برنامه هسته‌ای و پهپادی ایران، صدای رژیم صهیونیستی را درآورد

گروه جهان الف،   4000830082

«ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به بحرین رفته است، در اجلاس امنیتی منطقه‌ای «گفت‌و‌گوی منامه» علیه ایران لفاظی کرد.

برنامه هسته‌ای و پهپادی ایران، صدای رژیم صهیونیستی را درآورد

به گزارش فارس، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که تنها رژیم دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، در اجلاس منامه، ادعاهای بی سند و بی اساس تل‌آویو علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران را تکرار کرد.

بنا بر گزارش خبرنگاران اعزامی رژیم صهیونیستی به پایتخت بحرین، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) برای اجلاس امنیتی منطقه‌ای «گفت‌و‌گوی منامه» سخنرانی کرد.

ایال هولاتا در این سخنرانی، ضمن تکرار ادعاها و لفاظی‌ها علیه برنامه هسته‌ای و فناوری پهپاد‌های ایران موضع‌گیری کرد و توافقات سازش عادی‌سازی روابط تل‌آویو با امارات عربی متحده و بحرین را مورد تحسین قرار داد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونستی خطاب به حاضران اجلاس منامه ادعا کرد، خاورمیانه (منطقه غرب‌ آسیا) و جهان در قبال ایران در یک مقطع حساس قرار دارد.

این مقام ارشد کابینه رژیم اشغالگر قدس ادعا کرد: «اکنون زمان آن رسیده که یک پیغام واحد به ایران فرستاده شود: ما هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح‌های اتمی نخواهیم داد».

مشاور امنیتی تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا ادامه داد: «ما باید این موضوع را تشخیص دهیم که ایران در حال خریدن زمان است و تلاش می‌کند امتیازات بیشتری در مورد موضوع هسته‌ای بگیرد مگر اینکه قاطعانه در مقابل آن بایستیم».

ایال هولاتا سپس مدعی شد: «اگر ایران به سلاح‌های اتمی دست یابد، این منطقه (غرب آسیا) وارد یک مسابقه برای تسلیحات اتمی خواهد شد».

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی در اجلاس امنیت منطقه‌ای «گفت‌و‌گوی منامه» ضمن موضع گرفتن علیه پهپادهای ایرانی، به پیشرفت‌های ایران در این زمینه اذعان کرد.

به گفته او «ایران پیشرفت های زیادی در توسعه و استفاده از پهپاد داشته است اما برنامه توسعه اتمی این کشور در صدر لیست تهدیدات قرار دارد».

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنرانی خود به توافق سازش عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی شامل امارات عربی متحده و بحرین با این رژیم اشاره کرد.

هولاتا مدعی شد: «پس از گذشت یک سال از توافق ابراهیم، واضح است که این توافقنامه گامی مهم رو به جلو برای همکاری و شکوفایی منطقه‌ای است».

ادعاهای ضد ایرانی این مقام رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که برنامه هسته‌ای ایران تحت شدیدترین رژیم بازرسی‌های بین‌المللی در جهان قرار دارد.

لفاظی تازه یک مقام رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران در آستانه از سرگیری مذاکرات با واسطه ایران و آمریکا در وین ایراد شده است.

قرار است هشتم آذرماه نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور نمایندگان ارشد ایران و گروه ۱+۴ (فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه و چین) برگزارش ود و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم در وین با نمایندگان این گروه دیدارهای جداگانه داشته باشد.

دروغ‌پراکنی مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن علیه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران موضوع جدیدی نیست و تل‌آویو طی دهه‌های گذشته همواره ادعا کرده که ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است.

 جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که برنامه هسته‌ای این کشور صرفا برای مصارف مسالمت‌آمیز است. علاوه بر این، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب فتوایی علیه سلاح اتمی صادر کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بر نیاز ایران به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کرده و فرمودند: «فکر اسلامی ما می‌گوید سلاحی که در [کاربرد] آن، غیر مسلّحین، غیر نظامی‌ها، و مردم عادّی تلف می‌شوند، این سلاح ممنوع است. این سلاح ممنوع است؛ حالا هسته‌ای باشد یا شیمیایی باشد یا غیر این‌ها؛ این سلاح ممنوع است» 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین