نیکان فارمد مهر، پیشرو در ارائه مکمل‌های تغذیه ای برای سلامت خانواده

  4001015016 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مکمل‌های مناسب سلامت اعضای خانواده

شرکت نیکان فارمد مهر با کمک متخصصان ایرانی و تمرکز روی محصولات مراقبتی و سلامتی توانسته قدم بزرگی در جهت سلامت ایرانیان بردارد. در جامعه امروز، به دلیل عدم تنوع غذایی در رژیم‌های غذایی، در دسترس نبودن برخی ویتامین‌ها مانند ویتامین دی و... افراد زیادی به مکمل‌ نیاز دارند. مکمل‌های مراقبتی و سلامتی، می‌تواند اوضاع جسمی افراد را بهبود بخشد و روند بیماری و پیری را به تأخیر اندازد.

چه کسانی برای سلامتی بیشتر به مکمل نیاز دارند؟

عده‌ای بر این باورند، که افراد وقتی به سنین میان‌سالی می‌رسند، باید خوردن مکمل را آغاز کنند. اما باید بدانید، انسان در هر سنی به مکمل نیاز دارد. به طور مثال وقتی نوزادی به دنیا می‌آید، باید مکمل‌های ویتامین A، D و آهن را مصرف کند. مصرف مکمل‌ها بهتر است تا سنین سالخوردگی ادامه پیدا کند.

مصرف مکمل برای سلامت کودکان

همان طور که گفته شد نوزادان به مصرف مکمل نیاز دارند، حتی بسیاری از کودکان دو سال به بالا نیز به مکمل‌های غذایی نیاز دارند. تعداد زیادی از کودکان تا سنین 6 سالگی، به اصطلاح، بد غذا هستند. والدین این کودکان، باید توجه داشته باشند، ضمن اصلاح رژیم غذایی کودک، باید کمبودهای بدن او را از طریق مکمل‌ها جبران کنند. کمی که کودک بزرگ‌تر می‌شود و پا به مدرسه می‌گذارد، تازه ابتدای راه برای دریافت انواع ویروس و بیماری است. این کودکان، باید مکمل‌هایی را استفاده کنند که ضمن کمک به رشد بدنی آن‌ها، سیستم ایمنی‌شان را تقویت کند، تا با هر ویروسی دچار بیماری سخت نشوند.

مصرف مکمل برای سلامت نوجوانان

سن نوجوانی سن مهمی برای دریافت مکمل است. به دلیل رسیدن به سن بلوغ و از طرفی بسته شدن زودهنگام لایه‌های رشد قدی، لازم است که والدین پیش از دیر شدن، ویتامین‌ها و مکمل‌های لازم را به بدن نوجوان برسانند.

مصرف مکمل برای سلامت بانوان

مکمل‌های مناسب برای خانم‌ها

خانم‌ها از سنین بلوغ تا دوران میان‌سالی به دلیل اتفاقاتی که برایشان روی می‌دهد، نیاز به محصولات مراقبتی بیشتری نسبت به آقایان دارند. یک خانم در طول دوران زندگی‌اش، با مسائل متعددی از قبیل عادت ماهانه، بارداری، شیردهی و یائسگی مواجه می‌شود و در هر کدام از این مراحل، نیاز به مکمل‌هایی دارد که بتواند کمبودهای بدنش را جبران کند. کمبود آهن یکی از شایع‌ترین مشکلات دوران نوجوانی و جوانی خانم‌ها است. در سنین بالاتر کمبود کلسیم مشکل عمدۀ دیگری است که می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری در میان‌سالی داشته باشد.

در دوران بارداری و شیردهی، جنین و سپس نوزاد، کلسیم موردنیاز خود را از بدن مادر برداشت می‌کند. به همین دلیل است که مادران پس از این دوران، از درد شدید استخوان و حتی پوسیدگی و شکستگی دندان‌ها شکایت می‌کنند.

مصرف سه ماده مغذی فولیک اسید، ید و آهن پیش از بارداری، در طی دوران بارداری و شیردهی بسیار حائز اهمیت است.

فولیک اسید برای بستن لوله عصبی در اوایل بارداری مورد نیاز است. مصرف مکمل اسید فولیک پیش از اقدام به بارداری به طور چشمگیری بروز نقایص لوله عصبی (NTDs) را کاهش می‌دهد.

از آنجا که این نقایص مادرزادی بین 21 تا 28 روز پس از بارداری رخ می‌دهد و بسیاری از زنان بارداری خود را در این دوران هنوز تشخیص نداده اند، پیشنهاد می‌شود تمامی زنان در سنین باروری از مکمل اسید فولیک استفاده کنند.

سطح مناسب ید جهت رشد و تکامل سیستم عصبی-شناختی جنین و نوزاد اهمیت ویژه ای دارد. زنان در دوران بارداری و شیر دهی به منظور حفظ سوخت و ساز طبیعی و انتقال تیروکسین و ید به جنین و نوزاد، نیاز به ید بیشتری نسبت به زنان غیر باردار دارند.

مصرف مکمل برای سلامت آقایان

آقایان هم به مکمل‌های مختلف در دوران زندگی خود نیاز دارند. آقایان در معرض بیماری‌هایی از قبیل سرطان پروستات قرار دارند که در صورت مصرف صحیح مکمل، ورزش و رژیم غذایی، احتمال ابتلا به سرطان در این گروه، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مصرف مکمل‌های ورزشی استاندارد و مورد تائید هم می‌تواند تناسب اندام را برای آقایان به ارمغان آورد. به عنوان نمونه مکمل «فیت لایف» می‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن، تقویت قدرت ماهیچه‌ها، کمک به افزایش حجم عضلانی و کاهش توده چربی و بهبود باروری در آقایان شود.

مصرف مکمل برای سلامت میانسالی و سالخوردگی

مکمل مناسب برای دوران پیری

معمولا در میانسالی روند پوکی استخوان و انواع بیماری‌های روماتیسمی آغاز می‌شود. به همین دلیل بهتر است جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها، انواع مکمل‌های مناسب استخوانی استفاده کنند.

اغلب بیماری‌های سالخوردگی ناشی از کمبودهایی است که در دوران جوانی به بدن فرد تحمیل شده است. گاهی هم این بیماری‌ها با ورود به دوران جدیدی در زندگی آغاز می‌گردد؛ مثلاً خانم‌ها در حدود 50 سالگی به سن یائسگی می‌رسند. این اتفاق می‌تواند مصادف با بهترین اتفاقات دوران زندگی‌شان مانند ازدواج فرزندشان یا نوه دار شدنشان باشد. هیچ مادری دوست ندارد در چنین روزهایی دچار ناخوشی باشد. از این رو بهتر است با مصرف برخی داروها و مکمل‌ها نشانه‌های این دوران را کاهش دهد. به عنوان نمونه مکمل دارویی «منو-لایف» می‌تواند باعث کاهش گر گرفتگی، تعریق شبانه و علائم یائسگی شود. این مکمل، همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان و سلامت بیشتر پوست و مو می‌شود.

مصرف مکمل برای سلامت پوست و مو

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد و همین امر باعث افتادگی و چین و چروک پوستی می‌شود. با مصرف برخی مکمل‌ها، مانند مکمل‌های حاوی کلاژن هیدرولیز شده، می‌توان تولید کلاژن را در پوست افزایش داد.

برخی مکمل‌ها نیز می‌توانند سلامت مو را به شما برگردانند. حتی اگر دچار ریزش موی شدید باشید، مکمل هیرونیک از ریزش مو جلوگیری می‌کند و باعث رشد مجدد فولیکول مو می‌شود.

شرکت نیکان فارمد و ارائه بهترین مکمل‌های مناسب سنین مختلف

شرکت نیکان فارمد مهر، از سال 1393 با هدف ارتقای سلامت جامعه تصمیم به عرضه انواع مکمل‌های مورد تائید و باکیفیت بالا نمود. این محصولات در راستای تأمین نیازهای یک خانواده ایرانی در جهت سلامت عمومی جامعه تولید و به بازار عرضه شده اند. هدف اصلی شرکت نیکان فارمد مهر، ارائه مکمل‌های غذایی و دارویی برای تمام رده‌های سنی است. محصولات نیکان فارمد مهر، محصولاتی است که یک خانواده می‌تواند برای تمام اعضای خود، مکمل‌های مناسب و مورد نیاز را تهیه کند.

در این شرکت، انواع مکمل‌های سلامتی برای سلامت بانوان، سلامت آقایان، سلامت ورزشکاران و سلامت سالخوردگان ارائه می‌شود. محصولات این شرکت، برندهای معتبر ایکس مارت (فرموله شده در سوئیس)، هیرونیک (فرموله شده در سوئیس) و لایف آن (تولید کشور انگلستان) هستند. این محصولات از بهترین مکمل‌های روز دنیا هستند که با طبق استانداردهای دارویی بین‌المللی تولید شده اند.

برای دریافت اطلاعات لازم درباره مکمل‌های مربوط به هر گروه سنی و دانلود کاتالوگ مربوط به هر کدام از برندها به صفحه محصولات شرکت نیکان فارمد مهر مراجعه نمایید.

دیدگاه کاربران

حمید ایرانی۲۳۶۲۳۳۳۱۱:۰۱:۵۱ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
اطلاعات بسیار مفیدی درباره ریزش مو در سایتشون خوندم، ممنون بابت معرفی این سایت،از این نوع سایت ها لطفا بیشتر معرفی کنید.
پرنیا۲۳۶۲۳۴۸۱۱:۱۰:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من توی این دو سال مصرف کننده ویتامین ث ایکس-مارت بودم و عاشقشم تنها ویتامین ث بود که معدمو اذیت نکرد و چه خوب که کلی محصولات تو زمینه های دیگه هم داره
مریم۲۳۶۲۴۰۴۱۲:۰۸:۱۶ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
این محصولات بسیار مفید بوده و تاثیر مثبتش رو با چشم دیدم و کاملا راضی هستم،هم برای ریزش مو ،هم رشد و سلامت ناخن و هم کلاژن سازی برای تقویت و شفافیت پوست.عالیییی بود
صدر۲۳۶۲۴۰۹۱۲:۱۲:۲۴ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خیلی مطالب جامع و کاملی بود ممنونم
فرحناز ۱۳۴۰۲۳۶۲۴۶۸۱۲:۵۳:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من مدت دوسال مصرف کننده ویتامین ث ایکس مارت وزینک استفاده کردم ویک دوره ازفیت لایف استفاده کردم کلی برای من سودمند بود ودر حال حاضر از مکمل رویال کلاژن ایکس مارت استفاده میکنم که برای سلامت پوست ومو هست خیلی راضی هستم
پیمان۲۳۶۲۴۶۹۱۲:۵۴:۲۸ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
محصولات ایکس مارت را استفاده میکنم خیلی مناسب هم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت ویتامین c و قرص بیتین
فرنوش رحمي۲۳۶۲۴۷۶۱۲:۵۹:۰۴ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
هم محصولاتي كه استفاده كردم واقعاً عالي بودن و نتيجه گرفتم هم اطلاعاتي كه تو سايت هست واقعاً مفيد و علمي هست و كلي چيز ياد گرفتم
م.ر۲۳۶۲۴۷۹۱۲:۵۹:۳۴ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من خیلی محصولاتشون دوست دارم. کلاژنشون واقعا عالیه خسته نباشید
فرزاد کاظمی۲۳۶۲۵۳۰۱۳:۴۴:۴۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
به شخصه از محصول هیرونیک ( heronic ) و نیل اند اسکین (nail and skin ) استفاده کردم و شاهد رشد بهتر مو و ناخنم شدم ، ریزش مو هام کمتر شده بود و ناخنم هم که پله پله شده بودن برطرف شد
پریسا۲۳۶۲۵۳۳۱۳:۴۷:۳۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من از مکمل هیرونیک برای ریزش موهام استفاده میکنم و واقعا راضی هستم عالی هستین
نگار۲۳۶۲۵۴۰۱۳:۵۴:۲۴ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من یه‌ساله تقریبن مکمل موهام و ناخنم رو از این برند میگیرم و واقعن هیرونیک و پرفکت هیر شون عالیه برای ریزش مو
احمد۲۳۶۲۶۲۸۱۵:۱۷:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
مطالب مفیدی راجب ریزش مو در سایت شرکت خوندم و قبلا هم از زینک و ویتامین سی ایکس مارت استفاده کرده بودم که بینظیره
سالاري۲۳۶۲۷۱۵۱۶:۴۹:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
محصول هيرونيك شون كه واقعا خوبه. دكترم بعد از كاشت مو بهم داده
بهرامی۲۳۶۳۷۶۳۲۳:۵۴:۴۲ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
سه هفتست دارم محصول هیرونیک رو مصرف میکنم،چه جالب معرفی شرکتشون رو تو سایتتون دیدم
بهارک۲۳۶۷۶۱۱۱۰:۰۹:۳۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
من و دوستانم از ویتامین ث استفاده میکنیم خیلی راضی هستیم چون اصلا معده رو اذیت نمی کنه ، از Perfect nail و Hairo Nik هم استفاده میکنیم برای ناخن و مو ، خیلی خوب بوده ، به همه هم معرفی می کنیم ‌.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین