راهنمای ست کردن کفش و لباس مردانه به سبک مدل‌های اروپایی

گزارش بازرگانی،   4000728016

C:\Users\mahdi\Downloads\e7138ffe1d85442d96c7107cad5eacb1.jpg

در این مطلب، نکات کلیدی برای ست کردن کفش و لباس مردانه، آورده شده است، اگر شما نیز علاقه دارید تیپ هماهنگ و جذابی داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

خرید یک مدل کفش هماهنگ و ست با لباس مردانه، به علت تنوع ظاهری کم مدل‌های کفش مردانه شاید در ظاهر یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد، اما شما به عنوان یک آقا می‌توانید با یادگیری نکات ساده اما کلیدی در دنیای مد و لباس، به راحتی، هماهنگ‌ترین مدل کفش ست با لباس‌تان را انتخاب کنید.

اصلی‌ترین موضوعی که باید هنگام خرید کفش مردانه به آن دقت کنید، شلوار و لباسی است که بناست با کفش خریداری شده، بپوشید با توجه به این موضوع می‌توانید خیلی راحت، یک استایل شیک و جذاب را برای خودتان، رقم بزنید.

چطور کفش و لباس مردانه را ست کنیم؟

برای ست کردن کفش و لباس مردانه، تنها کافی است به این فکر کنید تیپ شما در اکثر مواقع یا حداقل زمانی که قصد پوشش این کفش را دارید، چگونه است؟

شما به عنوان یک آقا گاهی اوقات، استایل کلاسیک دارید و بعضی اوقات اسپرت، برای اینکه همیشه خوشتیپ و جذاب، به نظر برسید باید بدانید که هر سبک پوشش مردانه‌ای، مناسب با کدام مدل کفش است تا بتوانید همیشه بهترین مدل کفش را برای خودتان خریداری کنید و یک تیپ جذاب داشته باشد.

C:\Users\mahdi\Downloads\9e5489b2-dec2-4829-b6f4-667ffcadae1d-data.jpg

در ادامه تقسیم بندی از انواع استایل‌های مردانه و مدل کفش مناسب برای این تیپ‌ها آورده شده است، برای اینکه مثل حرفه‌ای کفش مردانه بخرید نکات مطرح شده را از دست ندهید!

تیپ اسپرت با شلوار جین

امروزه بسیاری از مردان و پسران جوان، برای پوشش روزانه خود، از شلوار جین یا همان شلوارلی، استفاده می‌کنند اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، می‌توانید به خرید کفش کالج یا حتی کفش اسپرت هم فکر کنید.

البته مدل شلوار جین نیز خیلی مهم است، مدل‌های کلاسیک و مینیمال را می‌توان با بوت‌های بلند یا کفش‌های چرم نیز ست کرد، همچنین پوشیدن کفش کالج با مدل‌های شلوار جین جدید که رنگ‌های روشن‌تری دارند و با خراش‌های محو، تزئین شده‌اند نیز می‌تواند یک انتخاب فوق العاده باشید.

شلوارهای رنگی کتان

کفش رسمی مردانه مثل مدل‌های Brogues، برای ست کردن با مدل‌های شلوار کتان پیشنهاد می‌شود، دقت کنید که شلوارهای کتان را باید با پیراهن‌های بلند و ترجیحا ساده به تن کنید و به همین دلیل بهتر است از مدل‌های کفش پرزرق و برق و شلوغ، برای پوشیدن با شلوار کتان، خودداری کنید تا تیپ خوبی داشته باشید.

استایل ورزشی و تفریحی

استایل‌های ورزشی و تفریحی که اصولا مردان در آخر هفته به تن دارند، با تیپ‌های کفش مردانه اسپرت و کتانی، هماهنگ است، اگر شما هم اهل پوشیدن لباس‌های اسپرت هستید، به فکر خرید کفش مردانه اسپرت هماهنگ از نظر رنگی با لباس‌تان باشید.

تیپ تینیجری با شلوار اسلش

یکی از سبک‌های پوشش که بیشتر بین پسران جوان رایج است، استفاده از شلوارهای اسلش کوتاه با مدل‌های تی‌شرت یا هودی لانگ است که امروزه بین نسل جوان، از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بهترین مدل سازگار با این سبک پوشش، استفاده از کفش اسپرت مردانه است که مچ پا نمایش داده شود، کفش‌های آل‌استار کوتاه نیز، با این سبک استایل، ترکیب فوق العاده‌ای را می‌سازند.

استایل کلاسیک

احتمالا شما نیز در مراسم‌های رسمی اداری یا خانوادگی ترجیج می‌دهید از تیپ‌های کلاسیک و جذاب مردانه مثل کت و شلوار همراه پاپیون یا کراوات استفاده کنید، در زمانی که قصد دارید برای چنین استایلی کفش بخرید به هیچ چیز غیر از کفش‌های مردانه کلاسیک و ساده فکر نکنید!

تیپ‌های رسمی مردانه، با مدل‌های کفش سگک دار، سرکلاهی، دربی، بروژ و آکسفورد، یک استایل فوق العاده را برای شما ایجاد می‌کنند پیشنهاد می‌شود برای افزایش جذابیت تیپ‌تان، به جای خرید مدل‌های کفش مات، طرح‌های براق و درخشان را انتخاب کنید.

کت و شلوار رسمی

برخی از مردان جوان، ترجیح می‌دهند از کت‌های تک با شلوارهای پارچه‌ای، برای تیپ روزانه شان استفاده کنند، برای این سبک پوشش، دایره قدرت انتخاب جهت خرید کفش، بسیار گسترده است.

برای کت‌های مدل قدیمی‌تر که کت و شلوار رنگ هماهنگ دارند، خرید کفش کلاسیک مردانه یا بوت‌های ساده پیشنهاد می‌شود، اما اگر سن کم‌تری دارید و اهل پوشیدن تی‌شرت با کت تک هستید، انتخاب یک جفت کتانی یا کالج همرنگ با تی‌شرت زیر کت‌تان،‌ می‌تواند یک تیپ رویایی و فوق العاده را به شما هدیه دهد.

تیپ‌های ساده با شلوار پارچه‌ای

اگر اهل پوشیدن شلوارهای پارچه‌ای مردانه ساده هستید، زمان خرید کفش باید دقت زیادی خرج دهید تا بهترین استایل جذاب را برای خودتان ایجاد کنید، شلوارهای پارچه‌ای اصولا با پیراهن و تی‌شرت‌های بدون طرح، ست می‌شود، بهترین انتخاب خرید کفش برای این سبک پوشش، مدل‌های کفش آکسفورد و کالج همرنگ با شلوار است.

برای خرید کفش مردانه، از یک فروشگاه معتبر، کمک بگیرید!

شاید در گذشته، استفاده از روش‌های سنتی همچون مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، برای خرید کفش مردانه کاربردی بود اما اکنون بهتر است انتخابی هوشمندانه داشته باشید و شما نیز با کمک یک فروشگاه اینترنتی خوش سابقه لباس مردانه، کفش موردنیازتان را انتخاب و خریداری کنید.

استفاده از یک سایت فروشگاهی، برای خرید کفش می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان کوتاه، مدل‌های مختلف کفش را بررسی کنید و بر اساس استایل‌تان و مدلی که‌ دوست دارید بین طرح‌های مختلف، مقایسه کنید و درنهایت بهترین کفش مدنظرتان را بخرید.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کفش مردانه کدام است؟

فروشگاهی اینترنتی لباس مردانه ست‌من ، داشتن انواع مدل‌های جذاب کفش مردانه با بهترین قیمت، امروزه بهترین بستر امن جهت خرید باکیفیت‌ترین کفش‌های مردانه را برای شما عزیزان فراهم آورده است، اگر شما نیز به عنوان یک آقا به فکر ایجاد معجزه در استایل‌تان با خرید یک کفش بی‌نظیر هستید، سر زدن به ست من را فراموش نکنید.

سخن پایانی : با انتخاب درست کفش، تیپ مردانه جذابی داشته باشید

در زمان خرید کفش، حتما به تیپ و استایل‌تان دقت کنید و سعی کنید هماهنگی لازم بین سبک کفش و پوششی که همیشه دارید، برقرار باشد تا شما نیز همیشه به عنوان یک جنتلمن خوش لباس و خوشتیپ، شناخته شوید.

پیشنهاد می‌شود زمان خرید کفش، نکات مطرح شده در این مطلب، را به خاطر بسپارید تا بهترین انتخاب را برای خودتان رقم بزنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین