در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی؛ عبدالمهدی: به احترام شما سر خم می‌کنیم/ ملت و فرزندانتان بعد از دو سال قوی‌تر شده‌اند

گروه جهان الف،   4001013059

نخست وزیر پیشین عراق در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از العهد، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس نوشت: فرماندهان پیروزی و شهدای امت ما به احترام شما سرخم می کنیم، سرهای شما را می بوسیم که منجر به سربلندی ملت ما شد، انگشتانتان را می بوسیم که انگشترهای ایمان و پیروزی در آن‌ها با موشک های خصم مقابله کرد. خاک قدم هایتان که راه آزادی و سربلندی را هموار کرد به پیشانی می مالیم، پیکرهای تان را به آغوش می کشیم زیرا سرنوشت ملت های ما و پرچم هایشان درهم آمیخته شد همانگونه که نفس ها، خون ها، گوشت و استخوان شما درهم آمیخته شد.

وی نوشت: در جبهه های جنگ همانند دژ مستحکم و در یک جسم بودید و پیروز شدید و امروز در آرامگاه هایی در شرق و غرب زمین همدیگر را در آغوش گرفتید و بشارت پیروزی های امت در آینده را به ما می دهید. نه به اشغالگری، نه به عادی سازی روابط، امت ما برمی‌خیزد، شرق برمی خیزد، جهان برمی خیزد.

عبدالمهدی نوشت: امت بعد از دوسال قوی تر شده است، ملت و فرزندان شما بعد از دو سال قوی تر شده اند و عزم و وحدت آن ها بیشتر شده است. خون شما مزرعه های جاودانگی و پیروزی های بزرگ را سیراب کرد. مرگ سرنوشت تمام انسان ها است اما شهادت جایگاهی است که تنها انسان های با اقبال بلند به آن نایل می شوند.

نخست وزیر پیشین عراق نوشت: مبارک شما باد و مبارک کسانی که رهرو راه شما هستند. امتی که شما را به وجود آورد شکست نمی خورد، ملتی هایی که شما رهبر و نماد و شهدای آن ها هستید شکست نمی خورند. این ها ملت هایی هستند که علیرغم درد و رنج مقاومت می کنند و به دشمن درس های درناکی می دهند، ملت هایی که به خداوند ایمان دارند. انا لله و انا الیه راجعون.