نظر نادران درباره پاشنه آشیل دولت رئیسی/ چرا نیکزاد پیشنهاد وزارت در دولت رئیسی را نپذیرفت؟/ توضیحات اشتری درباره فیلم بازداشت دختر جوان/ جنجال «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس

گروه سیاسی الف،   4000725124 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

نظر نادران درباره پاشنه آشیل دولت رئیسی/ چرا نیکزاد پیشنهاد وزارت در دولت رئیسی را نپذیرفت؟/ توضیحات اشتری درباره فیلم بازداشت دختر جوان/ جنجال «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۸۱۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۷۵ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۴۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۴ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۳۳۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷۲ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۵۲۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۴۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید: 

تزریق دُزسوم واکسن کرونا برای همه گروه‌های سنی/کدام واکسن را برای «دُز یادآور» بزنیم؟

اشتباه محاسباتی بهداشتی ها و خدمت به پیک ششم

***

جلسات جبهه اصلاحات همچنان برگزار می‌شود

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو جبهه اصلاحات به شرق گفت: «جلسات جبهه اصلاحات ایران برگزار می‌شود و عمده وقت جلسات هم به آسیب‌شناسی آنچه در انتخابات 1400 گذشت، اختصاص می‌یابد.

البته جبهه اصلاحات ایران درباره موضوعات روز اعم از مسائل افغانستان، طرح صیانت و... هم تحلیل و نظر خود را ارائه می‌دهد که در قالب بیانیه یا توییت‌های سخنگوی جبهه منتشر می‌شود.

در‌حال‌حاضر مشغول ارزیابی و آسیب‌شناسی نقاط قوت‌و‌ضعف اصلاحات هستیم و هم‌اندیشی درباره اینکه چه باید کرد؟

تا پایان این شش‌ماه -همان‌طور‌که تا‌کنون نیز چنین بوده است- هر موضوعی که لازم باشد، اطلاع‌رسانی می‌شود و اگر احساس می‌شود که خبر زیادی از جبهه اصلاحات بیرون نمی‌آید، به ‌دلیل آن است که عمده وقت، صرف آسیب‌شناسی می‌شود؛ در‌عین‌حال کمیته‌ها و مجمع عمومی جلسات منظم خود را برگزار می‌کنند.»

***

اموال نمایندگان برای مردم شفاف می‌شود؟

فرهیختگان نوشت: «پیگیری‌های روز گذشته ما از برخی نمایندگان مجلس حاکی از این است که جمعی از نمایندگان مجلس می‌خواهند طرح اصلاحیه‌ای به آیین‌نامه نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس را مطرح کنند که طی آن سامانه‌ شفافیت اموال نمایندگان راه‌اندازی شود. طبق این طرح قرار است تمام اموال نمایندگان برای عموم مردم شفاف شود.

به‌نظر می‌رسد برخلاف آن چیزی که این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب داده شده است، عزم نمایندگان مجلس یازدهم بر اجرایی‌شدن صحیح و کامل «قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران» جزم است. نمایندگان به‌دنبال راه‌هایی هستند تا علاوه‌بر شفاف‌شدن میزان اموال خود، سایر مسئولان را نیز مجاب کنند تا در سامانه طراحی‌شده توسط قوه‌قضائیه به ثبت دارایی‌های خود مبادرت ورزند.»

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی درباره موضوع محرمانگی اموال مسئولان به فرهیختگان گفت: «این مصوبه برای مجلس هشتم است. اما به علت آنکه شورای نگهبان آن را مغایر با اصل 142 قانون اساسی می‌دانست، این مصوبه در آن زمان به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد.

مجمع تشخیص هم بعد از سه سال یعنی در سال 1394 این مصوبه مجلس را با اصلاحاتی تایید کرد. مجمع تشخیص مصلحت قید محرمانگی را برای ثبت اموال مسئولان به مصوبه مجلس اضافه کرد. پس از تصویب این مصوبه ما به رئیس قوه قضائیه که آن زمان صادق لاریجانی بود اصرار کردیم که ثبت اموال مسئولان در سامانه را طبق این مصوبه اجرا کنند.

بعد هم که رئیسی، رئیس قوه قضائیه شد نیز ما گفتیم که این مصوبه باید اجرا شود. سپس رئیسی در زمان ریاستش بر قوه قضائیه، سامانه ثبت اموال مسئولان را شکل داد و آیین‌نامه آن قانون را نوشت. منتها ما دیدیم با اینکه سامانه‌ای برای ثبت اموال مسئولان ایجاد شده اما ثبت اموال آنها انجام نمی‌شود.

درواقع می‌توان گفت این مصوبه اجبار و ضمانت اجرایی نداشت بلکه حالت اختیاری داشت. لذا یکی از نمایندگان محترم اخیرا طرحی ارائه داده که برمبنای آن وضعیت مالی و سوابق کاری مسئولان وقتی که از کار منفک می‌شوند، بررسی شود که اگر خدای ناکرده مشکلات یا تخلفاتی وجود دارد، ممنوع‌الخروج شوند تا اموال‌شان کنترل شود.

این طرح در کمیته بوده و به کمیسیون قضایی و حقوقی آمده است. در این راستا هنوز روی این طرح در کمیسیون قضایی و حقوقی دارد کار می‌شود و سه ماده از آن هم بیشتر تصویب نشده است. چند ماده هم مانده و هنوز کامل نشده است. به‌طوری‌که دارد رویش کار می‌شود. این طرح تا به پایان برسد، این مسائل حل می‌شود به‌طوری که نمایندگان با پیشنهادات‌شان آن را اصلاح می‌کنند.»

***

نظر نادران درباره پاشنه آشیل دولت رئیسی

به گزارش خانه ملت، الیاس نادران، نماینده تهران در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: خوشبختانه دولت مستقر شده و ارکان آن شکل گرفته و آرامش نسبی بر بازارها حاکم شده است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قبلا هم گفته ام، اقتصاد پاشنه آشیل دولت رئیسی است؛ اینکه بزرگانی در حوزه اقتصاد را در کنار هم جمع کنیم، بسیار پسندیده است اما مهمتر هماهنگی تیم و سر داشتن آن است.

وی ادامه داد: جسارتا ریاست جمهوری تصریحا اعلام کنند مسئولیت اقتصادی کشور با کیست؟ هرچند شفاها و تلویحا اعلام کرده اند. راهبردها، خط مشی ها و نقاط کلیدی اقتصاد کشور را چه کسی تبیین می کند؟ اجازه می خواهم اعلام کنم به شدت از پراکندگی نظرات آقایان و عدم تعیین مسئول حوزه اقتصادی نگران هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اخبار خوبی از جلسات سران قوا و تصمیماتی که اتخاذ می شود، به گوش نمی رسد. دور زدن نهادهای مسئول مثل قوه مقننه و تغییر در متن مصوبات قانونی آن بدون طی فرآیندهای قانونی سنت سیئه ای است که از دولت های قبل بجا مانده است.

نادران گفت: از ریاست مجلس می خواهم از شان و جایگاه مجلس و اعتبار قانون اساسی دفاع کند. اگر دولت اصلاحیه یا متمم بودجه می خواهد، درخواست کند و مجلس بررسی و در ادامه مردم در جریان تصمیمات قرار بگیرند و هر کس مسئولیت تصمیمی که می گیرد را بپذیرد.

***

چرا نیکزاد پیشنهاد وزارت در دولت رئیسی را نپذیرفت؟

به گزارش خبرگزاری موج، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع انجمن اصناف و بازاریان اردبیل گفت: علیرغم اینکه بنده هیچ طمع از دولت سیزدهم‌ نداشتم، ولی خود را فقط برای تصدی مقام معاون اول رئیس جمهور آماده کرده بودم، اما وقتی آنرا به من پیشنهاد ندادند، ماندن در کسوت نمایندگی مجلس را ترجیح دادم.

وی افزود:  رئیس جمهور دو ساعت با بنده در مورد وزارت راه و شهرسازی مذاکره جدی نمود تا این پیشنهاد را قبول کنم لیکن چون قانع به آن نبودم، دوباره تصدی وزارت کشور را به اینجانب پیشنهاد دادند، اما بعد از مشورت ... از پذیرفتن آن نیز طفره رفتم و در مجلس ماندم.

وی تصریح کرد: وقتی دیدم مرا معاون اول نمی کنند و امیر حاتمی هم از ادامه خدمت در وزارت دفاع امتناع نمود، حجه الاسلام میرتاج الدینی نیز از پذیرفتن معاونت پارلمانی خود را کنار کشید، من دست بکار شده و در ساعات آخر تصمیم گیری، جناب دکتر عین اللهی را با جدیت ویژه برای وزارت بهداشت و درمان پیشنهاد داده و وارد لیست نهائی در دولت سیزدهم نمودم و واقعا اگر من نبودم دکتر عین اللهی امروز وزیر نمی شد و وزارت ایشان با پیگیری شخص بنده محقق گردید.

***

توضیحات اشتری درباره فیلم بازداشت دختر جوان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در برنامه تلویزیونی درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم نیز گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

فرمانده ناجا در واکنش به اینکه چرا شاهد صحنه‌هایی از برخورد پلیس هستیم که دستمایه دیگران می‌شود و اینکه چه اقداماتی باید صورت گیرد تا آستانه صبر و تحمل نیرو‌های پلیس افزایش پیدا کند، بیان کرد: همکاران بنده در اقصی نقاط کشور حضور دارند و با اختیارات و مسئولیت موجود باید با هر بی‌نظمی برخورد کنند.

وی با تأکید بر اینکه مبنای کار ما قانون و پلیس مجری قانون است، گفت: باید بر اساس قانون با هر ناهنجاری، کار خلاف قانون و جرم مشهود برخورد کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۹۹ درصد می‌بینیم که همکاران با جدیت، رأفت همراه با مهربانی کار خود را انجام می‌دهد، به طور مثال نیروی انتظامی در برخورد با اوباش مقتدرانه برخورد کرد و گفتیم با هر کسی که به حقوق مردم تعدی کند و باعث سلب آسایش مردم شود، باید با اقتدار برخورد کرد.

وی افزود: اگر مجرمی به روی مردم سلاح کشید و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در جامعه کند، در صورتیکه سلاحش را روی زمین انداخت و تسلیم شد که هیچ، اما اگر سلاحش را روی زمین نگذاشت باید با قاطعیت با وی برخورد شود، دستی را که به روی مردم کشیده و باعث رعب و وحشت می‌شود، اگر تسلیم قانون نشد باید قطع شود.

سردار اشتری با بیان اینکه حتی حق نداریم با یک متهم برخورد خارج از قانون، مسائل شرعی و اخلاقی انجام دهیم، گفت: در جایی ممکن است اتفاقی روی دهد که متاسفانه به سرعت در فضای مجازی منعکس می‌شود، ما نیز ناراحت می‌شویم و به سرعت بررسی خود را انجام می‌دهیم.

***

جنجال «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس

مدتی پیش، تعدادی از نمایندگان تقاضای اولویت بررسی لایحه رتبه بندی معلمان و قرار گیری آن در دستور کار صحن را امضا و تقدیم هیئت رئیسه کردند. این تقاضا در جلسه امروز مجلس بررسی شد. 

الیاس نادران، نماینده تهران  در مخالفت با تقاضای بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: این پوست خربزه ای است که دولت قبل زیر پای نظام گذاشته است و ما باید تصمیم جامع بگیریم و ابعاد اجتماعی، مالی و آثار تورمی آن را در نظر بگیریم بنابراین دولت لایحه خود را پس گیرد و نسبت به همه آنچه که بار مالی دارد و ضرورت کشور هم است و محدوده آن باید روشن شود، مشترکا تصمیم بگیریم. این عجله باعث تصمیم گیری غیرعملیاتی می شود، همچنین موجب ایجاد مطالبه ای خواهد شد و چندین میلیون نفر از عزیزان و خانواده های فرهنگیان را در مقابل نظام قرار می دهیم و با یک تصمیم موجب خواهیم شد که نظام اقتصادی کشور آسیب ببیند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید لایحه را پس بگیرد و دولت و مجلس مشترکا تصمیم واحد در کلیات و جزئیات بگیرند. عجله کردن ها و کاری که دولت قبل با عجله انجام داد بدون روشن بودن مبانی قانونی نباید دنبال شود چرا که این اقدام موجب می شود پس از این انواع طرح و لوایح با بار مالی در مجلس مطرح شود.

نادران اظهار کرد: نتیجه چنین اقداماتی اقتصاد را دچار سراشیبی و سقوط خواهد کرد و جلوی این دومینو را نمی توان گرفت. مجلس باید کاری انجام دهد که همه مسئولیت بپذیرند، محدوده منابع مالی و اختیارات مشخص شود. در غیر این صورت کاری انجام می گیرد که آثار تورمی در پی دارد و منافع آن به فرهنگیان نخواهد رسید.

اما سخنان رحمت اله نوروزی، نماینده علی آباد کتول باعث بروز جنجال در مجلس شد. نوروزی در موافقت با تقاضای بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: نگاه فرهنگیان کل کشور به مجلس است، هر 4 نماینده مخالف تقاضای اولویت دار بررسی این لایحه نمایندگان تهران هستند چرا که ارتباط بسیار کمی با فرهنگیان دارند.

سخنان نوروزی با درخواست تذکر تعدادی از نمایندگان تهران همراه شد. مالک شریعتی در واکنش به سخنان نوروزی گفت: اینکه 4 نفر از مخالفان لایحه رتبه‌بندی از نمایندگان تهران می‌باشند و اینکه مشکلات فرهنگیان را نمی‌فهمند استدلال نادرستی است چرا که این حرف در امور طرح‌ها و لوایح‌ دیگر باطل بوده و در این طرح که به طریق اولی باطل است.

وی افزود: نمی‌شود با یک رفتار غیرمنطقی و غیرکارشناسی کشور را دچار دومینوی سقوط اقتصادی کنیم لذا این پذیرفتنی نیست. با منابع در این لایحه از کجا تأمین خواهد شد، بحث اصلی باید به صورت کارشناسی بررسی شود. دولت و مجلس باید با یک تدبیر درست کار را انجام دهند، چرا دوستان مباحث را به سوی مباحث پوپولیستی نادرست تغییر می‌دهند در حالی که بسیاری از نمایندگان استان‌های دیگر برای مخالفت با این لایحه مراجعه کرده‌اند اما چون ما ثبت‌نام کرده بودیم، گفتند کفایت می‌کند.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان با 168 رأی موافق، 64 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 245 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

***

ماموریت جدید رئیسی برای مخبر

رئیس جمهور همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها را موظف کرد در خنثی‌سازی تحریم‌ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی همکاری کنند و مقرر شد معاون اول رئیس جمهور، مسئولیت هماهنگی فعالیت‌های دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها را برعهده گیرد.

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به نقش دلالان در فضای مجازی برای بی‌ثبات کردن بازار ارز، به بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوط دستور داد از فضاسازی‌های کاذب در قیمت ارز و کالا، با جدیت جلوگیری کنند.

رئیسی همچنین بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کرد مدیریت تراز بانک ها به ویژه بانک های خصوصی و تمرکز بر مهار و هدایت نقدینگی  به سمت تولید را در اولویت قرار دهند.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۴۵۷۱۴۲۰:۴۷:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۲۵
جناب آقای نادران لطفا پیگیر آن فردی باشید که درآمد او بیش از یکسال یارانه پرداختی کشور بوده لطفا تا حصول نتیجه در مورد دادگاهی کردن او و مسولانی که این رانت را ایجاد کردند باشید تا مانند رییس کل اسبق بانک مرکزی محاکمه شوند
ناشناس۲۲۴۶۴۲۳۰۹:۳۶:۲۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
یکی از پرتناقض ترین وزرا، همین دکتر عین اللهی است که جناب نادران از آن دفاع می کند. این آقا دو روز نمی تواند حرفش را عوض نکند
ناشناس۲۲۴۶۶۴۰۱۱:۳۰:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
عملکرد دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت تاکنون قابل قبول و قابل تقدیر است.
مهدی۲۲۴۵۷۲۶۲۰:۵۴:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۲۵
با صحبتهای نیکزاد مشخص شد که همانطور که از سخنان رئیس جمهور برداشت می شد دکتر عین اللهی گزینه اول ایشان برای وزارت بهداشت نبوده و در واقع به ایشون تحمیل شد.گزینه اول ایشان دکتر ایمانیه استاندار کنونی فارس بود
ناشناس۲۲۴۶۴۰۸۰۹:۲۸:۲۸ ۱۴۰۰/۷/۲۶
این دو چه فرقی با هم می توانند داشته باشنددارند؟!!!
ناشناس۲۲۴۵۷۷۵۲۱:۳۰:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۲۵
سمت جدید مسئول چک و خنثی تحریم ها رو تبریک میگیم به جناب معاون
ناشناس۲۲۴۵۸۴۳۲۲:۳۰:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۲۵
چرا فیفا برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌های مردانه ایران فشار می‌آورد ولی کاری به عربستان ندارد؟ آیا مسئولان وزارت ورزش علت تفاوت قائل‌شدن فیفا را پیگیری می‌کنند؟
ناشناس۲۲۴۶۳۶۵۰۹:۰۲:۳۱ ۱۴۰۰/۷/۲۶
چون دولت قبل می خواست
ناشناس۲۲۴۶۳۹۰۰۹:۱۵:۲۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
در عربستان ورود زنان به استادیوم از پارسال آزاد شده است.
ناشناس۲۲۴۶۳۹۴۰۹:۱۷:۰۴ ۱۴۰۰/۷/۲۶
خدا یه جو انسانیت بهت بده .
ناشناس۲۲۴۶۳۹۱۰۹:۱۵:۵۷ ۱۴۰۰/۷/۲۶
تو عربستان که خانم ها تو ورزشکاه بودن.
ناشناس۲۲۴۶۴۳۰۰۹:۴۰:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
ورزشگاه مردانه؟! در عربستان زنان برای حضور در ورزشگاه مشکلی ندارند
ناشناس۲۲۴۵۸۵۳۲۲:۳۵:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۲۵
واقعا جای تاسف دارد کشور ثروتمند و چهارفصل ایران مردمش در فقر وگرسنگی زندگی کنند.
ناشناس۲۲۴۶۳۴۱۰۸:۴۹:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۲۶
خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس۲۲۴۶۳۴۳۰۸:۵۰:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
جان مسئولان و از ما بهتران به سلامت
ناشناس۲۲۴۶۳۵۲۰۸:۵۲:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: قرار است رشته‌ای در مقاطع ارشد و دکتری به عنوان رشته امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.
ناشناس۲۲۴۶۵۶۹۱۰:۵۷:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
چرا دروغ میگی. تکذیب شده
ناشناس۲۲۴۶۵۹۳۱۱:۰۷:۲۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
همان ها بعد از کسب مدرک دکترا می شوند وزیر صنعت، اقتصاد......
ناشناس۲۲۴۷۷۰۰۱۹:۴۸:۴۵ ۱۴۰۰/۷/۲۶
فعلا من میخوم در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنم. میگن بعد از فارغ التحصیلی کار خوب با مزایا توش فراونه!!
ناشناس۲۲۴۶۶۴۳۱۱:۳۳:۵۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
هنر روحانی و جهانگیری این بود که مردم ایران را درگیر فقر و فلاکت و گرسنگی کردند.
ناشناس۲۲۴۵۸۵۸۲۲:۳۶:۲۳ ۱۴۰۰/۷/۲۵
متاسفانه اقای نیکزاد به جای نوشتن قانون و معیشت مردم دنبال پست جور کردن برای این و آن است الان هم آستین ها را بالا زده که مدیر عامل بانک ملی با 36سال سابقه یا ابقاء كند يا مدير عامل بانك ديگري كند
ناشناس۲۲۴۵۸۶۳۲۲:۴۰:۱۶ ۱۴۰۰/۷/۲۵
امروز یکی از روزنامه ها اعلام کرد که ۶۰ درصد از دانشجویان رشته پزشکی، سهمیه‌ای هستند!!!
ناشناس۲۲۴۶۳۳۷۰۸:۴۸:۲۲ ۱۴۰۰/۷/۲۶
تولید پزشک بی سواد و به خطر انداختن جان مردم با کدامین عقل و درکی همخوانی دارد؟
ناشناس۲۲۴۶۶۰۰۱۱:۰۹:۴۶ ۱۴۰۰/۷/۲۶
پزشکی که بلد نیست عکس MRI و رادیولوژی و... را بفهمد و از مریض می خواهد تفسیر عکس را هم از متخصص رادیولوژی بگیرد!!!!
ناشناس۲۲۴۵۹۴۳۲۳:۳۶:۴۷ ۱۴۰۰/۷/۲۵
اون روز که آقایان نماینده مجلس فقط بعنوان یک قلم از مزایای نمایندگی مجلس هرکدام ۲۰۰ملیون تومان یعنی دو برابر حق بازنشستگی فرهنگیان اخذ نمودند ضربه ای به اقتصاد کشور وارد نمی شد و بار مالی نداشت ؟!حالا برای این چندر غاز حق رتبه بندی اقتصاد مملکت کن فیکون میشود ؟!! در ضمن مگر فرهنگیان باعث این وضعیت اقتصادی هستند
ناشناس۲۲۴۶۰۳۰۰۰:۲۷:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
چه جالب اقای نیکزاد سهم بیشتری ازتبلیغات برای رئیسی میخواست خخخخ فکر کرده معاون اول میشود چون معاون اول به وی پیشنها داده نشد وپست وزارتی را کم میدانست قبول نکرد خخخخخ متاسفانه ما شیفتگان قدرتیم نه تشنگان خدمت دمش گرم لااقل با صداقت پاسخ داد وقتی رئیس جمهور عرضه انتخاب وزیر واستانداررانداشته باشد باید گفت الفاتحه
ناشناس۲۲۴۶۶۴۹۱۱:۳۵:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
روحانی عُرضه نداشت واکسن بخرد رئیسی هنوز نیامده واکسن خرید.
ناشناس۲۲۴۶۰۶۱۰۰:۵۲:۲۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
عطش قدرت در این دوستان رو میشه در کلام نیکزاد دید
ناشناس۲۲۴۶۴۱۸۰۹:۳۲:۱۵ ۱۴۰۰/۷/۲۶
برادر کوچکتر جناب نیکزاد هم که از نیمه شهریور همین امسال، رییس بنیاد مسکن شد و لابد اصلا ارتباطی به ایشان ندارد.
ناشناس۲۲۴۶۱۴۱۰۲:۳۷:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۲۶
یک معلمم هر روز بعد از نماز صبح برای آماده کردن برنامه کلاس آنلاین آنهم با این سرعت کم اینترنت بیدارمی مانم از ساعت ۸صبح کلاس مجازی را شروع و تا ساعت یک ونیم بعد از ظهر به هرطریق ممکن بر کندی اینترنت غلبه کرده وکلاسم را برگزار می کنم تا مبادا در حق شاگردانم کوتاهی کرده باشم !! هرچه باشد شغل مرا هم ردیف پیامبران قرار داده اند!! بعد از آن مشغول تصحیح وباز خورد تکالیف می شوم که گاه تا غروب خورشید وقت می برد! بعد در حالی که چشمانم از پشت عینک به سوزش افتاده سعی می کنم کمی به خودم استراحت دهم تا توان آماده‌کردن تدریس ها و دانلود فیلمها ومطالب کلاس فردا را تا نیمه های شب داشته باشم. الان ساعت ۲و۲۰دقیقه نیمه شب است در انتظار ارسال فیلم یکی از تدریسهای فردا به تلگرامی هستم که که آقایان مجلس نشین فیلتر کرده اند!! اما چرا تلگرام ؟!! چون جایی امن برای ذخیره فعالیتهای درسیم است !! ای وای ببخشید بزرگان مجلس نشین خدای نکرده خوابتان را که پریشان نکردم ؟!! نگران حق وحقوقم نباشید افتخارم هم ردیفی با شغل انبیاست شما هم هر چه قدر دوست دارید بر سر ارزش کار انبیاء چانه بزنید !!
ناشناس۲۲۴۷۳۰۵۱۶:۲۱:۲۶ ۱۴۰۰/۷/۲۶
ارزش کار انبیا با مادیات نیست انبیا برای تعلیم وتربیت مردم پول نمیگرفتند کی گفته شغل شما شغل انبیاست؟ والا هرچه القاب به انبیا میدهید ابرویزی شده مثل لباس روحانیت لباس پیامبر هست ولی اخوندا لاکچر وبی اطلاع از معیشت مردم معلمان هم همینطور
ناشناس۲۲۴۶۲۱۰۰۶:۳۳:۲۴ ۱۴۰۰/۷/۲۶
هر چه بیشتر به فرهنگیان رسیدید بیشتر اعتراض کردند... آیا بقیه هم همین روند را در پیش بگیرند؟
ناشناس۲۲۴۶۳۴۷۰۸:۵۲:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۲۶
محمود احمدی‌نژاد در پایان سفر به اکسپو ۲۰۲۰ دبی گفت: به زودی گزارش کاملی خدمت ملت عزیز ارائه خواهم کرد.
بازنشسته کشوری۲۲۴۶۷۱۱۱۲:۰۰:۴۶ ۱۴۰۰/۷/۲۶
دوست عزیز! سالهاست پرونده رتبه بندی معلمان خاک میخورد.
ناشناس۲۲۴۷۱۱۰۱۴:۵۶:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
می تونی همین روند رو در پیش بگیر تا مثل ما فرهنگیان از مزایایش برخوردار شوی !
ناشناس۲۲۴۶۲۲۶۰۶:۵۹:۵۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
حالا چقدر سر عین الهی منت گذاشتی جناب نیکزاد
ناشناس۲۲۴۶۳۲۰۰۸:۳۳:۲۲ ۱۴۰۰/۷/۲۶
هدف آمریکا از مذاکره و این همه اصرار، برای جلوگیری از پیشرفت کشور و اشتغال ذهنی مسئولین اجرایی و منصرف کردن آنان از کار و تلاش بی‌وقفه برای مردم است. دولت باید یک هیئت سطح پایین برای مذاکره انتخاب کند و رسانه ملی و دستگاه دیپلماسی هم اخبار مربوط به مذاکرات را برجسته ننمایند.
ناشناس۲۲۴۶۳۲۴۰۸:۳۴:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۲۶
سخنان آقای اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور و دستور ایشان برای ارائه گزارش ماهیانه نشان از عزم جدی دستگاه قضا در پیگیری جرائم دستگاههای دولتی دارد.
ناشناس۲۲۴۶۳۳۲۰۸:۴۳:۵۸ ۱۴۰۰/۷/۲۶
سردار اینکه فرمودی ، همکاران بنده در اقصی نقاط کشور حضور دارند و با اختیارات و مسئولیت موجود باید با هر بی‌نظمی برخورد کنند یعنی چه؟ این اختیار یعنی بی قانونی
ناشناس۲۲۴۶۳۸۴۰۹:۱۳:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۲۶
تا حکومت خودش داوطلبانه در مورد دارائی ها و اموال در دستش شفاف سازی نکند احدی از مسئولین این کار را نخواهند کرد. اخلاق از بزرگان به کوچکترها اجبار میشود نه بالعکس.
ناشناس۲۲۴۶۶۹۶۱۱:۵۶:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۲۶
آقای نادران منظورتان از آرامش نسبی بازار چیست؟ میخواهید مردم بیشتر از این در منگنه بازار له شوند؟!
ناشناس۲۲۴۶۷۰۶۱۱:۵۸:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۲۶
نیکزاد: طمعی نداشتم ولی خود را برای معاون اولی رئیس جمهور آماده کرده بودم!!!
ناشناس۲۲۴۶۷۲۷۱۲:۰۶:۵۵ ۱۴۰۰/۷/۲۶
آقای نادران! یعنی حالا جلوی دومینوی گرانی را گرفته اید؟! پس گرانی های فزاینده روزانه چی میگند؟ یعنی اکنون رتبه بندی معلمان اجرا میشود که گرفتار این دومینو شده ایم؟!
ناشناس۲۲۴۷۲۵۶۱۵:۵۴:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۲۶
جناب آقای نیکزاد: پیروزی آقای رئیسی در انتخابات مدیون هیچ کدام از شماها نبود. اگر به شماها بود که رئیس جمهور صد هزار رای هم نمی آورد بنابراین امر بر شما مشتبه نشده باشد که خیلی آدم مهمی بودید در انتخابات. به همین دلیل هم هست که آقای رئیسی فرمودند من وامدار هیچ کسی نیستم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

    22. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

    23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    24. یک سیلی برای تنبیه

    25. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

    آخرین عناوین