رزرو ارزان هتل های تهران (آپدیت پاییز ۱۴۰۰)

گزارش بازرگانی،   4000727070

هتل های تهران گزینه خوبی برای یک اقامت دلنشین هستند. برای رزرو ارزان هتل های تهران به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

 

اتاق دو تخته تویین هتل انقلاب

 

شهر تهران با آن همه عظمت و بزرگی، جای خوبی برای تفریح و خوش‌گذرانی است. برخلاف تصور همه، این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی و تفریحی بسیاری است که اکثر گردشگران آن‌ها را نمی‌شناسند! برای اقامت در تهران اصلاً نگران نباشید با رزرو ارزان هتل های تهران بیشتر بودجه شما صرف بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری این شهر خواهد شد.

برای رزرو ارزان هتل‌های تهران باید به دنبال وبسایت‌هایی باشید که تضمین قیمت می‌دهند. هتل‌های سه ستاره و دو ستاره تهران، معمولاً قیمت‌های مناسبی دارند و جزو ارزان‌ترین هتل های ایران محسوب می‌شوند. از قلم نیفتد که این هتل‌ها امکانات و خدمات مطلوبی دارند.

هتل آساره تهران

نمای داخل اتاق هتل آساره تهران

 

یکی از هتل های لوکس تهران ، هتل آساره است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. این هتل فضایی دلپذیر و آرام دارد و تمام تجهیزات اقامتی مدرن را برای رفاه حال مسافرانش مهیا نموده است. هتل آساره ۵۸ واحد اقامتی متنوع برای سلیقه‌های متفاوت دارد. همچنین دارای مجموعه ورزشی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، آبشار، جکوزی و چندین سالن چند منظوره است.

ناگفته نماند که هتل آساره دارای کافی شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خشک شویی، لباسشویی و ترانسفر است. یکی از ویژگی‌های خوب هتل آساره تهران این است که خارج از محدوده طرح ترافیک بوده و نزدیک به مترو و جاذبه‌های دیدنی شهر تهران مانند میدان انقلاب و برج آزادی است. همچنین داخل اتاق‌های هتل آساره مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن و سرویس بهداشتی فرنگی است. شروع قیمت هتل آساره تهران از 600 هزار تومان است.

هتل اطلس تهران

در خیابان طالقانی شهر تهران هتلی به نام اطلس را خواهید دید که در سال ۱۳۲۰ افتتاح گردید. البته این هتل در سال ۱۳۸۰ کاملاً نوسازی شد. هتل اطلس دارای دو ساختمان است، یک ساختمان قدیمی و یک ساختمان جدید که در مجموع شامل ۴۰ واحد اقامتی در ساختمان جدید و ۱۲ واحد اقامتی در ساختمان قدیم است. با رزرو هتل اطلس تهران به اماکن مهم این شهر مانند وزارت صنایع و معادن، سفارت روسیه، سفارت فرانسه، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران دسترسی خواهید داشت. شروع قیمت هتل اطلس تهران از 360 هزار تومان است.

هتل هرندی تهران

هتل هرندی یک هتل ارزان قیمت است که امکانات کاملی دارد. این امکانات شامل: میز تنیس، سالن جلسات، غرفه و فروشگاه، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی، رستوران، سالن همایش، فضای سبز، فضا برای پیاده‌روی، حمام ترکی، استخر، سالن والیبال، سالن بدنسازی، زمین بازی، پینگ پنگ، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، آبنما و رمپ است. هتل هرندی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و جالب اینجاست که برای بار دیگر در سال ۱۳۹۵ بازسازی گردید. این هتل پنج طبقه، دارای ۳۵ واحد اقامتی است که دسترسی بسیار ساده‌ای به ایستگاه راه‌آهن و پارک بعثت دارد. شروع قیمت هتل هرندی تهران از 123 هزار تومان است.

هتل پژوهش تهران

هتل پژوهش یکی از باسابقه‌ترین هتل های تهران است. برای رزرو هتل در تهران یکی از بهترین گزینه‌ها هتل پژوهش است؛ چون فاصله بسیار نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر دارد و دارای آب و هوایی مطبوع است. اگر برای یک سفر کاری به تهران سفر می‌کنید هتل پژوهش تهران را انتخاب کنید؛ زیرا دارای سه سالن آمفی تئاتر با تجهیزات سمعی بصری پیشرفته است. در این سالن‌ها می‌توانید مراسم‌های رسمی خود را برگزار نمایید. شروع قیمت هتل پژوهش تهرانز از 245 هزار تومان است.

هتل سعدی تهران

هتل سعدی یک هتل دو ستاره است که سال‌هاست به میهمانان شهر تهران خدمت می‌کند. این هتل با ۳۲ واحد اقامتی که دارای تخت‌های یک تا سه نفره هستند، تجهیز شده است. رستوران هتل سعدی مکان مناسبی برای صرف ناهار و شام است. همچنین این هتل دارای یک کافی شاپ با منوی متنوعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم است. از دیگر امکانات هتل سعدی تهران می‌توان به تاکسی سرویس شبانه روزی و خدمات خشکشویی اشاره نمود.

اگر قیمت هتل در تهران ذهنتان را مشغول کرده، حتماً هتل سعدی را رزرو نمایید. این هتل قیمت بسیار مناسبی دارد. علاوه بر این به جاذبه‌های تاریخی شهر تهران مانند موزه آبگینه و سفالینه، عمارت مسعودیه، موزه ملی ایران و کاخ گلستان مشرف است. گذشته از این، مجاورت با ایستگاه مترو، خطوط تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی و سفارت‌های ایتالیا، فرانسه، ترکیه، آلمان و روسیه سبب شده هتل سعدی یکی از محبوب‌ترین هتل های تهران شناخته شود. شروع قیمت هتل سعدی تهران از 235 هزار تومان است.

هتل خیام تهران

این هتل در مساحتی بالغ بر ۱۷۰۰ مترمربع بنا گردیده که دارای ۴۵ واحد اقامتی است. هتل خیام به دلیل امکانات و خدمات خوبی که دارد به عنوان هتل دو ستاره شناخته می‌شود. این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های تهران یعنی میدان بهارستان، خیابان امیر کبیر قرار گرفته است. به همین دلیل هم به برج میلاد، میدان ولیعصر، میدان انقلاب، بازار بزرگ، میدان آزادی و ایستگاه راه آهن مشرف است. از امکانات و خدمات هتل خیام می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، لاندری، نمازخانه و سیستم اعلام حریق اشاره نمود. شروع قیمت هتل هیام تهران از 175 هزار تومان است.

هتل رمیس تهران

اتاق هتل رمیس تهران با تخت سفید

 

هتل رمیس یک هتل جدید نیست؛ بلکه همان هتل ایبیس یا هتل اکسیس است. این هتل جزو هتل های فرودگاهی است که از سال ۱۳۹۳ شروع به کار نمود. هتل رمیس دارای ۱۱ طبقه و ۱۹۶ واحد اقامتی است که چشم‌انداز خوبی به فضای سبز محوطه هتل دارد. همچنین با رزرو هتل رمیس تهران با آبشار دوقلو، فرحزاد، پارک جنگلی یاس، کاخ سعدآباد و پارک لویزان فاصله اندکی خواهید داشت. اتاق‌های هتل رمیس تهران شامل یک تخته، یک تخته معمولی، دو تخته، دو تخته دبل و دو تخته تویین است. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، فضای سبز و تلفن اشاره نمود. شروع قیمت هتل رمیس تهران از 290 هزار تومان است.

هتل انقلاب تهران

یکی از هتل های لوکس و لاکچری شهر تهران هتل انقلاب است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل در خیابان طالقانی بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ واقع شده؛ به همین دلیل هم به مراکز اداری، وزارت خانه‌ها و شرکت‌های مهم دولتی و خصوصی مشرف است. در واقع هتل انقلاب تهران یکی از بهترین هتل هایی ست که می‌توانید در طول عمرتان در آن اقامت داشته باشید.

هتل انقلاب دارای ۲۴۷ واحد اقامتی بوده که اتاق یک تخته، دو تخته سوئیت معمولی و سوئیت رویال را شامل می‌شود. این هتل چهار ستاره امکانات تفریحی بسیار خوبی نظیر استخر، ماساژ حرفه‌ای، سونا و جکوزی دارد. همچنین دارای چندین رستوران به نام‌های رستوران پارسه، رستوران نارون و رستوران گردان است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای خوش بو و رنگ به دست آشپزان ماهر طبخ می‌شود که نباید از آنها غافل شوید. شروع قیمت هتل انتقلاب تهران از 500 هزار تومان است.

هتل البرز تهران

هتل البرز یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۷۴ تأسیس گردید. این هتل باری دیگر در سال ۱۳۹۳ با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مسافرانش نوسازی شد. هتل البرز تهران در خیابان وصال شیرازی واقع شده که یکی از بهترین خیابان‌های تهران است. بهتر است این‌طور بگوییم هتل البرز به برج میلاد، سفارتخانه‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، ترکیه و روسیه مشرف است. معماری داخل اتاق‌ها و دکوراسیون این هتل، بسیار زیبا و چشمگیر است.

هتل البرز دارای کافی شاپی بسیار دنج و با صفاست. همچنین رستوران این هتل غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین روش طبخ می‌کند که باید آنها را امتحان کنید. ناگفته نماند که با رزرو هتل البرز تهران به میدان آزادی، کاخ گلستان، پل طبیعت، بازار بزرگ تهران، موزه ایران باستان، موزه جواهرات و موزه آبگینه مشرف خواهید بود. شروع قیمت هتل البرز تهران از 365 هزار تومان است.

هتل اسکان تهران

هتل اسکان تهران واقع در خیابان انقلاب یکی از بهترین هتل های این شهر است که در سال ۱۳۵۰ کارش را آغاز نمود. این هتل برای بهسازی و نوسازی باری دیگر در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل اسکان یک ساختمان بسیار شیک با نورپردازی زیباست که معماری فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین باید بدانید داخل این هتل بسیار شیک و لوکس است.

هتل اسکان به عنوان یک هتل سه ستاره امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این هتل ۴۲ واحد اقامتی بسیار زیبا با دکوراسیون عالی در ۵ طبقه دارد که می‌توانید بسته به سلیقه خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. خوشبختانه اتوبوس‌های بی آر تی و خطوط مترو مشرف به هتل اسکان هستند؛ به همین دلیل این هتل بسیار محبوب واقع می‌شود. شروع قیمت هتل اسکان تهران از 484 هزار تومان است.

جمع‌بندی

یکی از وب سایت های فعال در زمینه رزرو هتل ، ایران هتل آنلاین iranhotelonline.com است که تخفیف بسیار خوبی روی هتل های تهران دارد.این وب سایت چند پیشنهاد ویژه برای شما دارد که با مطالعه این پیشنهادات می‌توانید رزرو ارزان هتل های تهران را به سادگی آب خوردن انجام دهید.

  1. با عضویت در سایت ایران هتل آنلاین از تخفیف ویژه اعضا بهره‌مند می‌شوید.
  2. جالب است بدانید با عضویت در خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی ایران هتل آنلاین از تخفیف‌های شگفت انگیز هتل های تهران مطلع می‌شوید.
  3. این وب سایت قابلیت فیلتر کردن هتل ها را دارد. با کمک این ابزار لیست هتل های تهران بر اساس کمترین قیمت را مشاهده خواهید کرد. با این روش می‌توانید هتل های ارزان در تهران را مشاهده کنید و رزرو خود را با قیمت ارزان انجام دهید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین