بهترین لپ تاپ‌ های گیمینگ جمعه سیاه

گزارش بازرگانی،   4000908047

جمعه سیاه یا بلک فرایدی یکی از بهترین موقعیت‌ها برای استفاده از تخفیف‌های فوق العاده است. اگر قصد دارید تا پرفروش‌ترین و در عین حال پرکاربردترین لپ تاپ را خریداری کنید، گزینه‌هایی که در این لیست معرفی می‌کنیم را بررسی کنید.

مشخصات لپ تاپ‌های گیمینگ

عملکرد و مشخصات:

از مهمترین ویژگی‌هایی که باید در هر لپ تاپ گیمینگ به آن توجه کنید، پردازنده (CPU) است که وظایف کلی را انجام می‌دهد و کارت گرافیک آن (GPU) که ​​تصاویری پیشرفته را ارائه می‌دهد، تا بازی‌ها به درستی اجرا شوند. لپ تاپ‌های گیمینگ معمولا دارای چند ترکیب مختلف CPU و GPU هستند؛ به این صورت که پردازنده Intel یا AMD و کارت گرافیک AMD یا Nvidia در آن‌ها استفاده می‌شود.

قطعات AMD نسبت به نسخه‌های اینتل و انویدیا بسیار رقابتی شده است؛ بنابراین انتخاب بین این دو، تا حد زیادی به تفاوت‌های کوچک در عملکرد برمی‌گردد. بسیاری از بازی‌ها برای کارت‌های گرافیک Nvidia یا AMD بهینه شده‌اند تا از جلوه‌های بصری ویژه‌ای استفاده کنند؛ بنابراین قبل از انتخاب و خرید لپ تاپ برای بازی، عناوین بهینه شده هر سازنده را بررسی کنید.

رزولوشن در مقابل نرخ تازه سازی:

وقتی صحبت از صفحه نمایش به میان می‌آید، دو ویژگی مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید؛ وضوح و نرخ تازه سازی. اکثر لپ تاپ‌های مخصوص بازی با رزولوشن 1080p شروع می‌شوند و نرخ تازه سازی به شما می‌گوید که چگونه صفحه نمایش می‌تواند به سرعت تجدید شود. نرخ‌های تازه سازی بین 144 هرتز تا 165 هرتز برای لپ تاپ‌های بازی شروع می‌شود و در برخی از مدل‌ها تا 360 هرتز افزایش می‌یابد.

اگر می‌خواهید بازی‌های شما تا حد امکان جذاب و دقیق به نظر برسند، انتخاب یک صفحه نمایش 1440p یا 4k بهترین انتخاب است. لپ تاپ‌های گیمینگ با صفحه نمایش 4k کمی کمیاب و بسیار گران هستند، بنابراین ما 1440p را پیشنهاد می‌دهیم که تصاویری غنی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد. اما اگر شما یک گیمر رقابتی هستید که دقت بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت دارد، بهتر است از یک صفحه نمایش 1080p استفاده کنید.

اندازه صفحه نمایش و قابلیت حمل:

لپ تاپ‌های بازی به طور کلی بزرگتر و حجیم‌تر از مدل‌های معمولی هستند. بیشتر لپ تاپ های مخصوص بازی در محدوده 15 اینچی هستند که قدرت متوسط و قابلیت حمل را دارند. کسانی که قصد دارند بیشتر بازی‌های خود را در خانه انجام دهند، باید از لپ تاپ‌های گیمینگ 17 اینچی انتخاب کنند که بزرگترین صفحه نمایش ممکن و اجزای قدرتمندی را ارائه می‌دهند اما به راحتی قابل حمل نیست.

اپل مک بوک Air M1 2020 (256 گیگابایت)

قصد خرید هر دستگاه دیجیتالی را که داشته باشید، قطعا نام اپل را در صدر لیست خواهی دید؛ MacBook Air مفیدترین و کاربردی‌ترین لپ تاپ در جهان است که می‌توانید خریداری کنید. مک بوک ایر آخرین نسخه‌ پردازنده‌های اینتل را با تراشه M1 خود اپل تعویض کرده است. فن‌های خنک کننده با یک پخش کننده حرارت آلومینیومی در داخل دستگاه جایگزین شده‌اند و تراشه M1 را بسیار کارآمدتر کرده است.

لنوو Yoga 9i

پلتفرم Evo اینتل این بار در یک شاسی تمام فلزی نازک و در عین حال بادوام کانورتیبل پریمیوم لنوو ارائه می‌شود. این مدل پردازنده Core i7 نسل یازدهم، 16 گیگابایت رم، گرافیک Intel Iris Xe و 512 گیگابایت SSD دارد. صفحه نمایش لمسی 14 اینچی وضوح 4K دارد و با استفاده از قلم می‌توانید برای طراحی استفاده کنید.

ایسوس ROG Zephyrus G14 GA401

لپ تاپ گیمینگ ایسوس G14 یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگی است که می‌توانید خریداری کنید؛ این دستگاه کوچک است اما عملکرد بازی آن قوی است. برای کانفیگ لپ تاپ از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 4900HS به همراه تراشه گرافیکی 6 گیگابایتی Nvidia GeForce GTX 1660 Ti به همراه 16 گیگابایت حافظه و یک ترابایت NVMe PCIe از نوع SSD دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچ است و فرکانس 120 هرتزی 1080 P برای تجربه بازی روان‌تر دریافت می‌کنید.

لنوو Flex 5 Chromebook

اگر برای یک روز تمام و سفر، نیاز به یک کروم بوک دارید این لپ تاپ 13 اینچی لنوو دو در یک را از دست ندهید. پردازنده Core i3-10110U اینتل، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت درایو حالت جامد دارد. صفحه نمایش FHD ، عملکرد عالی و عمر باتری فوق العاده‌ای دارد. اما یک ایرادی که لنوو فلکس دارد این است که برای استفاده در فضای باز و محیط نورانی چندان مناسب نیست؛ زیرا نور صفحه نمایش بسیار کم است.

در آخر برای بررسی انواع لپ تاپ گیمینگ و قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

آخرین عناوین