جنایت‌های سرویس جاسوسی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی

گروه جهان الف،   4000913096 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

جنایت‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن در اراضی ۱۹۴۸ از خلال اعمال سیاست‌های مختلف تشدید و منجر به قربانی ده‌ها نفر شده است.

جنایت‌های سرویس جاسوسی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش الف، در سال‌های گذشته، سرویس‌های جاسوسی و امنیتی اسرائیل تمایلی به تعقیب سازمان‌های جنایتکار در سرزمین‌های اشغالی نداشتند؛چراکه خودشان در تغذیه این سازمان‌ها و سرپوش گذاشتن بر رویه‌های آنها که منجر به قربانی شدن  بسیاری شد، شریک بوده‌اند. تاجایی که از سال 2000 تاکنون بالغ بر 1500 نفر قربانی اقدامات سازمان‌های جنایتکار شده‌اند.

 مقامات رژیم صهیونیستی این بی‌تفاوتی را کنار گذاشتند و بدین تریب اعلام کردند که قرار است  برنامه‌ای موسوم به « مبارزه با جرم و جنایت» را توسعه دهند؛ اما این برنامه روز به روز ثابت می‌کند  که این طرح تنها افرادی را شامل می‌شود که سرباز یا نیروهای نظامی را مورد هدف قرار دهند .در واقع جنایت در سرزمین‌های اشغالی  تشدید شده  و تمامی جنایتکاران بدون مجازات  و آزاد  هستند.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بیشتر اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی اسرائیل به حذف فیزیکی شخصیت‌های فلسطینی و غیرفلسطینی  مربوط می‌شود که به نوعی با موجودیت این رژیم جعلی در تضادند و برای بقای آن خطر محسوب می‌شوند.همچنین این دستگاه جاسوسی  بخش جنگ روانی و تبلیعات رسانه‌های و عملیات فریبکارانه را برعهده دارد. موساد از سال 2000 براي جذب تعداد بيشتري از جاسوسان به تبليغات گسترده اقدام کرده است.

فلسطینیان ساکن در اراضی اشغالی 1948 که تحت حکمرانی رژیم صهیونیستی  قرار دارند، در شرایط بسیار نامساعدی به سر می‌برند. فقر، بیکاری و بحران‌های معیشتی باعث شده تا رژیم صهیونیستی از این فرصت برای جذب جوانان ساکن در اراضی اشغالی 1948 برای سرویس‌های جاسوسی سوء استفاده کند و به ‌آن‌ها اعلام کرده که راحت‌ترین راه برای جوانانی که امکان تحصیل و کار ندارند، پیوستن به سازمان جاسوسی اسرائیل است.

رژیم صهیونیستی  علاوه بر سیاست  اعمال فقر ، سیاست فلج‌کننده بانکی را برای شهروندان فلسطینی ساکن در اراضی اشغالی 1948  اتخاذ می‌کند تا جوانان را به سمت استقراض از بازار سیاهی که توسط سازمان‌های جاسوسی  اداره می شود، سوق  دهد و از آنجایی که سازمان‌های وام‌دهنده،  وام‌هایی با بهره زیاد  می‌دهند، وام گیرندگان قادر به پرداخت  اقساط خود نیستند بدین‌ترتیب مورد تهدید و اخاذی قرار می‌گیرند و با تصاحب اموال آن‌ها و یا تصاحب اموال خانواده شخص به اهداف جنایتکاراته خود می رسند. 

اما جنایت سازمان‌های جاسوسی و امنتی رژیم صهیونیستی به همین جا ختم نمی شود، زیرا اعضای خانواده فرد بدهکار تا زمان واگذاری اموال یا پرداخت بدهی تحت تعقیب هستند و در صورت عدم پاسخگویی مورد هدف قرار می‌گیرند و کشته می‌شوند.

