لوله استیل با کیفیت : تجارت استیل راد

گزارش بازرگانی،   4000914011

لوله استیل به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. به دلیل اهمیت موارد مصرف لوله های استیل استنلس، مجموعۀ تجارت استیل راد این مقاله را در راستای افزایش سطح آگاهی شما مخاطبین عزیز قرار داده است. افرادی که قصد تهیۀ تجهیزات تأسیسات مجموعۀ خود را دارند، بتوانند با آگاهی کامل انتخاب و خرید لوله استیل را انجام دهند.

ویژگی های لوله استیل

لوله استیل از آلیاژ استیل با گریدهای مختلف به شکل استوانۀ تو خالی ساخته می شوند. لوله های استیل استنلس جهت انتقال سیالات، جامدات و گاز در صنایع مختلف استفاده می شود.

آلیاژ استیل به دلیل ویژگی های فوق العاده خاص و منحصربفردی که دارد، به عنوان یکی از عناصر اصلی جهت ساخت تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. طبیعتاً لوله های استیل نیز از همان مشخه ها برخوردار هستند که در ادامۀ مقاله بیشتر و به صورت تخصصی بدان اشاره می کنیم.

لوله استیل متناسب با نوع آلیاژ در گریدهای متفاوت ساخته می شوند که به طبع آنها یک سری ویژگی های ساختاری و فیزیکی متفاوت از یکدیکر خواهند داشت که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

لوله استیل با داشت خاصیت ضد خوردگی و مقاومت بالایی که در برابر جذب رطوبت دارد، شناخته می شود. امروزه کاربرد گستردۀ انواع لوله استیل را می توان در صنایع مواد غذایی، صنایع پتروشیمی، تأسیسات ساختمانی، صنعت نظامی، صنایع هواپیمایی و غیره مشاهده نمود. با استفاده از لوله ها به راحتی می توان فرآیند انتقال را در پروژه های مختلف انجام داد.

فروش لوله استیل با گریدهای مختلف صورت می گیرد چون دارای یک سری ویژگی های متمایز از یکدیگر هستند و ما قصد داریم در اینجا به معرفی آنها بپردازیم.

امکان خرید لوله استیل در دو دسته بندی اصلی از جمله لوله استیل با درز و بدون درز (مانیسمان) مهیا می باشد.

لوله استیل گرید 300 را می توان به دلیل داشتن درصد بالایی از عنصر کروم مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. در اجرای اکثر پروژه ها از دسته بندی لوله های استیل استنلس با گرید سری 300 از جمله 304، 316، 321 و ... استفاده می کنند.

همانطور که در قسمت پیشین بدان اشاره نمودیم، فروش لوله استیل بدون درز یا همان لوله استیل مانیسمان با گریدهای 304، 316، 321، 310 و دابلکس صورت می گیرد.

البته در سطح بازار امکان خرید لوله استیل درزدار با گرید 304، 316 و دابلکس نیز وجود دارد. بنابراین متناسب با بودجه و نوع سازه ای که قصد ساخت آن را دارید، می توانید از مزایای لوله های استیل درزدار و یا بدون درز استفاده نماوئید.

مشخصۀ لوله استیل استاندارد

به دلیل گستردگی کاربرد لوله استیل در صنایع غذایی، خودروسازی، ساختمان سازی، ساخت پالایشگاه های نفت و گاز و .... دانستن ویژگی های لوله استیل استاندارد برای خریدار ضرورت دارد.

مهمترین ویژگی که لوله استیل استاندارد و با کیفیت باید داشته باشد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسیداسیون می باشد. به عبارتی در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی در برابر جذب رطوبت و آب داشته باشد و رطوبت موجود در هوا موجب زنگ زدگی لوله نگردد. به همین علّت است که در اجرای هر پروژۀ صنعتی شاهد کاربرد لوله استیل 304 و دیگر گریدهای این آلیاژ فولادی در ابعاد مختلف می باشیم.

برای خرید انواع لوله استیل ضد زنگ با ضخامت متفاوت می توانید از طریق تجارت استیل راد با قیمت ارزان تأمین نمائید. جهت استعلام موجودی و قیمت آنلاین لوله استیل می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را جهت سفارش اینترنتی و یا حضوری انجام دهید.

مشخصه های اصلی جهت خرید لوله استیل

به طور کلی جهت خرید لوله استیل، نیاز است که خریدار بر اساس نوع پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارد، تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نماید.

بدیهی است خرید و فروش لوله استیل بر اساس شاخص های قطر خارجی، سایز، رده، نوع ساخت (درزدار و بدون درز) و نوع گرید آلیاژ انجام می گیرد.

بدون شک تغییر هر کدام از این شاخص ها، تأثیر مستقیم بر روی قیمت لوله استیل خواهد داشت. صنایع مختلف جهت تأمین لولۀ استیل مورد نیاز خود، توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمایند که از داشتن کیفیت استاندارد آنها مطمئن باشند.

جهت اطلاع از عرضه و تحویل بار انواع لوله استیل، می توانید با واحد فروش تجارت استیل راد تماس حاصل فرمائید. پیش از سفارش محصولات، می توانید به صورت اینترنتی لیست قیمت انواع لوله استیل را استعلام نمائید و پس از اطمینان حاصل نمودن از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات، سفارش خود را در محل تحویل بگیرید.

موارد کاربرد گستردۀ لوله استیل در صنایع مختلف

از لوله های استیل در مصارف گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته می شود که از ابتدای مقاله به برخی از آنها پرداختیم و در ادامه نیز بر اساس نوع گرید به کاربرد آنها خواهیم پرداخت.

لوله استیل گرید 317 در پروژه های انتقال آب دریا به کار برده می شود.

لوله استیل گرید 304 مصارف متعددی در ساخت تجهیزات تصفیه خانه جهت مرتفع نمودن سختی آب و عملیات فشرده سازی هوا (سیستم کمپرسور هوا) مورد استفاده قرار گرفته می شود.

لوله استیل گرید 316 جهت فرآیند نمونه گیری در کارخانجات تولید مواد غذایی به کار برده می شود.

به طور کلی از لوله های استیل جهت تولید مواد شیمیایی ، تولید محصولات دارویی و پزشکی، ساخت تجهیزات پزشکی، سیستم های انتقال گاز و نفت، خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری، سیستم های تصفیه خانه صنعتی و خانگی، سیستم های آبرسانی شهری و .... به کار برده می شوند.

گروه تجارت استیل راد امیدوار است، تا این قسمت از مقاله، توانسته باشد نقش اساسی و کاربردی لوله های استیل را در صنایع مختلف تشریح نموده باشد. هنگام خرید لوله استیل، کیفیت را لوله را به طور دقیق بررسی نموده و لوله های استیل با مشخصه های استاندارد تهیه نمائید تا اجرای پروژه های صنعتی که قصد راه اندازی آنها را دارید با موفقیت راه اندازی گردد.

در صورت سهل انگاری در خرید لوله استیل ضد زنگ، ممکن است در کوتاه مدت رسوب به خود گرفته و موجب اکسید شدن لوله گردد و این مسئله شما را متحمل خسارت می کند و نیاز به تعویض و خرید مجدد لوله داشته باشید.

از دیگر موارد کاربرد مهم لوله های استیل در صنعت ساختمان سازی است. در واقع جهت ساخت نرده های استیل برای دکوراسیون داخلی ساختمان از لوله استیل 304 و یا 316 استفاده می شود. البته درزدار و مانیسمان بودن لوله بر روی نمای ظاهری لوله و همچنین قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم متناسب با نوع کاربری که در نظر گرفته اید، انتخاب و خرید لوله استیل را انجام دهید.

جهت خرید انواع لوله استیل مانیسمان و درزدار می توانید با تجارت استیل راد تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ فعالیت بلند مدت، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی جهت تهیۀ محصول با کیفیت و استاندارد می باشند.

کلام آخر، این است که شما صنعت گران با صرف هزینۀ معقول در زمان به موقع، می توانید صرفه جویی مالی برای اجرای پروژه های خود فراهم نمائید. به عبارتی خرید لوله استیل با دوام و ضد اکسداسیون با قیمت مناسب و متعارف بازار برای شما مقرون به صرفه تر از لوله استیل از بازار است که احتمال ناخالص بودن آنها وجود دارد. این مسئله خسارت سنگین برای پروژه شما در پی خواهد داشت.

https://tsteelrad.com/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین