بارشما را از روی شانه شما بر میداریم

گزارش بازرگانی،   4000805044

قطعا وقتی میخواهید باری را جابجا کنید، مهمترین نگرانی شما در وهله اول این است که آیا امکان این که بدانید بار شما در حال حاضر کجاست را دارید یا نه! همچنین ممکن است در میانه مسیر مشکلی پیش بیاید که در این صورت نیاز دارید تا با شرکت حمل بار تماس بگیرید.

بار را از روی شانه شما برمی‌داریم و هر کجایی که بخواهید زمین می‌گذاریم. برای گروه الیت آریا جم، فرقی نمی‌کند بخواهید از طریق هوا، زمین یا دریا بار خود را جابجا کنید.

امنیت، حرف اول ماست. همکاری با الیت آریا جم یعنی به صندلی مدیریتتان تکیه دهید و خیالتان از بابت باری که ارسال می‌کنید، راحت باشد. راه‌حل مشکلات حمل و نقل شما، نزد ماست.

شرکت الیت آریا جم، تیمی متخصص را دور هم جمع کرده تا گوش به زنگ شما باشند. یعنی در صورت بروز مشکل، خیالتان راحت، هروقت تماس بگیرید، متخصصان ما آماده پاسخگویی هستند.

استعلام آنلاین حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی را در یک معنای کلی می­توان انتقال دادن مسافر و یا کالا از کشوری به کشور دیگر نام نهاد. این فرایند امکان دارد به شیوه های مختلفی چون انتقال از راه زمینی( که خود دو شیوه نقل و انتقال ریلی و جاده ای را در بر می­گیرد)انتقال از راه دریایی و در نهایت انتقال از راه دریایی و در نهایت انتقال از راه هوایی را شامل می شود.

در دنیای امروز،صنعت حمل و نقل و تسهیم، نقش پر رنگی در تجارت بین المللی دارد. در این میان شرکت هایی موفق خواهند بود که روش صحیح و مقرون به صرفه ای را برای حمل .بین المللی بار انتخاب کنند

وجود عوامل مهمی چون نوع کالا، نیازمندی تجاری و کشور مقصد در تصمیم گیری شرکت ها جهت انتخاب روش حمل و نقل  تاثیر .می­گذارد

بطور کل 4 روش اصلی برای حمل و نقل بین المللی وجود دارد.حمل و نقل هوایی، حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل از طریق راه آهن و حمل و نقل دریایی. این 4 طریق روش هایی هستند برای واردات و صادرات که بسته به نوع کالا، حجم، .کشور مقصد،اهمیت تجاری کالا و… انتخاب می­شوند

یکی از مهمترین خدماتی که شرکت های حمل و نقل بین المللی باید در اختیار مشتریانشان قرار دهند، امکان دریافت استعلام به صورت آنلاین است. شرکت الیت آریا جم این امکان را فراهم کرده تا شما عزیزان تنها با مراجعه به وبسایت ما به آدرس elitearia.com بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید و ظرف مدت زمان کوتاهی پاسخ خود را ذریافت کنید.

ترخیص کالا چیست؟

انجام ترخیص کالا یک پروسه در گمرک محسوب می شود که بوسیله صاحبین کالا یا نماینده قانونی آنها انجام می پذیرد. مراحل این فرایند بر طبق بند ب ماده 1 قانون امور گمرکی مشخص شده است و در گمرکات به منظور واردات یا صادرات کالا انجام می­پذیرد.

طی مراحل قانونی ترخیص، کالا پس از اتمام تشریفات گمرکی مربوطه، از مکان های گمرکی خارج می شود. این مراحل که همه جا آن را سلسله مراحل ترخیص کالا می­نامند شامل مواردی از قبیل: آماده کردن مدارک و اسناد لازمه، ثبت این اسناد و مدارک بصورت دستی یا الکترونیکی، محاسبه کردن هزینه ها (مالیات،سود بازرگانی،حقوق گمرکی و…)می باشد.

ترخیص یعنی شرکت لجستیکی برای خدمت رسانی به تولیدکنندگان و تجار، قبول می نماید علاوه بر عملیات اسنادی در مبدا و حمل کالا،محموله مورد نظر را از گمرک مقصد ترخیص نموده و تحویل مشتری نماید.

گروه الیت آمادگی خود را جهت ترخیص کالاهای مجاز به منظور رفاه و رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز،اعلام می نماید.

معرفی سامانه ترخیص کالا

سامانه ترخیص کالا یک پایگاه اطلاعاتی است که به کلیه سوالات در زمینه گمرکی، صادرات و واردات،ترخیص کالا ، انبارداری و… پاسخ می دهد.

این سیستم زیر نظر افرادی اداره میشود که اشراف کامل بر تمامی امورات ترخیصی کالا و آیین نامه های مذبور دارند و هرگونه سوالی را که تجار محترم وصاحبین کالا در مورد پروسه ترخیص کالا دارند را پاسخ می گویند.

این سایت باید اطلاعات جامعی در رابطه با انبار ها،اطلاعات دقیق در مورد محل ذخیره و نگهداری کالا و همچنین گنجایش آنها به مخاطب خود بدهد.سامانه ترخیص کالا  اطلاعات دقیقی در رابطه با ترخیص کالا به صاحبان کالا ارائه میدهد.

ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی

گمرک فرودگاه امام خمینی به عنوان بزرگترین گمرک هوایی کشور شناخته می شود. در این گمرک تمامی رویه های گمرکی اعم از واردات قطعی و موقت، ترانزیت کالا،فریت، پست سریع السیر و… انجام می شود.

مدت زمان تشریفات گمرکی برای مرسولات پستی که توسط خطوط هوایی ارسال میگردند 1 روز و در غیر اینصورت مدت زمان 2 روز به طول می انجامد. فرایند ترخیص کالا از گمرک امام خمینی بطور تقریبی 2 الی 3 روز طول میکشد که پیش از آن باید قبض انبار از شرکت هوایی دریافت شود.

بعد از دریافت قبض انبار مرحله سفارش و ثبت آن می رسد که تاییدیه آن طی 1 روز گرفته می شود و پس از ثبت سفارش کد اظهار بوسیله سامانه گمرک ارائه میگردد( مدت زمان 1 روزه).

در نهایت با تایید کارشناسان گمرک و پرداخت نمودن هزینه های گمرکی پروانه ترخیص به ترخیص کار سپرده می شود.

مراحل خروج کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک جهت تحویل کالا ها به گمرک و مراحل آزاد سازی کالا برای صادر کتنده و وارد کننده انجام میگیرد.

برای خروج کالا از گمرک مراحل زیر می‌بایستی انجام شود:

• تکمیل کردن اسناد و مدارک

• وارد کردن اطلاعات بوسیله سیستم EPL

• پرینت گرفتن از اظهار نامه

• طی کردن مسیر سبز که حساب صندوقی است

• طی کردن مسیر زرد که جهت بررسی اسناد و مدارک بوسیله کارشناس انجام می پذیرد و در نهایت مجوز های لازم اخذ می شود.

• طی کردن مسیر قرمز که بررسی و ارزیابی مجوز ها و بررسی اسناد و مدارک توسط کارشناس می باشد

• ارزیابی کردن محموله

• دریافت مجوز های لازم

• انبار داری

• درب خروج

• و در نهایت خروج کالا از انبار گمرک

مدت زمان ترخیص کالا از انبار گمرک

بر طبق ماده 24 قانون امور گمرکی مدت زمان نگهداری کالا در انبار های گمرک، 3 ماه پس از تاریخ تحویل کالا به انبار گمرک است.

البته اگر تقاضای کتبی از سوی وارد کننده به گمرک ارائه شده و علل موجه برای افزایش زمان نگهداری اقامه شود این .تاریخ تا 2 ماه دیگر قابل تمدید می باشد

اگر پس از گذشتن این زمان صاحب کلا یا شرکت ترانزیتی برای طی کردن تشریفات گمرکی و پرداخت وجوه و ترخیص کالا وارد عمل نشود کالا مشمول مقرراتی می گردد که به آن مقررات متروکه می گویند. همچنین باید افزود که زمان نگهداری .مرسولات پستی تابع قوانتین و مقررات پست می باشد

هزینه ترخیص بار از گمرک

هزینه ترخیص کالا از گمرک ، کلیه هزینه هایی است که بابت بارگیری کالا، انبارداری،تعرفه های آزمایشگاه، هزینه باربری کالا ،تخلیه بار، و بدرقه کالا گرفته می شود.

این هزینه ها از صاحب کالا در زمان تحویل محموله و ترخیص کالا دریافت می شود.

لازم به ذکر است که هزینه های گمرکی جدای از هزینه های مذکور و بصورت مجزا از حقوق ورودی وصول می شود. این حقوق ورودی که جهت ترخیص کالا دریافت می شود 5 درصد ارزش گمرکی کالا بعلاوه سود بازرگانی است که از سوی سازمان گمرکی کشور دریافت میگردد.

کارمزد خروج محموله از گمرک

اگر محموله شما جزو محموله های تجاری باشد،ترخیص آن محموله باید در گمرک های کشور صورت بگیرد.اما بعد از رسیدن کالا به گمرک و ترخیص آن تمامی هزینه ها بوسیله فیش به صاحب کالا اعلام میگردد.

کارمزد ترخیص کالا یکی از آن مواردی است که صاحبین محترم کالا در گمرک باید به آن توجه کامل داشته باشند.

کارمزد هر کالایی با توجه به متغیر هایی چون جنس، حجم، نوع کالا و… قیمت گذاری های متفاوتی دارد که آگاهی از آن برای تجار و صاحبین کلا از اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

احتمالاً شما به عنوان تولیدکننده، صاحبان صنایع و کسب و کار، روزانه با چالش‌های مختلفی برای انتخاب شرکتی مناسب برای انجام امور حمل و نقل بین‌المللی خود هستید.

شرکت الیت آریا جم با ارائه خدماتی جامع از جمله حمل و نقل زمینی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، ترانزیت داخلی و خارجی و همچنین ترخیص کالا به شما این اطمینان را می‌دهد که هر نیازی که در این حوزه داشته باشید را با کیفیتی مثال‌زدنی، ارائه می‌کند. وقتی از ارائه خدمات حرف می‌زنیم، از بی کم و کاستش حرف می‌زنیم.

 

شرکت الیت آریا جم آماده ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی، ترانزیت و ترخیص کالا به کلیه شرکت های بازرگانی و تجاری است. ما به شما اطمینان میدهیم کلیه این خدمات را با دقت فراوان و همچنین امنیتی مثال زدنی ارائه خواهیم کرد. نیازهای شما به موقع برطرف خواهند شد!

شرکت الیت آریا جم به آدرس اینترنتی(https://www.elitearia.com)

و شماره تماس 02158741 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین