الزام به تجویز الکترونیک برخی داروها بررسی می‌شود

گروه اجتماعی الف،   4000804036

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک از دستاوردهای مهم نظام است و باید برای رفع مشکلات آن به سرعت عمل کنیم و با همکاری بین بخشی بهترین اقدامات را برای تکمیل این طرح بزرگ ملی انجام دهیم.

الزام به تجویز الکترونیک برخی داروها بررسی می‌شود

به گزارش ایسنا، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه مشترکی با مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اظهار کرد: کارهای مشترک زیادی بین سازمان‌های بیمه‌گر اصلی کشور وجود دارد و با همکاری بین بخشی باید به دنبال اتخاذ بهترین تدبیر برای پیشبرد امور باشیم و هدف اصلی این جلسه هماهنگی در سیاستگذاری برای ارائه خدمات است.

وی افزود: پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک از جمله زمینه‌های مهم همکاری بین بخشی است و امیدواریم بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم و برای ارائه تعهدات جدید نیز باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نظام ارجاع و ایجاد نهاد هماهنگ کننده خدمات سازمان‌های بیمه‌گر را از دیگر حوزه‌های همکاری بین بخشی برشمرد و گفت: در زمینه طراحی راهنماهای بالینی و گایدلاین‌ها نیز باید همکاری جدی‌تری بین سازمان‌های بیمه‌گر و وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت وجود داشته باشد.

موسوی احیای کمیته مشترک همکاری بین سازمان‌های بیمه‌گر را مورد تأکید قرار داد و گفت: جلسات هماهنگی منظم برای این حوزه اهمیت زیادی دارد و باید با هماهنگی بیشتر برای پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در گام اول هماهنگی بین سازمان‌های بیمه‌گر برای پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک در حوزه کدینگ دارویی و الزام برخی داروها به تجویز الکترونیک را بررسی می‌کنیم و برای همکاری بیشتر بیمه‌های تکمیلی نیز هماهنگی و پیگیری از طریق مجاری قانونی را به صورت مشترک دنبال خواهیم کرد.

دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این جلسه گفت: همکاری و هماهنگی به‌ویژه در اجرای برنامه‌های مشترک اهمیت بیشتری دارد و امیدواریم نتیجه نهایی ارائه خدمات مناسب و یکسان در سطح کشور باشد.

وی افزود: در نسخه الکترونیک در زمانی کوتاه کاری بزرگ و ملی انجام شد و البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید به حداقل ممکن برسد و طرح به خوبی پیش برود.

دکتر امیر نوروزی، مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز در این جلسه گفت: شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر در طول یک سالی که تشکیل شده کارهای ارزشمندی انجام داده و در پیشبرد طرح نسخه الکترونیک نقش مهمی داشته است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،وی افزود: شاهد افزایش پوشش و توسعه خدمت خدمات به جامعه هدف هستیم و امیدواریم به نحو مطلوب خدمات مورد نیاز جامعه را ارائه دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین