روايت حجاريان از انشعاب اصلاح‌طلبان/ مصباحی مقدم :دولت از انتصاب‌های حاشیه دار بپرهیزد/ ماجراي جدال لفظي دو نماينده چه بود؟

گروه سیاسی الف،   4000811088 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روايت حجاريان از انشعاب اصلاح‌طلبان/ مصباحی مقدم :دولت از انتصاب‌های حاشیه دار بپرهیزد/ ماجراي جدال لفظي دو نماينده چه بود؟

آخرين آمار كرونا در ايران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بيشتر بخوانيد:

اولویت‌بندی واکسیناسیون ایرانی‌ها چگونه تعیین شد؟ 

***

محدودیت‌های کرونایی تا پایان پیک ششم باقی است 

 احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه قرارگاه ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: موضوع جلسه قرارگاه بیشتر راجع پیک ششم کرونا بود و نگرانی هایی راجع به این موضوع وجود دارد؛ متاسفانه هم اکنون ۲۲ شهر قرمز داریم و احتمال قرمز شدن شهرهای دیگر هم وجود دارد و باید نسبت به پیک ششم مراقب باشیم.

وزیر کشور افزود: یکی از مباحث امروز تقویت طرح شهید سلیمانی و غربالگری ها و تست های سریع بود. از سوی دیگر بحث شد تا برای کنترل پیک کرونا در شهرهای قرمز گروه‌های خاصی فرستاده شود که برای شهرهای نارنجی هم همین طور است. وحیدی گفت: با توجه به نگرانی‌های موجود، در محدودیت‌های کرونایی تغییراتی حاصل نشده و این محدودیت‌ها تا رفع پیک ششم به قوت خود باقی است.

وی درباره لغو محدودیت‌های تردد شبانه گفت: لغو محدودیت‌های شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود و بعد مصوبات اطلاع رسانی خواهد شد.

بيشتر بخوانيد:

احتمال اضافه شدن به شهرهای قرمز وجود دارد

***

مصباحی مقدم :دولت از انتصاب‌های حاشیه دار بپرهیزد

غلامرضا مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا با انتصاب نزدیکان مقامات سیاسی در پست‌های مختلف موافقید یا خیر؟ نقاط قوت و ضعف این انتصابات را چه می‌دانید؟ به  خبرآنلاین گفت: حقیقت این است که در انتصابات فامیلی به فرض اینکه رعایت شایسته سالاری صورت گیرد شبهه ناک است. شبهه آن این است که همین شایسته سالاری و همین شایستگی‌ها را ممکن است فرد دیگری هم داشته باشد.

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که توصیه شما به دولت آقای رئیسی در این خصوص چیست؟ آیا از خویشاوندان شخص شما هم در دولت جدید پُست گرفته‌اند؟ عنوان کرد: به آقای رییسی توصیه می کنم از چنین انتصاب‌های حاشیه داری در دولت پرهیز کنند. نکته دیگر اینکه، هیچ یک از فامیل‌های بنده در این تغییر و تحولات مسئولیتی پیدا نکرده‌اند و بنده برای هیچ یک از بستگانم واسطه نشدم. اگر مواردی هم در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه فلانی خویشاوند مصباحی مقدم است، دروغ محض است. آنها چنان به طور قاطع، این گونه دروغ‌ها را مطرح می‌کنند که مثلا فرد خودش هم باورش می شود ولی حقیقت ندارد و کذب محض است. من از خویشاوندانم کسی را به مسؤلیت نرسانده‌ام. 

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: حقیقت این است که VOA و ظاهرا BBC و منافقین به صورت بسیار گسترده‌ای انتشار داده اند که داماد مصباحی مقدم مسئولیت فلان پُست مهم را بر عهده گرفته است. بنده چهار داماد دارم و هیچ کدام چنین مسئولیتی ندارند. 

 

***

انتقاد تند يك روزنامه از سفير كره جنوبي در ايران

روزنامه جوان نوشت: انتشار تصاویر خباثت‌آلود اهدای یک کارتن ماسک از طرف سفیر وقیح کره‌جنوبی به بیمارستان خصوصی آتیه، موج اعتراض فعالان فضای مجازی نسبت به مدیریت این بیمارستان را برانگیخت.

آن سفیر حقیرکره به درک! چرا وزارت‌خارجه تنها به این بسنده کرد که «به این ماجرا در حد طنز نگاه می‌کنیم!» این اتفاقاً بسیار گریه‌آور است! طنزی نبود که کسی به آن بخندد. اگر سفارت کره‌جنوبی دغدغه کمک به مردم ایران را داشت، در این دوران تحریم و کرونا که معیشت زندگی مردم را به‌هم ریخته، پول مردم ایران را بازمی‌گرداند و بلوکه نمی‌کرد. وگرنه اهدای تعدادی ماسک در حالی که ۷ میلیارد دلار پول مردم ایران – چیزی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان- از شهریور سال ۹۷ دست دولت کره است، چه معنایی جز تحقیر ملت ایران دارد؟ هر ماسک را با مردم ایران چند میلیون دلار حساب کرده اید؟!

ماجرای این ماسک‌های اهدایی به نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه هم کشیده شد و سعید خطیب‌زاده در این باره گفت: «این را فعلاً در حد طنز نگه می‌داریم. فکر می‌کنم هیچ ملتی برنتابد که دست ملت دیگری در جیبش باشد. پول‌های جمهوری اسلامی ایران باید برگردد و این‌ها پول‌های قطعی جمهوری اسلامی ایران است. تلاش‌هایی صورت گرفته، ولی به اندازه کافی نبوده است.» هرچند این اظهارات کافی نبود و نیست و وزارت‌خارجه دولت انقلابی باید نشان دهد فرق انقلابی و دیپلمات چیست.

مردم سفیر  کره را ر‌ها نخواهند کرد و این توهین آشکار را در آینده روابط اقتصادی و عاطفی و فرهنگی با دولت برده امریکا در نظر خواهند گرفت.

***

ارجاع گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضائیه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص عملکرد رئیس وقت ستاد ملی مقابله با کرونا (رئیس جمهور سابق)در راستای اجرای ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و در نهایت با ارجاع این گزارش به قوه قضاییه موافقت کردند.

***

جدال لفظی دو نماینده درباره واکسن «کرونا»/ حرف خلاف واقع نزنید

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی عملکرد حسن روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا، دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یکدیگر درگیر شدند. قضیه از این قرار بود که محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی تأکید کرد که باید در تزریق واکسن کرونا، اقناع صورت گیرد و نباید واکسیناسیون کرونا به صورت اجباری انجام شود.

این تذکر نقدعلی باعث شد تا جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس به طرف نقدعلی برود و بر سر وی فریاد بزند.

کریمی قدوسی خطاب به نقدعلی گفت: تزریق واکسن کرونا موضوعی است که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است و همه مردم باید واکسن بزنند و شما نباید از تریبون مجلس حرفی خلاف این مسئله مطرح کنید.

این پایان کار نبود و جدال لفظی بین این دو در مورد واکسن کرونا ادامه داشت و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جای خود بلند شدند و به سمت این دو نماینده آمدند تا آنان را آرام کنند.

درگیری لفظی بین این دو نماینده تا دقایقی نظم صحن مجلس را به هم زد و در نهایت وساطت چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث شد درگیری بین نقدعلی و کریمی قدوسی به پایان برسد.

***

شروط غرب را نمیپذیریم

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با مهر در واکنش به اظهارات برخی از افراد مبنی بر اینکه دولت چاره‌ای جز پذیرش شروط غربی‌ها در برجام ندارد چرا که وضعیت اقتصاد در گرو برجام است، اظهار داشت: مدافعان ارتباط با غرب هشت سال همین مطالب را مطرح کردند اما با وجود برجام، هیچ گشایشی در وضعیت اقتصادی کشورمان به‌وجود نیامد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که می‌گویند ما باید تمام شروط غربی‌ها را برای ادامه برجام بپذیریم، حرف باطلی می‌زنند و ما به هیچ‌وجه زیر بار این مسئله نمی‌رویم.

***

اجتماع میدانی یوم‌الله ۱۳ آبان در همه شهرهای کشور

 حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست اعلام برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: اجتماع مردمی و ضد استکباری مراسم 13 آبان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از 800 شهر کشور و به صورت همزمان در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 13 آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات برگزاری مراسم در تهران گفت: مراسم ویژه تهران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی به صورت چینش صندلی ها برگزار خواهد شد، گفت: همچنین مراسم به صورت زنده از طریق برنامه شبکه اجتماعی شاد برای دانش آموزان پخش می­‌شود.

بيشتر بخوانيد:

نشست خبری برگزاری روز ملی ۱۳ آبان 

 

***

انشعاب در اصلاحات؟

صبح نو نوشت: از انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آنقدری نگذشته که فراموش کنیم، کدام چهره‌های اصلاح‌طلب دعوت به تحریم انتخابات کردند، کدام‌ها فرمان مشارکت داده و کدام‌ها رسما نامزد معرفی کردند. این موضوع درباره رویکرد احزاب اصلاح‌طلب و آن تشکل انتخاباتی‌شان نیز صدق می‌کند؛ طیف محافظه‌کارتر تکلیف خود را معلوم کرده و خواهان فعالیت در چارچوب نظام و مشارکت در انتخابات است ولو اینکه شکست بخورد، چنانچه خورد اما طیف رادیکال‌ این جریان به خاطر اینکه زیربار شکست نرود و وجهه اپوزیسیونی‌اش زیر سوال نرود، به‌سوی تحریم انتخابات که هم رویکرد دشمنان و براندازان است، رفت.

اختلاف میان طیف محافظه‌کار و رادیکال اصلاحات، پس از انتخابات هم به قوت خود باقی ماند؛ البته در این میان محافظه‌کارها مشخصا در حزب کارگزاران سازندگی، تحت‌فشار تحریم‌کنندگان عرصه رسمی سیاست [و به قول خودشان اصلاح‌طلبان جامعه‌محور] قرار گرفتند و نشانه‌هایی دال بر کنار رفتن کرباسچی از دبیرکلی این حزب طی هفته‌های گذشته دیده شده است. با وجود افتراق میان دو حزب اصلی جبهه اصلاحات یعنی حزب کارگزاران‌سازندگی و حزب اتحادملت و اقمار پیرامونی هر یک از این دو، اصلاح‌طلبان پس از انتخابات به‌طور مستمر از بازیابی اصلاحات و اصلاح‌طلبی سخن گفتند...

سعید حجاریان، روز گذشته در اظهاراتی، تبدیل اصلاحات به دو جریان مجزا را کاملا محتمل ارزیابی کرد.حجاریان در گفت‌وگو با سایت «انصاف‌نیوز» با اشاره به وجود اختلاف میان دو طیف لیبرال‌دموکرات و سوسیال‌دموکرات در جبهه اصلاحات تصریح کرد: «در همین انتخابات اخیر دعوا بین کارگزاران و اتحاد[ملت] بود. بقیه یا این‌طرفی بودند یا آن‌طرفی». حجاریان در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که «در دو انتخابات اخیر که با هم توافق نداشتند، فکر می‌کنید در انتخابات‌های بعدی ممکن است به اجماع برسند» اظهار کرد: «اگر نشود، می‌شوند دو جریان». درواقع حجاریان تصریح داشته که در صورت عدم اجماع حزب کارگزاران سازندگی و حزب اتحاد ملت بر سر یک راهبرد و تاکتیک مشخص در انتخابات آینده(مجلس دوازدهم)، این دو حزب تبدیل به جریان مجزا خواهند شد و ذیل دو گفتمان مختلف سیاست‌ورزی خواهند کرد.

***

اطلاعات سپاه، معاون سابق وزارت صمت را بازداشت کرد
 
 معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند. این مسئول وقت دولتی، متهم است که با دریافت رشوه، ارز ۴۲۰۰ تومانی مربوط به واردات روغن را به شرکتی خصوصی تخصیص داده، که نه تنها از این ارز برای واردات روغن استفاده نکرده، بلکه بخشی از ذخایر راهبردی روغن کشور را نیز به صورت غیرقانونی به فروش رسانده است.

بيشتر بخوانيد:

دستگیری معاون سابق وزارت صمت و شبکه دلالان مرتبط

***

اسفندقه دستیار زاکانی شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی مرتضی امیری اسفندقه را به عنوان دستیار ویژه در حوزه شهر و ادبیات فارسی منصوب کرد.

حبیب کاشانی، عضو شوراي شهر تهران در واكنش به انتصاب اخیر شهردار تهران گفت: روز گذشته آقای زاکانی در حکمی مرتضی امیری اسفندقه را به عنوان دستیار ویژه در حوزه شهر و ادبیات فارسی منصوب کرد که ایشان شاعر آئینی هستند و بنده ارادت ویژه‌ای به ایشان دارم اما سوال من اینجاست که چارتی در ارتباط با انتصاب مشاورین و دستیاران شهردار وجود دارد که می‌طلبد این موضوع مشخص شود.

بيشتر بخوانيد:

انتصاب دستیار ویژه شعر و ادبیات در شهرداری تهران

***

اتصال همه پمپ‌بنزین‌های کشور به سامانه هوشمند سوخت

فاطمه کاهی،سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور  در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا گفت:اکنون همه پمپ‌بنزین‌های کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌ اند. فقط برخی جایگاه‌ها در نقاط دورافتاده باقی مانده که در تلاشیم تا سیستم ارتباطی آنها را تغییر دهیم و از همین رو اتصال آنها زمان‌بر شده است. 

کاهی ادامه‌داد: اکنون همه جایگاه‌های سوخت کشور امکان عرضه بنزین یارانه‌ای را دارند و مردم می‌توانند با کارت سوخت خود بنزین یک‌هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت کنند.

 

***

واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم

 لاله افتخاری نماینده اسبق مجلس در گفتگو با نود اقتصادی اظهار داشت: انتصاب آقای عامریان بعنوان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با حمایت من نبود و این مسئله صحت ندارد. وی بیان کرد: من نه برای خودم، و نه برای فرزندانم نه توصیه کرده‌ام و نه توصیه می‌کنم. انتصاب آقای عامریان به دلیل شناختی است که وزیر کار از او داشته انجام شده و ارتباطی به من ندارد.

افتخاری افزود: من گفتم سفرهای استانی رئیس جمهور جز سیره اهل بیت است و این مسئله را براساس تخصصم که رشته علوم قرآنی است، بیان کردم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۷۱۴۵۰۲۰:۴۸:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۱۱
امریکایی که از برجام خارج شده و به هیچکدام از تعهدات برجامی خود عمل نکرده است نمی تواند برای ایران شرط و شروط تعیین کند لغو موثر همه ی تحریم ها پیش شرط احیای برجام است.
ناشناس۲۲۷۲۱۹۶۰۹:۲۵:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۱۲
تا با آمریکا به تفاهم نرسیم، هیچیک از مشکلات کشور حل نخواهد شد.
ناشناس۲۲۷۲۵۰۴۱۲:۲۰:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۱۲
از کدخدا پرستانی که در حکومت رخنه کنند و گروگانگیری کنند مسائل داخلی را باید یک... هم این حرف را بزند
ناشناس۲۲۷۱۴۵۲۲۰:۵۰:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۱۱
کره جنوبی مستعمره امریکاست اگر سفیرش کاری غیر از این می کرد باید تعجب می کردیم.
ناشناس۲۲۷۲۲۷۹۱۰:۰۹:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۱۲
مستعمره باش ؛ توی رفاه و آبادانی و آسایش باش
ناشناس۲۲۷۱۴۵۵۲۰:۵۲:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۱۱
برجام نافرجام یک جنازه متعفن است و خود روحانی باید انرا دفن می کرد.
ناشناس۲۲۷۲۲۳۶۰۹:۵۰:۵۵ ۱۴۰۰/۸/۱۲
ترکمنچای هم اینقدر کشور را نابود نکرد که برجام و سعد اباد ایجاد کردن
ناشناس۲۲۷۲۲۸۰۱۰:۱۰:۲۲ ۱۴۰۰/۸/۱۲
اگر برجام نبود پراید ۴۸۰ میلیون بود
ناشناس۲۲۷۲۴۹۸۱۲:۱۹:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۱۲
اگه برجام نبود الان دنبال گدایی نبودین برای فروش نفت و علمی اداره می شد کشور
ناشناس۲۲۷۱۴۶۱۲۰:۵۴:۲۱ ۱۴۰۰/۸/۱۱
گندی که اصلاح طلبان زدند قجرها نزدند قیمت ارز را 10 برابر گران کردند لذا باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۲۲۷۲۲۶۶۱۰:۰۰:۴۰ ۱۴۰۰/۸/۱۲
فقط به اصلاح طلبان ربط نداره.
ناشناس۲۲۷۱۴۶۳۲۰:۵۸:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۱۱
گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد روحانی در ستاد کرونا به قوه قضاییه ارجاع شد روحانی باید بدلیل کم کاری و تعلل در واردات واکسن و تعویق در واکسیناسیون عمومی محاکمه و مجازات بشود.
ناشناس۲۲۷۱۴۶۸۲۱:۰۲:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۱۱
یکی از بچه های منو هم استخدام کنند تاعمر دارم از استخدام کننده دفاع میکنم مسولین به هم نون قرض میدن
ناشناس۲۲۷۱۵۶۱۲۱:۵۳:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۱۱
قرار نیست به واکسن زدن کرونا تمام شود
ناشناس۲۲۷۱۶۳۸۲۲:۳۲:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۱۱
کاش حفاطت سپاه به ارز ۴۲۰۰ به ماشین الات کشاورزی سال ۹۸ وارد میشد
ناشناس۲۲۷۱۶۶۰۲۲:۵۰:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۱۱
با اعجوبه هایی که ایران دارد و می روند بتن ریزی می کنند در قلب دانش و صنعت تا بتوانند نفت بفروشند، در حالی که این خوش خیالی چند بار باید تکرار شود که درس عبرت بگیرید؟ حداقل از شهدا خجالت بکشید
ناشناس۲۲۷۱۶۷۲۲۳:۰۰:۲۹ ۱۴۰۰/۸/۱۱
چطور شد فقط تو این مملکت فرزند لاله افتخاری کاردان است خیلی از بهترینها اولند
ناشناس۲۲۷۲۲۸۸۱۰:۱۵:۴۰ ۱۴۰۰/۸/۱۲
آخه روز قبلش گفته بود مدیریت رئیسی شبیه مدیریت انبیاء میمونه !!!!!
ناشناس۲۲۷۱۷۵۰۲۳:۵۵:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۱۱
خانم افتخاری شما راست میگی!!!
ناشناس۲۲۷۱۷۵۵۲۳:۵۷:۲۱ ۱۴۰۰/۸/۱۱
آقای کریمی قدوسی! آیا صحن علنی مجلس چاله میدونه؟! شایدم هست ما نمیدونستیم!
ناشناس۲۲۷۲۳۱۴۱۰:۳۴:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۱۲
فراموش کردی علی مطهری وسط صحن مجلس کف گرگی میزد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین