آیا می‌دانید برای افزایش راندمان پمپ آب باید از چه متعلقاتی کمک بگیرید؟

گزارش بازرگانی،   4000805050

اگر این متعلقات را نمی‌شناسید و قصد دارید لوازم جانبی مورد نیاز پمپ خود را تهیه کنید، با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم.

همان‌طور که می‌دانید امروزه با افزایش جمعیت تعداد ساختمان‌های مسکونی افزایش پیدا کرده است و بیش‌تر آن‌ها در ارتفاع‌های بسیار زیادی ساخته می‌شوند، از رو تأمین فشار آب مورد نیاز برای طبقات بالاتر یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که افراد با آن رو به رو می‌شوند. در بسیاری از مواقع توجه کافی به این مسئله موجب می‌شود که افراد ساختمان با مشکلات زیادی رو به رو شوند. همچنین در خرید و انتخاب یک پمپ آب باید به این نکته توجه کنید که پمپ آب را برای انتقال چه نوع سیالی بکار خواهید گرفت. زیرا اگر سیال مورد نظر شما برای پمپاژ، دارای موادی خورنده باشد باعث سایش زودرس پمپ آب می‌شود. به همین دلیل ضروری است که ترکیب شیمیایی محیط مورد پمپاژ، گرانروی آن و وجود احتمالی اجزای جامد را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هر چه سیال چسبناک‌تر باشد، جریان در سیستم پمپاژ نیز دشوارتر است.

در این جا این سؤال مطرح می‌شود که چگونه به افزایش راندمان واترپمپ کمک کنیم و در نهایت از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم؟ دقت داشته باشید که مهم‌ترین مسئله استفاده از لوازم جانبی مناسب است و اگر متعلقات پمپ به درستی انتخاب شوند، می‌توانند تا حد بسیار زیادی راندمان پمپ آب را افزایش دهند. در ادامه مقاله مهم‌ترین متعلقات لازم را معرفی خواهیم کرد.

لوازم جانبی مورد نیاز جهت افزایش راندمان واترپمپ

لوازم جانبی که می‌تواند در افزایش راندمان پمپ آب مؤثر باشد، عبارت است از:

  • بوستر پمپ
  • منبع ذخیره
  • کلید اتوماتیک
  • پنج راهی
  • منبع تحت فشار
  • مانومتر
  • ست کنترل

مواردی که در بالا بیان کردیم از جمله لوازمی ‌هستند که جهت افزایش بازده پمپ آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر لوازم جانبی اصل و باکیفیتی را خریداری کنید، دیگر با کاهش فشار آب و مشکلاتی از این قبیل رو به رو نخواهید شد. اگر نمی‌دانید که از کجا باید لوازم اصل و مورد نیاز پمپ آب را تهیه کنید، اصلا نگران نباشید!

پیشنهاد ما به شما این است که به سایت فروشگاهی ویدفکتور سری بزنید و هر آنچه را که در خصوص انتخاب انواع لوازم صنعتی نیاز دارید از این فروشگاه معتبر و باسابقه تهیه کنید. ویدفکتور ارائه دهنده انواع متعلقات مورد نیاز برای افزایش راندمان پمپ آب است و در طول این سال‌ها تلاش کرده است که بهترین‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای مشاهده انواع مختلف و بررسی مشخصات فنی و قیمت پمپ آب می توانید به آدرس ( https://vidfactor.com/waterpump.html ) مراجعه کنید.

در بخش‌های بعدی در رابطه با لوازم جانبی مورد نیاز، توضیحات بیش‌تری را خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم، تا در نهایت بتوانید با آگاهی کامل، هر آنچه را که نیاز دارید از ویدفکتور تهیه کنید.

بوستر پمپ و منبع ذخیره

بوستر پمپ و منبع تغذیه از جمله لوازمی ‌هستند که در افزایش راندمان پمپ آب تأثیر بسیار زیادی دارند. بنابراین لازم است در خرید آن‌ها دقت کافی داشته باشید.

وظیفه‌ بوستر پمپ این است که در سیستم‌های ساختمانی فشار آب را افزایش دهد. جالب است بدانید که بوستر به معنای تقویت کردن است و کاملا از معنای آن مشخص است که می‌تواند چه مقدار در افزایش راندمان واترپمپ مؤثر باشد. از دو یا چند پمپ در این دستگاه استفاده شده است که به صورت موازی به یکدیگر متصل شده‌اند. با استفاده از بوستر میزان انرژی به حداقل رسیده و با حداکثر بهره‌وری، آب با فشار کافی به طبقات بالاتر ساختمان می‌رسد. بوستر پمپ آب از جمله انواع پمپ آب صنعتی محسوب می شود. پمپ صنعتی را می‌توان از پیشرفته‌ترین انواع پمپ آب محسوب کرد که کار انتقال سیالات در غلظت و جحم بسیار بالا را برعهده دارد. مراکز تجاری و صنعتی با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود از مهمترین کاربران پمپ‌های صنعتی به‌شمار می‌آیند و صنعت ساختمان نیز همواره از مزیت‌های اصلی بکارگیری این نوع پمپ آب، بهره می‌گیرد.

به همان ترتیب منبع ذخیره نیز کاربردهای زیادی در افزایش راندمان پمپ آب دارد که می‌توان به ذخیره‌سازی آب برای مواقع ضروری، یکسان‌سازی فشار آب ورودی به پمپ آب و... اشاره کرد.

کلید اتوماتیک و پنج راهی

کلید اتوماتیک وظیفه دارد جریان برق را قطع و وصل کند. این جریان برق به پمپ آب متصل است و استفاده از این کلید موجب افزایش راندمان واترپمپ می‌شود. در واقع این وسیله توسط پمپ، فشار آب را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

پنج راهی در واقع یک قطعه‌ فلزی است که امکان نصب کلید اتوماتیک، منبع فشار و مانومتر را بر روی پمپ فراهم می‌کند. دقت داشته باشید که در هنگام خرید پنج راهی، وزن و ضخامت آن مناسب باشد. در فروشگاه ویدفکتور می‌توانید بسته به نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید.

منبع تحت فشار و پمپ آب

منبع تحت فشار یا همان منبع دیافراگمی‌از دیگر متعلقاتی است که به افزایش راندمان پمپ آب کمک می‌کند. برای آن که بازده پمپ آب خود را بالا ببرید، لازم است منبع دیافراگمی‌ مناسب را تهیه کنید. منبع تحت فشار به صورتی کار می‌کند که با کوچک‌ترین نیاز به مصرف آب پمپ شروع به کار نکند و از این جهت تأثیرگذاری بسیار زیادی در افزایش راندمان واترپمپ دارد.

انتقال آب به سیستم لوله‌کشی ساختمان، وظیفه‌ پمپ است. از یک موتور الکتریکی به عنوان محرک این سیستم استفاده می‌شود و از طریق آن پروانه پمپ گردش کرده و در نهایت با افزایش فشار آب، آب سریع‌تر در لوله کشی ساختمان گردش می‌کند.

مانومتر و ست کنترل

از دیگر متعلقات پمپ آب می‌توان به مانومتر اشاره کرد. مانومتر همان گیج فشار یا فشارسنج است و به عنوان نشانگر در این سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این وسیله می‌توان در هر زمان مقدار فشار داخل سیستم لوله‌کشی آب را اندازه‌گیری کرد.

قطعه‌ای که می‌تواند وظایف پنج راهی کلید اتومات، درجه پمپ آب و منبع دیافراگمی ‌را یک جا اجرا کند، ست کنترل نام دارد. ست کنترل پمپ آب می‌تواند از شدت جریان آب جلوگیری کرده و همچنین با جلوگیری کردن از بروز نوسان‌های زیاد در آب موجب افزایش راندمان واترپمپ می‌شود. از این وسیله در مواقعی استفاده می شود که آبی ورودی به پمپ برای پمپاژ خود دارای فشار باشد مانند تاسیسات شهری. ست کنترل ها برای استفاده در پمپ آب هایی که برای پمپاژ آب های راکد استفاده می شوند، کاربرد ندارند مانند آب چاه ها و استخرها.

خرید لوازم جانبی واتر پمپ برای افزایش راندمان الکتروپمپ

مهم‌ترین لوازم جانبی واتر پمپ برای افزایش راندمان الکتروپمپ را در بخش‌های قبلی مقاله معرفی کردیم و برای هر کدام توضیح مختصری را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. در این مقاله در رابطه با متعلقاتی صحبت کردیم که می‌تواند در افزایش راندمان واترپمپ مؤثر باشد و کمک کند که علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، آب به حد لازم و با فشار استاندارد به هر طبقه از یک ساختمان برسد. اما لازم است یادآوری کنیم که تهیه این متعلقات باید از مکانی معتبر و شناخته شده انجام شود.

سخن پایانی

با معرفی لوازم جانبی مورد نیاز برای افزایش راندمان واترپمپ در این مقاله در خدمت‌ شما بودیم. در ابتدا دانستید که افزایش فشار آب و رسیدن حجم کافی از آب به هر طبقه از ساختمان امروزه یکی از موضوعات بحث برانگیز است و برای آن که مشکلی در این زمینه ایجاد نشود، متعلقات خاصی را به کار می‌گیرند.

برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی را در این مقاله نام بردیم و وظیفه‌ هر کدام را به طور مختصر توضیح دادیم. در نهایت دانستید که تمامی‌ این متعلقات و هر آنچه که برای نصب و راه‌اندازی پمپ آب نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی ویدفکتور ( https://vidfactor.com ) موجود است و تمامی‌آن‌ها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌شود.

.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین