جانشین فرمانده کل سپاه: مکتب حاج قاسم سلیمانی برای تمام ایام است

گروه سیاسی الف،   4001012104

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی فقط معطوف به ایام سالگرد و شهادت او نیست بلکه بایستی در تمام ایام یاد شده و آموزش داده شود.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر روز یکشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام علی (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد، افزود: حاج قاسم سلیمانی در دل ها کولاک کرد، چون دلها را خداوند متعال به سمت سوی او برد و این خداوند است که دل ها را معطوف انسان های خاص می کند.

به گزارش ایرنا وی بیان داشت: به طور حتم حاج قاسم اعمالی داشته که او را  متفاوت از دیگران کرد؛ حتی برخی از کشورهایی که مسلمان هم نبودند با شهادت حاج قاسم سلیمانی خداوند در دل آنها غوغا به پا کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارادت و احترام سردار سلیمانی به خانواده شهدا، تصریح کرد: برخی وقت ها حاج قاسم سلیمانی مادر شهیدی را با عصا می دید، به پیشواز او می رفت و خود را روی پای مادر شهید می انداخت.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال آنچنان به حاج قاسم سلیمانی عظمت داد که ده ها میلیون نفر در داخل ایران و سایر کشورها عزادار بودند و در مراسم تشییع او شرکت کردند، شاید چگونگی شهادت او بود که دلها را به سوی این شهید والا مقام معطوف کرد، چراکه به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

فدوی  افزود: شهدای بزرگی در دفاع مقدس داشتیم که فرصت نکردند در خارج از جبهه و پشت جبهه همچون حاج قاسم رفتار کنند و به خانواده شهدا خدمت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خداوند چنان عظمتی به حاج قاسم داد که ده ها میلیون نفر در ایران و یا خارج از کشور نتوانستند به خود بقبولانند که به مراسم تشییع او نیایند و این در حالی است که حاج قاسم توسط شقی ترین و بدترین های عالم که هم دستور دهنده و هم اجرا کننده بود، شهید شد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک روال و طریقه کاری داشت که آن را الگو سازی کرد، گفت:  پیروزی انقلاب اسلامی زلزله ای بر جان  دشمنان انداخت و آنها مصمم شدند که انقلاب را از بین ببرند به طوریکه از صبح روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ به صورت رسمی و مسلحانه ایادی آمریکا در کردستان به انقلاب حمله کردند.

فدوی افزود: هشت سال دفاع مقدس را پایداری کردیم در مقابل جنگی که نوک پیکان آن صدام بود ولی ۸۷ کشور همچون کشورهای اروپایی، آمریکایی و حتی کشورهای کوچک خلیج فارس به صورت رسمی اعلام کردند که ما هم در این جنگ یاریگر صدام بوده ایم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به گونه ای پیش رفته که علیرغم تمام دشمنی ها و خباثت ها تا چند روز دیگر چهل و سومین سال پیروزی خود را جشن می گیرد و آن ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند و زمانیکه جنگ هم به اتمام رسید از آن پس نتوانستند حتی یک تیر به سمت ایران شلیک کنند.

وی اضافه کرد: این اقتدار به دلیل قوتی است که در انقلاب اسلامی و جبهه حق وجود دارد که اگر تمام جبهه باطل به رهبری شیطان بزرگ متحد شوند که متحد هم شده اند هنوز نتوانسته اند خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند بلکه این انقلاب اسلامی است که در روندی قرار گرفته  که دشمنان  باید بروند.

فدوی گفت: این اقتدار به دلیل قاعده ای است که نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران که مطابق با دستور خداوند بود به آن عمل کردند که اگر اینچنین نبود یکی از این توطئه ها کافی بود تا دودمان کشور ما را بر باد دهد.

وی بیان داشت: باید به الگو و قاعده ای که در انقلاب اسلامی حاج قاسم ها به آن عمل کرده اند توجه زیادی شود زیرا مکتب حاج قاسم متعلق به ایام شهادتش نیست که فقط در سخنرانی ها از آن یاد شود بلکه این مکتبی که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای این است که به آن عمل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که در اسلام گفته شده در انجام تکالیف تمام و کمال پای کار بروید و برای آن کم نگذارید و با اخلاص و صدق پای کار بروید.

وی گفت: زمانیکه اوباما رییس جمهور شیطان بزرگ آمریکا در طول عمر رییس جمهوری خود حدود ۶۰ عبارت را گفته که ریشه و پایه های آمریکا و شرق و غرب را می زند  شاید به این دلیل بود که پدرش مسلمان بوده است.

وی افزود: اسلام قاعده و فرمولی دارد که دشمنان نتوانستند از پس جبهه اسلام برآیند و اگر در هر کاری طبق این قاعده یش برویم خداوند نتیجه را رقم می زند و این الگویی است که باید دائم به فکر آن باشیم و دائم به خود یادآوری کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و مردم ایران این حماسه های بزرگ را در کارهای سختی انجام دادند که همیشه پیروز بودند و آمریکا را به زبونی کشاندند.

جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه  وضعیت اقتصادی  کشور در شان ملت ما نیست ، گفت : این امر  نشان می دهد که طبق قولمان عمل نکرده ایم و اگر در این بخش هم هم خوب عمل کنیم بهترین ها را رقم می زنیم.

فدوی گفت: ملت ما یکی از قدیمی ترین ملت های دنیا است و حدود ۱۰ هزار سال تاریخ مسلم داریم و گفته می شود اولین جاهایی که کشاورزی در آن انجام شده ایران است.

وی افزود: بهترین بذر کشاورزی را به نام بذر خراسان داریم که افتخار تولیدکنندگان بذر دنیا این است که توانسته اند بذر خراسان تولید کنند و به همین اسم می فروشند.

وی یادآور شد که ایران بالاترین قدمت بهره وری از آب را با حفر قنات های چندهزار ساله دارد که هنوز هم جاری است که نشان از این دارد توانمندی ما به قدری است که به هر مشکلی می توان غلبه کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در کشور افراد فراوانی با  بهره هوشی بسیار بالا  داریم که باید در این بخش مدیریت و ساماندهی صورت گیرد تا با هر موضوعی مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: توانمندی ما خیلی بیش از دشمنی است که مشکل درست می کند و حدود هزاران سال است که به کشاورزی مسلط هستیم و باید ایران منشاء کشاورزی های جنگی باشد نه دیگران و تا در علم به این مرحله نرسیم این دشمنی ادامه دارد وقتی به قله برسیم دشمنی ها تمام می شود.

وی گفت: دشمنان چنان احمقانه رفتار کردند که اگر ما را تحریم نمی کردند و همچنان کشور ما را تامین می کردند جوانان ایرانی به دنبال تولید علم و دانش نمی رفتند و این تحریم ها باعث پیشرفت کشور ما و رسیدن به قله های دانش شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین