چطور طرح لباس متفاوت بپوشیم

گزارش بازرگانی،   4000913067

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو. این مثل با اینکه خیلی درست است، اما در خرید لباس و انتخاب پوشش مورد علاقه مناسب به هیچ وجه کاربرد ندارد. شاید در گذشته ها که دسترسی مردم به منابع اینترنتی کمتر بود، خرید لباس محدود می شد به ویترین فروشگاه ها و گاهی هم تبلیغات شبکه های تلویزیونی و پوشش سلبریتی ها. این محدودیت ها باعث شده بود تا خیلی از افراد واقعا نتوانند تی شرت یا هر نوع لباس مورد علاقه خودشان را تهیه کنند. خیلی از افراد هم اصلا نه لباس مارک خاصی را می پسندند و نه طرح های تکراری که در بازار فروخته می شوند.

طرح های روی لباس

پیشنهاد ما به افرادی که اهل طرح های متفاوت و سخت سلیقه هستند این است که سری به سایت طرح با تو بزنند. در اینجا لباس ها از نظر طراحی و مدل تنوع بسیاری دارند و مشتری حق دارد، طرح مورد علاقه خودش را انتخاب کند. طراح ها هم در این سایت می توانند، طرح های خودشان را توی فروشگاه قرار بدهند و به مشتری های متفاوت پسند آن ها را بفروشند. اما بد نیست با برخی از طرح های متفاوتی که در این فروشگاه وجود دارد بیشتر آشنا شویم.

انواع طرح لباس های مختلف

شاید باورتان نشود، اما به تعداد آدم های روی زمین طرح لباس وجود دارد. به خصوص این طرح ها را می توانید به راحتی در فروشگاه های اینرتنتی معتبر پیدا کنید. در ادامه چند تا از معروفترین طرح های تی شرت و لباس را معرفی کردیم.

طرح لباس فیلم و سریال

خیلی از افراد دوست دارند که روی تیشرت خود، طرح سریال محبوبشان را چاپ کنند. مثلا یکی از این سریال ها سریال فرندز است. انواع طرح سریال فرندز روی تیشرت هم می تواند یادآور خاطرات خوش این سریال باشد و هم نشانه علاقه زیاد شما به این سریال محبوب. اگر هم اهل کارتون و انیمه هستید، باز هم طرح های متنوعی وجود دارند و می توانید از بین آن ها تی شرت مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.

طرح لباس مشاغل

اینکه لباس ما بیانگر شغل ما باشد، ایده جالبی به نظر می رسد. به خصوص افرادی که اهل دنیای دیجیتال و برنامه نویسی هستند، برای خرید تی شرت های سئو و تیشرت هایی با طرح هکرها سر و دست می شکنند.

طرح لباس مذهبی

لباس های مذهبی هم طرفدارهای خاص خودشان را دارند. از این لباس ها در مناسبت های مذهبی استقبال خیلی خوبی می شود. انواع طرح های متنوع این لباس می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که به دنبال طرح های خاص می گردند.

طرح طبیعت

پوشیدن تی شرتی با طرح طبیعت نشان دهنده روحیه مسئولیت پذیر و سبز شماست. اگر طبیعت گردی می کنید یا به محیط زیست علاقه دارید، حتما این طرح را امتحان کنید. افرادی هم که اهل کمپینگ و زدن به جاده هستند، نمونه های جذابی از تی شرت های طرح طبیعت را پیدا خواهند کرد.

لباس های زمستانی طراحی شده

بیشتر لباس های طرح دار محدود به تی شرت ها می شوند، اما جالب است بدانید که گاهی می توان لباس های زمستانی هم با طرح های متنوع پیدا کرد. مثلا خرید دورس با طرح متنوع و یا هودی ها می تواند یک گزینه جالب برای پوشش خاص شما در زمستان ها باشد. انواع طرح های مختلف را روی این لباس های زمستانی می توانید پیدا کنید.

طرح شخصیت های معروف

سریال پیکی بلاندرز را یادتان هست. طرح شخصیت های معروف مثل تامی پیکی بلاندرز روی تی شرت و انواع لباس هم یک طرح خاص دیگر است که حتما باید امتحان کنید.

طرح حیوانات

این سیاره متعلق به حیوانات هم هست. پوشیدن لباس های طرح حیوانات می تواند فرصتی باشد برای نشان دادن دوستی با این موجودات دوست داشتنی.

تایپوگرافی

تی شرت ها و لباس های تایپوگرافی در جهان طرفداران بسیاری دارد. انواع طرح های ایرانی و خارجی این تی شرت ها می تواند استایل شما را متفاوت نشان بدهد.

تیشرت گیمینگ

اگر اهل گیم هستید یا استریمرید، پیشنهاد می کنیم حتما تیشرت گیمینگ بپوشید تا هم متفاوت تر باشید و هم اینکه توجه مخاطب خود را بیشتر جلب کنید.

طرح های ورزشی

تی شرت های ورزشی جذابی در بازار موجودند که برای علاقمندان به ورزش یا ورزشکاران گزینه مناسبی به نظر می آیند.

طراحی گرافیکی

انواع تی شرت و لباس هم موجودند که طرح های گرافیکی خاص دارند. پوشیدن این لباس ها می تواند در متفاوت نشان دادن ظاهر شما بسیار کارساز باشد.

طرح موسیقی

لباس های طرح موسیقی جذابیت بسیاری دارند. این لباس ها روحیه هنری شما را به نمایش می گذارند. چه خوب که با پوشش خودتان بتوانید به راحتی علایق موسیقیایی خود را به دیگران نشان بدهید.

ادبیات و شعر

افراد علاقمند به شعر و شاعری و ادبیات هم می توانند از لباس های طرح ادبیات و شعر استفاده کنند. پوشیدن این لباس ها خوشبختانه در ایران به خوبی جا افتاده و طرفداران بسیاری هم دارند.

لباس های طرح دار با ما حرف می زنند

لباس های طرح دار به خوبی می توانند شخصیت ما را به مخاطبانمان نشان بدهند. پوشیدن این لباس ها باعث می شود تا طرف مقابل خیلی سریع علایق و سلایق ما را درک کند. حتی گاهی در قرارهای دوستانه ممکن است این لباس ها باعث نزدیکی بیشتر شود و موضوعی باشد برای گفتگو و لذت بردن بیشتر از با هم بودن. با این حساب پیشنهاد می کنیم که شما هم حتی شده یکبار لباس با طرح متفاوت بپوشید و ببینید این تفاوت چقدر می تواند در روحیه شما و نزدیکانتان تاثیرگذار باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین