ویژگی‌های یک گارانتی خوب

گزارش بازرگانی،   4000809080

یک خرید خوب تنها به قیمت آن خلاصه نمی‌شود و باید نگاهی هم به گارانتی آن داشته باشیم؛ ولی سوال اصلی اینجاست که یک گارانتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد ؟

در زمانی که تمامی کارها به وسیله کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل انجام می‌شود، داشتن سیستمی پیشرفته و به‌روز بیش از پیش احساس می‌شود. برای مثال در زمینه خرید لپ تاپ بجز اینکه باید به مسائل سخت افزاری و قیمت آن توجه کنیم موارد مهمی همچون گارانتی را نباید نادیده بگیریم. به ویژه که لپ تاپ خود را با توجه به افزایش قیمت ها با هزینه چند برابری خریداری کرده باشیم. با این وجود مسئله گارانتی، بسیار مهم‌تر از قبل احساس می‌شود. مسئله‌ای که خیلی از ما درگیر آن هستیم و به عبارت ساده‌تر گارانتی را در ایران بی‌معنی می‌دانیم. ولی ابتدا بدانیم که اصلا واژه گارانتی به چه معناست و فرق آن با وارانتی چیست ؟



تعریف گارانتی

گارانتی نوعی خدمات پس از فروش می باشد و این امکان را برای فرد فراهم می کند که اگر در مدت زمان مشخصی پس از خرید محصول خراب شد، آن کالای مورد نیاز را می توان تعمیر یا جایگزین کرد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که گارانتی با وارانتی متفاوت است. گارانتی تضمین تعویض کالا و وارانتی تضمین تعمیر قطعات فرسوده است و مدت زمان آن از گارانتی بیشتر است.

یک گارانتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد ؟

  • اولین نکته مهم در مورد گارانتی خوب، بحث اعتبار و شناخته شدن آن است. اینکه مشتریان از سطح خدمات آنها در چه حد رضایت دارند.
  • نکته بعدی سرعت عمل گارانتی است که بتواند در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه را تشخیص و آن را رفع کند.
  • وجود افراد متخصص با سطح علمی و فنی بالا در کنار کیفیت بالای خدمات از دیگر مزایای یک گارانتی خوب بشمار می‌رود.
  • استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و به‌روز در عیب یابی و تعمیر دستگاه، یکی دیگر از ویژگی‌های یک گارانتی واقعی محسوب می‌شود.
  • آخرین نکته که از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است وفاداری به مشتری در تمامی زمینه‌هاست تا مشتری با خیال راحت‌تری بتواند خرید خود را انجام دهد.



یک گارانتی خوب، خیال شما را از خرید کاملاً راحت می‌کند و یکی از عوامل موثر در خرید محسوب می‌شود. حال تصور کنید که از جایی خریدتان را انجام ‌می‌دهید که خود آن مرکز نیز خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد، در این شرایط پروسه انجام کارها به میزان قابل توجهی راحت‌تر از هر گارانتی دیگری پیش خواهد رفت.

آداک که به‌ عنوان یکی از بزرگترین مراکز توزیع و فروش لپ تاپ در ایران بحساب می‌آید، با توجه به اهمیت این مسئله مرکز خدمات مشتریان خودش را راه اندازی کرده و تبدیل به اولین فروشگاه تخصصی لپ تاپ شده است که جدیدترین و بهترین لپ تاپ‌ها را با گارانتی خود عرضه می‌کند.

آداک پشتیبان آینده در صورت تشخیص و پس از گذشت زمان معین، کالای معیوب را با کالای نو تعویض خواهد کرد و در صورت عدم موجودی محصول، لپ تاپ جدید با همان مشخصات فنی را به کاربر عرضه می‌کند. همچنین آداک خدمتی چون ارتقاء محصول را نیز دارد. ارتقای محصول به این معنی است که در صورتی که مشتری قصد ارتقاء لپ تاپ خود را داشته باشد؛ آداک با اخذ ما به التفاوت ارتقاء کالای مورد نظر مشتری را تحت شرایط گارانتی خود ارائه خواهد داد.

برخی از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری که در مرکز خدمات مشتریان آداک ارائه می‌شود عبارتند از:

  • چکاپ و سرویس دوره‌ ای لپ تاپ
  • ریکاوری هارد
  • تعمیرات تخصصی مادربرد (سطوح 1 تا 3)
  • جوش پلاستیک، ترمیم قاب و لولا
  • نصب سیستم عامل و درایور‌های لپ تاپ
  • نصب نرم افزارهای تخصصی و کاربردی

چرا باید لپ تاپ را با گارانتی آداک پشتیبان آینده انتخاب کنیم ؟

هدف آداک از راه اندازی بخش خدمات مشتریان ، ارتقاء خدمت رسانی و جلب رضایت مشتری است. از این رو تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را حول این هدف سازمان‌دهی می‌کند. با جستجو در اینترنت می‌توان فروشگاه‌های مختلفی را یافت، اما از تنوع کالا در زمینه لپ تاپ و وجود گارانتی برخوردار نیستند و این از مزایای مهم و حیاتی فروشگاه اینترنتی آداک بحساب می‌آید.

خدمات پس از فروش کارآمد، از نقاط قوت ما به شمار می‌آید. در کنار برخورداری از یک فروشگاه آنلاین، در پشت صحنه دارای شبکه‌ی توزیع و دپارتمان‌های خدمات پس از فروش نیز هستیم تا در صورت بروز مشکل و با اتکا به گارانتی، بتوان مشکلات پیش آمده را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کرد.

آداک پشتیبان آینده علاوه بر گارانتی 18 ماهه لپ تاپ‌های لنوو، ایسر، ایسوس، اچ پی و ... متعهد است که با کیفیت ترین خدمات را در زمینه لپ تاپ به مشتریان خود ارائه کند. نکته‌ی جالب در مورد شرایط گارانتی آداک، تعویض دستگاه کاربر در صورتی است که این شرکت نتواند طی یک ماه، دستگاه مورد نظر را تعمیر کند، با این شرایط آداک موظف است تا دستگاه جایگزین را البته با احتساب اختلاف قیمت به مشتری عرضه کند.

برای آگاهی از شرایط خدمات پس از فروش آداک نیز می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و در صفحه‌ی مربوط به شرایط گارانتی آداک، تمام شرایط مورد اشاره را مطالعه کنید.

یکتانتتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. ارابه های مرگ همچنان می تازند

  2. منشاء صدای انفجار شب گذشته چه بوده است؟

  3. ردپای چهار عضو دولت روحانی در رانت و فساد شرکت دخانیات/حجم فساد آنقدر زیاد است که با آب دریای کاسپین هم پاک نمی شود

  4. گفت و شنود کیهان؛ از ظریف بپرسید!

  5. برخورد قاطع قضایی با خودروسازان در صورت محرز شدن عدم کارکرد درست ایربگ

  6. پاسخ وزیر نفت به ادعای همتی/ امیدواری صالح‌آبادی به بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده/ کرباسچی از کارگزاران کنار گذاشته شد؟

  7. پلیس و «زرنگ‌بازی»های ما !

  8. اظهارات جدید «الهام علی‌اف» که به مذاق روسیه خوش نخواهد آمد

  9. آنچه بعد از درگذشت رفسنجانی رخ داد

  10. رئیس کل بانک مرکزی:  وضع اقتصادی خوب نیست اما رو به بهبود است

  11. برنامه ۲۵ ساله ایران و چین، مبتنی بر مشارکت برد-برد

  12. متهمان جدید بازنشدن ایربگ‌ها

  13. دلایل سازمان سنجش برای برگزاری مجدد کنکور از دانشجویان قانونی نیست

  14. شکستن سکوت استراتژیک حزب الله در برابر عربستان

  15. عیادت معاون رئیس‌جمهور از نادر طالب‌زاده

  16. مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران

  17. میزان باروری در ایران رو به کاهش/ پنجره جمعیتی هنوز باز است

  18. چه سقفی ساختن!!

  19. محمدرضا یزدانی خرم درگذشت

پربحث‌های هفته

  1. بازسازی صحنه جرم اوباش قمه بدست

  2. گزارشی از آمار مهاجرت ایرانیان و سایر کشورهای جهان که باید بدانید

  3. ارز ۴۲۰۰ تومانی؛‌ بودنش یک دردسر، نبودنش هزار و یک دردسر !

  4. توضیح شهردار مشهد درباره حقوق ۵۰ میلیونی

  5. بخت خانه دار شدن را از مجردها نگیرید

  6. دستور کار جدید سعودی ها: جذابیت در جهان اسلام با نزدیک شدن به ایران

  7. مدعیان از راه رسیده در صف اول!

  8. علی عسکری: کار در هلدینگ، جهاد فی سبیل الله است

  9. کارشناس هسته‌ای: هدف دیپلمات کره‌ای از حضور در وین فریب ایران بود

  10. علی‌عسگری: خبر استعفایم جعلی است

  11. به رگبار بستن خانه‌ای در ایذه با کلاشینکف

  12. ارابه های مرگ همچنان می تازند

  13. ارتفاع پست !

  14. ضرغامی بر مزار شجریان

  15. منشاء صدای انفجار شب گذشته چه بوده است؟

  16. بساط بی پروایی در پرداخت های نجومی و ناعادلانه کی برچیده می شود؟

  17. مضحکه نوبل؟!

  18. ردپای چهار عضو دولت روحانی در رانت و فساد شرکت دخانیات/حجم فساد آنقدر زیاد است که با آب دریای کاسپین هم پاک نمی شود

  19. سقوط آزاد در آموزش مجازی

  20. آیا اصلاح‌طلبان رادیکال در اندیشه آشوبند؟!

  21. گفت و شنود کیهان؛ از ظریف بپرسید!

  22. عطریانفر: اصلاحات ساختاری، تصویری از براندازی است/ حواشی مسئولیت جدید علی‌عسگری/ جهانگیری؛ انزوا یا بازگشت به سیاست؟

  23. برخورد قاطع قضایی با خودروسازان در صورت محرز شدن عدم کارکرد درست ایربگ

  24. از «منهای برجام» تا «برجام پلاس» ؛ سناریوهای محتملِ سرنوشت مذاکرات وین

  25. مدرن دیپلماسی: چرا اسرائیل نمی تواند به ایران حمله کند؟!

ابر آروان

آخرین عناوین

بلیط هواپیما