماتی شود. خدمت مقام معظم رهبری هم که موضوع مطرح شد ایشان تأکید کردند که نظر مجلس اخذ شود.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: بعد از فرمایش رهبری موضوع را در دولت مطرح کردیم و به عنوان لایحه دوفوریتی در دولت تصویب شد که اول، ادامه دادن ارز ترجیحی در چند ماه آتی تا شرایط آماده شود و دوم، در صورت حذف، جبران آن برای مردم چون حذف ارز ترجیحی بدون جبران برای خانواده‌های نیازمند کار درستی نیست.

رئیسی یادآور شد: مجلس بعد از تقدیم لایحه رای به فوریت آن نداد. یعنی مجلس نه اعلام کرد که ارز ترجیحی که الان پولی به عنوان آن وجود ندارد را چه کنیم و نه بر فرض اینکه نباید ارز ترجیحی ادامه پیدا کند، درباره جبران آن نظر دادند. دو راه که بیشتر نیست یا ادامه دادن ارز ترجیحی یا حذف آن و جبرانش برای مردم که مجلس برای هیچکدام اعلام نظر نکردند.

وی تصریح کرد: ترجمان رای به عدم فوریت لایحه دولت، یعنی حذف ارز ترجیحی. من شرحی برای ریاست مجلس نوشتم تا برای نمایندگان روشن شود که رای به عدم فوریت لایحه دولت چیست. بلاخره یا مجلس باید می‌گفت این ارز ترجیحی ادامه یابد یا می‌گفت ادامه نیابد که ما جبران آن را چه کنیم. نتیجه این می‌شد که ارز ترجیحی باید حذف شود ولی ما آن را به مصلحت ندانستیم.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: این کار شوک وارد کردن به معیشت مردم است که مقام معظم رهبری لطف کردند و مشکل را برای این چند ماه حل کردند تا ما وضعیت فعلی اقتصادی را ادامه دهیم تا تعیین تکلیف قطعی شود.

رئیسی تأکید کرد: ما هم باورمان این است که اگر ارز ترجیحی قطع شود حتماً باید برای جبران آن برای زندگی مردم و به ویژه نیازمندان فکر جدی کرد. امکان ندارد این ارز ترجیحی حذف شود بدون اینکه فکری برای معیشت مردم صورت گیرد.

پاسخ قالیباف به گلایه رئیسی از مجلس

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، به صحبت‌های رئیس جمهور درباره مخالفت مجلس با لایحه حذف ارز ترجیحی واکنش نشان داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ارز ترجیحی موضوع مهمی است و معیشت مردم را مورد توجه قرار می‌دهد، همان طور که اشاره شد در بودجه ۱۴۰۰، هشت میلیارد دلار برای ارز ترجیحی پیش بینی شد، جزء دو بند «ب» تبصره یک قانون سال ۱۴۰۰ به دولت اختیار داده بود که سیاست‌های جبرانی خود را برای پرداخت یارانه و کمک معیشتی به مردم اجرا کرده و مستقیم این پول را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر بخش قابل توجهی از ارز ترجیحی در ۶ -۷ ماه اول سال هزینه شده بود. دولت جدید بعد از سه - چهار ماه بعد از شروع کارش لایحه دو فوریتی (حذف ارز ترجیحی) به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. توقع دولت این بود که مجلس در مورد این موضوع مهم ظرف ۴۸ ساعت تصمیم‌گیری کند قطعا مجلس فی البداهه و ۴۸ ساعته نمی‌تواند برای این امر مهم تصمیم بگیرد، لذا مجلس به این فوریت رای نداد اما کمیسیون این موضوع را در دستور کار قرار داد و آن را بررسی کرد.

قالیباف ادامه داد: اگر واقعا این بحث خوب بود دولت باید لایحه اصلاحیه بودجه می‌داد که این کار را انجام نداد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی گفت: امروز مجلس شورای اسلامی و دولت براین موضوع تاکید دارند که معیشت مردم اولویت اول است، اگر مجلس در کلیات به جمع‌بندی رسید در جزییات هماهنگی با دولت خواهد داشت. به مردم اطمینان می‌دهیم که دغدغه اول ما معیشت مردم است درباره ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱ هم توجه ما به معیشت مردم با اولویت محرومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور: خط قرمز دولت معیشت مردم است/ آمار نشان از سیر نزولی تورم دارد

میرکاظمی: پایه پولی کشور خط قرمز است/ کل درآمد نفتی ۲۶ میلیارد دلار است

شرط کمیسیون تلفیق برای موافقت با حذف ارز 4200

به گزارش ایسنا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) در دفاع از گزارش این کمیسیون درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: ما در کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی به طور مشروط موافقت کردیم مشروط به اینکه دولت تضمین کند به اینکه اقلام پرمصرف خانوارها با قیمت ثابت و بدون تغییر به دست مردم برسد. در این رابطه نرم افزاری توسط بانک مرکزی آماده شده و قرار است در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس برای نمایندگان ارائه شود تا نمایندگان در جریان جزئیات آن قرار گیرند، ما با پرداخت یارانه نقدی کور به مردم موافق نیستیم.

***

لطفا برنامه توسعه ننویسید و تصویب نکنید

تابناک نوشت: «ما بر تشنگی، فرونشست زمین، ریز گردها، فقر، بیکاری و عدم تعادل‌های ناشی از اجرای شش برنامه عمرانی ناقص به اسم برنامه توسعه پنج ساله شیون کرده ایم؛ اگر جلو هفتمین برنامه از این دست گرفته نشود، به زودی باید بر تابوت ملی مویه کنیم.

رژیم گذشته پس از اجرای شش برنامه از این جنس، در سال ۵۶ به ناکارآمدی آن‌ها پی برد و بنا داشت تدوین برنامه بلند مدت ملی را در دستور کار قرار دهد که عمرش کفاف نداد.

دست اندرکاران نظام برنامه ریزی کشور، که تجربه تلخ رژیم گذشته را دیده اند و خود نیز شش بار این آزموده را آزموده اند، چرا باید بر تکرار این سناریوی بد اصرار بورزند و کماکان کشورمان را بدون نقشه راه و راهبرد مبتنی بر مزیت و تعادل مدیریت کنند؟

آیا اجرای شش برنامه شکست خورده و مشاهده خسارات و بحران‌های ناشی از اجرای آنها، برای تنبه دست اندرکاران ما کافی نبوده است؟

به کار گیری عناصری با افکار عملیاتی و پروژه محور، در پست‌های استراتژیک، موجب تمرکز صرف بر ساخت و ساز به جای ساز و کار توسعه گردیده است.

متاسفانه تا بدینجا سه دهه فرصت‌های ارزشمند ملی با اجرای شش برنامه پنج ساله عمرانی، از دسترس ملت ما خارج شده است. عجبا که دست اندرکاران نطام برنامه ریزی و سیاستگذاران ما، هنوز این برنامه‌های ناقص را بجای نقشه راه ملی، در دستور کار دارند!...

برای برون رفت از این تکرار بی حاصل و دفع سموم ناشی از اعتیاد به این نابسامانی، یا به عبارت بهتر این کشمکش بخشی ـ که در پیکره سیستم برنامه نویسی، بودجه ریزی و اجرایی کشور رسوخ کرده ـ مناسب است همزمان با پایان برنامه پنج ساله ششم، طی دو سال کشور بر اساس بودجه‌های سالانه با هدف رفع نواقص و تکمیل طرح‌های قبلی اداره شود.

همزمان نسبت به تدوین و تصویب برنامه جامع توسعه ملی که بر مبنای مطالعات آمایش سرزمین سامان خواهد یافت، اقدام شود و دور جدید و کاملی از نظام برنامه ریزی، شامل برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت در کشور پیاده سازی و از پایه عملیاتی شوند.»

 

 

 

دیدگاه کاربران

در سر عقل می باید بی کلاهی عار نیست۲۳۶۷۱۳۸۲۰:۵۴:۵۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دولت فقط تنها با اعلام اینکه می خواهد ارز ترجیحی را بردارد باعث شد که بازار بشدت تورمی شود و قیمت ها افسار گسیخته بالا رود حالا اگر اینکار عملیاتی هم نشود هم دولت و هم مردم هم چوب را خورده اند و هم پیاز برای نمونه برنج ایرانی در ماه اول ریاست جمهوری آقای رییسی ۴۰ هزار تومان بود و الان ۷۰ و بالاتر از ۷۰ هزار تومان
ناشناس۲۳۶۷۷۴۳۱۱:۳۰:۱۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
با وجود تخصیص ارز 4200 تومانی چرا قیمت برنج در 4 سال گذشته از 10 هزار تومان به 40 هزار تومان رسید ؟!
ناشناس۲۳۶۷۷۵۷۱۱:۴۰:۰۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عزیزم این بالا رفتن ها به خاطر چند ماه استقراض دولت قبل از بانک مرکزی بوده که الان نمایان شده
ناشناس۲۳۶۷۱۴۷۲۱:۰۴:۳۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
انتقاد كيهان از قوه قضاييه در باره محكوميت جناب شريعتمداري ! ---------------------- حالا برادر چه عيب داره كه براي يك بار هم كه شده جناب شريعتمداري محكوم قوه قضا شود ، كه نه تنها بد نيست ، بلكه خوب هم هست !! ... نه اين كه حالا بگوييم كه خوب است ، بلكه براي اين كه همه بدانيم قوه قضاييه با هيچ كس شوخي و سازش ندارد حتي با آقاي حسين شريعتمداري !! واين نشان مي دهد كه براي قوه قضا چه جعفر قلي ساكن روستاي كپر آباد ،و چه آقاي حاج حسين شريعتمداري روزنامه كيهان !! ... بله ؟
ناشناس۲۳۶۷۱۵۴۲۱:۱۶:۲۳ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
--- احمد آقا ، چه خبر ؟ اخبار تازه چه داري ؟ درصد افزايش حقوق كارمندان در سال آتي بالا نرفته ؟ -- خبر فوري .... خبر فوري ! ...خبر فوري دست اولي دارم و آن اين كه قوه قضاييه جناب شريعتمداري روزنامه كيهان محكوم كرده ؟ ... خبر خيلي دست اولي ، و خبر خيلي فوري هست ، مگه نه ؟! --- چرا خبر دست اولي هست ! اما ميدوني آقا محسن ! همه ما بايد تابع قانون باشيم ! همه و همه ، ... يك زماني خيلي دور شاعري سروده بود : « از آن گويند گاهي لفظ قانون كه حرف آخر قانون بُوَد نون » !! حالا ما مي خواهيم نشان بدهيم كه اگر همه ما بايد از قانون دَم بزنيم ، براي اين نيست كه حرف آخر واژه قانون « نون » است !! بلكه بايد ثابت كنيم كه همه ما قانون را براي قانون مي خواهيم ، بله ؟! --- بله !!
ناشناس۲۳۶۷۱۵۹۲۱:۲۰:۳۳ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
حاج حسین این فیلم ها دیگه جواب نمیده!!!
ناشناس۲۳۶۷۱۶۶۲۱:۲۸:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
این که فضای مجازی زندگی ها را متلاشی تر کرده شکی در آن نیست
ناشناس۲۳۶۷۱۶۹۲۱:۳۱:۴۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
چه همراهی چه بدون همراهی در صورت توافق برای بتن ریزی در قلب دانش و صنعت کشور خیانت خواهد بود
ناشناس۲۳۶۷۲۰۴۲۲:۲۹:۲۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
چین و روسیه در شرایط تحریم بیشترین همکاری را با ایران داشتن و اکنون هم در مذاکرات همراهی می کنند اما به نظر میرسه امریکا و اروپا اراده ای برای لغو موثر تحریم ها ندارند و بدنبال باج خواهی در مباحث موشکی و منطقه ای هستن.
ناشناس۲۳۶۷۲۰۵۲۲:۳۲:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دولت روحانی با پرداخت ارز 4200 تومانی 775 هزار میلیارد تومان رانت به جیب دلالان ریخت در حالیکه با این پولها می شد ماهیانه به هر خانواده 4 نفره یک میلیون تومان یارانه پرداخت کرد و فقر را ریشه کن کرد.
معلم۲۳۶۷۲۲۸۲۲:۵۵:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
حسین شریعتمداری، عین واقعیات را گفته ومحکومیتش کاملا بی معنی ست.
ناشناس۲۳۶۷۳۲۳۰۱:۵۰:۲۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
حکایت شریعتمداری حکایت عاقبت خیاط در کوزه فتاد است.
م. آزاد۲۳۶۷۳۷۴۰۶:۲۸:۵۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
یکی بر شاخه نشسته، بن می برید.
ناشناس۲۳۶۷۵۵۷۰۹:۴۰:۳۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
حالا آقای شریعتمداری بالاتر از قانون شدید یکبار هم جلوی قانون سر تعظیم فرود باورید
ناشناس۲۳۶۷۷۶۱۱۱:۴۱:۵۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
نگران نباش اگر مسئله شخصی و خصومت شخصی بین طرفین وجود نداشته باشد در دادگاه تجدید نظر تبرئه می شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    3. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    4. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    5. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    6. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    7. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    8. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    9. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    10. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    11. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

    12. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

    13. ادعای حسنی و رفتار اموی!

    14. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

    15. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

    16. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

    17. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

    18. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

    19. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

    20. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    21. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

    22. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

    آخرین عناوین