سازمان‌های جنایتکار که توسط خانواده‌هایی نزدیک با مقامات صهیونیستی اداره می‌شوند،  در چندین زمینه از جمله قاچاق اسلحه و مواد مخدر، پولشویی، بانکداری، اخاذی، جمع آوری بدهی و غیره فعالیت می‌کنند. اقداماتی که تنها در ماه گذشته ده قربانی، ده‌ها مجروح به جا گذاشت. وحشتناک ترین این حوادث، کشتن یک مادر در مقابل چشمان فرزندانش در « مغار»  ،کشته شدن یک جوان دیگر در مقابل چشمان تعدادی از پسرانی که در حال بازی فوتبال در محله «الحلیصه» در حیفا بودند و همچنین تیراندازی به مدیر مدرسه در مقابل چشمان دانش آموزانش،  بود. همچنین گزارش‌هایی  مبنی بر تبدیل عروسی در شهر « طیبه» به مراسم ختم که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 6 نفر شد، به ثبت رسید. 

امروزه اسرائیل قانون جنگل را اجرا می‌کند ؛همانطور که« عومر بارلیف» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل اعلام کرد که سرویس های امنیتی و جاسوسی اسرائیل  پشت گسترش و تشدید  این بی قانونی  ایستاده و اوضاع کنونی خارج از کنترل است.رسانه‌های عبری به دنبال تشدید جنایت‌ها و بی‌قانونی‌ها در اراضی 1948 بارها اذعان کردند که اسرائیل در حال از دست دادن  کنترل اراضی 1948 است.همچنین بسیاری از منابع از پخش گسترده سلاح‌ها  در دست جنایتکاران خبر دادند که هیچ کس از تعداد این سلاح‌ها خبر ندارد. بر اساس گزارش «گیلاد اردان» وزیر پیشین امنیت داخلی رژیم صهیونیستی  بین 400 تا 600 هزار  سلاح برآورد شده که بیش از 70 درصد آن  توسط سربازان اشغالگر صهیونیستی  به سازمان‌های جنایتکار  فروخته شده، درحالی که ادارات مربوطه گزارش می‌دهند که این سلاح‌ها به سرقت رفته‌اند.

ساختار امنیتی و جاسوسی  اسرائیل از قیام فلسطینیان مناطق 1948 در جریان جنگ (سیف القدس) شدیدا شوکه و غافلگیر شد و فلسطینیان دست به اقداماتی زدند که پلیس اسرائیل هرگز آمادگی تعامل با آن را نداشت. مقامات اقدامات فلسطینیان را نوعی اعلام جنگ نه تنها علیه پلیس بلکه علیه ساختار حاکم اسرائیل دانستند. این امر باعث شد تا رژیم صهیونیستی ده‌ها طرح برای «مبارزه با جنایت» با ایجاد  یک واحد مخفی برای ورود به روستاها و شهرهای فلسطینی و جذب بیش از 1200 نفر  اعلام کند در حالی که در اوایل ماه گذشته رژیم صهیونیستی  ادعا کرد که یکی از کمپین‌های«دلالان بزرگ اسلحه» را هدف قرار داده که بعدها مشخص شد  منظور از کمپین سلاح‌ها بازداشت یک فرد در حین تیراندازی به جیپ نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی  بوده است.

در سایه شرایط غیر انسانی موجود در اراضی 1948 فلسطینیان ساکن این منطقه هر روز با چالش‌ها و مشکلات  جدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند و سرنوشت نامعلومی دارند، سرنوشتی که گاهی اوقات آن‌ها را در دام فریب‌های رژیم صهیونیستی گرفتار می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۲۲۰۹۳۰۹:۳۰:۰۳ ۱۴۰۰/۹/۱۴
لعنت بر هرچی نژادپرسته در هرکجای جهان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های دیروز

    پربحث‌های هفته

    1. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    2. روسفیدی «هنیه»

    3. فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم

    4. موج نخست موشک‌های بالستیک ایران به اراضی اشغالی شلیک شد

    5. پایان جلسۀ شورای امنیت بدون صدور قطعنامه

    6. سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد

    7. مشاهده پهپاد شلیک شده به سمت رژیم صهیونیستی در کرمانشاه

    8. واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی

    9. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    10. آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد  

    11. نتايج عمليات وعده صادق

    12. وزیر خارجه اردن: مسوولیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه برعهده اسرائیل است

    13. نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است

    14. اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی

    15. تماس تلفنی کامرون با امیرعبداللهیان؛ تاکید بر کاهش تنش‌ها

    16. فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد

    آخرین عناوین