برخورد اتوبوس کرج - یزد با تپه خاکی در اردستان ۸ مصدوم‌ برجای گذاشت

گروه حوادث الف،   4000725108

مسوول مرکز فوریت های پزشکی اردستان گفت: انحراف اتوبوس کرج به یزد از جاده و برخورد با تپه خاکی در محدوده این شهرستان هشت مصدوم بر جای گذاشت.

 عکس تزیینی است
به گزارش ایرنا، جواد مطیعی روز یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت پنج و چهار دقیقه بامداد امروز، گزارش انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور مهاباد به اردستان به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع‌رسانی شدند و نیروهای امدادی مرکز اورژانس به سرعت به محل حادثه به اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس که از کرج به مقصد یزد در حال حرکت بود در کیلومتر ۱۵ محور مهاباد به اردستان در محدوده روستای حسین‌آباد از جاده منحرف شد و بدون واژگونی با یک تپه خاکی برخورد کرد.

مسوول مرکز فوریت های پزشکی اردستان با بیان اینکه در این حادثه هشت مسافر اتوبوس دچار مصدومیت شدند، اظهار داشت: مصدومان حادثه شامل چهار زن، سه مرد و یک کودک به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان با بهره‌گیری از ۶ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، یک اتاق فرمان و ۳۷ نفر نیرو به طور شبانه‌روزی و رایگان در حال ارایه خدمات به شهروندان است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.